Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hmph, tääkin peli alkaa tuntumaan suorastaan paskalta, ainakin jos töiden takia pelaaminen sijoittuu iltaan/yöhön. Joko lagaat, jolloin amerikkalaisilla on pieni etu tai sitten pääset hostiksi, jolloin amerikkalaisilla on SUURI etu. En kyllä tajua, miten tuo hostin epäetu on mahdollista, mutta kaipa ne on siihen jonkun viiveen laittaneet, ettei pienet amerikkalaiset kultsipuppelit vaan joudu pelaamaan pikkuisen etua omaavaa vastassa. Kyllästyin hetki sitten niin pahasti vetämään miinuksilla joka matsissa, kun kuolin vaan jatkuvasti, kun vihut aina näkivät mut ennenkuin minä näin ne. Tuota tapahtuu yleensäkin vain kauheassa lagissa, joten oon kyllä ihan pihalla koko tapahtuneesta. Vois joku pelifirma oikeesti vetää jo taktiset ja vaihtaa nuoltavat perseet amerikasta eurooppaan, vaikka euroopassa niin paljon bokseja ei olekaan.

Ja varmuuden vuoksi vielä se, että yhteydessä tai taidoissa ei ole mitään vikaa, kyse on jostain muusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Hmph, tääkin peli alkaa tuntumaan suorastaan paskalta, ainakin jos töiden takia pelaaminen sijoittuu iltaan/yöhön. Joko lagaat, jolloin amerikkalaisilla on pieni etu tai sitten pääset hostiksi, jolloin amerikkalaisilla on SUURI etu. En kyllä tajua, miten tuo hostin epäetu on mahdollista, mutta kaipa ne on siihen jonkun viiveen laittaneet, ettei pienet amerikkalaiset kultsipuppelit vaan joudu pelaamaan pikkuisen etua omaavaa vastassa. Kyllästyin hetki sitten niin pahasti vetämään miinuksilla joka matsissa, kun kuolin vaan jatkuvasti, kun vihut aina näkivät mut ennenkuin minä näin ne. Tuota tapahtuu yleensäkin vain kauheassa lagissa, joten oon kyllä ihan pihalla koko tapahtuneesta. Vois joku pelifirma oikeesti vetää jo taktiset ja vaihtaa nuoltavat perseet amerikasta eurooppaan, vaikka euroopassa niin paljon bokseja ei olekaan.

Ja varmuuden vuoksi vielä se, että yhteydessä tai taidoissa ei ole mitään vikaa, kyse on jostain muusta.

Itse pelaan myös aina iltaisin lapsen takia. Mutta en kyllä huomaa mitään lagia, ehkä noin 1 peli kahdestakymmenestä lagaa vähän. Tai jos lagaa niin en ainakaan sitä itse huomaa. Tosin yleensä olen listan ensimmäisenä tai ainakin lähelle, joten ei se "lagi" ainakaan minua haittaa. Joten jos sulla tosiaan joka ilta on samanlaista niin kannattaa ehkä tutkia omaa nettiliittymää tai sitten vaan treenata lisää tätä peliä :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelaan myös aina iltaisin lapsen takia. Mutta en kyllä huomaa mitään lagia, ehkä noin 1 peli kahdestakymmenestä lagaa vähän. Tai jos lagaa niin en ainakaan sitä itse huomaa. Tosin yleensä olen listan ensimmäisenä tai ainakin lähelle, joten ei se "lagi" ainakaan minua haittaa. Joten jos sulla tosiaan joka ilta on samanlaista niin kannattaa ehkä tutkia omaa nettiliittymää tai sitten vaan treenata lisää tätä peliä :)

