Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jeaa, tilaukseen lähti. Perhanan halvalla sain, 27 + pari euroa toimituskuluja, CDON:ista. Monessa paikalla pelistä olisi joutunut ryystämään reilut viisikymppiä, enemmänkin. Kyseessä kumminkin on vielä tämä "Game of the Year" -Edition.

Hyvän päätöksen teit. Tein nimittäin itsekkin saman päätöksen tuossa juolulomalla, ja eilen tuli postissa peli. Ehdin sitä illan hyvin pelailla ja laskeskelin, että 3-4h tuli sitä hakattua melkein non-stoppina, vaikka CoDin yksinpelin olenkin PC:llä läpäissyt :) Vähän vaan erottuu joukosta kun olen LV6, ja muut on 40+ prestige-nappien kera.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hyvän päätöksen teit. Tein nimittäin itsekkin saman päätöksen tuossa juolulomalla, ja eilen tuli postissa peli. Ehdin sitä illan hyvin pelailla ja laskeskelin, että 3-4h tuli sitä hakattua melkein non-stoppina, vaikka CoDin yksinpelin olenkin PC:llä läpäissyt :) Vähän vaan erottuu joukosta kun olen LV6, ja muut on 40+ prestige-nappien kera.

Kyllä uskon että peli ainakin minuun uppoo. Muutenkin lähiaikoina tullut hakattua lähinnä WWII-aihehisia FPS-pelejä liikaa. Päivitys nykyaikaan tekee terää :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Annanpa nyt minäkin vielä _ääneni_.
CoD4 on 14 kuukaudenkin jälkeen aivan loistava peli, jota jaksaa mättää Livessä lähes loputtomiin. Grafiikka hienoa(60fps!) ja pelattavuus toimii mainiosti. Porukkaa riittää todellakin netissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pukinkontista tosiaan löytyi tämä, kiitos kommenteista :) Moninpeli ehdottomasti kaikkien kehujen arvoinen, reilu 24h tuli ekan viikon aikana nakutettuu! Vanhat CS-miehen vaistot heräsi kummasti. Ei tee tämän jälkeen kyllä ees mieli oikein katsoa Gears of War 2:n suuntaan, sen verran sujuvammin toteutettu moninpeli tässä.

Yksinpelikin oli minusta varsin nautinnollinen ja sisälsi monia todella muistettavia kohtauksia, jotka tulee varmaan pelattua vielä uudestaankin joskus. Otin samantien hardened-vaikeustason, joka oli jälkikäteen ajatellen virhepäätös, sillä sen verran monta kertaa joutui joitain kohtia hinkkaamaan uudestaan ja uudestaan. Ja sitten lopulta tajusi, että helpoimmalla pääsee, kun yrittää lähinnä juosta sprint-nappi pohjassa läpi noi kohdat...

Minulla on ollut konsoli vasta jokusen kuukauden, ja sinä aikana on joutunut monesti pettymään, miten konsoleillakin fps heittelee (Mass Effectissä jatkuvasti liian alhainen, Gears of War 2 kyykähtää kun enemmän alkaa ropisee ruudulla), mutta cod4 pyörii alusta loppuun tosi smoothisti. Näin sen pitäsi ollakin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Älkää nyt perkele :D Rupee tässä kuume nousemaan, vaikka vasta tänään pistin tilaukseen. Tulee varmasti ihan kauniisti ns. "turpaan" kun ensimmäisiä kertoja paukuttaa livessä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Älkää nyt perkele :D Rupee tässä kuume nousemaan, vaikka vasta tänään pistin tilaukseen. Tulee varmasti ihan kauniisti ns. "turpaan" kun ensimmäisiä kertoja paukuttaa livessä.

Luultavasti tulee opetusta aika rankalla kädellä, mutta kunhan oppii mapit niin homma helpottuu aikas paljon.

