Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Snydenthur sanoi:
Ei se barret periaatteessa ole sen epätarkempi kuin muutkaan (itseasiassa kaikki pelin aseet on suunniteltu niin, että käyttäessä aseen tähtäimiä, kuti osuu siihen, mihin tähtäin näyttää). Kaikki sniput omaavat vielä samat statsit (lukuunottamatta muutamia lisävahinkokertoimia), mutta jostain syystä noi autosniput bugittavat enemmän kuin pulttilukot. Tähtääminen on kyllä se viimeinen asia, josta omassa tapauksessa pitäisi huolehtia. On tässä jo niin paljon peliaikaa takana. :)

Ja syy tähän kyselyyn oli alunperin se, kun on muutama jonkun tekemä video tullut katottua ja muissa peleissä oon aina tykästynyt eniten snipuihin. Videossa se vetää barretilla agoc-scopen kera ja 99% kudeista osuu. Siinä se vetelee kyllä hyppien ja normaalisti ampuen, mutta myös no-scopeja tulee ihan mappien toisesta päästä toiseen aikamoisella tarkkuudella. En nyt sattunut löytämään linkkiä siihen enkä muista ees nickiä, mutta boksilla se ainakin pelasi. Ihmetyttää oikeasti, miten se voi vetää kahdella bugisella jutulla niin hyvin, vaikka itse en muutamalla kokeilukerralla huomannutkaan agocissa mitään erityistä vikaa.

Mutta toisaalta, luovutin jo yrittämisestä, joten ei sillä kauheasti väliä ole. Katsellaan sitten päivityksen jälkeen uudelleen.

Itsekkään en ole tuota AGOC-bugia oikein ymmärtänyt., sillä kait tarkoitetaan sitä heilumista, tarkkuudesta en tiedä? Sen verta kokeillut joskus M40 AGOCillä että rupee quickscopet osumaan pikkasen eri tahtiin, mutta niin hyvinhän sillä ei näe ikävä kyllä. Pelaat Barretin sinne sataan tappoon ja sitten kokeilemaan itse :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Päivitys tulee mitä luultavammin tässä kuussa. Ennen joulua meni jo microsoftin sertifiointiin (vai mikä onkaan), eli ei tässä enää kovin kauaa tarvitse odottaa. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mielenkiinnosta kyselen niiltä, ketkä prestige rumbaan ovat lähteneet, että millä prestige tasolla tällä hetkellä olette? Onko suomalaisilla vielä "maagista" kultaista ristiä?

Oman nickin edessä komeilee imo merkeistä hienoin eli punainen tähti, kulta reunuksilla. Eli prestige 9 on nyt menossa lvl 14. Viikonloppuna pitäisi se kultainen risti sitten olla... Siinä vaiheessa ajattelin aloitella kultaisten aseiden metsästyksen. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Mielenkiinnosta kyselen niiltä, ketkä prestige rumbaan ovat lähteneet, että millä prestige tasolla tällä hetkellä olette? Onko suomalaisilla vielä "maagista" kultaista ristiä?

Oman nickin edessä komeilee imo merkeistä hienoin eli punainen tähti, kulta reunuksilla. Eli prestige 9 on nyt menossa lvl 14. Viikonloppuna pitäisi se kultainen risti sitten olla... Siinä vaiheessa ajattelin aloitella kultaisten aseiden metsästyksen. :)
Seiskaa mennään siellä 39:ssä, samat ajatukset on ristin jälkeen lähteä aseita haalimaan, mutta aika pahasti rupeaa jo toistamaan peli itseään, nyt vähän taukoa pidettävä Assassins Creedin parissa, mutta eiköhän se tän kuun puolella vielä tule tuo risti (ei viitsi ihan aina nollata jos on paljon matseja tiedossa :) )
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mortali sanoi:
Mielenkiinnosta kyselen niiltä, ketkä prestige rumbaan ovat lähteneet, että millä prestige tasolla tällä hetkellä olette? Onko suomalaisilla vielä "maagista" kultaista ristiä?

