Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kenen mielestä CoD:n kartat ovat turhan ahtaita/pieniä? Jotenkin putkimaisia suurin osa. Lähinnä mietin, että pelimoottorilla olisi saanut oikein kunnon massiivisia taisteluistakin aikaan. Heittänyt vielä mukaan nykyisten kopterin ja pommituksen lisäksi sen AC-10:n pelaamiseen, niin olisi tullut kunnon taistelut. Itse ainakin tykkäisin kunnon massiiviisista taisteluista näiden pienten "kaupunkisota" kärhämien lisäksi. Tulisi myös enemmän käyttöä esim. sniperkivääreille jne.

Nooo... Loistavia ne ovat joka tapauksessa, vaikka voisivatkin ehkä olla isompia.

Mutta älä väitä, etteikö siinä ole jo massiivisen taistelun tuntua kun esim. Bogissa yhdeksän pelaajaa kummaltakin puolelta ryntäävät yhteenottoon hävittäjien laskiessa kehiin _napalmia_? :p Toki eeppisempää ja valtavampaa on helppo kuvitella, ja sitä on varmasti tulossa, mutta CoD4 on aatelia. Varsinkin kun pääsee huomenna räiskimään tv-yhtiön tiloihin ja Chinatowniin :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kenen mielestä CoD:n kartat ovat turhan ahtaita/pieniä? Jotenkin putkimaisia suurin osa. Lähinnä mietin, että pelimoottorilla olisi saanut oikein kunnon massiivisia taisteluistakin aikaan. Heittänyt vielä mukaan nykyisten kopterin ja pommituksen lisäksi sen AC-10:n pelaamiseen, niin olisi tullut kunnon taistelut. Itse ainakin tykkäisin kunnon massiiviisista taisteluista näiden pienten "kaupunkisota" kärhämien lisäksi. Tulisi myös enemmän käyttöä esim. sniperkivääreille jne.

Kannattaa katsos jättää vähän uusia ominaisuuksia CoD5:lle. Jos ei jotain ällistyttävää tapahdu, niin seuraava versio ei voi epäonnistua. Puhun vain moninpelistä. Yksinpeli scheissea.

Jotenkin haluttaisi nähdä war -pelimuoto taas missä olisi ajoneuvoja ja vaikkapa tuo AC-10.

Helvetti soikoon jo nuo uudet kartat myöhästyy. Olin jo varautunut sotimaan viikonloppuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kannattaa katsos jättää vähän uusia ominaisuuksia CoD5:lle. Jos ei jotain ällistyttävää tapahdu, niin seuraava versio ei voi epäonnistua. Puhun vain moninpelistä. Yksinpeli scheissea.

Jotenkin haluttaisi nähdä war -pelimuoto taas missä olisi ajoneuvoja ja vaikkapa tuo AC-10..

Juuh, nyt on selvästi tehty pohjat sille että voi sitten kunnon sotimista odottaa CoD5:ssa. Tuli vain itselleni mieleen tuo seikka, että jotenkin jäänyt selvästi käyttämättä sitä potentiaalia mikä olisi esim. moottorin myötä ollut tarjolla. Samoin tunnelma on esim. yksinpelissä saatu erittäin hyväksi, mutta vähän jätetty sitten puolitiehen. Varsinkin kun se on niin lyhyt.

Kyllähän tämä toistaiseksi on ollut kuitenkin ainoa nettiräiskintä mitä olen jaksanut pelata, vaikka tylsää ramboilua se onkin sen puolesta että tiimipeliä aika turha odotella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Juuh, nyt on selvästi tehty pohjat sille että voi sitten kunnon sotimista odottaa CoD5:ssa. Tuli vain itselleni mieleen tuo seikka, että jotenkin jäänyt selvästi käyttämättä sitä potentiaalia mikä olisi esim. moottorin myötä ollut tarjolla. Samoin tunnelma on esim. yksinpelissä saatu erittäin hyväksi, mutta vähän jätetty sitten puolitiehen. Varsinkin kun se on niin lyhyt.

Kyllähän tämä toistaiseksi on ollut kuitenkin ainoa nettiräiskintä mitä olen jaksanut pelata, vaikka tylsää ramboilua se onkin sen puolesta että tiimipeliä aika turha odotella.


