Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä se aina helpottaa, tiedän miten typerää tuo on , mutta ei kukaan mene asekaupastakaan ostamaan tappoa, vaan aseen. Se nyt on vaan tyhmää puhua asioista väärillä nimillä. Tuntuu olevan niin yleistä nykypäivänä, ettei mitään rajaa, onnea vaan äidin kielen kanssa sitten jatkossa (joo, tiedetään, äidin kieli on yhdys sana, kuten lappeen Rantakin, anteeksi jos koitan kouluttaa kirjoittamaan oikein, siitä voi olla vaikka teille jotain hyötyäkin joskus tulevaisuudessa).

Joo ei tuo mitään. Olen vaan ite huomannu sen että jos puhuu IRC:stä tyyliin "Olkaa tavattavissa IRC:ssä" niin suurin osa ihmisistä ruvennu puhuu IRC-galleriasta yhtäkkiä. Mikä ei mitenkään liity mihinkään.

Ja tuon takia puhun mielummin mIRC:stä koska jopa nuo ihmiset hotka sekottaa asioita keskenään tajuaa tuolloin että en puhu IRC-galleriasta.

Toki voisin samantien sanoa vaikka että; "Olkaa tavattavissa Xchat:ssä tai Chatzilla:ssa" mutta tuolloin he eivät tajuaisi että kyseessä on "Internet Relay Chat" ohjelma.



Tässä vielä uudestaan:

Clanbase on hakemassa Game Supervisoria CoD4 ladderia varten. Itse olen Game Supervisor PS3 puolella. Ja tuossa saattaa mennä maximissaan 6h päivässä.

Mutta useimmiten saatan olla vain 1-2h päivässä koneella. Eli ei ole mitään vakituista "työaikaa" tuossa hommassa. Toki jos ladderit saadaan valmiiksi niin työtä tulee lisää. Eli jos sinulla on vapaa-aikaa niin ilmoittaudu (ihan vaan viilatakseni pilkkua) IRC:ssä (voit käyttää ohjelmia; Xchat, mIRC tai Chatzilla) Alkulima nimiselle Clanbase adminille. Voit myös PM:ää häntä Clanbase:n kautta.

Olemme tekemässä laddereita joissa "skilli" ratkasee. Eli Noperks laddereita. Voit toki tehdä omatkin jos haluat. Mutta ladder "pohjan" saat Ps3 puolelta.

Englanninkielen kirjoittamis ja lukemis taitoa tarvitaan.
 
Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei oikein tuo CoD WaW-Beta napannut, joten varmaan hankin tämän Modern Warfaren. On tullut testattua ja hyväksi todettua, joten kysymys kuuluukin, että toimiiko tämä ihan normaalisti 14" kuvaputkitelkulla? Juuri nyt ei rahkeet riitä parempaan töllöön, mutta olisi hyvä tietää, että kaikki varmasti näkyy kuvasta eikä osa vain jättäydy kuvan ulkopuolelle, niin kuin joillakin peleillä on taipumusta tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei oikein tuo CoD WaW-Beta napannut, joten varmaan hankin tämän Modern Warfaren. On tullut testattua ja hyväksi todettua, joten kysymys kuuluukin, että toimiiko tämä ihan normaalisti 14" kuvaputkitelkulla? Juuri nyt ei rahkeet riitä parempaan töllöön, mutta olisi hyvä tietää, että kaikki varmasti näkyy kuvasta eikä osa vain jättäydy kuvan ulkopuolelle, niin kuin joillakin peleillä on taipumusta tehdä.

Itse pelasin muutama kuukausi sitten vielä 15" 15-vuotta vanhalla putkella ja kyllä sillä pystyi pelaamaan normaalisti, ilman, että mitään jäi kuvan ulkopuolelle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei oikein tuo CoD WaW-Beta napannut, joten varmaan hankin tämän Modern Warfaren. On tullut testattua ja hyväksi todettua, joten kysymys kuuluukin, että toimiiko tämä ihan normaalisti 14" kuvaputkitelkulla? Juuri nyt ei rahkeet riitä parempaan töllöön, mutta olisi hyvä tietää, että kaikki varmasti näkyy kuvasta eikä osa vain jättäydy kuvan ulkopuolelle, niin kuin joillakin peleillä on taipumusta tehdä.

