Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitenkäs onlinessa voi saada MP5 SD:n, kun sitä ei näy siinä ase luettelo listassa. Se on niin namipyssy niin kiva olisi päässä tiputtamaan porukkaa sillä.

Mitenkäs onlinessa voi saada MP5 SD:n, kun sitä ei näy siinä ase luettelo listassa. Se on niin namipyssy niin kiva olisi päässä tiputtamaan porukkaa sillä.

No ampumalla MP5:llä tietyn määrän porukkaa. Niin sitten saa vaimentimen lisävarusteena.

No ampumalla MP5:llä tietyn määrän porukkaa. Niin sitten saa vaimentimen lisävarusteena.

Kiitti tiedosta. Ajattelin tätä aluksi, mutta en voinut uskoa tähän koska kyseessä on eri ase. Siis oikeasti ne on eri aseet..

Jos meinaa vetää ton Deep and Hard achun, niin onko väliä vetääkö pelin "putkeen" läpi veteraanilla vai voiko vetää mielensä mukaan tehtäviä siinä järjestyksessä kun haluaa, koska siinähän näkyy millä tasolla on kentän mennyt?

Jos se on se, että kaikki tasot Veteranilla läpi, niin ei pitäisi olla järjestyksellä väliä.

Achievementit sai yrittämään veteraaniläpipeluuta ja yllättävän hyvin mennyt tähän mennessä.
Vaikeaksi mainostettu "one shot, one kill" meni heti ensi yrittämällä, kun taas charlie don't surfin tv-huoneessa vierähti tunti jos toinenkin. act2 loppuun vedin tänään, saa nähdä miten 3 onnistuu.

Tulipa tässä mieleen, että hyödyttääkö double tap mitään single shot-aseissa kuten G3 tai M14? Vai onko sillä vaikutusta vain sarjatuliaseisiin?

Kysynpä nytten kaikilta PARASTA PELIKOKEMUSTA COD4:Ssa.

Itse pelasin parhaimman pelin viikko sitten. Pelimuoto oli Sabotage ja mappina toimi Strike.

Aivan käsittämätön matsi. Pelattiin snd säännöillä eli nuo 4roundia. Kaksi kertaa tuli sudden death jota rakastan aivan järjettömästi johtuen siitä että näät vastustajan pelaajan liikkeet ja se, että kumpi uskaltaa lähteä yrittämään tappoa. Säännöt olivat ei clamoreja,nuubituubia,3xfragia,c4sta...

Toisin sanoen kaikilla oli 3stun,stoppari/jugger,dead silence. Itse sain pistä pommin kerran ja sitten pelastin tiimini oiken täpärästi. Todella tyrmäävä kokemus kun pelaa hyvän tiimin kanssa ja puhalletaan yhteen hiileen.

Siksi suosittelen että pelimuotona olisi Sabotage ja mappina vaikkapa strike. Kertokaapas teidän pelikokemuksista.

Ja ne jotka haluaa pelailla kanssani, niin lisätkää ihmeessä minut kaverilistaanne ja pistetää pelit pystyy privatessa

Olettekos ihmiset paljonkin pelailleet tätä uutta Playlistiä nimeltään Hardcore HQ?
On meinaan hieman hektistä menoa! Äsken nappasin Ambushissa 53 tappoa ja kuolin 15 kertaa. Mukavaa mättöä kerrassaan.

Olen pelannut Livessä kenraaliksi (lv 52)...mutta nyt alkaa kyllä maistua jo puulta. Penskojen kanssa pelaaminen ei vaan ole enää hauskaa.

Ja mitä mieltä olette näistä sankareista, jotka selkeästi cheattaavat??

Ja yks juttu - joskus näkee kun joku ampuu sniper riflellä vähän vaan "sinne päin" ja se osuu tappavasti...voisko joku selittää ton.

Ja mitä mieltä olette näistä sankareista, jotka selkeästi cheattaavat??

Ja yks juttu - joskus näkee kun joku ampuu sniper riflellä vähän vaan "sinne päin" ja se osuu tappavasti...voisko joku selittää ton.

Siis miten cheattaavat,Tarkotatko niitä ketkä kiipeilee talojen yms päälle?

Ei pelkästään sniput, vaan myös muilla aseilla olen huomannut samaa vikaa.

Edit: Nyt on level 55 ja kultainen tähti... Edelleen kovassa kulutuksessa cod. :D

Olen miettinyt samaa, myös melee hyökkäys tuntuu toimivan välillä samalla lopputuloksella.

Itseäkin kiinnostas tietää miten jotkut, muka tässä cheattaa?! Pystyykö konsoleillakin cheattamaan, toivottavasti ei! Onko porukalla siis ollut jotain wallhackia ja aimbottia käytössä. Eihän sellaisen pitäisi olla mahdollista...

Jos taas puhutaan siitä että porukat kiipeilee paikkoihin mihin ei normaalisti olisi tarkoitus mennä, niin ei tuosta nyt niin paljon haittaa ole, aika helposti ne sieltä saa alas ammuttua.

Kysynpä nytten kaikilta PARASTA PELIKOKEMUSTA COD4:Ssa.

Itse pelasin parhaimman pelin viikko sitten. Pelimuoto oli Sabotage ja mappina toimi Strike.

Aivan käsittämätön matsi. Pelattiin snd säännöillä eli nuo 4roundia. Kaksi kertaa tuli sudden death jota rakastan aivan järjettömästi johtuen siitä että näät vastustajan pelaajan liikkeet ja se, että kumpi uskaltaa lähteä yrittämään tappoa. Säännöt olivat ei clamoreja,nuubituubia,3xfragia,c4sta...

Toisin sanoen kaikilla oli 3stun,stoppari/jugger,dead silence. Itse sain pistä pommin kerran ja sitten pelastin tiimini oiken täpärästi. Todella tyrmäävä kokemus kun pelaa hyvän tiimin kanssa ja puhalletaan yhteen hiileen.

Siksi suosittelen että pelimuotona olisi Sabotage ja mappina vaikkapa strike. Kertokaapas teidän pelikokemuksista.

Ja ne jotka haluaa pelailla kanssani, niin lisätkää ihmeessä minut kaverilistaanne ja pistetää pelit pystyy privatessa

En käsitä miksi pitää rajata noita vaihtoehtoja, että mitä perkkejä ja aseita saa käyttää. Klaanimatsit sitten erikseen.

Itse tykkään pelata normipelimuotoja en HC, ja parhaimpia pelikokemuksia ovat ehdottamasti ne, kun kaverin/kavereiden kanssa mennään partyssa publicille pelailemaan ja pitämään hauskaa. Tietysti vielä jos kaikilla kulkee hyvin niin sitä hauskempaa. :)

En usko et on chiittaamista jos ampuu vähä minne sattuu ja saa tapettua. Toi taitaa vaan johtua lagista. Jos pelaa sellasta matsia missä näkee killcamin niin siinä paljatuu se lagi, monessa matsissa luulin et olen ampunu jannua ja mietin miks ei kuollut. Mut lagin takia se tyyppi ei oikeesti edes ollu siinä kohtaa mihin ammuin.

Ylös Bottom