Cod5 sijoittuu kuitenkin toiseen maailmansotaan ja on väärän kehittäjän tekemä, joten siihen tuo cod4 ei tee mitään pohjaa. Cod6:sta odotellessa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Cod5 sijoittuu kuitenkin toiseen maailmansotaan ja on väärän kehittäjän tekemä, joten siihen tuo cod4 ei tee mitään pohjaa. Cod6:sta odotellessa..

Odotappa ennemmin mitä Infinity Ward tekee seuraavaksi...

Uusista kartoista juttua meidän saitilla täällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Cod5 sijoittuu kuitenkin toiseen maailmansotaan ja on väärän kehittäjän tekemä, joten siihen tuo cod4 ei tee mitään pohjaa. Cod6:sta odotellessa..

Niin, noh en puhunut mistään tietystä tittelistä, kun itse en ole seurannut pelejä. Otin vain kantaa edellisen kirjoittajan viestiin ja siihen, että peli on teknisesti erinomainen, mutta selvästi sisällön olisi voinut viedä paljon pidemmälle ja sitä toivonkin jatkossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Niin, noh en puhunut mistään tietystä tittelistä, kun itse en ole seurannut pelejä. Otin vain kantaa edellisen kirjoittajan viestiin ja siihen, että peli on teknisesti erinomainen, mutta selvästi sisällön olisi voinut viedä paljon pidemmälle ja sitä toivonkin jatkossa.

No oli miten oli, niin nyt et ainakaan pety cod5:een. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

COD5 voisi mielummin olla vietnamin sotaa sijoittuva. Oisha se tosi hauska jossain viidakossa metsästää viholisia ja kuunella apinoitten rääkkymistä. Eikä se vietnam sota nyt pelkkää viidakkoa ollu, oliha siellä myös niitä kaupunki taisteluita.

Erikosuus vois olla esim, että m1 kypärään voisi, kirjoittaa tai piirtää jotain, niinkuin osa jenkeistä teki aikoinaan v'nam sodassa. Ansojen tekemistä, Airstrike, mutta napalmilla varustettu( vähä kuin cod 4ssa.), Vaanimista veden alla tai puussa ja voisi kaivella suojia maahan kenttälapioilla. jne....:D

WW2 pelit rupeaa maistumaan jo pikku hiljaa puulta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

COD5 voisi mielummin olla vietnamin sotaa sijoittuva. Oisha se tosi hauska jossain viidakossa metsästää viholisia ja kuunella apinoitten rääkkymistä. Eikä se vietnam sota nyt pelkkää viidakkoa ollu, oliha siellä myös niitä kaupunki taisteluita.

Huonoja vaihtoehtoja eivät olisi myöskään länkkäriaika tai tulevaisuus :p
Unohtamatta tietenkään WWI:tä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Odotus on kova. Onneksi yövuorossa olen ettäpä aikaa on odotella. Pelailla voi aamu 7 asti.:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kertokaas sitten kokemuksia. Mieluiten sellaisia suhteellisen puolueettomia ja ovatko hintansa(~10e) arvoisia. Tämä siis, jos vain mahdollista ja joltain löytyy intoa. Itse kun mietin jaksaako noita ottaa juurikin hinnan takia. 400p olisin ihan "mieluisasti" vielä voinut maksaa, 800p alkaa olemaan jo suolaista kartoista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

kentät tulee vissii vast 17.00 suomenaikaa tänään. mielelläni maksan kympin 4stä uudesta :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En ole mappeja ostanut, mutta onko tosiaan niin että uusilla mapeilla ei pääse ollenkaan pelaamaan hc-pelimuotoja. Tuolla playlisteissä ei ainakaan uusille mappipaketeilla ole muita playlistejä kuin team objective ja team deathmatch. Jos näin tosiaan on niin ihan yhtä turhan kanssa kyllä koko karttapaketti...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jotain juttua on ollut, että esim Hardcore ei toimisi uusissa kentissä eivätkä kaikki pelimuodotkaan. Jos tämä on jollekin tärkeä, niin kannattaa ehkä odottaa vahvitusta asialle ennenkuin ostaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ostan mapit jos muutamat CoD 4 -pelikaverinikin suostuvat kentät lataamaan. Itse olen nimittäin nauttinut moninpelistä suunnattomasti - mitä nyt muutamat säälittävät team-killer -häntäheikit silloin tällöin häiritsevät hardcore -pelimuodoissa. Reaktiot, tosin, ovat yleensä suunnaton repeily ja kyseisen ihmisen silmitön haukkuminen, kuin inho itse pelaamista kohtaan.
 
Ylös Bottom