Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

On niin pitkä ketju ja yritin kyllä selata kokonaan, mutta. Eikö tässä tosiaan voi mitenkään etsiä samantasoista peliseuraa? Vähän kyrpeää näin n00bina kun kaikki vastustajat on jotain level 55 ja ite yritän Korppina siellä jotenkin pyristellä. Muuten kyllä ihan helvetin hauska nettipeli vaikka turpaan koko ajan tuleekin.

Laitoin myös sinne peliseura ketjuun viestin et jos on muita rennompia pelaajia niin ihan mielellään ottaisin matsia tai vaikka johonkin klaaniin liittyisin.

Ei minun mielestä pysty hakemaan oman tasoista peliseuraa, mutta kyllä se siitä lähtee. Vaikka alussa ei kaikki aseita saakkaan käyttöön niin ainakin M16 on tosi alokas ystävällinen ase. Niin ja kannattaa seurailla mihin ne omat tiimikaverit juoksentelee niin saa vähän käsitystä missä kannattaa oleilla missäkin mapissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

On niin pitkä ketju ja yritin kyllä selata kokonaan, mutta. Eikö tässä tosiaan voi mitenkään etsiä samantasoista peliseuraa? Vähän kyrpeää näin n00bina kun kaikki vastustajat on jotain level 55 ja ite yritän Korppina siellä jotenkin pyristellä. Muuten kyllä ihan helvetin hauska nettipeli vaikka turpaan koko ajan tuleekin.

Laitoin myös sinne peliseura ketjuun viestin et jos on muita rennompia pelaajia niin ihan mielellään ottaisin matsia tai vaikka johonkin klaaniin liittyisin.

Niin ja kannattaa muistaa, etteivät nuo levelit ole missään nimessä mikään taidon mittari tässä pelissä. Eli ei muuta kuin lvl55 äijiä nekkuun, se vasta on palkitsevaa se! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Niin ja kannattaa muistaa, etteivät nuo levelit ole missään nimessä mikään taidon mittari tässä pelissä. Eli ei muuta kuin lvl55 äijiä nekkuun, se vasta on palkitsevaa se! :)

Tämä unohtui tosissaan omassa viestissä mainita. Kyllähän huonompikin pelaaja puurtamalla jossain vaiheessa nousee levelillä 55....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei minun mielestä pysty hakemaan oman tasoista peliseuraa, mutta kyllä se siitä lähtee. Vaikka alussa ei kaikki aseita saakkaan käyttöön niin ainakin M16 on tosi alokas ystävällinen ase. Niin ja kannattaa seurailla mihin ne omat tiimikaverit juoksentelee niin saa vähän käsitystä missä kannattaa oleilla missäkin mapissa.

Tarkemmin kun ajattelee niin tuo on varmasti vaan hyvä homma. Ainaki peliä löytää nopeasti. Eikä tässä muuta ongelmaa oikeastaan ole kuin se että on tottunu PC:llä pelaamaan räiskinnät niin vähän hakemista tuon tatti-tähtäyksen kanssa. Niin ja tietenkin se että minkäläiset sooloilijat sattuu samalle puolelle HQ:ssa tai Team-matcheissa :D

Niin ja kannattaa muistaa, etteivät nuo levelit ole missään nimessä mikään taidon mittari tässä pelissä. Eli ei muuta kuin lvl55 äijiä nekkuun, se vasta on palkitsevaa se! :)

Joo huomasin kyllä tämän jo. Ihan hyvin nois HC HQ matseis jää pisteis välis taakse niitä 55 jamppoja. Vaik toki siinä tärkeintä on et tiimi voittaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitäs perkkejä porukat käyttää? Itse käytän ihan perus bandolier, stopping power ja steady aimi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitäs perkkejä porukat käyttää? Itse käytän ihan perus bandolier, stopping power ja steady aimi.

Riippuu vähän classin tarkoituksesta ja siitä pelaanko HC vai normipeliä.

Muutamia lempiperkkejä:
UAV jammer
Stopping power
Dead Silence
Martydom(joo tiedetään kaikki vihaa näitä martydomeja, mutta kyllä niillä vaan tappoja tulee...ei tietenkään HC:ssa kannata käyttää :))

Lempiaseet:
M16
P90
MP5
Joskus harvoin tulee jollain snipulla yritettyä mutta äkkiä kyllä vaihtuu takaisin hyväksi todettuihin aseisiin...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitäs perkkejä porukat käyttää? Itse käytän ihan perus bandolier, stopping power ja steady aimi.

Normissa yleensä frag x3, stopping power, deep impact
HC:ssa claymoret, uav jammer ja deep impact
snipereilla claymoret, uav/stoppari ja deep impact

Lempiaseet:
M16
M40
M21
MP5
Ak74-u

Mitkäs ovat muuten mielestänne kaikista turhimmat perkit?
Itse sanoisin Eavesdrop, extreme conditioning ja erittäin harvoin sitä tulee käytettyä special grenadesx3:a tai sonic boomia
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitkäs ovat muuten mielestänne kaikista turhimmat perkit?
Itse sanoisin Eavesdrop, extreme conditioning ja erittäin harvoin sitä tulee käytettyä special grenadesx3:a tai sonic boomia

Mun mielestä toi extreme ciontioning on ihan hyvä ainakin HQ peleissä, varsinkin jos oma tiimi on sellasia munaanpuhaltelijoita jotka ei uskalla sinne valtaamaan mennä. Korostuu erityten tasaisissa tilanteissa jossa vaaditaan enää muutama piste voittoon niin tuo perkki voi ratkaista sen että ehdit sinne ensin.