Kuvaa jäi omalla 24" kuvaputkella ulkopuolelle jokasesta kulmasta jonkun verran. Mutta tämä johtuu vain koska itse näyttä oli kaareva ja näytön sisällä oli outo musta rajoitus joka peitti näyttöä vielä enemmän.

Mutta kokonaisuudessaan voin sanoa että ei tule pelaamista häiritsemään, ellei ole tosi tarkka näistä asioista. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Boxin toisiksi paras peli jos CoD:WaW saa arvostella parhaaksi. :)

Normaalia Team Deathmatchia ja HC S&D pelaan.

Team Deathmatch:
Aseena toimii se mihin haluan challengeja, jos nyt kuitenkin joskus jotain lemppariaseita käytän niin se on M16A4 scopella, perkkeinä frag x3, stopping power ja martyrdom.
Toinen on Mp5 silencerillä.

Hardcore Search & Destroy:
Sama juttu kuin edellisessä, Dragunovia vaan tulee käytettyä enemmän.
Perkkeinä claymoret, uav jammer ja kolmonen on yleensä ihan randomi. :p
Sniperinä se on se iron lungs sitten kuitenkin.

Tällä hetkellä ei rankki riitä Overkilliin joten sitä ootellen.

World at War betassa tykästyin ehdottomasti Gewehr 43 scopella, pistooleihin <3 ja Type 100 sightillä. Joskus myös käytin Garandia äänenvaimentimella. Haulikot ja Bolt action riflet ei oikeen ollu kivoja... Pelasin vain hardcoreja ja perkkeinä oli bettyt, camouflage, second chance, se lead foot tms ja kranaatteina ne tankkikranut :D

44 rankki tuli otettua betassa. Innolla julkaisua ootellen.

Tarinat tarinoitu, meikä menee kattoo Pakoo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Laitanpa nyt tännekkin vielä eli PALJONKO KERÄÄNTYI TAPPOJA JA RATIO ? Laitan itse vasta kun joku muu on vastannut ensin:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Laitanpa nyt tännekkin vielä eli PALJONKO KERÄÄNTYI TAPPOJA JA RATIO ? Laitan itse vasta kun joku muu on vastannut ensin:cool:

World at War betassa vai Cod 4:ssa? Et voi kysyä "kerääntyi" jos tarkotat Cod nelosta. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

World at War betassa vai Cod 4:ssa? Et voi kysyä "kerääntyi" jos tarkotat Cod nelosta. :confused:

Nepasta tiätysti:)

No joo ehkä sitä jaksaa joku vielä pelata, itsellä kyllä lopahti kiinnostus kun waw beta tuli.
Yritin eilen ja siitä tuli jotenki tulpaton mopo -fiilis

Tulihan tätä nepaa jo aika tovi pelattuakkin.

No kerro paljon on??
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En haluis paljastaa mut mun K/D nelosessa on 0.8 :D
Se oli sillon ekoina kertoinu niin 2/30 juttua et huhhuh, nykyään se on jo enemmän sitä 15/5:)
World at War tuntuu paljon sopivammalta mulle.
Vielä 3 päivää nelosta, sitten RAAAAAARRRWWWGGG :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En haluis paljastaa mut mun K/D nelosessa on 0.8
Se oli sillon ekoina kertoinu niin 2/30 juttua et huhhuh, nykyään se on jo enemmän sitä 15/5:)
World at War tuntuu paljon sopivammalta mulle.
Vielä 3 päivää nelosta, sitten RAAAAAARRRWWWGGG

Hehe. Mulla oli alku nelosessa kans aika katastrofia just noilla samoilla tuloksilla, mutta sitten jotenki valaistuin ja sain sen nousemaan johonki 1.6
Pelattua aikaa, siis "KERÄÄNTYI" n. 25 päivää :eek:
Paljon tappoja?

