Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Japle sanoi:
Kuhan saan tuon kultaisen AK:n vielä(löytyy jo snipu, shotgun ja M60) niin sitten alan käyttään G36c:tä ja M16. M16 tuntuu vain niin ylivoimaselta aseelta niin en yhtään kunnioita peleissä jos muut menee sillä :/

Ratio on nyt muistaakseni 2.01. Pitkään oli siinä 1.50 paikkeilla josta se lähti nousemaan, jopa ilman assault riflejä ;) Tappoja päälle 20 000 eikä nouse KD ratio enää ihan hetkessä.

Ääh, mä en koskaan tajua, miksi m16 mielletään aina ylivoimaiseksi aseeksi. Sen mä myönnän, että pitkällä matkalla se on yksi pelin parhaimmista aseista (ei tosin siltikään se helpoin), mutta lähempänä se vaatii jo taitoa, että voittaa full-autot. Noita IW:n yms. cod4-foorumeita on tullut myös seurattua ja m16 on saanut hirveän "noob-aseen" maineen. Se vaan on kummallista, että ainoastaan oikeasti hyvät pelaajat pärjäävät sillä ylivoimaisesti, kun taas pekka peruspelaajat pärjäävät paremmin smg:lla tai m4:lla. Oma mielipide on ainakin se, että rekyylittömällä m4:lla pärjää vaikka silmät kiinni, kunhan ampuu nappi pohjassa, kun m16 taas vaatii tähtäämistä.

Ei sitä kyllä itekkään ole tullut käyteltyä niin paljon viime aikoina, kun kultainen ak on haussa. Mp44:lla saa kyllä pirusti tappoja ja vähän kuolemia, mutta hedareita ei vaan tule. Muilla rynkyillä kesti korkeintaan päivä saada 150 hedaria, mutta mp44:lla on jo mennyt paljon kauemmin. Muistaakseni on enää vain ~20 hedaria jäljellä, mutta varmasti tekee tiukkaa, että ehtiikö saada niitä tänäänkään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Ääh, mä en koskaan tajua, miksi m16 mielletään aina ylivoimaiseksi aseeksi.
M16 on pelin parhaita aseita, ylivoimaiseksi en kuitenkaan sanoisi. Loppupeleissä ratkasee kuitenkin enemmän se, kuka sillä aseella ampuu. Btw, edelleenkin, ratio ei kerro yhtään mitään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Toisille, toisinsanoen helvetin monelle, se ratio on vaan kaikkein tärkein.Ei edes yritetä vallata lippuja tai päämajaa, vaan juostaan vaan fragien perässä.
Itse miellän parhaiksi joukkuepelaajiksi ne joilla on ratio jopa alle yhden.Ne ovat juuri niitä jotka esim.lippuja valtailee, eivätkä kyttää jossain nurkassa ohijuoksijoita.
Mutta, toki kukin taaplaa tyylillään.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itselle on ainakin ratio se tärkein. Pelaan vain team deathmatchia, joten ratio todellakin on se tärkeä mittapuu taitoaan miettiessä. Ja vinkiksi kaikille, istumalla ei vaan saa hyvää ratiota, koska ei ole mitään helpompaa kuin tappaa kampperi.

Jos jossain vaiheessa innostun pelaamaan jotain tehtäväpohjaista playlistia, niin kyllähän siinä tulisi sitten mietittyä juuri sitä tehtävää eikä kaikkien tappamista.

Team deathmatchissa taas tarkoituksena on juuri saada niitä tappoja ja sen avulla saattaa tiimi voittoon. Tosin, voittoja on vaan vaikea saada, jos saa eniten tappoja monta kertaa putkeen. Siinä vaiheessa peli päättää heittää kaikki surkeimmat pelaajat omalle puolelle ja vastassa on sitten ne edellisessä pelissä sijoilla 2-7 olleet pelaajat. Hauskin häviö oli ehdottomasti se, kun sain tyyliin 50 tappoa ja muutaman kuoleman, mutta tuli 750-600 häviö. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

ja mistähän tämä k/d ratio sitten löytyy? ite löydän kyllä listattuna tapot ja kuolemat mutta eikai sitä tarvi itse laskee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hartsa sanoi:
Toisille, toisinsanoen helvetin monelle, se ratio on vaan kaikkein tärkein.Ei edes yritetä vallata lippuja tai päämajaa, vaan juostaan vaan fragien perässä.
Itse miellän parhaiksi joukkuepelaajiksi ne joilla on ratio jopa alle yhden.Ne ovat juuri niitä jotka esim.lippuja valtailee, eivätkä kyttää jossain nurkassa ohijuoksijoita.
Mutta, toki kukin taaplaa tyylillään.

