Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kiitoksia, pääasia että Barretin .50 löytyy siis oletettavasti... ehkä tämä jo melkein saa ostamaan. Nyt vielä kun tuosta yksinpelistä olisi tarkempaa tietoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Kuinkas moni vielä koittanut single demoa PC:llä? Loistavaa meininkiä, ei voi muuta kuin kehua ja odottaa koko peliä boxille!

Tuleekohan X360 demoa marketplaceen?
Betatestiä tuli kokeiltua ja odotukset ainakin korkealla.. PC-demon laitoin juuri lataukseen, mut menee vielä 2 tuntia.. Ja aamulla duuniin, ei jaksa valvoo... :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Kuinkas moni vielä koittanut single demoa PC:llä? Loistavaa meininkiä, ei voi muuta kuin kehua ja odottaa koko peliä boxille!

Aivan uskomatonta kuraa taas vaihteeksi. Spawnaavia vihollisia helvetti joka paikas. Siis niin arcade sota peli kuin olla ja voi. GRAWit hakkaa mennen tullen tälläset tusina räiskinnät. 15 min ja uninstall heilahti armotta. Seuraava peli kiitos...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Locust sanoi:
Aivan uskomatonta kuraa taas vaihteeksi. Spawnaavia vihollisia helvetti joka paikas. Siis niin arcade sota peli kuin olla ja voi. GRAWit hakkaa mennen tullen tälläset tusina räiskinnät. 15 min ja uninstall heilahti armotta. Seuraava peli kiitos...

Onkohan sama 360:lla, koska esim. CoD2:ssahan vihollisia oli ns. rajallinen määrä(pl. muutama kohta missä oli ihan perusteltua että tuli ns. spawneja, kun vastustaja sai kauempaa apujoukkoja, jne.). Ja missä tapauksissa nämä spawnit esiintyivät?

GRAW2 oli muuten erinomainen, mutta esim. verrattuna CoD2:n yksinpeli kesti aivan liian vähän aikaa. Oli ohi melkein illassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jormaaa sanoi:
Onkohan sama 360:lla, koska esim. CoD2:ssahan vihollisia oli ns. rajallinen määrä(pl. muutama kohta missä oli ihan perusteltua että tuli ns. spawneja, kun vastustaja sai kauempaa apujoukkoja, jne.). Ja missä tapauksissa nämä spawnit esiintyivät?

En tosiaan niin hirveän kauan himoinnut pelata tuota et varmuudella voisin sanoa, mut jäi sellai kutina et "kavereita" höökii päälle koko ajan ellet sitten just pääse jonnekin määrättyyn kohtaan ja tätä jatkui sitten hamaaseen loppuun asti. COD 2:sen spawnaus oli tosiaan vielä ymmärrettävissä mut täs tuntu olevan ihan jatkuva tuo. Tyyliin et ikinä pysty kunnolla hengähtää kun spawnaus pakottaa juoksemaan surman suuhun. Tän takia tilaa ei jää juuri taktiselle toiminnalle. Hirveä juoksu koko ajan päällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Locust sanoi:
En tosiaan niin hirveän kauan himoinnut pelata tuota et varmuudella voisin sanoa, mut jäi sellai kutina et "kavereita" höökii päälle koko ajan ellet sitten just pääse jonnekin määrättyyn kohtaan ja tätä jatkui sitten hamaaseen loppuun asti. COD 2:sen spawnaus oli tosiaan vielä ymmärrettävissä mut täs tuntu olevan ihan jatkuva tuo. Tyyliin et ikinä pysty kunnolla hengähtää kun spawnaus pakottaa juoksemaan surman suuhun. Tän takia tilaa ei jää juuri taktiselle toiminnalle. Hirveä juoksu koko ajan päällä.

Jooh, pitää tosiaan harkita nyt tarkemmin. Itse kun tykkään siitä, että tämän tyyppisessä pelissä voisi joskus miettiäkkin mitä tekee, eikä vain juosta eteenpäin tulittaen kaikkea. Kun jos tahdon pelata sen tyylistä peliä, niin sitten otan hiiren&näppiksen ja pelaan vanhaa kunnon Q2:sta tms.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jormaaa sanoi:
Itse kun tykkään siitä, että tämän tyyppisessä pelissä voisi joskus miettiäkkin mitä tekee, eikä vain juosta eteenpäin tulittaen kaikkea.

Sama juttu. Tykkään paljon enemmän sota peleistä missä pääsee käyttää omaa luovuutta. Napsia vihollisia sieltä täältä ja edetä hissukseen laskien jokaisen patruunan lippaassa. Tässä voi unohtaa semmoset haaveet.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei hemmetti kuulostais siltä, että ainakin se yksinpeli ois sössitty aika pahasti. Noh toivo lepää vielä moninpelin puolella ku se ainakin beta testissä vakuutti ja tuskin menee siitä huonommaksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kovaydin sanoi:
Ei hemmetti kuulostais siltä, että ainakin se yksinpeli ois sössitty aika pahasti. Noh toivo lepää vielä moninpelin puolella ku se ainakin beta testissä vakuutti ja tuskin menee siitä huonommaksi.

Niin, tuntuu että pelitaloilla nykyään ei ole kovinkaan paljoa kiinnostusta panostaa yksinpeleihin. Todella surullista. Viime aikojen hiteistä parhaana esimerkkinä joku Halo 3, jonka pelaa läpi melkein yhdeltä istumalta.

