Sanokaahan ovatko M21 ja M14 ACOG:lla täysin sama ase?
Myönnän tyhmyyteni ja kysyn mitä tarkottaa tuo sana "afkaa"![]()
mitäs hittoa tarkottaa: Uknownxcmd partymigrateafterround?... tulee sellaseta 20 kertaa putkeen lukemaan kesken nettiräiskinnän ja sitte pelit katkee ja ollaa taas siinä missä näkyy seuraava mappi... ja mä oon siis hostina![]()
mitäs hittoa tarkottaa: Uknownxcmd partymigrateafterround?... tulee sellaseta 20 kertaa putkeen lukemaan kesken nettiräiskinnän ja sitte pelit katkee ja ollaa taas siinä missä näkyy seuraava mappi... ja mä oon siis hostina![]()
Yleensä tuo tapahtuu useimmin ihmisille joilla on huone nettiyhteys. .
tota mä ajattelinkin, mutta tossa muutama ilta sitten olin myös hostina 12:ta urhealle pikku possulle, eikä silloin tullut parin tunnin aikana ollenkaanNo pitänee ostaa toinen nettipiuha
![]()
Wikipedia sanoo:
"The M21 Sniper Weapon System (SWS) is the semi-automatic sniper rifle adaptation of the popular M14 rifle. It is chambered for the 7.62x51mm NATO cartridge."
Vaikken hirveesti ole perehtynyt tuohon modeemi/yhteys hommaan, niin toi uuden piuhan osto ei ainakaan auta, koska siinä vanhassa ei ole mitään vikaa jos se kuitenkin toimii välillä. Jos toi teksti juttu tulee kesken pelin niin kertoo hostin ja pelaajien välisestä huonosta yhteydestä eli voi olla että vaikka jostain espanjasta samalla servulla tai sitten sulla on vaan huono uploadi. Port forwarding saattaa autaa joissain ongelmissa pelaajien välisten yhteyksien kanssa...
Jee näin on. Jos oot vedelly piuhalla tähän saakka suosittelen itse nettiyhteyden parantamista.
HAnkit joko 8/1 netin vähintään tai rupeet säätää portforwardin kanssa.
Itellä tuo portforwarding tomi että jengii rupes lappaamaan servuun aina kun hostin. Tosin tuntuu että on hieman epävakaa myös samalla.
Ei tuo no scope ole kyllä hirveesti tuurist kii, taitoa se on!On kovin. Varmasti hyvä sniper jne. mutta noi no scopetukset ( ainakin konsolilla ) on hyvin pitkälti tuurista kiinni.
Joo nyt ajattelin ostaa tän tuolta cdnista niin että mulla on jo CoD waw niin onko tämä sitten ostamisen arvoinen?
Joo nyt ajattelin ostaa tän tuolta cdnista niin että mulla on jo CoD waw niin onko tämä sitten ostamisen arvoinen?