Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pirate fin sanoi:
Luultavasti promo kipaleita

oikein ^^

Hyllyssä taitaa olla about 60 peliä, ja jokaisessa lukee

" For promotional use only, not for sale "

osa on vielä muoveissa kun ei kerkeä pelaamaan :(

edit: ensi viikolla pitäisi tulla Assasins Creed..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Chrom sanoi:
oikein ^^

Hyllyssä taitaa olla about 60 peliä, ja jokaisessa lukee

" For promotional use only, not for sale "

osa on vielä muoveissa kun ei kerkeä pelaamaan :(
Mä haluun kans :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pilipali sanoi:
Tuli juuri viesti Xbox Live tiimiltä, että demon pitäisi olla livessä. :cool:

Edit: Siis sähköposti
Siis cod4 demon pitäisi olla marketplacella? Empä ole itse moiseen törmännyt.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Chrom sanoi:
oikein ^^

Hyllyssä taitaa olla about 60 peliä, ja jokaisessa lukee

" For promotional use only, not for sale "

osa on vielä muoveissa kun ei kerkeä pelaamaan :(

edit: ensi viikolla pitäisi tulla Assasins Creed..

Mitä kautta saat noita? Töissä peliarvostelijana?
Oishan se ihan mukavaa moinen touhu saada suurpelejä etukäteen :p
Mutta näin on hyvä, Halon parissa kuluu kyllä mukavasti aika CoDin ja Assassinin julkaisuihin :)

ps. Ota kuva CoDin promoversiosta. Vai saatko?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Näyttää siltä, että peli lähtee perjantaina kaupasta matkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huikean näköinen pläjäys, taitaa vain olla tämänkin yksinpelikamppis lyhyen puoleinen...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Paolo sanoi:
Huikean näköinen pläjäys, taitaa vain olla tämänkin yksinpelikamppis lyhyen puoleinen...

Lyhyen puoleinenhan se taitaa olla, mutta kuulemma kuitenkin nautittava kokemus. Jaksaa pelata useampaankin kertaan läpi. Muttta tosiaan painohan edelleen siellä moninpelissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Paolo sanoi:
Huikean näköinen pläjäys, taitaa vain olla tämänkin yksinpelikamppis lyhyen puoleinen...
Tuo saattaa olla ihan hyväkin puoli. Loppujen lopuksi sekin, että Halossa oli lyhyt yksinpeli oli ihan hyvä, koska nyt sen jaksaa pelata monasti.

Ja luulen, että arvostelijat on pelanneet normalilla läpi, eli kun heittää vaikeampaa astetta, kestää peli varmasti pidempään. Joutuu etenemään hitaammin ja kuolee useammin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Paolo sanoi:
Huikean näköinen pläjäys, taitaa vain olla tämänkin yksinpelikamppis lyhyen puoleinen...

Mielummin lyhyt ja alusta loppuun asti tykitystä kuin pidennetty pelikokemus johon kyllästyy ennen loppua.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eilen laittoin ennakkotilaukseen , kun tuntuvat kehuvan tätä peliä joka puolella. Lyhyt yksinpeli tuntuu olevan mutta moninpeli pitäis olla täyttä rautaa.
Perjantaina sit nähdään millanen se on. Ainaski odotukset on kovat .
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt on Play-Asian sivuilla muutettu NTSC J ----> "no region protection". Eli kun jenkeissä julkasivat niin jo muuttui pelin toimivuuskin. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Gamespot antoi 9.0.

Sielläkin vuodatettiin kehuja; moitittiin pelin lyhyttä kestoa yksinpelissä: noin viisi tuntia ja sota on ohi...ja jos niitä vaikeustasoja säätää, menee kuulemma turhauttavan vaikeaksi. Vihut liian kuolettavia, kuulemma.

Kait se silti pitää hankkia, hienot grafiikat, ilmeisesti jylhät äänet ja arviovideoitten paljastama kaoottinen tunnelma riittävät ostopäätökseen. Onneksi on noita vaihtopelejä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onkos kenelläkään tietoa onko tämä suomen Tilteissä ja Gamestopeissa xbox360:lle jo perjantaina? Onko kukaan tullut kysyneeksi? Soitin itse Tren gamestoppiin ja siellä sanottiin että vasta 16. päivä? Samana päivänä siis kuin Assassins Creedin pitäisi iskeä suomen kauppoihin?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

UnLuky sanoi:
Onkos kenelläkään tietoa onko tämä suomen Tilteissä ja Gamestopeissa xbox360:lle jo perjantaina? Onko kukaan tullut kysyneeksi? Soitin itse Tren gamestoppiin ja siellä sanottiin että vasta 16. päivä? Samana päivänä siis kuin Assassins Creedin pitäisi iskeä suomen kauppoihin?

Siis mitä helveeeettiä? Gamestopissa ilmoitettiin ensi viikolle julkaisu?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

niin ainakin minulle sellanen nuori neiti sanoi kun sinne soitin. kyselkää ihmiset vähän teidän paikallisilta peliliikkeistä? en jaksais uskoo että tähän menee vielä viikko..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

UnLuky sanoi:
niin ainakin minulle sellanen nuori neiti sanoi kun sinne soitin. kyselkää ihmiset vähän teidän paikallisilta peliliikkeistä? en jaksais uskoo että tähän menee vielä viikko..

Siis kyllähän tämän virallinen julkaisupäivä on 9. eli siis perjantai. Eli kyllä sitä silloin pitäisi olla saatavilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

niin, niinhän se pitäisi mutta entäpä jos maahantuojalle producti ei tulekaan ajoissa ? ;S
 
Ylös Bottom