Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare
KYLLÄ!
Käyttääkö kukaan edes noita?
KYLLÄ!
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Käyttääkö kukaan edes noita?
Aa, se on kuitenkin sitä oikeaa pelaamista jos vaan istut ja odotat et joku juoksee ohi?
Niin ja tohon että "olisin mä muuten sen tappanut jos ei olis kämppiny"...
Tottai kai olisi KOSKA SULLA OLISI OLLUT MAHDOLLISUUS AMPUA TAKAISIN! Mutta miten voit ampua kaverin joka istuu piilossa roskiksen ja talon välissä ettet edes näe sitä? Ja tätä kun on nyt viimesen 10h aikana sattunut ihan perkeleesti! Vie peli iloa aika paljon! Ja en pelaa mtn wannabe cs modia vaan hc team deathmatchiä!
Mä en tarkota et sniperin käyttö on camppimistä mut ei silläkään tarvi koko rundia maata samassa pusikossa kentän laidalla? Vai tarviiko?
Ää, aivan sama! Back to good old pc!
Joo, minäkin luulin että oon pelannu tarpeeksi pc:llä tätä et tuntisin paikat, mutta kun täällä konsolipuolella tämä pelimoraali selvästi suosii tollasta nyyläämistä...
Eipä tuo haittaa itseä, eilen tuli pitkästä aikaa ensin pelattua normia (meinasi hermot mennä vielä siihen), tämän jälkeen sujui HC S&D loistavasti, snipulla tuli höykkäiltyä (pääasiassa pistoolilla). Kämppijät on helppo pelata pois kun joka erä istuvat samassa kolossa.
Tulipa ostettua tää uudestaan parin kuukauden tauon jälkee ja ah, on se vaan niin nannaa. Nautintoa lisää se et sain vihdoin ja viimein vedettyä ton no fighting in the war roomin veteranilla (ei siihenkää kulunu ku se puoltoista tuntia). Nyt sitte mile high clubia hinkkaamaan..
Riippuu täysin lukumääristä. K/D-ratio lasketaan sadasosan tarkkuudella, joten noustakseen 1.07:ään, pitää suhdeluku olla vähintään 1.065. Eiköhän ne ihan normaaleja pyöristyssääntöjä kuitenkin käytä.Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.
Minut heitetään ulos pelistä "Disconnected from XBL" viestin kera ja joudun yhdistämään takaisin XBOX liveen. Muu yhteys esim. tietokoneella ei häiriinny eikä muissa peleissä esiinny samaa ongelmaa.
Nettiboxina on toimii A-linkin RR24AP(i+).
Onko kenelläkään esiintynyt samaa ongelmaa tai heittää jotain mitä voisi kokeilla?
Käväsin prismassa ja mietin kumman otan, tämän 29e tai halo 3 odst 50e ja tämän otin, nyt ainakin on pelattavaa siihen asti kunnes modern warfare 2 tulleeEikä odsti edes saanut kummoisia arvosteluja pelit lehdeltä...
Mulla sama, ei todellakaan jaksa pelata enään.. samaa paskaa vaan.Kaikki ei ole Pelit -lehdestä kiinni.. ettäs tiedät.
Ite en oo jaksanu pelailla enää..
Ei vaan tee paljoo mieli pelata.
OT: Cod siis.Siis COD:ia vai Haloa?
Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.
Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.
Mutta oon ollu tolla kolmannella prestigellä pitkään, tappoja 27k -.-Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä!
Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään.![]()