Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onko kellään linkkiä johkin sivustolle missä kerrottais koska tämä beta loppuu?
charlieoscardelta.com sivuilta en löytänyt vastausta.. Tuolla aikasemmin kyllä sanottiin että "muistaakseni tän kuun loppuun" mutta olis kiva tietää varmaks...:)

Loistavan oloinen peli muuten, pelattavuus varmaan paras mitä olen tähän mennessä pelannut. Tän pelin kans kuluttaa helposti useamman tunnin putkeen. Ei harmita kyllä yhtään että olen jo ennakkotilannut tämän. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

janijj sanoi:
Onko kellään linkkiä johkin sivustolle missä kerrottais koska tämä beta loppuu?
charlieoscardelta.com sivuilta en löytänyt vastausta.. Tuolla aikasemmin kyllä sanottiin että "muistaakseni tän kuun loppuun" mutta olis kiva tietää varmaks...:)

Loistavan oloinen peli muuten, pelattavuus varmaan paras mitä olen tähän mennessä pelannut. Tän pelin kans kuluttaa helposti useamman tunnin putkeen. Ei harmita kyllä yhtään että olen jo ennakkotilannut tämän. :rolleyes:
Tuollakin mainitaan syyskuun 30 päivä, joten eiköhän se silloin lopu http://www.gamestop.com/gs/cod4sweeps/default.asp
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

maagiset sanoi:
Huh, kiitokset vinkistä. Kerkesin koodin vielä saamaan, vaikka vähän myöhässä olin liikenteessä. Suomiporukassa olis sitten tosiaan jossain vaiheessa kiva päästä mättämään tätä.


Joo, tätä olis mukava testata suomiporukassa! Ei jaksa noita jenkkikakaroita...
Mulla ilm headsetissä jotain häikkää, kun aiheuttaa kaikua! Parilta servulta kickiä tuli sen takia..
Mikähän vikana mikissä, onko muilla ilmennyt samoja ongelmia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tänään kun pelasin kunnol tota, niin ei vielläkään ollu lagia tai en kyl itse huomannu mitään eikä kyl ketään valittanutkaan. Se pelto kenttä on kyl tosi hyvä snipu kenttä ja se varasto on nyt sellanen sähellys kenttä jota kuitenki hauska pelaa ja sit se aavikko kaupunki kenttä on kyl ihan kiva myös ja hyvin siel löytyy paikkoi mitä koluta. Ihan hyvät aseetkin ja ite pidän snipusta eniten ja senkaa lisänä olevasta pislasta. En oikeen keksi nyt mitään valitettavaa.:D

Mites sen helikopterin saa käyttöön?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FIN]Scorpion sanoi:
Mites sen helikopterin saa käyttöön?

Minä käsitin, että "vihollisenpaljastimen" saa käyttöön, kun on onnistunut tappamaan kolme vihollista putkeen kuolematta. 5 tappoa taas toisi käyttöön jonkinlaisen tykistötulen, ja vaatisikohan tämä mainittu helikopteri-isku puolestaan 10 tappoa putkeen.

En ole varma menikö ne arvot juuri noin, mutta helikopterin saa joka tapauksessa käyttöönsä tietyn mittaisen tappoputken jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

UAV 3 streakilla, Airstrike 5 streakilla ja Heco 7 streakilla

Tosi hyvältä vaikuttaa betan suhteen ja tod näkösesti kiilaa Halo 3 edelle minun ostoslistallani, ei noi laserpyssy sodat niin mielenkiintoisia ole kuin tälläset nykyaikaan sijottuvat
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

MsParoni sanoi:
UAV 3 streakilla, Airstrike 5 streakilla ja Heco 7 streakilla

Tosi hyvältä vaikuttaa betan suhteen ja tod näkösesti kiilaa Halo 3 edelle minun ostoslistallani, ei noi laserpyssy sodat niin mielenkiintoisia ole kuin tälläset nykyaikaan sijottuvat

Aah kiitos.

Joo pelasin äsken ensimmäiset 10 minuuttiani ja tykkäsin pelin pelattavuudesta oikein paljon. En havainnut lagiakaan. Tiedä sitten jos peli vaan verhoilee sen jotenkin taitavasti, hehe.

Mutta joo, pelattavuudesta pidin todella paljon, vain sprinttaaminen vaikutti näin aluksi vähän oudontuntuiselta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

7 streak vaatii jo hyviä commando taitoja tai sit kunnon kämppimistä. Hyviä lisäyksiä noi kaikki kolme juttua. Onkos tietoo et saako sen kopterin alas singolla, kun en ite oo huomannu et joku ois ampunu? Siinä ois achievement, jos pitäs ampua alas 10-20 kopteria online.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FIN]Scorpion sanoi:
7 streak vaatii jo hyviä commando taitoja tai sit kunnon kämppimistä. Hyviä lisäyksiä noi kaikki kolme juttua. Onkos tietoo et saako sen kopterin alas singolla, kun en ite oo huomannu et joku ois ampunu? Siinä ois achievement, jos pitäs ampua alas 10-20 kopteria online.