Se onkin hyvä juttu, että niissä ketkä valtailee ja puolustaa, planttii ja purkaa, niin palkitaan suuremmalla määrällä XP:tä joka on itselle ainakin tärkeintä ja voittaa KD-ration mennen tullen. XP:n avullahan sitä leveliä nostatetaan eikä KD-ration.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

CaptHanDjob sanoi:
Jos kohde liikkuu vähänkin sivuttain, niin tappoa ei saa aikaiseksi. Ei tiedä miten paljon eteen pitäisi ottaa.

Helvetin hauska peli kyllä.


Sehän on se snipu bugi!
Ite ammuin koko lippaan Barretilla eikä mitään, kaikki tietty "osu"..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noh, tosta m16 "ylivoimaisuudesta", kun oli juttua, niin siitä innostuneena päätin pelata pitkästä aikaa m4:lla. Voi luoja, että se on kyllä helppo ase. Siinä on kyllä joku pikkubugi, että osumat eivät aina rekisteröidy, mutta kyllä sen kanssa vie niin helposti sekä läheltä että kauempaa. Mun mielestä m4 pitäis olla heti alusta ja vielä punapisteen kanssa, niin aloittelijat saisivat helpon aseen heti alkuun.

Ei kultaisella ak:lla sujunut yhtään kyllä ton m4-kokeilun jälkeen, kun oli jo unohtunut koko rekyylin olemassaolo. Mutta tosiaan, jos jollain on ongelmia pärjäämisen kanssa, niin ottakaa ihmeessä m4 käyttöön.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jes tänään sain viimeisteltyä G3:n ja M14:ta headshotit 150:neen. Vielä päivällä molemmissa oli headshotteja vain n. 90, eli kovan työn tein ;) Nyt vielä tuohon MP44:ään hetut täyteen ja kultainen AK on minun. Kyllä sillä hetuja saan n. 5 per peli ja muutenkin mukavalta aseelta tuntuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

morjesta:) onko boxin puolella ongelmia CoD4 kans nytte? ei meinaa päästä pelaamaan ollenkaan ja jos pääsee nii se voi katketa ihan yhtäkkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

ps3-player sanoi:
morjesta:) onko boxin puolella ongelmia CoD4 kans nytte? ei meinaa päästä pelaamaan ollenkaan ja jos pääsee nii se voi katketa ihan yhtäkkiä.

Kyllä vaikutti minulla ainakin kirjautumisen kanssa olevan ongelmia, pelaamisessa ilmeni suurta lagia, mutta muuten ok.

EDIT: Ja ongelma ei ole CoD 4:ssä vaan livessä. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Heittipiä tuossa yksi ilta jännän homman pelin jälkeen. Tuli vain teksti "Unknown error from IW server." Tämä oli sitä aikaa kun jenkit ryntäävät linjoille ja live alkaa taas horjumaan. Eilen testailin, niin itse pääsee vielä peleihin mukaan, lagi on siedettävä (vihuilla vähän tasotusta), mutta vähänkään isommalla partylla tulee ongelmia (ei pääse peleihin, yleensä koko party lentää johkin ja hosti jää). Toivottavasti saisivat korjattua tuon nopeasti. Ja tulis ny se patchi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

MP44 kyllä on oikea ownari ase oikeissa käsissä. Tähtäin tekee pelauksesta ainakin allekirjoittaneelle haastavaa, mutta nyt alkaa jo sujua tuolla aseella. Sillä ei voi koko aika mennä tähtäin pohjassa vaan sitten vastakun näkee äijän niin pitää alkaa tähtäämään. Nyt sain siihenkin jo Blue Tigerin... vielä lyhyt pinnistys ja Red Tiger on mun.

Äsken oli ihan ihme ongelmaa taas. Ei päässyt mihinkään servuun ja muutenkin kone taas vaihteeksi tilttas joka toinen hetki... Ärsyttävää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyödyttääkö ne mitään ne aseisiin saatavat jutut niistä Headshot Challengeista? Jotain Digital nimisiä ainakin on. Onko ne vaan jotain maastovärejä aseisiin ettei vihut erota vai jotain koristeita?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Motamoro sanoi:
Hyödyttääkö ne mitään ne aseisiin saatavat jutut niistä Headshot Challengeista? Jotain Digital nimisiä ainakin on. Onko ne vaan jotain maastovärejä aseisiin ettei vihut erota vai jotain koristeita?