Cod waw on mielestäni parempi kuin cod 4 mutta kentät taas nepassa parempia ( vain waw betan perusteella tuomittu), pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni vielä kolmesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hehe. Mulla oli alku nelosessa kans aika katastrofia just noilla samoilla tuloksilla, mutta sitten jotenki valaistuin ja sain sen nousemaan johonki 1.6
Pelattua aikaa, siis "KERÄÄNTYI" n. 25 päivää :eek:
Paljon tappoja?

Cod waw on mielestäni parempi kuin cod 4 mutta kentät taas nepassa parempia ( vain waw betan perusteella tuomittu), pidätän oikeuden muuttaa mielipidettäni vielä kolmesti.

Tappoja en paljasta :p

Musta Roundhouse on ihan loistava mappi, Makin menettelee, mutta tykkään kans nelosen mapeistä Vacantista ja Strike vai mikähän se oli. Sanoisin silti että betan perusteella wawissa paremmat mapit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

come on lad. :p Paljonko ees ennätysrundi (tappoja-kuolemia=?) ? Itellä tais olla 70-10.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ennätys on muistaakseni 32/1, tosin paras streakki surkeat 15.

Betassahan tuli uudet enkat 100x
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ennätys on muistaakseni 32/1, tosin paras streakki surkeat 15.

Betassahan tuli uudet enkat 100x

Toi on mahdotonta. Jos sulla erässä tappoja 32 ja kuolet vain kerran, silloin paskin mahdollinen streak on 16 (32/2=16). Jannu kusettaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Toi on mahdotonta. Jos sulla erässä tappoja 32 ja kuolet vain kerran, silloin paskin mahdollinen streak on 16 (32/2=16). Jannu kusettaa.

Sanoinkin muistaakseni, eli sit se on varmaan jotai 30/1 tai 2.

Tosin en ole siitä streakistakaa 100% varma, seki saattaa olla enemmän mut 15 se oli viimeks ku katoin. :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Toi on mahdotonta. Jos sulla erässä tappoja 32 ja kuolet vain kerran, silloin paskin mahdollinen streak on 16 (32/2=16). Jannu kusettaa.

Eihän se mahdotonta ole. Otat esim. kopterin siinä 15streakin kohdalla, kuolet heti pois, odottelet spawnausta ja kopteri tappaa sinä aikana muutaman tyypin tahi vastaavasti jättämästi kleikat tappavat spawnausta odotellessa pari tyyppiä.

Kapu
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tappoja ehti kerääntyä se 53000, ehkä vähän ylikin. K/D on 1.32 ja peliaikaa tuli pikkuisen alle 20 päivää:), tiedän, olen nolife:rolleyes:.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Laitanpa nyt tännekkin vielä eli PALJONKO KERÄÄNTYI TAPPOJA JA RATIO ? Laitan itse vasta kun joku muu on vastannut ensin:cool:


Itsellä on kerääntynyt ja kerääntyy edelleen, kun en mitään ala-arvoista wawia ole ostamassa. Kuitenkin, kd-ratio on 2,73, tappoja joku 60000-80000, voipi olla enemmänkin ja paras streak 40.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jep, eli itellä jäi ihan vähän vaille 80 000 tappoon, streakin ollessa kans jotain +40.
Onneks en ollut ainoo jolla noi määrät alko menee överiks :). Waw lähtee kohta ostoon ja tää nepa vaihtoon. Snydenthur, eikö sua kyllästytä yhtään jatkaa ton pelaamista? Eikö tunnu, että kaikki annettava on jo annettu? Mulla ainakin meni tossa lopussa aika dominoinniksi (vaikka itse sanonkin) ja se kyllästyttää hyvinkin paljon.
 
Ylös Bottom