Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Minkäslaisia kokemuksia teillä muilla on lagin suhteen? Henkilökohtaisesti vähän pelkäsinkin että peli ei lagaa mitenkään näkyvästi, esim. warppailun muodossa, vaan se verhoilee lagin tasaiseksi viiveeksi. Muutaman kerran olen ihmetellyt miksi pelin "autoaim" tai "sticky aim" kohdistaa tähtäimen metrin puolitoista kaverista sivuun, ja lopulta todennut että "ai siinäkö se oikeasti olikin".
Niin, minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Oletteko todenneet Killcamia katsoessani kohteenne olleen metrin pari sivussa kuin missä itse hänet näitte, vaikka scoreboardia katsoessanne kaikilla onkin täydet palkit yhteyden laatua kuvaamassa? Luonnollistahan se on että jenkkien kanssa lagaa, mutta kaipa pelin pitäisi silti kertoa siitä muuten kuin täysiä vihreitä palkkeja näyttämällä, ja pelaajia turhauttamalla.
Pidän tästä pelistä hyvin paljon, vaikka tämä viesti saattaa vaikuttaa negatiiviselta. Pyrin vaan olemaan realisti, ja haluan kartoittaa pelin mahdolliset kehitysalueet. Pelaamamme versio on joka tapauksessa vasta beta.
APX sanoi:Joskus tuo lagi kyllä hatuttaa kun tyhjentää lippaan toiseen ja sitten kattoo killcamista kun ei olekkaan kerennyt kuin muutaman kudin ampua, samoin RPGllä ampuu savut tulee mutta ohjus ei lähdekkään vaikka on kerennyt laukaista.
Minkäslaisia kokemuksia teillä muilla on lagin suhteen? Henkilökohtaisesti vähän pelkäsinkin että peli ei lagaa mitenkään näkyvästi, esim. warppailun muodossa, vaan se verhoilee lagin tasaiseksi viiveeksi. Muutaman kerran olen ihmetellyt miksi pelin "autoaim" tai "sticky aim" kohdistaa tähtäimen metrin puolitoista kaverista sivuun, ja lopulta todennut että "ai siinäkö se oikeasti olikin".
Niin, minkälaisia kokemuksia teillä muilla on? Oletteko todenneet Killcamia katsoessani kohteenne olleen metrin pari sivussa kuin missä itse hänet näitte, vaikka scoreboardia katsoessanne kaikilla onkin täydet palkit yhteyden laatua kuvaamassa? Luonnollistahan se on että jenkkien kanssa lagaa, mutta kaipa pelin pitäisi silti kertoa siitä muuten kuin täysiä vihreitä palkkeja näyttämällä, ja pelaajia turhauttamalla.
Pidän tästä pelistä hyvin paljon, vaikka tämä viesti saattaa vaikuttaa negatiiviselta. Pyrin vaan olemaan realisti, ja haluan kartoittaa pelin mahdolliset kehitysalueet. Pelaamamme versio on joka tapauksessa vasta beta.