Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No, eipä tuo kyllä mitenkään mullistavalta tuo moninpelikään vaikuta, ihan ok hupia, ja aika isoksi osaksi noiden perkkien yms. takia. Arma, Ofp, Red Orchestra yms. on enempi mun juttu eikä tollanen refleksiräiskintä.. (Sitä paitsi mitä vanhemmaksi tulee sitä hitaammaksi refleksit menee.. mutta korvataan sitä sitten aivoilla..) Ihan hyvä pelihän tuo COD4 on, en vaan taida olla ihan täysin kohderyhmässä itse.
:)

(Putkijuoksu sanan sijaan olis varmaan pitänyt käyttää muuten "kummitusjuna" sanaa, muhun iskee dynamiikka ennemmin kuin aivan jumalaton skriptaaminen)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jos jollain sattuu jostain syystä olemaan ylimääräinen Variety map pack -koodi niin voisi mielellään heittää sen yv:llä.
Ostin goty-version käytettynä ja koodi oli yllätys yllätys käytetty. Arvostaisin suuresti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noniin. Chernobyl-tehtävän olen juuri campaingissa vetänyt, ja safehouseen asti veteraanilla kahlittu. :) Live goldia oli neljäksi päiväksi, joissa ehti kivasti 23.-leveliseksi.

Jos joltain turhaa live-aikaa löytyy, niin koodia kehiin. : D En vielä kehtaisi sitä 12kk ostaa, kun netti on melko huono (Pelissä 2-keltaista palkkia, ping 180), ja pelejä vähän...

Suosittelen tätä peliä kaikille, joilla on vähänkin kokemusta fps-peleistä. Joskus aika nopeatempoinen, mutta kokeilemisen arvoinen peli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kuinkas moni on onnistunut tekemään ton glitsin? Itte en oo viel ku viimeks ku koitin ni olin vähä epävarma siit kohasta mut nyt tiiän ni koitan tos myöhemmi illal sit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kuinkas moni on onnistunut tekemään ton glitsin? Itte en oo viel ku viimeks ku koitin ni olin vähä epävarma siit kohasta mut nyt tiiän ni koitan tos myöhemmi illal sit.

IW julkaisi tänään päivityksen. Ainakin osa glitseistä on ilmeisesti estetty.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä tollaset glitsit on niitä karmeimpia mahdollisia. Moiset pitää saada pikimmiten kitketyiksi. Sen sijaan hyväksyn ihan täysin "luonnoliset glitchit", eli esim. erinäisillä katoilla ym. oleskelu, joilla ei ole tarkoitettu oleskeltavan.

BTW onpa tullutkin kovasti hakattua MW:tä vappulomalla! Pelimuotona HC S&D, aseina MP5, M40, M16, AK-47 ja G3. Tämä on tosiaan sellainen peli, että kun joskus pitää taukoa, kyllästyminen on kyllä todella vaikea temppu. Ja kaikki tämä mättö lisää kyllä entisestään kakkososan odotusta!

Kyllä IW tuolloin 1½ vuotta sitten väsäsi kertakaikkisen upean pelin. Toivottavasti se yltää samaan myös puolen vuoden kuluttua...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itsekin hyväksyn nuo "luonnolliset glichit", eli juuri nuo jotkut katot muutamissa mapeissa. Mutta nuo maan alla lymyämiset ja taivaalla juoksut on kauheeta Scheisseä.
Pienen tauon jälkeen tuli taas ihan kiitettävästi pelattua. HC-pelimuodot on kyllä niin mahtavia.
Ei HC-pelimuotoja en ole pitään aikaan pelannut, enkä tuskin pelaakkaan. Välillä tuntuu että siellä ei saa ketään tapetuksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itsekin hyväksyn nuo "luonnolliset glichit", eli juuri nuo jotkut katot muutamissa mapeissa. Mutta nuo maan alla lymyämiset ja taivaalla juoksut on kauheeta Scheisseä.
Pienen tauon jälkeen tuli taas ihan kiitettävästi pelattua. HC-pelimuodot on kyllä niin mahtavia.
Ei HC-pelimuotoja en ole pitään aikaan pelannut, enkä tuskin pelaakkaan. Välillä tuntuu että siellä ei saa ketään tapetuksi.

Kyllä voi pelityylit erota toisistaan(mikä on tietenkin vain hyvä asia). Nimittäin itse en tunnu saavan ketään hengiltä HC pelimuodoissa, kun taas normi matseissa esim. eilen suurin osa peleistä oli Kill/Death ratioltaan kakkosen paremalla puolella tappoja siis yleensä yli 20 per matsi. HC:ssa saan ehkä matsin aikana joku 10 hengiltä ja kuolen varmasti tuplasti siihen verrattuna... Ei semmosta jaksa. Niin ja nyt puhun siis ihan perus Team Deathmatchista.
Jotenkin pelaamme esim. anselmaxin kanssa tätä peliä täysin eri tavoilla, ja onkin hyvä että löytyy sekä normi että HC muodot. On sitten kaikille jotain.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä voi pelityylit erota toisistaan(mikä on tietenkin vain hyvä asia). Nimittäin itse en tunnu saavan ketään hengiltä HC pelimuodoissa, kun taas normi matseissa esim. eilen suurin osa peleistä oli Kill/Death ratioltaan kakkosen paremalla puolella tappoja siis yleensä yli 20 per matsi. HC:ssa saan ehkä matsin aikana joku 10 hengiltä ja kuolen varmasti tuplasti siihen verrattuna... Ei semmosta jaksa. Niin ja nyt puhun siis ihan perus Team Deathmatchista.
Jotenkin pelaamme esim. anselmaxin kanssa tätä peliä täysin eri tavoilla, ja onkin hyvä että löytyy sekä normi että HC muodot. On sitten kaikille jotain.

