Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Siis COD:ia vai Haloa? :)

Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.

Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.
OT: Cod siis.

Mä kyllästyin tohon prestige modeen kolmannella... kultasia aseita oon keränny 2 tällä hetkellä, vaikka onhan toi 1v1 snipers toki mukavaa puuhaa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

OT: Cod siis.

Mä kyllästyin tohon prestige modeen kolmannella... kultasia aseita oon keränny 2 tällä hetkellä, vaikka onhan toi 1v1 snipers toki mukavaa puuhaa :)

Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä! :D
Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Joo, kolmannella prestigellä sitä sietääkin kyllästyä! :D
Minulla leveleitä 43 ihan puhtaalla pohjalla ilman prestigeä, ja alkoi allekirjoittaneellekin riittämään. :)
Mutta oon ollu tolla kolmannella prestigellä pitkään, tappoja 27k -.-
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Jännä juttu, itse en oo kyllästynyt yhtää, pelitunteja lähemmäs 500 :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...

Et tarvii mitään muuta kun ak 47:n (rauta tähtäimellä) ja perkeiksi bomb base (jos pelaat S&D:tä) jos taas tdm:ää sun muuta respa muotoa niin bandolieri 2 ja 3 perkeiksi taas vaan stoppari ja deep impact. Jos taas HC.ta pelaat nii aseella ei oo niinkään väliä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Asiasta toiseen, millä aseella kannataisi alottaa nyt netissä? Ja mikkä perkit? No ensin kuitenkin tarvisi live aikaa, harmi kun visalla ei voi ostaa, live pointseja silti voi...
M40A3 (Reg scope ofc)
Joku pisla
Flash
-----
Special grenade 3x
Stopping power
Steady aim

Tai jos haluut paljon/helposti tappoja nii joku M4 ja siihe hanki Red Dot Sight.

e: Purple Haze, bandolierin saa joskus lvl 30?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Vähän turhan myöhään vastaus, mutta minulla on tätä samaa häikkää tullut lähinnä fps:ssa, kuten cod 4 ja halo 3. Tosiaan täälläkin sama modeemi/reititin mikä liekään. Aivan s**tanan ärsyttävää, joskus tulee tyyliin 5 minuutin välein tuota disconnectausta ja joskus menee päiviäkin ilman. Halo 3:ssa vielä tästä tulee expa miinusta, aivan syvältä.

Niin, oletkos jo löytänyt jonkun korjauksen tuohon vikaan, tai muillakaan mitään ehdotuksia? Ja tosiaan boxi on netissä johdolla ja isp on elisa.
Kai olette muistaneet laittaa xboxille kiinteän IP-osoitteen ja tälle ip-osoitteelle sen portinohjauksen?

Itsellä a-link rr24 toimi kuin unelma ^_^

Muistakaa päivittää myös firmis!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

M40A3 (Reg scope ofc)
Joku pisla
Flash
-----
Special grenade 3x
Stopping power
Steady aim

Tai jos haluut paljon/helposti tappoja nii joku M4 ja siihe hanki Red Dot Sight.

e: Purple Haze, bandolierin saa joskus lvl 30?

Eiku prkl niihän se olikin että bandolierin saa vasta myöhemmin, en oo kyllä vieläkään ymmärtänyt mitä hyötyy steady aimista on, ihan turha perkki.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Eiku prkl niihän se olikin että bandolierin saa vasta myöhemmin, en oo kyllä vieläkään ymmärtänyt mitä hyötyy steady aimista on, ihan turha perkki.
Steady aim on noscopereille.

SIIS ei niille noboille jotka istuu siellä nurkassa Iron Lungsin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

WaWia kun pelasin niin en kyllä mitään eroo huomannu kun se oli käytössä, tiedä sitten...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Steady aim on noscopereille.

SIIS ei niille noboille jotka istuu siellä nurkassa Iron Lungsin kanssa.

Mitkäs kaikki noista perkeistä on ''noboperkkejä''? Olen lukenut kaikenlaisia ketjuja perkeistä ja suurinpiirtein 3/4 perkeistä on kuulemma ''noboperkkejä...'' :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Steady aim on noscopereille.

SIIS ei niille noboille jotka istuu siellä nurkassa Iron Lungsin kanssa.

Hohhoijaa mitä ideaa on vetää jollain snipperilla ilman scooppia? JES TOSI UPEETA! Ja lähinnä tarkoitin että mihin sitä tarvitsee jos on aseena rynkky tai konepistooli sen tilalle voi hyvin laittaa deepin tai stopparin (kumman nyt sen tilalle saakin).

Ja etzka se vaikuttaa vaan lonkalta ammuttaessa mutta ite en huomaa silti niin suurta eroa että stoppari tai deeppi kannattaisi sillä korvata.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Steady Aim ei korvaa stopparia... steady aim on 3. perk ja stoppari 2 perkki.
En muuten ymmärrä, miksi kaikki käyttävät jotain bandolieria? Kartat ovat täynnä muiden pelaajien jättämiä aseita, ja ei ne padit nyt voi ihan joka kerralla loppua, ellei nyt aivan paska ampuun ole.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Noboperkkejä: Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag. Mitäs niitä nyt näkee.