Oman nickin edessä komeilee imo merkeistä hienoin eli punainen tähti, kulta reunuksilla. Eli prestige 9 on nyt menossa lvl 14. Viikonloppuna pitäisi se kultainen risti sitten olla... Siinä vaiheessa ajattelin aloitella kultaisten aseiden metsästyksen. :)

Itse menossa tuossa tokassa prestigessä levelillä 50 ja tämä tulee kyllä olemaan viimeinen prestige mitä ajattelin vetäistä. Erittäin puuduttavaa kerätä aina samat challenget ja aseet+härpäkkeet. Eikä tuosta prestigeiden keräyksestä edes mitään hyötyä ollut, joten ei kiitos enää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Olisiko kellään edes minkäänlaisia intressejä järjestää XO:n puolella moinen CoD 4 -liiga kuin PS3-puolella? (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=43395)

Olisi meinaan ihan mielenkiintoinen juttu varmasti ja 360:lla ei liikaa KFINissä ole näitä turnauksia näkynyt. Ja voitaisiinhan se pelata ihan vaikka neljällä joukkueella jos ei pelaajaa tahdo riittää. Tässä olisi yksi vapaa pelaaja ihan satavarmasti, jos moinen joku kaunis päivä toteutuisi :rolleyes:

Aloitetta odotellen :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joblo sanoi:
Olisiko kellään edes minkäänlaisia intressejä järjestää XO:n puolella moinen CoD 4 -liiga kuin PS3-puolella? (http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=43395)

Olisi meinaan ihan mielenkiintoinen juttu varmasti ja 360:lla ei liikaa KFINissä ole näitä turnauksia näkynyt. Ja voitaisiinhan se pelata ihan vaikka neljällä joukkueella jos ei pelaajaa tahdo riittää. Tässä olisi yksi vapaa pelaaja ihan satavarmasti, jos moinen joku kaunis päivä toteutuisi :rolleyes:

Aloitetta odotellen :p

Kyselin asiaa hivenen vaivihkaa täällä:

http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=44244

Eli jos Xbox360 -puolelta löytyy KFINistä pelaajia, niin voidaan laittaa samanlainen turnaus pystyyn kuin mitä nyt PS3 -puolelle suunnitellaan. Ja samanlaisella tarkoitan sitä, että kun Pibe saa tuolla pelimuodot + säännöt plakkariin, niin se otettaisiin tänne sellaisenaan käyttöön.

Eli löytyykö 6-10 pelaajan porukoita(Klaaneja) täältä??
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Minä tulisin todella mielelläni mukaan. Oon aika perus pelaaja, en mikään pro, mutta en mikään avuton joka luulee omia vihuiksi ja tuhlaa lippaansa omiin. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Huh, pitkästä aikaa oli hauskaa pelata tätä livessä, kun sai edes toisen hyvän samaan partyyn. Pelkästään kaksi hyvää samassa tiimissä tuotti sen tuloksen, että voitettiin vissiin joka matsi ja vielä aivan helposti. Toiselta puuttui mikki, mutta ei se mitään häirinnyt. Tosin, olisi varmaan mennyt entistä paremmin, jos olisi voinut kommunikoida vähän.

On vaan vähän outo systeemi, kun toinen saattaa yhtäkkiä tipahtaa pois ja toinen jää servulle pelaamaan. Tai toinen ei edes pääse samalla servulle. Kyllä se silti menettelee, kunhan hostina on sellainen, joka ei lopeta heti yhden matsin jälkeen / kesken matsia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

On vaan vähän outo systeemi, kun toinen saattaa yhtäkkiä tipahtaa pois ja toinen jää servulle pelaamaan. Tai toinen ei edes pääse samalla servulle. Kyllä se silti menettelee, kunhan hostina on sellainen, joka ei lopeta heti yhden matsin jälkeen / kesken matsia.