Ehkä tämä peli onkin niin suosittu, kun tässä on kaikille jotain.
Itselläni nuo statsitkin menee aivan päinvastoin. HC Team Deathmatchissa saan yleensä sen >20 tappoa ja kuolemat ~10 (huonojakin päiviä löytyy, milloin onnistun vain itseni tapattamisessa).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelataampas sitä peliä niinkuin sitä on suunniteltu pelattavaksi. Ei mitään klitsinpitsejä käytetä, ärsyttäis ainaki itteä, kun olisin viimeinen esim. search and destroyssä ja juoksisin purkamaan pommia, kun luoti kilahtaisi maan alta suoraan nuppiin.

Tänään tuli päivän naurut, kun pelasin search and destroyta. Kaikki viholliset olivat kuolleet, ja tiimiläinen makaa purkamassa pommia ja päätän ampua tätä huvikseni. Lippaan ammuttua kuuluu venäläisellä korostuksella karjahdus joka kuulosti seuraavalta;" Koht´ tungen se asseen sun perrrsereikkä." :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tänään tuli päivän naurut, kun pelasin search and destroyta. Kaikki viholliset olivat kuolleet, ja tiimiläinen makaa purkamassa pommia ja päätän ampua tätä huvikseni. Lippaan ammuttua kuuluu venäläisellä korostuksella karjahdus joka kuulosti seuraavalta;" Koht´ tungen se asseen sun perrrsereikkä." :D

Itsekkin olen kuullut tuon perrsereikä - sanan monta kertaa, venäjää taitava kaverini sanoi, että koko lause tarkoittaa: "täytyy ladata aseeni".
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Onko muuten joku saanut CODin Pelaaja-lehden tilaajalahjana? Tuossa kuukausi sitten soitteli myyjä ja tarjosi lehteä + pelin GotY versiota ihan mukavaan hintaan, pistin tulemaan ja alkuperäinen COD versio meni kaverille. Ei vaan ole peliä näkynyt vielä, toivottavasti ei kauhean pitkään mene, ehtis vähän vielä pelaamaan ennenkuin kakkonen ilmestyy :o
Haha, reilu kolme kuukautta vierähti ja eilen postilaatikosta tipahti... alkuperäinen COD versio! Voi perkele.

Vieläkö Livessä muuten riittää pelaajia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En tullut tänne bashaamaan COD:ia, huoli pois. :D

Eli itse huomasin kun kavereiden painostuksella menin eilen pelaamaan COD:ia, että ainakin Boxilla pelit ovat ihan sairasta kämppimistä. Tämä pätee etenkin HC TDM-modeen, jossa jää joka ikisessä pelissä tapporaja saavuttamatta. PC:llä taas peli sujuu liikkuvasti eikä kämppijöitä pahemmin näy. (Olen muuten pelannut PC:llä COD:in multiplayeria aika paljon, mind you.. :))

Melkoinen ero PC:llä ja konsoleilla ainakin tässä tapauksessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

En tullut tänne bashaamaan COD:ia, huoli pois. :D

Eli itse huomasin kun kavereiden painostuksella menin eilen pelaamaan COD:ia, että ainakin Boxilla pelit ovat ihan sairasta kämppimistä. Tämä pätee etenkin HC TDM-modeen, jossa jää joka ikisessä pelissä tapporaja saavuttamatta. PC:llä taas peli sujuu liikkuvasti eikä kämppijöitä pahemmin näy. (Olen muuten pelannut PC:llä COD:in multiplayeria aika paljon, mind you.. :))

Melkoinen ero PC:llä ja konsoleilla ainakin tässä tapauksessa.

Kokeilitko ihan perus TDM modea? Itse pelaan suurimmaksi osaksi muita kuin HC modeja ja ei mene kämppimiseksi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Muutenkin tuo TDM/ HCTDM ei ole pelimuotona kauhean "vetovoimainen". Pelkkää vihujen lahtaamista, jossa istuminen toimii hyvin kun sen osaa. Tehtäväpohjaiset pelimuodot tarjoavat enemmän taktista lähestymistapaa tässäkin pelissä, erittäin suosituksi on osoittautunut S&D, tosin tämä pelimuoto on hieman puolueellinen puolustajille. Voihan joku tietysti nauttia ihan perusräiskinnästäkin, mutta itse kaipaan taktista lähestymistä FPS-peleiltä, puhtaat räiskinnät ovat itselleni jo mennen talven lumia.
 
Ylös Bottom