Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Steady aim on aika hyvä jos tykkää ampuu lonkalta.
Myös last stand ja dead silence on hyviä.
Assault ja SMG seteissä onkin sitten steady aim ja stopping power.
Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...
Ei hyvä ei..
Tekeekös tuollaa Deep Impact perkillä mitään? Mihin sen kuuluis vaikuttavan?
Hyi kamala ku löyty törkeä bugi! Olinpaha pelleilemässä casual vaikeustasolla ja pelasin kenttää yhdellä koodilla. Löysinpä sitten viimeisen intelin ja tottakai minä sen lähin hakemaan. Huomasin asian, kunnes oli jo myöhäistä. En saanut saavutusta kaikkien inteleiden keräämisestä! Konekkin pistää älykkäästi autosavea ku kerää läppärin. Tilastoissa kyllä nököttää et oon keränny 30 inteliä, mutta saavutusta ei oo enää mahollista saada... Tekijät sais hävetä. Ei tällaisia bugeja saa syntyä etenkään saavutuksen hankinnassa! Uskomatonta, mutta onnistuin siinä...
Ei hyvä ei..
Voiko cheatit muutoin olla päällä, kunhan vain ovat disabloituina kun intelin ottaa talteen?
Toinen kysymys, joudun moninpelissä pelaamaan koko ajan selvästi kokeneempien(=parempien) pelaajien kanssa. Huonoa tuuria vai eikö tässä todellakaan ole rankkien mukaista peliseuran etsintää...?
Last stand on mielestäni turha ainakin HC:ssa. Se sprintti perk on aika hyvä että se jätkä jaksaa juosta kauemmin.
Ja minusta tuo Deep Impact on todella hyvä. Jollakin M16:lla porailee todella nätisti seinien läpi. Monet sitä eivät ole vielä sisäistäneet, koska yleensä peleissä ei voi ampua seinien läpi.
Itse olen mappien kokoon ihan tyytyväinen. Aluksi tuntuivat yllättävän isoilta.