Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Se on kumma kun aina nämä "taitopelaajat" valittavat HC:sta.
Pitää kuitenkin muistaa että siinä on molemmilla 50-50 mahkut tappaa toisensa.Jos se "taidoton" tappaa sen "taitavan" niin kumpi mahtaakaan olla taitavampi?:D

Puolustan kyllä Snydenthuria tässä, koska se Hardcore on todellakin camppereiden paratiisi. Kuinka voi ampua sen campperin vaikka kuinka taitava olisi jos se on ylhäällä piilossa niin että vain pää näkyy ja ensimmäistä sen ampumasta kudista tulee kuolema, kun ei sitä normaalia aikaa ole edes reagoida kuten normissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelannut n. 70% koko ajasta HC:tä ja ei se nyt niin kämppäämistä ole. Turha rynniminen vain puuttuu. Lähinnä se automaattitutkan puuttuminen miellyttää ja se, että oikeastaan yksi kuti riittää tappamaan(ja kuolemaan). Myös kill-cam on todella typerä tavallisessa matsissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noh eipäs oteta liian vakavasti tätä. Onhan tuo taitopelaamisesta mainitseminen vähän itsensä kehumista, oli pakko vastata samaan malliin :) Itse kuulun näihin pelaajiin jotka pelaavat mieluummin yleensä realismi modia pelissä kuin pelissä, toiset tykkää pelata peruspeliä. Telttailu ei haittaa minua koska se kuuluu asiaan, kyllä siihen vastalääke löytyy. Hardcore pelimuodossa on aika tärkeää tietää etukäteen mitä vihollinen tekee jolloin kerkeää ampumaan sen ensimmäisen laukauksen. Taitaa olla aika oikea olettamus että jos yksi laukaus tappaa niin se ryntäily jää joillakin vähemmälle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No ei se ollut tässä tapauksessa itseni kehumista, vaan omasta mielestä normaaleissa pelimuodoissa tarvitsee enemmän taitoa. 1-5 osumaa tappoon verrattuna 1-2 osumaa tappoon, kumpi vaatii enemmän sitä taitoa? Ja omasta mielestä nuo hardcore-telttailut on vaan niin järjettömiä.

Normaalimuodoissa peruskulmakampperin tappaa helposti juoksemalla kulman ohi, jolloin osuvat korkeintaan sen kerran ja itse on helppo ampua kampperia useampi kerta. Hardcoressa samanlainen kulmakampperi on lähes voittamaton, kun yleensä sillä on koko tiimi tukena ja ainakaan random-omilta ei saa mitään apua. Hardcorea, kuten tehtävämuotoisiakin listoja, voi pelata vain, jos oma tiimi on täynnä kavereita. Yksin niissä on aivan järjetöntä palloilla, ellei sitten pystytä sitä omaa telttaa.

Hardcoressa on tietenkin hyvää se, että kill-camia ei ole, mutta sitä taas huonontaa se, että respawnia pitää odotella.

Tämä on kuitenkin vain mun mielipide, ettei siitä ainakaan kannata vetää herneitä nenään. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eilen tuli vedettyä sit kultainen risti lvl55. En ollut ensimmäinen suomalainen, mutta kuitenkin ensimmäisiä :cool: Mitään uutta ei tullut, ei kehuja ei mitään, vain kylmä totuus next level kohdassa: "none" :D

Nyt on alkanut sitten armoton hedujen metsästys ja näyttää siltä että kultainen dragunovi tulee ensimmäisenä. M40 on jo red tiger ja barretista puuttuu n.50 hedua siihen. Muut onkin jo reilusti yli digitalin ;) digital kamot puuttuu enää p90, m14 ja siitä paremmasta haulikosta :cool:

HC pelimuotojen lisäks tulee pelattua ainoastaan ground war:ia. Siellä on itselle ainakin pakko unohtaa claymoren käyttö, kun ei ne vihut ees niihin kuole. Stopping power&Bandolier on pakollisia + 3perkkiin joku random riippuen luokasta. Kunhan saan sabotage + teami challenget + free for all:t tehtyä ni voi keskittyä hc td&sd och GW pelimuotoihin.

TrueVittumaisenCampperiRunkkarin tappaa oikeesti _niin_ helposti :D Lääkkeitä tommoseen on: Deep impact - StunG - FlashB - FragG - Team work - Noobtuub <3 Jos jollakin noista ei saa telttailijaa hengiltä ni sit on kyl vikaa sohvan ja ohjaimen välissä :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

1-5 osumaa tappoon verrattuna 1-2 osumaa tappoon, kumpi vaatii enemmän sitä taitoa? Ja omasta mielestä nuo hardcore-telttailut on vaan niin järjettömiä.