Itse ostin tuossa ennen uutta vuotta CoD: WaW, mutta kyllä tämä neljäsosa on Xboxin sisällä enemmän pyörinyt, jos moninpelin osalta lasketaan. Kill / Death ration parantaminen on vaan niin koukuttavaa puuhaa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jeaa, tilaukseen lähti. Perhanan halvalla sain, 27 + pari euroa toimituskuluja, CDON:ista. Monessa paikalla pelistä olisi joutunut ryystämään reilut viisikymppiä, enemmänkin. Kyseessä kumminkin on vielä tämä "Game of the Year" -Edition.

Tilasin myös tämän CDONista pari päivää sitten. Innolla odotan, että tämä postiluukusta kolahtaa, sillä tän julkaisun aikoihin kävin tätä kaverilla testaamassa ja voin myöntää olleeni täysin myyty.. Yksinpeli on todella tunnelmallista ja siinä on sitä ns. meininkiä, jota olen pitkään kaivannut FPS-peleiltä.
Moninpeli onkin sitten täyttä kultaa :)

Tätä on hyvä pelailla CoD Modern Warfare 2 julkaisua odotellessa :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tilasin myös tämän CDONista pari päivää sitten. Innolla odotan, että tämä postiluukusta kolahtaa, sillä tän julkaisun aikoihin kävin tätä kaverilla testaamassa ja voin myöntää olleeni täysin myyty.. Yksinpeli on todella tunnelmallista ja siinä on sitä ns. meininkiä, jota olen pitkään kaivannut FPS-peleiltä.
Moninpeli onkin sitten täyttä kultaa :)

Tätä on hyvä pelailla CoD Modern Warfare 2 julkaisua odotellessa :p

Sama täällä. Tuntuu vain että CDON:illa kestää tuo toimitus aina luvattua pidempään. Ei koskaan ole tullut määrättynä 2-5 toimituspäivänä. No, maltti on valttia. Ja kuume senkun nousee :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

aattelin et menisin tänään ostaan jonku hyvän moninpelin, ja meinasin että joko tämä, tai sit BF: bad company. vaiko molemmat :D ?

kuiteski, olen ymmärtänyt et täs o iha jees moninpeli ? mites tuota, kestääkö vastapelaajat montakin lipasta ? onko rehtejä pelaajia ? mieluusti pelailisin Suomalaisten kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

aattelin et menisin tänään ostaan jonku hyvän moninpelin, ja meinasin että joko tämä, tai sit BF: bad company. vaiko molemmat :D ?

kuiteski, olen ymmärtänyt et täs o iha jees moninpeli ? mites tuota, kestääkö vastapelaajat montakin lipasta ? onko rehtejä pelaajia ? mieluusti pelailisin Suomalaisten kanssa.

HC moodissa vihulainen tippuu laakista pistoolilla suht läheltä, kiväärillä kauempaakin. Normissa saa naputella hieman enemmän, muttei kuitenkaan mitään Gears tasoa. Kai ne pelaajat rehtejä on, tässä ei paljoa ole mahdollisuuksia kusettaa. Tietysti aina löytyy huumori veikkoja jotka lasauttavat singolla heti lähdössä jalkoihin, muttei sen enempää. Suomalaisten kanssa pääsee pelamaan kun lisää kaverilistalle suomalaisia ja menee niiden kanssa vääntämään. Mitään eriliistä servu hakua ei löydy.

EDIT:
Ja niin, CoD4 on parempi mitä Lag Company, IMO.
Tietysti pelit on hieman eri tyylisiä. Codit painetaan pienemmissä kentissä jossa toiminta on tiiviimpää. Bad Companyssa taasen kentät ovat laajempia ja ajoneuvot ovat mukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Sama täällä. Tuntuu vain että CDON:illa kestää tuo toimitus aina luvattua pidempään. Ei koskaan ole tullut määrättynä 2-5 toimituspäivänä. No, maltti on valttia. Ja kuume senkun nousee :D

Mulla kesti lähes kaksi viikkoa, että sai edes lähetettyä Saints Row 2.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

HC moodissa vihulainen tippuu laakista pistoolilla suht läheltä, kiväärillä kauempaakin. Normissa saa naputella hieman enemmän, muttei kuitenkaan mitään Gears tasoa.


