Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja UnicornFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse en niinkään moninpelistä välitä, joten tämä tuli hommattua ihan yksinpelin takia ja se on kyllä taattua COD-laatua. Imaisee todella mukaansa alusta alkaen, eikä meno pääse käymään tylsäksi hetkeksikään. Onhan tämä melkoista aivotonta putkijuoksua, mutta _todella_ siistiä sellaista. Tykkään!

Normalilla pelaillaan ja ainoastaan hyvin pieniä vaikeuksia on tuottanut loistava tsernopili-kenttä.

Edit: Läpi meni. Kevyesti viihdyttävin yksinpeli mitä olen pelannut.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Poro24 sanoi:
Itse en niinkään moninpelistä välitä, joten tämä tuli hommattua ihan yksinpelin takia ja se on kyllä taattua COD-laatua. Imaisee todella mukaansa alusta alkaen, eikä meno pääse käymään tylsäksi hetkeksikään. Onhan tämä melkoista aivotonta putkijuoksua, mutta _todella_ siistiä sellaista. Tykkään!

Normalilla pelaillaan ja ainoastaan hyvin pieniä vaikeuksia on tuottanut loistava tsernopili-kenttä.


Mistä löysit pelin vai tilasitko jostakin ?

Lappeen kaupat oli ainakin yhdentoista maissa tyhjää täynna
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pari tehtävää takana ja täytyy sanoa, että infinity wardin äijät osaa tehdä pelejä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aivan uskomattoman tunnelmallinen peli, niin yksin kuin netissäkin. GOTY kamaa ehdottomasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oma Play.comista tilaamani peli postitettiin 6.11. (tilasin sen 4.11), eikä ehtinyt itkemälläkään perjantaiksi perille. No, alkuviikosta sitten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mahtava peli! Kertakaikkiaan loistava! Äsken vedin tuon Sniper tehtävän, mikä näytettii sillon E3 messuilla. Mahtava tehtävä muittenkin tehtävien rinnalla (Snipaus on enemmän sydäntäni lähellä). Moninpelikin rokkaa yhtä hyvin kuin beta. Kaikkia mappeja en kait ole koittannut, mutta mitä on tullut vastaan ovat olleet loistavia. Sabotage pelimuodossa on kyllä paikoittain hektistä toimintaa. Äskenkin oli todella tiukka matsi,mutta hosti lähti metriä ennen kuin olin pommin kanssa vihujen basesta :D Kattoo vedenkö tänään yksinpelin läpi. Voisi jättää lopun huomiselle ja loppu ilta/yö/aamuyö pelata pelkkää moninpeliä. Nyt on lv 11 ja eiköhän se 20 tänään vähintään tule. Mielestäni lv nousee yhtä nopeesti kuin betassa, mikä on hyvä homma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hisi, piti sitten ostaa tämäkin peli. Eka tehtävä ohi ja kyllä vaikuttaa kivalta. Olen hypen uhri. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No saakeli, jätkäthän on päässyt jo ihan täysin CoDin makuun!!

Itse saan pelin vasta maanantaina! :mad:
Noo, se on kuitenkin pikkujuttu verrattuna siihen mitä maksoin CoDista :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mainio paketti. Yksinpeliä en viel kovin pitkälle jaksanut lätykttää... multiplayer vei sen verran mukanaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Moninpeli oli tosi mukavaa kun pelas Suomalaisten kanssa, koska osattiin toimia enemmän yhdessä, mutta alussa kun pelasin joidenki random ulkomaalasten kanssa, niin peli meni koko ajan tosi huonosti ja tappioita tais tulla kolme putkeen, kun kaikki vaa sooloili. No on nois kartoiski viel monilla opittavaa nii eiköhän monien peli parane kun on kartat muistissa. Rank sain nostettuun siihen 10 ja sain paremman aseen, kun ne alun 2 asetta molemmat on aika surkeita.