Kopteri putoaa about millä tahansa aseella, kun oikein jyskyttää. Toki sinko on ehkä käytännöllisempi kuin rynsesteri. Itse tosin olen saanut putoamaan vain rynkyllä. :)

Helikopteriin liittyen se kyllä on toteutettu varsin mallikkaasti. Liike on uskottavaa, se luo todellisen uhan ulkotiloihin, mutta heko ei kuitenkaan ole ylitsepääsemätön este. Me likes. Selkeästi parempi ominaisuus kuin hävittäjien pommitus, joka aiheuttaa joskus ikäviä äkkikuolemia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FIN]Scorpion sanoi:
7 streak vaatii jo hyviä commando taitoja tai sit kunnon kämppimistä. Hyviä lisäyksiä noi kaikki kolme juttua. Onkos tietoo et saako sen kopterin alas singolla, kun en ite oo huomannu et joku ois ampunu? Siinä ois achievement, jos pitäs ampua alas 10-20 kopteria online.

Oon about 5 kertaa yrittäny ampua kopteria singolla ja yks oli viel oma ku hätäpäissäni panikoin... enkä oo kertaakaa osunu. Eli vaikuttais nyt alustavasti siltä et ois helpompi vaa tyhjentää niit rynkyn lippaita siihe helikopterii tai sit sinko ei sovi mulle.

Ilmotelkaas noita gamertag jos kiinnostaa porukkaa kokeilla jossai vaihees vähä isommal partyl mennä pelailee jonnekki servulle... jos vaik sais kaikki suomalaisia samal puolel.
Mun gamertag on "Simo Pihlaja". Ttoi ei oo mun maini mitä käytän mut sain sillä sen KK ilmasen liven... pakko sitku tää julkastaa ni ostaa iha kunnol live aikaa ja alkaa tahkoo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitä tämä merkitsee?? En saa Beta ladattua vaan tiskiin tulee "can't retrieve information from xbox live" :confused: Onko jollain muulla ollut saman tyyppistä ongelmaa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pilipali sanoi:
Mitä tämä merkitsee?? En saa Beta ladattua vaan tiskiin tulee "can't retrieve information from xbox live" :confused: Onko jollain muulla ollut saman tyyppistä ongelmaa?

Jos mahdollista, kokeile toisella pelitilillä. Alkuperäisellä tilillä en saanut betaa millään tulemaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kovaydin sanoi:
Mun gamertag on "Simo Pihlaja".

Hihii, olin eilen sun kanssa samassa pelissä, taisin tappaakin :p
Gamertag Dealer92.

Peli vaikuttaa todella hyvältä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli taas pelattua kunnon suomiservulla ja aivan mahtavaa räiskintää. Taisi olla 11 tappoa putkeen paras suoritus, tosin helikopteri hoiti sen saamisen jälkeen vissii kaikki. :)

Ja tässähän pelissä ei vissiin taida sitten olla ollenkaan moninpeli-saavutuksia. :/
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt tuli muutama matsi pelailtua ja oikein hyvä maku jäi suuhun. Olihan toi pelaaminen alkuun omalta osalta pienoista sähellystä, mutta hetken harjoittelun jälkeen tappojakin alkoi tulemaan ihan mukavasti. Jo Betan perusteella moninpeli vaikuttaa niin hyvälle, että pelkästään sen takia peli nousee kyllä korkealle odotuslistallani. Uusi aikakausi ja uudet kujeet ovat erittäin tervetulleita uudistuksia sarjaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Peliplaneetta taitaa hieman valehdella tuossa artikkelissaan. Vai eikö 2000 koodia vieläkään tosiaan ole saatu jaetuksi??

Itse nappasin äsken kolme koodia lisää, vaikkapa kavereille tai jollekin joka ei syystä tai toisesta betaan vaan kerkeä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

[FIN]Scorpion sanoi:
7 streak vaatii jo hyviä commando taitoja tai sit kunnon kämppimistä. Hyviä lisäyksiä noi kaikki kolme juttua. Onkos tietoo et saako sen kopterin alas singolla, kun en ite oo huomannu et joku ois ampunu? Siinä ois achievement, jos pitäs ampua alas 10-20 kopteria online.

Hitto että harmitti kun pääsin hirveissä adrenaliineissa kuuteen, mutten hekottamiseen asti, hehe.

Kopterin pudottamisesta jollain muulla kuin RPG:llä sen verran, että mielestäni lueskelin jostain, että kannattaa ampua kopterin "pyrstöroottoria", eikä suinkaan kopterin runkoa. On muuten hienon näköistä, kun pääsee katsomaan oman kuolemansa kopterin näkökulmasta. Minä tykkään.

Pelin challenget tuovat peliin varmasti lisää elinikää. Challenget kannustavat kokeilemaan erilaisia pelityylejä, ja kurottamaan yleensäkin korkeammalle. Henkilökohtaisesti joudun tälläkin hetkellä oikein pähkäilemään mitä asetta sitä lähtisi päivittämään seuraavaksi. Tällä hetkellä pelailen kevyehköillä konekivääreillä. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joblo sanoi:
Itse nappasin äsken kolme koodia lisää, vaikkapa kavereille tai jollekin joka ei syystä tai toisesta betaan vaan kerkeä :)

Niin ja nyt kolme muuta kuin sinun tuttuasi jää ilman betaa..? Reilu meininki ja tarpeeton exploit..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyvältä vaikuttaa kyllä betan perusteella.

Kysyisin sitten nuista challengeista kun pitäisi tappaa 25 sillä aseella että saan päivityksen niin meinaako 25 samassa matsissa vai kaikkiaan 25 että ei tarvi olla samassa matsissa?
 
Ylös Bottom