Ite taas kääntäisin tämän niin, että kun tuolla normipeleissä joka jätkän perse on titaanista, niin silloin korostuu tuo älytön ryntäily mikä taas neutraloi sitä "taitopelaamista". Muutenkin peleissä on enemmän suhareita, jotka eivät paljon tunnu hengestään välittävän. Tyyliin juostaan vain täysiä syliin vaikka tiedetään että kaverit sihtaa sua jo valmiiksi.

Noh mutta tässä lienee kyse taas siitä mitä taidoksi mieltää ja minkälaisesta pelaamisesta pitää. Itsellä tuo ryntäily syö "siellä olon" tunnun yleensä tehokkaasti. Siksipä vissiin pelailenkin useimmiten tätä hieman ehkä verkkaisemmin etenevää HC:tä, missä puuttuvat taitoni eli superrefleksit ja arcadepeli-akrobatian voi pitkälle korvata harkitulla liikkeellä, suojan käytöllä ja tilanteiden ennalta lukemisella.

Ja kuten mainittua... jos joku tosiaan kämppii täysin muumioituneena tähtäin samaan paikkaan kokoajan, niin eipä tossa voi kuin itseään syyttää jos noita ei hengiltä saa.

Mut mielipiteitähän nämä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse lyhykäisesti eilen taas kokeilin normi death matchia ja viiden minuutin jälkeen tuli taas mieleen yksi syy minkä takia suosin hard corea. Elikkäs lag on se syy (1Mb liittymä). Seuraavanlainen esimerkki kertoo kaiken:

Olen suojassa nurkan takana ja pirikuukkeli ryntää siitä mun suojan ohi. Pistän sarjan kaverin selkään ja saman tien minut huomattuuan kaverin kääntyy, streiffaa ja alkaa ampumaan minua. Itse koko ajan ammun kaveria jyvältä, mutta kas kummaa itse kuitenkin kuolen (vaikka siis yllätän kaverin täysin). Syykin selviää kun katsoo kill cameraa. Sivuttain liikkuvaan kohteeseen ammuttaessa ammun koko ajan noin 2m sivuun, vaikka omassa ruudussa jyvä kohdalla. Ei mitään mahdollisuuksia pärjätä. Hard coressa kaveri kuolee jo yhdestä-kahdesta osumasta ja tämänkaltaisia (Halomaisia) tilanteita ei juurikaan pääse syntymään.

Toki hard coressakin tulee tilanteita, että juostaan päin toisia ja kuolemahan siinä silloin tulee, mutta normi team matchissa se on jatkuvaa kauraa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No ei se ollut tässä tapauksessa itseni kehumista, vaan omasta mielestä normaaleissa pelimuodoissa tarvitsee enemmän taitoa. 1-5 osumaa tappoon verrattuna 1-2 osumaa tappoon, kumpi vaatii enemmän sitä taitoa? Ja omasta mielestä nuo hardcore-telttailut on vaan niin järjettömiä.

Normaalimuodoissa peruskulmakampperin tappaa helposti juoksemalla kulman ohi, jolloin osuvat korkeintaan sen kerran ja itse on helppo ampua kampperia useampi kerta. Hardcoressa samanlainen kulmakampperi on lähes voittamaton, kun yleensä sillä on koko tiimi tukena ja ainakaan random-omilta ei saa mitään apua. Hardcorea, kuten tehtävämuotoisiakin listoja, voi pelata vain, jos oma tiimi on täynnä kavereita. Yksin niissä on aivan järjetöntä palloilla, ellei sitten pystytä sitä omaa telttaa.

Hardcoressa on tietenkin hyvää se, että kill-camia ei ole, mutta sitä taas huonontaa se, että respawnia pitää odotella.

Tämä on kuitenkin vain mun mielipide, ettei siitä ainakaan kannata vetää herneitä nenään. :p

