Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Steady aim on aika hyvä jos tykkää ampuu lonkalta.
Myös last stand ja dead silence on hyviä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Steady aim on aika hyvä jos tykkää ampuu lonkalta.
Myös last stand ja dead silence on hyviä.

Last stand on mielestäni turha ainakin HC:ssa. Se sprintti perk on aika hyvä että se jätkä jaksaa juosta kauemmin.

Ja minusta tuo Deep Impact on todella hyvä. Jollakin M16:lla porailee todella nätisti seinien läpi. Monet sitä eivät ole vielä sisäistäneet, koska yleensä peleissä ei voi ampua seinien läpi. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itelläni on Deep Impact ainoastaan M60 LMG setissä kera stopping powerin, tappava yhdistelmä. Assault ja SMG seteissä onkin sitten steady aim ja stopping power.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo Hc ei toi last stand oo niitä parhaimpia.

Normaalissa se on kuitenkin hyvä. Sen kanssa pitää vaan olla nopea jos haluu oikeasti hyötyä siitä jotain.

Ja noi aseet lävistää vakiona ihan hyvin niin en sen takia hirveesti deep impactia käytä. Tosi paksut seinät heikentää sitä tehoa jokatapauksessa niin paljon ettei niiden takaa saa juuri ketään hengiltä edes deepin kanssa.

Juoksu on tosiaan ihan hyvä tietyissä mapeissa ja muidoissa. Normaali tdm tai free for all muodoissa sillä ei kylläkään tee oikein mitään. Niissä tulee porukkaa niin paljon vastaan että normaali juoksukin riittää ihan hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! :mad: Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...

Ei hyvä ei.. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! :mad: Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...

Ei hyvä ei.. :mad:

Eihän tuo mikään bugi ole. Eikös tosta varoitettukin jossain siellä cheattivalikossa tjsp. että cheatit päällä ei voi saada saavutuksia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! :mad: Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...

Ei hyvä ei.. :mad:

Owned.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Voiko cheatit muutoin olla päällä, kunhan vain ovat disabloituina kun intelin ottaa talteen?

Toinen kysymys, joudun moninpelissä pelaamaan koko ajan selvästi kokeneempien(=parempien) pelaajien kanssa. Huonoa tuuria vai eikö tässä todellakaan ole rankkien mukaista peliseuran etsintää...?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Voiko cheatit muutoin olla päällä, kunhan vain ovat disabloituina kun intelin ottaa talteen?

Toinen kysymys, joudun moninpelissä pelaamaan koko ajan selvästi kokeneempien(=parempien) pelaajien kanssa. Huonoa tuuria vai eikö tässä todellakaan ole rankkien mukaista peliseuran etsintää...?

Rankkien mukaan se ei onneksi sentään hae, nehän eivät tässä pelissä merkitse mitään. En ole itsekään kovin varma, miten se peliseuraa hakee, mutta tiimit se yrittää tehdä ihan skillin perusteella. Se on tullut ainakin huomattua, että itse joutuu aina siihen huonompaan tiimiin koska olen kuitenkin melkoisen hyvä pelaaja, joten se tiimien tasoitus ainakin "toimii". Parempihan olisi tietysti, että se tekisi oikeasti tasaiset tiimit. Ei niin, että tiimin paras joutuu tekemään kaiken työn, että on mahdollisuus voittaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kai nuo uudet mapit täytyy ladata, sillä olen jäänyt armottomasti koukkuun Cod 4:sen moninpeliin. Hyviltä näyttävät muutenkin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo onhan nuo mapit pakko hommata. Rupeaa nuo nykyiset olemaan jo vähän "nähtyjä". Tuo mukavasti lisä intoa pelaamiseen ku kaikki lähtee samalta viivalta mappien suhteen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Olen kuullut niin paljon positiivista juttua pelistä, että pakkohan tämä on boksille hankkia. Samalla pitänee ostaa live aikaa.:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Last stand on mielestäni turha ainakin HC:ssa. Se sprintti perk on aika hyvä että se jätkä jaksaa juosta kauemmin.

Ja minusta tuo Deep Impact on todella hyvä. Jollakin M16:lla porailee todella nätisti seinien läpi. Monet sitä eivät ole vielä sisäistäneet, koska yleensä peleissä ei voi ampua seinien läpi. :)

Minusta Last Standi on pirun hyvä. Melkein aina saa tapettuun sen vihun joka on ampunu ja joskus vielä joku muukin vihu siinä kaatuu. Tuolla Dessulla vaan on p*ska yrittää, kun siinä on niin iso rekyyli. HC:ssäkin on helppo ampuu tällä. Ja siinä todellakin pitää nopsaa rätkii.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kenen mielestä CoD:n kartat ovat turhan ahtaita/pieniä? Jotenkin putkimaisia suurin osa. Lähinnä mietin, että pelimoottorilla olisi saanut oikein kunnon massiivisia taisteluistakin aikaan. Heittänyt vielä mukaan nykyisten kopterin ja pommituksen lisäksi sen AC-10:n pelaamiseen, niin olisi tullut kunnon taistelut. Itse ainakin tykkäisin kunnon massiiviisista taisteluista näiden pienten "kaupunkisota" kärhämien lisäksi. Tulisi myös enemmän käyttöä esim. sniperkivääreille jne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse olen mappien kokoon ihan tyytyväinen. Aluksi tuntuivat yllättävän isoilta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse olen mappien kokoon ihan tyytyväinen. Aluksi tuntuivat yllättävän isoilta.

En välttämättä tarkoita siis koko kokoa. Vaan kun kartat on jaettu alueisiin, jotka kaikki ovat suhteellisen ahtaita. Tietynlainen putkifiilis useissa kartoissa iskee pintaan. Se itseäni ehkä eniten vienyt pelin moninpelin parista pois. Samoin kun hiukan rajoittuneet moninpelit(osittain juuri karttojen takia).
 
Ylös Bottom