Koristeitahan ne on. En ainakaan ite oo koskaan huomannut, että mikäs camo jonkun pelaajan aseessa onkaan. Samalla tavalla ne erottuu, oli sitten woodland, sininen lehmä tai punainen tiikeri.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh huh, löysin TMD:hen tappavan yhdistelmän, joka tuo ainakin tappoja, kuitenkin KD yleensä yli 2. Yleensä 30-15. Mini-Uzi, ja siihen perkeiksi, bandolier-stopping power-martyrdom. Kauhea vauhti vain päälle, eli spurtti pohjassa ja aina kun näkee vihun niin juoksee kohti vaan ja ampuu vaikka lonkalta niin se kaatuu. Martyrdom on tiedetään hieman ärsyttävää mutta rynnimis-miniuzi taktiikkaan se sopii kuin nenä päähän. Overgrowniin ja Blociin taktiikkaa on hankala tosin soveltaa. Pitänee seuraavaksi nyt kun meni Marksman haaste läpi tuolla aseella niin koittaa AK74u:n kanssa samaa taktiikkaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Motamoro sanoi:
Huh huh, löysin TMD:hen tappavan yhdistelmän, joka tuo ainakin tappoja, kuitenkin KD yleensä yli 2. Yleensä 30-15. Mini-Uzi, ja siihen perkeiksi, bandolier-stopping power-martyrdom. Kauhea vauhti vain päälle, eli spurtti pohjassa ja aina kun näkee vihun niin juoksee kohti vaan ja ampuu vaikka lonkalta niin se kaatuu. Martyrdom on tiedetään hieman ärsyttävää mutta rynnimis-miniuzi taktiikkaan se sopii kuin nenä päähän. Overgrowniin ja Blociin taktiikkaa on hankala tosin soveltaa. Pitänee seuraavaksi nyt kun meni Marksman haaste läpi tuolla aseella niin koittaa AK74u:n kanssa samaa taktiikkaa.

Mutta kokeileppa mini-uzilla bandolier, double tap ja kolmas on minkä itse haluat. Siis Uzi pistää panosta toisen perään niin nopeasti että vihuja makaa maassa aivan hirveänä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

M16 on dessun kanssa parhaita HARDCORE-matseissa.
Kuolee yhestä M16 ja n. 2-3 dessulla, riippuu mihin osuu. ;)
Nyt oon 54,5lvl, jee jee kohta Prestige Mode :p :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

eldolmio sanoi:
M16 on dessun kanssa parhaita HARDCORE-matseissa.
Kuolee yhestä M16 ja n. 2-3 dessulla, riippuu mihin osuu. ;)
Nyt oon 54,5lvl, jee jee kohta Prestige Mode :p :rolleyes:

Ööö, hardcoressahan pelaajilla on tietääkseni 30hp, joten dessulla (kuten muillakin pistooleilla) riittää vain yksi osuma. Dessu toki tappaa siinä vähän kauempaakin yhdellä osumalla, mutta ei pistoolilla kauas muutenkaan ammuta. Usp on omasta mielestäni se paras pistooli. Stopping powerilla tappaa perus-tdm:ssa 2 osumalla (pistoolietäisyydeltä) ja kantamakin on paras peruspistooleista. Kaikenlisäksi lippaalla tappaa enemmän kuin dessulla. Ja miksi hardcoressa m16? Eikös m14 tai g3 olisi kannattavampi valinta, kun burstilla menee vaan 2 kutia hukkaan.

Ja vielä se pitää mainita, että osumakohdalla ei ole juurikaan väliä. Yhtä nopeasti porukka kuolee, osut sitten varpaaseen tai rintaan. Ainoastaan päästä ja tietyillä aseilla kaulasta saa paremman kertoimen. Ja onhan statseissa mainittu, että esim. barretilla rintaosumastakin saisi tapon ilman stopping poweria, mutta sitä en ole koskaan nähnyt, joten en sitä myöskään usko.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Ööö, hardcoressahan pelaajilla on tietääkseni 30hp, joten dessulla (kuten muillakin pistooleilla) riittää vain yksi osuma. Dessu toki tappaa siinä vähän kauempaakin yhdellä osumalla, mutta ei pistoolilla kauas muutenkaan ammuta. Usp on omasta mielestäni se paras pistooli. Stopping powerilla tappaa perus-tdm:ssa 2 osumalla (pistoolietäisyydeltä) ja kantamakin on paras peruspistooleista. Kaikenlisäksi lippaalla tappaa enemmän kuin dessulla. Ja miksi hardcoressa m16? Eikös m14 tai g3 olisi kannattavampi valinta, kun burstilla menee vaan 2 kutia hukkaan.

Ja vielä se pitää mainita, että osumakohdalla ei ole juurikaan väliä. Yhtä nopeasti porukka kuolee, osut sitten varpaaseen tai rintaan. Ainoastaan päästä ja tietyillä aseilla kaulasta saa paremman kertoimen. Ja onhan statseissa mainittu, että esim. barretilla rintaosumastakin saisi tapon ilman stopping poweria, mutta sitä en ole koskaan nähnyt, joten en sitä myöskään usko.

Mun Barret tappaa yhestä. ;) Tarviin vielä 200exp siihen prestiin. :D
 
Ylös Bottom