Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eddy93 sanoi:
Mitä perkkejä te yleensä käytätte eri aseluokkien kanssa?

Mulla on ollut vaikeuksia päättää, käyttäiskö "Sleight of Handia" vai "Douple Tappia" shotgunien kanssa.
Mitä hyötyä noissa kertatuli -aseissa on tuolla DT:llä? Lataaminen noilla pumppareilla on sen verta hidasta puuhaa, että SoH:ta käyttäisin.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Olisiko kellään edes minkäänlaisia intressejä järjestää XO:n puolella moinen CoD 4 -liiga kuin PS3-puolella? (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=43395)

Olisi meinaan ihan mielenkiintoinen juttu varmasti ja 360:lla ei liikaa KFINissä ole näitä turnauksia näkynyt. Ja voitaisiinhan se pelata ihan vaikka neljällä joukkueella jos ei pelaajaa tahdo riittää. Tässä olisi yksi vapaa pelaaja ihan satavarmasti, jos moinen joku kaunis päivä toteutuisi :rolleyes:

Aloitetta odotellen :p

Kyl ainakin se neljän panoksen haleksi ampuu double tapilla kovempaa, vai? :confused:

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joblo sanoi:
Olisiko kellään edes minkäänlaisia intressejä järjestää XO:n puolella moinen CoD 4 -liiga kuin PS3-puolella? (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=43395)

Olisi meinaan ihan mielenkiintoinen juttu varmasti ja 360:lla ei liikaa KFINissä ole näitä turnauksia näkynyt. Ja voitaisiinhan se pelata ihan vaikka neljällä joukkueella jos ei pelaajaa tahdo riittää. Tässä olisi yksi vapaa pelaaja ihan satavarmasti, jos moinen joku kaunis päivä toteutuisi :rolleyes:

Aloitetta odotellen :p

Kyselin asiaa hivenen vaivihkaa täällä:

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=44244

Eli jos Xbox360 -puolelta löytyy KFINistä pelaajia, niin voidaan laittaa samanlainen turnaus pystyyn kuin mitä nyt PS3 -puolelle suunnitellaan. Ja samanlaisella tarkoitan sitä, että kun Pibe saa tuolla pelimuodot + säännöt plakkariin, niin se otettaisiin tänne sellaisenaan käyttöön.

Eli löytyykö 6-10 pelaajan porukoita(Klaaneja) täältä??

En nyt löisi päätäni pantiksi, mutta eihän double auta vissiin yhdelläkään semi-aseella? Eli vain automaateilla auttaa vissiinkin. Jos se auttaisi nopialla haleksilla, se luultavimmin auttaisi myös snipuilla ja niin ei kuitenkaan ole.

Onkohan vika sitten NATeissa? Onko sulla 1,2 vai 3?

Pibe sanoi:
Onkohan vika sitten NATeissa? Onko sulla 1,2 vai 3?

mun nat on 2..löydän jotain vähemmän suosittujen pelimuotojen matseja kyllä esim sabotage matseja

Aah... Hyve kun päivitys erotti ton HC TDM:n ja HC SD:n :cool: .. Tosta uudesta TDM:stä en sitte tiedä, onko hirveästi hyötyä..

PS. Nyt on sitten uus mikki PITKÄN odottelun jälkeen, joten Suomi-jantteritki saattaa saada nyt jotain selvää mun puheesta :D Herkkä se uus mikki ainaki näin nopsan kokeilun jälkeen on :p

Jep, nyt on omat HC huoneet! ROK!

MUTTA, heti ekaksi heitti S&D matsiin 3-3 tilanteeseen. Mikä järki? Vois vähän katsoa että jos peli on yli puolivälin ni ei viskais sinne. :rolleyes:

metalheart76 sanoi:
MUTTA, heti ekaksi heitti S&D matsiin 3-3 tilanteeseen. Mikä järki? Vois vähän katsoa että jos peli on yli puolivälin ni ei viskais sinne. :rolleyes:
Kun pelimuodot (TM ja S&D) on nyt jaettu erikseen, menisi sopivan huoneen löytymiseen tuplasti aikaa (oletuksena että niiden suosio jakautuu 50/50) jos pelaajia ei heitettäisi kesken pelin mukaan. Itse menen mieluummin kesken olevaan peliin kuin odottelen pitkiä aikoja sopivan pelin löytymistä, varsinkin jos peli on tasan eikä joudu häviöllä olevan puolelle. Eikä sekään mua paljon haittaisi.

Karma sanoi:
tse menen mieluummin kesken olevaan peliin kuin odottelen pitkiä aikoja sopivan pelin löytymistä, varsinkin jos peli on tasan eikä joudu häviöllä olevan puolelle. Eikä sekään mua paljon haittaisi.

No mitä hyötyä on joutua S&D peliin 3-3 tilanteeseen jossa on minuutti aika pelata? Siis et ehdi edes pelata vaan katsot camilla kun muut vie pelin päätökseen...

metalheart76 sanoi:
No mitä hyötyä on joutua S&D peliin 3-3 tilanteeseen jossa on minuutti aika pelata? Siis et ehdi edes pelata vaan katsot camilla kun muut vie pelin päätökseen...
Se hyöty että voi katsella kun muut pelaavat eikä joudu katselemaan pelkkää valikkoa. Siitähän jengi on valittanut kehittäjille että joutuu odottelemaan valikoissa sopivan pelin löytymistä.

Karma sanoi:
Se hyöty että voi katsella kun muut pelaavat eikä joudu katselemaan pelkkää valikkoa. Siitähän jengi on valittanut kehittäjille että joutuu odottelemaan valikoissa sopivan pelin löytymistä.
Toi olis erittäin hyvä juttu, jos vain tulis jossain vaiheessa...
OT: luin et sun allekirjoituksessas lukee: Karma is impotent :D siin importantin kohalla näytössä oli nääs roska :eek:

Karma sanoi:

Täytyy sanoa että mielummjin tuijotan valikkoa tai telkkaria sen aikaa et pääsen peliin jossa voi myös pelata.

Heh, nyt tuli vedettyä pari ihan ok rundia S&D:tä :D
15 tappoa, 3 kuolemaa.. Score oli 1150, match bonusta 896 ja 4-3 voitto meille :o 2146 pistettä yhteensä siitä pelistä.. Ja siihen vielä 500 xp:tä lisää challengeistä :D Mappi oli mun todella paljon vihaama District :D
Heti perään sitten 12 tappoa, 4 kuolemaa.. Score 825, match bonudsta 584, mutta hävittiin 2-4 :D 1219 pistettä yhteensä.. Mappina toimi Ambush.

Nojuu, varmasti joku heittäny montaki kertaa parempia tuloksia mutta piti nyt tänne reportata mun uudesta "ennätyksestä" :p

oma tappo enkka tais olla 17 S&Dssä. kuolemia en muista. 2-5 tais olla.
EDIT. nolifet?no voipi olla..peli aikaa takana 4päivää :D

Ylös Bottom