3xFlashia on myös ihan käyttökelpoinen kentissä joissa ollaan paljon sisätiloissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mun mielestä toi extreme ciontioning on ihan hyvä ainakin HQ peleissä, varsinkin jos oma tiimi on sellasia munaanpuhaltelijoita jotka ei uskalla sinne valtaamaan mennä. Korostuu erityten tasaisissa tilanteissa jossa vaaditaan enää muutama piste voittoon niin tuo perkki voi ratkaista sen että ehdit sinne ensin.

3xFlashia on myös ihan käyttökelpoinen kentissä joissa ollaan paljon sisätiloissa.

Onhan tuo kätevä ulkonakin mutta helposti flashaat myös itsesi. :D

Itse pelaan lähes aina sniperilla (M40) tai harvoin P90/AK74/MP5.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

ostin ,pelasin läpi, menin testaa lives, en enää ikinä pelaa "freemodes":mad: selvisin hengis vissii 3sek. stna:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

ostin ,pelasin läpi, menin testaa lives, en enää ikinä pelaa "freemodes":mad: selvisin hengis vissii 3sek. stna:mad:

Veikkaus: Oot pelannu Shipment-kenttää free for all-pelimuodossa. Ehkä kehnoin kombinaatio, varsinkin jos ekoja kertoja pelaat. Kieltämättä hauskaa rällästystä se on, mutta eipä siinä ehi hirveästi oppia peliä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

menin testaa lives, en enää ikinä pelaa "freemodes":mad: selvisin hengis vissii 3sek. stna:mad:

Samalta tuntui itsestänikin aluksi, mutta yllättävän pian siihen pääsee mukaan. Free For All on siinä mielessä huono pelimuoto kun siinä on aina niitä "parempia" pelaajia jotka tietävät missä paikoissa kytätä. Kannattee ennemmin kokeilla jotain HC HQ tai HC SD pelimuotoa jotka ei ole sellaista Run'n'Gun meininkiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Samalta tuntui itsestänikin aluksi, mutta yllättävän pian siihen pääsee mukaan. Free For All on siinä mielessä huono pelimuoto kun siinä on aina niitä "parempia" pelaajia jotka tietävät missä paikoissa kytätä. Kannattee ennemmin kokeilla jotain HC HQ tai HC SD pelimuotoa jotka ei ole sellaista Run'n'Gun meininkiä.

Suosittelen myös kokeilemaan ihan perus Team Deathmatchia ei kuole niin herkästi kuin Free For All:ssa tai HC pelimuodoissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Cod4 on kyllä livessä aluksi erittäin turhauttavaa. Ensimmäisten kolmen pelitunnin jälkeen kill/death näytti varmaankin jotain 0.4. Nyt on takana jo yli 30 tuntia ja k/d on nostettu yli yhden, joten kyllä sen loppujen lopuksi melko nopeasti oppii. Jos alussa jaksaa ottaa turpaan niin kyllä kokemus siitä paranee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Suosittelen myös kokeilemaan ihan perus Team Deathmatchia ei kuole niin herkästi kuin Free For All:ssa tai HC pelimuodoissa.

HC on siinä mielessä hyvä aloittelijalle että oikeasti saa tapettuaki jonku tyypin. Jos on tatilla tähtääminen vähän hakusessa (kuten itsellä) niin normi matseissa ei tunnu saavan ketään hengiltä vaikka omasta mielestä pistää lippaallisen siihen ukkoon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

HC on siinä mielessä hyvä aloittelijalle että oikeasti saa tapettuaki jonku tyypin. Jos on tatilla tähtääminen vähän hakusessa (kuten itsellä) niin normi matseissa ei tunnu saavan ketään hengiltä vaikka omasta mielestä pistää lippaallisen siihen ukkoon.

Niin no totta tuokin. Joka tapauksessa harjoitus tekee mestarin ja kuten andrre tuossa sanoinkin niin joitain kymmeniä tunteja siihen menee, mutta on se sen arvoista. Yli 100 tuntia pelattu tätä peliä eikä loppua näy.

Nyt muuten olen vasta innostunut noista snipuista. Tappoja on kertynyt yli 15 000 ja snipujen osuus tästä on joku 200 :o Täytyy yrittää tuota suhdetta vähän parantaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kerranki Mile High Club. Yli vuos sit viimeks yritin tunnin ja ei onnannu. Nyt meni puol tuntia ja tärppäs. Olen iloinen nuori mies.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vieläkö tämä olisi ''kannattava'' ostos?
Näyttää olevan sen verran halvalla noita GOTY versioita myynnissä..

Kun ei oikein nappaa tuo 2. maailmansodan meininki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vieläkö tämä olisi ''kannattava'' ostos?
Näyttää olevan sen verran halvalla noita GOTY versioita myynnissä..

Kun ei oikein nappaa tuo 2. maailmansodan meininki.

Ehdottomasti olisi.
Paras FPS koskaan. Vieläkin jaksaa tahkota samalla innolla, kuin vuosi sitten :D
 
Ylös Bottom