Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tampereen Tilt ei ainakaan saa CODia perjantaiksi, maahantuoja huutaa tyhjää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Tässä juuri katsoin Panvision jämy sivuilta niin, PS3 versioo on heillä hyllyssä, mutta 360 erä ei ole ainakaan vielä kirjautunut niiden järjestelmään... Puolenkuunpelit saa muistini mukaan pelejä ainakin sitä kautta :( En haluaisi maalailla piruja seinille, mutta tiedossa voi olla ankea viikonloppu pelirintamalla... :(


Soittelin ppeleihin, niin kovasti kyllä huomiseksi lupailivat... Saattaa se päivä risukasaankin paistaa ;)

Toivotaan että saavat, koska itselläni on siellä varaus. Noh jos en saa niin kait jostain muualta sen löytää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse tossa kans kyselin niin virallinen maahantuoja ei oo saanu ainakaan boksi versiota yhtään. Tai näin sanoi yksi kauppias keneltä olin sen varannu. Pelin saa kumminkin huomenna joltai drokarilta joka saa sitä jostain muualta. Tiedä sitten mikä on totuus. Ja anttilas sanoivat että 16 päivä tulee heille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kalle1982 sanoi:
Itse tossa kans kyselin niin virallinen maahantuoja ei oo saanu ainakaan boksi versiota yhtään. Tai näin sanoi yksi kauppias keneltä olin sen varannu. Pelin saa kumminkin huomenna joltai drokarilta joka saa sitä jostain muualta. Tiedä sitten mikä on totuus. Ja anttilas sanoivat että 16 päivä tulee heille.

Joku juttu tosiaan taitaa boksin lätysköiden kanssa olla, esim. verkkokauppa.comissa pc- ja ps3-versioita on jo postitettu mutta boksin puolella pelin varastosaldo näyttää nollaa.

Taitaa tulla ankea viikonloppu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Soittakaas joku Tampereen GameStoppiin ja selvittäkää tilanne juurta jaksain. Itse ei kerkeä töiltä ihmisiä häiritsemään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

soitin tossa tunti sitten tre:n gamestoppiin ja sanoivat tuotteen olevan huomenna myynnissä, tuote ei ole kyllä vielä saapunut GS:ään, mutta väittivät saapuvan huomiseksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

UnLuky sanoi:
soitin tossa tunti sitten tre:n gamestoppiin ja sanoivat tuotteen olevan huomenna myynnissä, tuote ei ole kyllä vielä saapunut GS:ään, mutta väittivät saapuvan huomiseksi.

Toivotaan, sillä GameStop ei saa pelejään Suomen maahantuojalta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

nothing sanoi:
Toivotaan, sillä GameStop ei saa pelejään Suomen maahantuojalta.

jep kysyin kanssa sitten siitä 16. päivän sekaannuksesta niin sanoi että kyllä sen huomenna pitäisi tulla, ja he soittavat sitten kun peli on saatavilla, elleivät 12 asti ole soittaneet niin minä ainakin soitan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Call of Duty 4:n maahantuojalla on nyt toimitusvaikeuksia, he eivät olleet saaneet eilen varastoonsa kuin PC-versiota. Ilmeisesti PS3-versiot ovat saapuneet varastoon tänään ja 360-versiot vasta huomenna. Pelikaupoille ne siitä saapuvat sitten vasta seuraavaksi arkipäiväksi.

Tästä syystä pelin saapuminen sinulle valitettavasti viivästyy ensi viikon puolelle. Toimitamme pelit heti kunhan maahantuoja ne meille asti saavat, pahoittelemme viivettä.

Tuollainen viesti tuli minulle tänään Pelikauppa Pelitalosta , eli ens viikolle menee , että sillai !:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse tuon sain jo eilen paikallisesta liikkeestä ja kyllähän tuo ihan "normaalissa telkkarissa"kin hienolta näyttää ja ohjauskin toimii ihan hyvin. Tosin en ole vasta pelannut kuin ihan hetken, harjoittelua jne. Joten palataan myöhemmin asiaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

RedDragon sanoi:
Pelissä taitaa olla jonkinlaisia toimitus ongelmia. Kävin itse kiertämässä varmaan 5 liikettä, eikä peliä mistään löytynytkään. :mad:

Soitin tuossa Pan Visionille, sanoivat että saivat X0 versiot myöhään eilen, mutta eilen jo lähtivät liikenteeseen, epäilivät että tänään iltapäivällä pitäisi liikkeistä saada normaalisti tuotetta :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pari tehtävää kerkesin tossa vetämään mut nyt pitää lähtee töihin. Pirun näyttävä peli kyl... harmi vaa et se yksinpelin kesto on kuulema se 5h mut tosta moninpelistä riittää iloa vielä pitkäks aikaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mietityttää jos peli on ollut tekeillä jo COD 2 sen jälkeen ja yksinpelillä ja moninpelillä on ollut omat tiimit, niin jos yksinpelikampanja on se 5 tuntia mihin kaikki aika on mennyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

APX sanoi:
...niin jos yksinpelikampanja on se 5 tuntia mihin kaikki aika on mennyt.

Normaalisti softakehityksessä liian pitkä kehitysaika aiheuttaa lorvintaa alkuvaiheessa ja paniikkia viikon ennen deadlineä. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

APX sanoi:
Mietityttää jos peli on ollut tekeillä jo COD 2 sen jälkeen ja yksinpelillä ja moninpelillä on ollut omat tiimit, niin jos yksinpelikampanja on se 5 tuntia mihin kaikki aika on mennyt.
IW on bilettänyt COD2 rahoilla ensiksi ja sitten kun laarit on tyhjenneet, niin alettu vääntämään COD4:sta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelin sain sopivasti ruokatunniksi ja eka kenttä tuli pelattua läpi... Aivan mahtavaa meininkiä!! Vielä pitäis 2½h töissä jumittaa :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

COD4:n Special Edition julkaistaan Suomessa vasta 16.11?

Pan Visionilla hommat hanskassa.
 
Ylös Bottom