Yksinpeli on kyl loistava ja peli näyttää upealta tuolla 40" taulutelkul pelattaessa, mutta viel olis kiva ku sais kaiuttimet hankittua, nii sais kuulla kunnon pauketta ja räiskintää. Tehtävät ollu tähän mennessä ihan hyviä ja toi tv asema tehtävä oli hyvä. Onko moni keräilly niitä kannettavia tietokoneita? Ite tainnu löytää 3-4, mutta en tos ekal peluu kerral eti niitä sen kummemmin, kuhan otan ne mitkä tullu vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Olihan se komee peli mitä eilen pelailin tunnin verran. Kyl paljo saa irti ku heittää vahvistimen kovalle ja huoneen pimeeks, ei väärin sanottu pelaaja-lehdes et tää on se peli millä kannattaa esitellä teeveetään. Eikä pelkästään audiovisuaalinen puoli tyydyttäny, muutenkin tykkäsin meiningistä hemmetisti, tosin beta-versiossa pääsi kevyesti jyvälle ohjauksee yms yms mut vähä viel välil hakee (ei liikaa fps pelejä tullu pelattua tosissaa). Kyl toi yksinpeli pitää eka vetää läpi ja sitte livee hakkaa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Yksinpeli vedetty läpi ja mahtavaa oli jokaisessa tehtävässä. Loppu teksteissä soiva biisi oli kyllä mahtava (jonkin lainen IW:n rappi biisi). Myös tekstien jälkeen tuli melko lyhyt tehtävä, missä pelastettiin Vip lentokoneesta.
Monin peliä on noin 6 tuntia hakattu ja mainio on. Joku puhui ettei sooloilusta tule mitään, mutta ihan hyvin minulla se menee. En ole pelaillu ollenkaa suomiservuilla ja silti tulee tyyliin 5 voitto putkea (itse varmaan melkein jokaisessa 3-parhaan joukoissa :p ) TDM olen kuitenkin enimmäkseen pelannut jossa sooloilua voi tehdä, mutta Domination ja HQ ovat myös suosikkejani. Tänään monesti pääsin 17 tappoputkeen, mutta siihen se jää :mad: Aina lopuksi joku yllättää... 24 lv tällä hetkellä plakkarissa ja uhkaavasti nousee pelipeliltä :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei tänne peräkylä Mikkeliin ollut mihinkään liikkeesen eiliseksi kerinnyt tuo CoD4 :mad: . Mutta maanantaina sitte pääsee räiskyttelemään. Vähän kyllä kiristää kun oli viikonloppu varattu Call of Dutylle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ei ilmeisesti tänne Kajaaniinkaan ollut tullu. Aluksi ajattelin, että ei tämä ole varmaan mitenkään erikoinen peli, eikä sitä myöten pakko-ostos. Mutta niinpä siinä vain kävi, että kaiken netissä olevan hehkutuksen takia mielenkiinto heräsi, ja piti ihan pyörällä (avovaimo vei auton töihin mennessään :rolleyes: ) käydä kiertelemässä kaikki Kajaanin marketit läpi, kun niin rupesi polttelemaan. En valitettavasti kutenkaan löytänyt mistään. :( Noh, tulipahan vähä urheiltua. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Morjens, on tullut mhakattua tätä loistavaa peliä mutta yksi ongelmakin on johon kaipaisin vastausta eli, kun pelaan yksinpelikampanjaa ja tallennan johonkin kenttään ja haluisin pelata esim jonkun edeltävän kentän uudestaan niin miten saan sen pelattua niin että se ei tallennu sen " oikean" yksinpelikampanjan päälle?
Haluisin esim. näyttää kaverille jonkin hienon kentän mutta sitten taas en haluisi jatkaa kampanjaa siitä uudestaan.
Kiitoksia jo etukäteen
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

hei miten pääsen pelaaman esim.suomalaisten kannsa moninpeliä??

en oikein itse tajua olen vaan pelannut ulkomaalaisia vastaan.

Lisätkää minut kaveri listallenne Saipa on nimeni!!;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Purple 84 sanoi:
hei miten pääsen pelaaman esim.suomalaisten kannsa moninpeliä??

en oikein itse tajua olen vaan pelannut ulkomaalaisia vastaan.

Lisätkää minut kaveri listallenne Saipa on nimeni!!;)

Kysyit samaa PS3 aiheesta, eli on pakko kysyä kumman laitteen omistat? :D Lisäät suomalaisia listoille ja liityt heidän kautta heidän peleihin tai teet pelin ja laitat kavereille inviteä.
 
Ylös Bottom