Tuo ilmiö tulee silloin kun partyliideri lähtee ensin pois lobbystä ja muut eivät tule ihan nopsaa perästä tai jos muut partyn pelaajat lähtevät lobbystä ennen partyliideriä, niin samalla he "poistuvat" partysta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Assault Riflejen käyttö on jämähtänyt kolmeen aseeseen, todennäköisesti lopullisesti. Näillä yksinkertaisesti pärjää:

G3 - Loistavan tarkka ja suhteellisen tehokas.
M16 - Tarkka ja tehokas.
M14 - Potkua piisaa.

Ja kaikkia käyttäessä Perkkeinä Claymoret, Stopping Power ja Steady Aim. Jos noista pitää paras valita niin..... Kyllä se tiukasti on G3. M16 ihan rinnalla :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ajattelin nyt sitten ottaa sen prestigen, kun niitä challengeja on niin kiva suorittaa:D. Parissa aseessa oli Blue Tiger(MP5 ja M16), mutta äkkiäkös ne saa takaisin. Nyt oon 11 levelinen. Minut saa lisäillä friend-listalle. GT: Misbeli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jaaha, kyllä partyssa on hankala välillä pelata. Minä olin "party leader" ja vain yksi oli mun partyssa. Hain peliä ja sellainen löytyi. Kuitenkin, pelin alkaessa mulla ilmoitti "Lobby closed" ja tämä partyssa ollut henkilö pääsi peliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tänään rikoin levelin 53 ja kaikki kamat on käytössä. Varsinkin 50. caliperinen snipu on todella hyvä verrattuna muihin. Myös M14 on kyllä aivan mahtava ase.

Tuli mieleen että jos nyt aloitan sitten prestigate moden niin menetän siis kaikki saamani aseet eikö? Ja kun aloitan alusta niin menetänkö kaikki challenget myös? Eli jos olen saanut tietyllä aseella 110 tappoa 150:stä niin ne nollaantuu? Ja onko alku levelit niin helppoja kuin ekallakin kerralla oli eli parisataa pointsia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tänään rikoin levelin 53 ja kaikki kamat on käytössä. Varsinkin 50. caliperinen snipu on todella hyvä verrattuna muihin. Myös M14 on kyllä aivan mahtava ase.

Tuli mieleen että jos nyt aloitan sitten prestigate moden niin menetän siis kaikki saamani aseet eikö? Ja kun aloitan alusta niin menetänkö kaikki challenget myös? Eli jos olen saanut tietyllä aseella 110 tappoa 150:stä niin ne nollaantuu? Ja onko alku levelit niin helppoja kuin ekallakin kerralla oli eli parisataa pointsia?

Menetät kaiken muun paitsi statsit. Jos et niitä halua menettää, niin turha mennä prestigeen. Ei siitä hyödy mitään, vaikka saakin (omasta mielestä) rumia ikoneita arvomerkin tilalle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Assault Riflejen käyttö on jämähtänyt kolmeen aseeseen, todennäköisesti lopullisesti. Näillä yksinkertaisesti pärjää:

G3 - Loistavan tarkka ja suhteellisen tehokas.
M16 - Tarkka ja tehokas.
M14 - Potkua piisaa.

Ja kaikkia käyttäessä Perkkeinä Claymoret, Stopping Power ja Steady Aim. Jos noista pitää paras valita niin..... Kyllä se tiukasti on G3. M16 ihan rinnalla :)

Ammutkos paljonkin lonkalta noilla rynkyillä? Varsinainen Rambo vissiin :cool: Steady aim auttaa vain lonkalta ammuttaessa... Henkilökohtaisesti ite tulee 95% asetapoista napsittua jyviltä. Steadyn tilalle Extreme condition tai deep impact <3 Mutta jos lonkalta osuu niin eihän siinä sitten mitään, räiskiihän ne lonkalta elokuvissakin :D
 
Ylös Bottom