ps3-player
New Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
tiesin tuon mutta olin unohtanut kokonaan
tiesin tuon mutta olin unohtanut kokonaan
tiesin tuon mutta olin unohtanut kokonaan![]()
Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.
TommiR:
Äsken pelattiin suomi porukassa KFP vs loput ja tuli ensimmäistä kertaa SD:ssä kopteri... Statsi ennätykset SD:stä myös tuli 20/4. Kopteri ei varmaan tappanu ku jotain 3 ja yhen ilmaiskun menin tupeksimaan, en saanut ketään tapettua sillä. Muutenkin pari viimisellä roundilla mun tuuri loppu ja en saanu ketään tapettuu.
Sori jos jotkut kyseli jotakin, en kuulut kaikkia bugitti taas. Kuului kaikuna toisten mikistä sitten.
Ja red dot-tähtäin tuntuu oikein imevän aseen piipun vastustajan kohdalle pitkältäkin matkalta, kun taas ACOG:lla saa tehdä täyden päivätyön, että pysyy vastustaja jyvällä. Hieman ristiriitaista, mutta onko tässä taustalla se, ettei ACOG olisi liian tehokas. Itse käytän sitä aina M4:n ja M16:n kanssa.
Joopa joo. Ilmeisesti mun puhetta ei kukaan kuullut, vaikka yritin pari kertaa jotain kommentoida. Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.Ja kiitos tän yön privapeleistä myös muille, oli hyvät matsit ja kohtalaisen tasavertasta jopa. Niinhän se pitääkin olla että pysyy mielenkiinto.
Piru ku sais lisää noita HC pleimuotoja ja autoaimin kokonaan pois...
Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.
En ole varma, mutta luulisin kuinka hyvä yhteys sinulla on.Voisiko joku kertoa että mitä ne vihreät palkit siellä tilastojen vasemmalla puolella tarkoittaa???
Voisiko joku kertoa että mitä ne vihreät palkit siellä tilastojen vasemmalla puolella tarkoittaa???
Joopa joo. Ilmeisesti mun puhetta ei kukaan kuullut, vaikka yritin pari kertaa jotain kommentoida. Hauskaa tollainen, kun ekaa kertaa sain pommin kouraan, enkä yhtään tiennyt, mitä sillä pitää tehdä. Lopulta ohjaimen viimeinen nappi (neliö) sitten alkoi ilmeisesti tehdä mitä pitikin.
Muuten menee varmaan vielä hetki, ennenkuin tuossa pelissä alkaa pärjätä kokeneempia vastaan. Tosiaan karttojen osaaminen auttaa jonkin verran, ja rankkia pitäisi nostaa sen verran, että saisi edes klaani-tagin näkymään... (Aamulla jatkoin vähän eilistä harrastusta ja nostin itseni 7- tai 8-tasolle, täytyy niiden ase-challengejen avulla kerätä pisteitä, niin pian mua ei luulla ihan irtolaiseksi.)
Heeno peli. Saa nähdä, jaksaako sitä yksinpeliä vielä pelata, kun jotenkin tuolla onlinessa on niin paljon saavutettavaa.
Vihreä= Hyvä yhteys
Keltainen= Kohtalainen yhteys
Punainen= Surkea yhteys
Minä pelaan tuota Cage Match -muotoakannattaa pelata S&D sekä Headquarters pelimuotoja jos pisteitä halajat. niissä saat rankkia nopeiten ylös.
Minä pelaan tuota Cage Match -muotoa
XP:tä tulee kohtalaisesti ja voittojakin ropisee.
Olen ylpeä itsestäni kun sain eilen muutamaksi peliksi voitto %: 1,30 ja sain minun 10000 tapon![]()
On ne, paitsi jos telkkari on ylösalaisin, kuten Timpalla ilmeisesti on.Edit: eikös ne palkit oo oikealla puolella?
Ne kertovat kyseisen hetken yhteyden tilan. Jos pingi heittelee niin tokihan ne palkitkin muuttuvat.Ne palkit on vaan suuntaa antavia, välillä kaikilla vihreenä ja kohta punasella. Jotta se niistä.
On siinä Classit ja perkit. Ihan normaali FFA-matsi kahdella tyypillätuossahan ei oo classit eikä perkit käytössä? old school hommaa? not my style![]()
On ne, paitsi jos telkkari on ylösalaisin, kuten Timpalla ilmeisesti on.
Ne kertovat kyseisen hetken yhteyden tilan. Jos pingi heittelee niin tokihan ne palkitkin muuttuvat.
Mulla on itselläni ollut viime aikoina Soneran kanssa häikkää. Pingit pysyttelee aikansa 60ms:n hujakoilla ja sitten tulee moneksi sekunniksi heittoja välille 100-800ms. Muutenkin ollut paljon epävakaampi kuin Elisan yhteys, joka oli monen vuoden ajan samassa asunnossa. Täytyy ottaa yhteyttä asiakaspalveluun..