Kurkoo, töitten jälkeen ostaan CoD:ia

oon miettiny tota jo muutenki pitempään, joskus testasin ku sain avovaimon kaverilta lainaks. yksinpeliä tosin sillo vetelin ja oli se aika hienoa settiä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kurkoo, töitten jälkeen ostaan CoD:ia

oon miettiny tota jo muutenki pitempään, joskus testasin ku sain avovaimon kaverilta lainaks. yksinpeliä tosin sillo vetelin ja oli se aika hienoa settiä

Lievää off topicia, mutta yritin tuossa viime lauantaina etsiä peliä Turusta varmaan neljästä eri kaupasta, eikä missään ollut piru vie yhtä ainoaa kappaletta. Ostin sitten vitosversion kun sitä oli kaupat pullollaan ja hinta alle 60 euroa. Nettikaupoista olisi saattanut saada, mutta kun muija oli illan pois kotoa ja kaapissa korkkaamaton leka viskiä, niin joku peli piti saada ja HETI :D

Olen toki ennenkin pelannut COD 4:sta, mutta myin sen pois kun peliaika jäi vähäiseksi. Samanlainen tämä vitonenkin tuntuu olevan, kai sitä tällä tulee pärjätyksi aina siihen asti kun IW julkaisee uuden COD:n.

edit: Olet näköjään itsekin Turusta, onnea vaan etsintään. Kiersin Gamestopin, Stockkan, Anttilan ja Game Paradisen tuloksetta. Ehkä Cittarit tai Prismat myisivät peliä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Lievää off topicia, mutta yritin tuossa viime lauantaina etsiä peliä Turusta varmaan neljästä eri kaupasta, eikä missään ollut piru vie yhtä ainoaa kappaletta.

Joo samoin kävi mulle eilen, eipä löytyny yhtään ainoaa Xbox360 versiota :confused:

Noh ostin BF: Bad Companyn ja Shaun White shoukkailun

Noh vähä aikaa pelailin ja sitten päättää reititin mennä kaiketi rikki ja netti kaatu sihen sitten. Tietskalla pääsen nettiin ku vedän johdon suoraan koneesta seinään, mutta boksilla se ei toimi mulla näin, kiitos Turun yliopiston MAC-osoite vaatimusten, d'oh.

Anyway, sori offtopikista, tänään on vaan niin p*ska päivä
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tietskalla pääsen nettiin ku vedän johdon suoraan koneesta seinään, mutta boksilla se ei toimi mulla näin, kiitos Turun yliopiston MAC-osoite vaatimusten, d'oh.

Joo, olen kuullut, että Turussa on melkoisen natsit säännöt noiden kanssa. Joutuu erikseen anomaan lupaa, että voi siirtää koneen _kämpän sisällä_ toiseen verkkopistorasiaan jne, huhhuh :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noh vähä aikaa pelailin ja sitten päättää reititin mennä kaiketi rikki ja netti kaatu sihen sitten. Tietskalla pääsen nettiin ku vedän johdon suoraan koneesta seinään, mutta boksilla se ei toimi mulla näin, kiitos Turun yliopiston MAC-osoite vaatimusten, d'oh.

Anyway, sori offtopikista, tänään on vaan niin p*ska päivä

Laitappas sinne boksin asetuksiin "Alternate MAC Address"-kohtaan tietokoneen mac-osoite, niin pitäisi pelittää. Tai Jyväskylässä ainakin näin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Sanokaahan ovatko M21 ja M14 ACOG:lla täysin sama ase?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Dodii. Tänään saapui Cod4 postiluukkuun, mutta kuten arvata saattaa, peli oli PS3-versio, kun sen XO:lle tilasin (ei löydy multa pleikkaria). Kiitosta, CDON, nice job :cool:
 
Ylös Bottom