Ei se HC TDM oikein toimi, ku spawnit on mitä on sekä "tavoitetta" ei ole, S&D on oikea pelimuoto HC:ssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä sitä normi team deathmatchia tulee eniten pelattua..... Hardcorea vaan silloin jos kaverit pelaa(yksin sitä ei jaksa). Normi TD:ssä yksinkin pärjää vaikka koko oma jengi olisi täysi torveloita kun taas HC vaatii hyvän porukan....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse tulee eniten pelattua ehdottomasti Search & Destroyta. Ja peliputki pitää aina päättää Free for All -voittoon :)
Lämmittelynä pelaamisen aloituksen yhteydessä aina 2-3 Team Death Matchia. Muita pelimuotoja sitten tulee pelattua vähemmän, kavereiden kanssa aika usein Sabotagea ja HC S&D:tä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Velvollisuus kutsuu jälleen. Palkkapäivä tänään ja töiden jälkeen marssin ostamaan COD4:sen. Sodantäyteinen viikonloppu siis edessä. Osaako joku neuvoa, että kannattaako single player alottaa veteraanilla? Kokemusta on jo aika hyvin COD pelisarjasta ja konsoli FPS-peleistä, mutta kun katoin kaverin pelailua veteraanilla, vaikutti ihan pirun vaikeelta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Velvollisuus kutsuu jälleen. Palkkapäivä tänään ja töiden jälkeen marssin ostamaan COD4:sen. Sodantäyteinen viikonloppu siis edessä. Osaako joku neuvoa, että kannattaako single player alottaa veteraanilla? Kokemusta on jo aika hyvin COD pelisarjasta ja konsoli FPS-peleistä, mutta kun katoin kaverin pelailua veteraanilla, vaikutti ihan pirun vaikeelta.

Jos saavutuksia metsästät niin anna mennä, mutta Hardened on semmonen minkä pääsee vielä älytöntä kiroilun määrää välttäen läpi. Tai sitten normaalilla läpi ja paikat tutuiksi kunnolla ja sitten yrittämään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Osaako joku neuvoa, että kannattaako single player alottaa veteraanilla? Kokemusta on jo aika hyvin COD pelisarjasta ja konsoli FPS-peleistä, mutta kun katoin kaverin pelailua veteraanilla, vaikutti ihan pirun vaikeelta.

Joo, se Veteran on itkuraivareita aiheuttava helvetti. Eniten rassaa ne lämpöhakuiset granaatit. Viholliset heittävät niitä sadan metrin päästä suoraan jalkoihin. Voihan sitä kokeilla tietty mutta säästääksesi hermoja suosittelen Hardened- tasoa ja tämän jälkeen sitten Veterania.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Veteranilla sitte aloitin, muutamat ekat kentät läpi. Tähän mennes on 1 helvetin vaikea kohta tullu vastaan. Skarppina joutuu kyl yrittää, et pysyy hengissä. Sota on raakaa :D

Mites ootteko käyttäny tota auto-aimia singeplayerissä? Ite pidän sen enabled mutta harvoinpa tulee käytetty sit loppujen lopuks. Tilanteet on sen verran hektisiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eihän tuo Veteran edes ollut vaikea?
Itselle ei ainakaan tuottanut tuskaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eihän tuo Veteran edes ollut vaikea?
Itselle ei ainakaan tuottanut tuskaa.

Toisille tuottaa toisille ei. Kyllähän se ihan kohtuu haastava on, mutta ei mitenkään mahdoton. Saapahan mukavan helposti lisää pisteitä, 40 per/leveli jos en ihan väärin muista. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mulla oli lähinnä vain muutama tehtävä veteranilla jotka tuotti tuskaa. Esim. One shot, one killin aikana meinasi ohjain lentää seinään aika monta kertaa, mutta sitten keksin hyvän nössötystaktiikan ja tehtävä menikin aika kivuttomasti. No fighting in the war roomin loppupuolisko ja Mile high club tuotti kans aikalailla tuskaa, mutta miljoonan yrittämän jälkeen niistäkin pääsi.

Paljon parempi fiilis veteranilla on pelata kuin regularilla, jolla ensin menin pelin läpi. On vähän sodan tuntua ilmassa, kun jokainen luoti voi tappaa eikä voi enää vain juosta miten sattuu kohti vihollisia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kannattaa eka vetää normaalilla tai easyllä läpi niin tiedät paikat entuudestaan jo. Halo3:sen legendary tuntuu lastenleikiltä codin veteraanii verrattuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kannattaa eka vetää normaalilla tai easyllä läpi niin tiedät paikat entuudestaan jo. Halo3:sen legendary tuntuu lastenleikiltä codin veteraanii verrattuna.

Nääh, Call of Dutyt kakkosesta lähtien olen vetänyt suoraan veteraanilla läpi. Vaikka välillä on miestä syöty (etenkin kolmosessa), kyllä se on kannattanut. Nelosessa hajotti lähinnä tuo One shot, one killin loppu. Muuten meni loppujen lopuksi aika sutjakkaasti. Harmittavasti veteraanilla sarjan pelien virheetkin tahtovat korostua enemmän.
 
Ylös Bottom