Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Nyt on muuten paljastunut pelin julkaisupäivä. Se on 9. marraskuuta.
Lähde: Livegamers

Nyt on muuten paljastunut pelin julkaisupäivä. Se on 9. marraskuuta.
Lähde: Livegamers
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NviperO sanoi:Jos kakkonen ei iskenyt kannattanee jättää kolmonen suosiolla väliin. Itse pidin paljon CoD2:sta, mutta kolmonen oli melkoisen kuivahtanutta pakkopullaa.
Nelonen taas näyttää ihan kunnon toimintapläjäykseltä, ja onhan puikoissa jälleen se oikea tekijätiimi. Ehdottomasti omalla odotuslistallani.
 nelosta odotellessa, vähän epäilyttää vaan kun nykyaikaan menossa toiminta mutta katsotaan.
 nelosta odotellessa, vähän epäilyttää vaan kun nykyaikaan menossa toiminta mutta katsotaan.tiong sanoi:Videot löytyvät tällä hetkellä osoitteesta
http://tng.kapsi.fi/cod4/, mutta public betan avautuessa uppailen videot varmaankin suoraan Youtubeen.
tiong sanoi:Onnistuinpa taas saamaan koodin pelin betatestiin pitkällisen yrittämisen jälkeen.
(vinkkinä: US Gold -account tarvitaan taas lataukseen, aivan kuten Shadowruninkin kanssa. Tee siis uusi jenkkitili jo etukäteen jos haluat päästä mukaan maanantain public-avauksessa)
Latauksessa on, fiiliksiä tulossa myöhemmin.

Jos joku on jaksanut raportoida tuosta tekijöille, niin eiköhän ole korjattu.Snydenthur sanoi:Onkohan tässä sama puuduttava "bugi", mikä kolmosesta löytyy?

Kyllä mulla toimii lataus suomi accountin kanssa.tiong sanoi:(vinkkinä: US Gold -account tarvitaan taas lataukseen, aivan kuten Shadowruninkin kanssa. Tee siis uusi jenkkitili jo etukäteen jos haluat päästä mukaan maanantain public-avauksessa)
Paolo sanoi:Jos joku on jaksanut raportoida tuosta tekijöille, niin eiköhän ole korjattu.
Joblo sanoi:Redeem Codellako US Liveen goldia sait vai miten helv??
Itse tajusin vasta USAlaisen tilin tekemisen hyödyt viime viikolla
Harmi vaan kun ei voi noita sarjoja ym. katsella
EDIT: Siis mitäh? Miten sait koodit kun niitä vasta huomenna aletaan jakelemaan?
Nyt olen jo aivan kujalla!

Sniperilla ja M4:lla mennää aina.
 Sniperilla ja M4:lla mennää aina.