Straawberry
Member
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
Itsekkään en ole tuota AGOC-bugia oikein ymmärtänyt., sillä kait tarkoitetaan sitä heilumista, tarkkuudesta en tiedä? Sen verta kokeillut joskus M40 AGOCillä että rupee quickscopet osumaan pikkasen eri tahtiin, mutta niin hyvinhän sillä ei näe ikävä kyllä. Pelaat Barretin sinne sataan tappoon ja sitten kokeilemaan itse
Snydenthur sanoi:Ei se barret periaatteessa ole sen epätarkempi kuin muutkaan (itseasiassa kaikki pelin aseet on suunniteltu niin, että käyttäessä aseen tähtäimiä, kuti osuu siihen, mihin tähtäin näyttää). Kaikki sniput omaavat vielä samat statsit (lukuunottamatta muutamia lisävahinkokertoimia), mutta jostain syystä noi autosniput bugittavat enemmän kuin pulttilukot. Tähtääminen on kyllä se viimeinen asia, josta omassa tapauksessa pitäisi huolehtia. On tässä jo niin paljon peliaikaa takana.
Ja syy tähän kyselyyn oli alunperin se, kun on muutama jonkun tekemä video tullut katottua ja muissa peleissä oon aina tykästynyt eniten snipuihin. Videossa se vetää barretilla agoc-scopen kera ja 99% kudeista osuu. Siinä se vetelee kyllä hyppien ja normaalisti ampuen, mutta myös no-scopeja tulee ihan mappien toisesta päästä toiseen aikamoisella tarkkuudella. En nyt sattunut löytämään linkkiä siihen enkä muista ees nickiä, mutta boksilla se ainakin pelasi. Ihmetyttää oikeasti, miten se voi vetää kahdella bugisella jutulla niin hyvin, vaikka itse en muutamalla kokeilukerralla huomannutkaan agocissa mitään erityistä vikaa.
Mutta toisaalta, luovutin jo yrittämisestä, joten ei sillä kauheasti väliä ole. Katsellaan sitten päivityksen jälkeen uudelleen.
Itsekkään en ole tuota AGOC-bugia oikein ymmärtänyt., sillä kait tarkoitetaan sitä heilumista, tarkkuudesta en tiedä? Sen verta kokeillut joskus M40 AGOCillä että rupee quickscopet osumaan pikkasen eri tahtiin, mutta niin hyvinhän sillä ei näe ikävä kyllä. Pelaat Barretin sinne sataan tappoon ja sitten kokeilemaan itse