Itseäni tuo ei siis kovasti lohduta ja pitää todeta, etten ole koskaan arvostanut sitä jos pelintekijän ainoa keino tehdä pelistä vaativa/haastava tämäntyyppisissä peleissä on loputon spawnaus. Kyllä se pitäisi saada esim. rajallisilla ammuksilla, avuilla, vihollisten asetteluilla, vihollisten AI:lla, jne. tarpeeksi haastavaksi. Tosin kuten todettua niin jos sitä "loputonta vastustajan vyörymistä" voi perustella, niin sitäkin voi joskus käyttää. Tästä esimerkkinä hyvin vaikka CoD2:ssa jo mainitut tilanteet missä sai hallintaan jonkun paikan ja sen jälkeen vastustajan vastahyökkäykset vyöryivät kauempaa sitten kimppuusi. Tämä siis hyvä juuri tälläisissä ja välillä, mutta ei muuten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Locust sanoi:
Sama juttu. Tykkään paljon enemmän sota peleistä missä pääsee käyttää omaa luovuutta. Napsia vihollisia sieltä täältä ja edetä hissukseen laskien jokaisen patruunan lippaassa. Tässä voi unohtaa semmoset haaveet.

CoDeissa onki aina yritetty saada sellaista massiivisen taistelun tuntua missä ei juuri kerkeä ajattelemaan vaan on pakko toimia ns "perstuntumalla".
Olihan se joskus vähän typerää, ku noissa vanhemmissa CoDeissa niitä spawneja oli talojenki sisällä ni, jos et lähteny etenemään ollenkaan niin talosta olisi voinut tulla puna-armeijan verran miehistöä ulos... :)
Jos todella haluaa jossain pusikoissa hiiviskellä ni sitten ei auta muu, ku kääntää nokka kohti GRAWeja...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Farm-Boe sanoi:
CoDeissa onki aina yritetty saada sellaista massiivisen taistelun tuntua missä ei juuri kerkeä ajattelemaan vaan on pakko toimia ns "perstuntumalla".
Olihan se joskus vähän typerää, ku noissa vanhemmissa CoDeissa niitä spawneja oli talojenki sisällä ni, jos et lähteny etenemään ollenkaan niin talosta olisi voinut tulla puna-armeijan verran miehistöä ulos... :)
Jos todella haluaa jossain pusikoissa hiiviskellä ni sitten ei auta muu, ku kääntää nokka kohti GRAWeja...

En mä kaipaa hiiviskelyä(ainakaan pelkästään), mutta kaipaan järkeä. Se että tyhjennät alueen/talon ja sitten sieltä tulisikin uudestaan äijiä, niin se vaan vie sen fiiliksen, ainakin itseltäni. Kun kyse ei kuitenkaan ole mistään Doom2:sta Nightmarella...

Ajoittainen ramboilu on tosi jees.

Niin ja mitä tulee GRAW:n, niin heti palaan kun peleissä on pelattavaa vähän pidempään yksinpeliin kuin esim. GRAW2:ssa. CoD:ssa sentään on tätä ollut edes jonkunverran.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jormaaa sanoi:
Ajoittainen ramboilu on tosi jees.

Joo totta. Kuhan ramboilun jälkeen tapettujen uhrien kloonit eivät tule seuraavan nurkan takaa vastaan. :D

R6:Vegasin yksinpeli oli tehty just silleen kuin pitää. Ei yhtään spawnausta ja sopivasti ammuttavaa. Erittäin mainio kampanja oli. Juuri sopivan pitkäkin. Ubisoftin pelit on kyllä aina ollu edellä EA:n vastaavia. Just Rainbow sixit ja GRAWit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Täytyy sanoa että itse tykkäsin tuosta demon fiiliksestä kun tosiaan sai "pelko perseessä" rymytä rähmällään, oli semmoista sodan tuntua tossa menossa. Seisoskelusta pitäis tosin rankaista vielä ankarammin, mut henki oli herkässä joka tapauksessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Haukifile sanoi:
Täytyy sanoa että itse tykkäsin tuosta demon fiiliksestä kun tosiaan sai "pelko perseessä" rymytä rähmällään, oli semmoista sodan tuntua tossa menossa. Seisoskelusta pitäis tosin rankaista vielä ankarammin, mut henki oli herkässä joka tapauksessa.

Niin seisoskelusta pitäisi rankaista ankarammin, mutta ei millään spawnataan lisää vihollisia menolla. Vaan vihollisilla snaippaamassa, vihollisilla väijyksissä, kranaattitulella, jne..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jos peli tulee hommattua, niin eiköhän se ole listan perusteella selvää, millä aseella tämä poika siellä taistelukentällä tietänsä raivaa.

P90 on virallinen Tähtiportti-ase.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jos huhut noin 5 tunnin yksinpelistä pitää paikkaansa, niin pistää vielä enemmän ihmetyttämään saavutustun yksinpeli painoitus... :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

nothing sanoi:
Jos huhut noin 5 tunnin yksinpelistä pitää paikkaansa, niin pistää vielä enemmän ihmetyttämään saavutustun yksinpeli painoitus... :confused:

Ei hemmetti toi yksinpeli kuulostaa just niin huonolta ku fps voi vaan olla... toivottavasti noi on vaan huhuja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kovaydin sanoi:
Ei hemmetti toi yksinpeli kuulostaa just niin huonolta ku fps voi vaan olla... toivottavasti noi on vaan huhuja.

No sinänsä ei niin hirveästi haittaa, kun moninpelin takia tämä menee ostoon. Pistää vaan ihmetyttämään noitten saavutusten yksinpelipainotteisuus.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

nothing sanoi:
No sinänsä ei niin hirveästi haittaa, kun moninpelin takia tämä menee ostoon. Pistää vaan ihmetyttämään noitten saavutusten yksinpelipainotteisuus.

Taisi olla sama homma COD2n kanssa? Eikö kaikki pojot tulleet yksinpelistä jos en väärin muista.
 
Ylös Bottom