Bandolieria tarvii jos on kunnon rape päällä, ainakin mitä oon saanu noita +20 killstreakkeja niin sillon on pakko olla se bandolier!

Ja noscopaus, ite ainakin teen sitä koska perus snipaus/perus pelaaminen on vaan niin ***** tylsää!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Noboperkkejä: Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag. Mitäs niitä nyt näkee.

Bandolieria tarvii jos on kunnon rape päällä, ainakin mitä oon saanu noita +20 killstreakkeja niin sillon on pakko olla se bandolier!

Ja noscopaus, ite ainakin teen sitä koska perus snipaus/perus pelaaminen on vaan niin ***** tylsää!

Miksi Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag ovat "noboperkkejä"?

Jos näitä perkkejä käyttää on automaattisesti noob, eli uusi tuttavuus pelin parissa, henkilö joka ei vielä tiedä Modern Warfaren metkuja, niinkö? Miksi näin? Eikö tuon 3 x fraginkin saa vasta joskus aika myöhäisellä levelillä. Ei se oikein voi olla noob perkki.

Miksi sitä paitsi jotkut perkit pitää jotenkin leimata huonoon valoon? Senkö takia että joudut pelaamaan pelaajia vastaan jotka kyseisiä perkkejä etkä pärjää heille vai miksi?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Miksi Martyrdrom, Juggernaut, Last Stand, 3x frag ovat "noboperkkejä"?

Jos näitä perkkejä käyttää on automaattisesti noob, eli uusi tuttavuus pelin parissa, henkilö joka ei vielä tiedä Modern Warfaren metkuja, niinkö? Miksi näin? Eikö tuon 3 x fraginkin saa vasta joskus aika myöhäisellä levelillä. Ei se oikein voi olla noob perkki.

Miksi sitä paitsi jotkut perkit pitää jotenkin leimata huonoon valoon? Senkö takia että joudut pelaamaan pelaajia vastaan jotka kyseisiä perkkejä etkä pärjää heille vai miksi?
Martyrdrom on niille jotka on vaan niin paskoja että ei saa muuten tappoja kun tollasella säälittävällä tavalla, Last stand, tarviiko tosta es sanoa mitään?

Jos noi on mielestäsi "pro" perkkejä niin siitä vaan pidä hauskaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Martyrdom on kylla hieman aunuksesta, mutta last stand toisaalta ihan magea.
Mites jos peliin on tarkoituksella luotu tietyt perkit ja aseet mm.kranaatinheittimet niin eiko niita sitten saisi kayttaa jos kerta pelaajasta leimaa autom. Nuuuubin?

Ihan sama kun "oikeat" pelaajat itkevat etta vaan nobot ja evot pelaavat unlock-aseilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Ette voi muuttaa peliä, joten miksi itkette?

Nuo luettelemanne "nyyppäperkit" ovat kaikki osa peliä, eikä tuo teidän jatkuva itku muuta sitä mihinkään. Sitäpaitsi kaikkiin voi varautua ihan mahtavasti:
Martyrdomista voi juosta aina karkuun tai heittää takaisin, Juggernaut on tietoinen ratkaisu Stopping Powerin sijaan. Last Standiin menevän hepun voi kepeästi viimeisellä kunhan vain muistaa ampua maahan asti. On totta, että silloinkin on maassa köllötävällä pieni mahdollisuus laukaista se pistooli pari ratkaisevaa kertaa, mutta jos niin hyvät refleksit ovat, olkoon se s**t*n* sentään hepulle sallittua. Ja kranaateista valittamista? Mitä helvettiä?
Ainoa, josta voi hieman nillittää, on tuo kranaatinheitin. HCS&D-moodissa kun niin moni sitä tuntuu käyttävän.

Mielestäni on jopa säälittävää, että tällaisista asioista marmatetaan. Lähinnä tekosyyn etsimistä sille, miksi saa pannuun, ja myöskin ärsyttävän teennäistä elitismiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Martyrdrom on niille jotka on vaan niin paskoja että ei saa muuten tappoja kun tollasella säälittävällä tavalla, Last stand, tarviiko tosta es sanoa mitään?

Jos noi on mielestäsi "pro" perkkejä niin siitä vaan pidä hauskaa.

Sanoinko jossain vaiheessa että nuo on mielestäni "pro" perkkejä? Sanoin vain että ne ei ole "noboperkkejä". Sanoinko myöskään sitä että itse käytän kyseisiä perkkejä tai että pidän hauskaa niiden kanssa. ;)

Kumpi itseasiassa onkaan se "paska" ja noob, joka ei tiedä pelin kikkoja? Henkilö joka käyttää martydom perkkiä vai henkilö joka jatkuvasti kuolee siihen tajuamatta juosta pois kuolleen vihollisen luota?

Ihan vaan näin pohdintana...

Edit: Olisin näköjään voinut jättää vastaamatta. Sillä välin kun kirjoitin viestiä Joohanh ehti ajatukseni aika hyvin kiteyttämään.
 
Ylös Bottom