Jep, itse pelaan myös iltaisin ja öisin töiden takia. Aina silti porukan kärkipäässä ja ei ole kyllä pitkään aikaan Kill/Death ratiot olleet miinuksien puolella. Itsellä 8/1 kaapelinetti ja ei kyllä lagaa(ainakaan niin että minä sitä huomaisin :D).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelaan myös aina iltaisin lapsen takia. Mutta en kyllä huomaa mitään lagia, ehkä noin 1 peli kahdestakymmenestä lagaa vähän. Tai jos lagaa niin en ainakaan sitä itse huomaa. Tosin yleensä olen listan ensimmäisenä tai ainakin lähelle, joten ei se "lagi" ainakaan minua haittaa. Joten jos sulla tosiaan joka ilta on samanlaista niin kannattaa ehkä tutkia omaa nettiliittymää tai sitten vaan treenata lisää tätä peliä :)

No oispa se noin helppoa. Juurihan sanoin, ettei ole kiinni netistä tai minusta. Kyllä mä lagissakin vedän aina parhaiten, mutta kyse oli tällä hetkellä siitä, että miksi hostaaminen iltaisin on niin outoa. Lagia nyt tulee kaikille amerikan ulkopuolella asuville aika paljonkin, joten siinä ei ole outoa, mutta miksi hostiminen on niin epäedullista? Alan epäillä, että se on itse livestä kiinni. Aina, kun suurin osa amerikkalaisista alkaa olla online, niin alkaa myös battlefield bc lagittamaan, kuten myös tämäkin peli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kun nyt on taas tupla-xp viikonloppu tulossa niin mitenkäs on saako tuon tupla-xp:n aikana myös challengeista tuplat vai vain tapoista, match bonuksista, jne.?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Sellanen kysymys koskien noita uusia mappeja, kun ostin tässä taannoin ton GOTY- version, ja siinä käsketään menemään tonne http://gameoftheyear.callofduty.com, niin tuo teksti minun englannilla jäi nyt vähän vajaaks... eli eikös näillä oo sivut kunnossa vai mikä mättää? ja voikohan sitä koodia mikä tuolta vissiin pitäis noutaa, niin saada mistään muualta?
Suututtaa kun pelin ostanu jo pari viikkoa sitten ja ei vieläkää pääse kokeilee noita mappeja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No oispa se noin helppoa. Juurihan sanoin, ettei ole kiinni netistä tai minusta. Kyllä mä lagissakin vedän aina parhaiten, mutta kyse oli tällä hetkellä siitä, että miksi hostaaminen iltaisin on niin outoa. Lagia nyt tulee kaikille amerikan ulkopuolella asuville aika paljonkin, joten siinä ei ole outoa, mutta miksi hostiminen on niin epäedullista? Alan epäillä, että se on itse livestä kiinni. Aina, kun suurin osa amerikkalaisista alkaa olla online, niin alkaa myös battlefield bc lagittamaan, kuten myös tämäkin peli.

Itse pääsen lähes aina hostaan, kun hosti vaihtuu ja en ole kyllä mitään ihmeempiä lageja koskaan huomannu. Joskus saattaa ruutu nykästä kerran pari, mutta ei se haittaa. Yhteytenä satanen kuitu ja jenkkeihinki pystyy ihan hyvin yöllä pelaan mutta ne viiveet on aikamoisia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Nyt olen lvl 42 ja on tullut peliä tahkottua aika mukavasti ;D Search & Destroy FTW... ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jess! Jess! Jess! Mile High Club läpi ja CoDista 1000/1000! Kärsiä saivat vain taskulamppu ja ohjain ( Ja Healtin korvat..). Jess! Nyt on voittajafiilis! Jess!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelin pelaaminen veteranilla on todellakin aikamoista kidutusta! Ja se mile high club :D Mutta joo ite olen nyt lvl 49 livessä ;) 0prestigeä..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mä oon vissiin n. 15. tasolla tokalla prestigellä... Enää en hirveästi jaksa pelailla :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli palattua pelin pariin n. kuukauden tauon jälkeen ja kyllä on edelleen loistavaa mättöä livessä.
Ei ole ihme, että on liven pelatuin peli..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Niin, onhan tuo aika koukuttava tuo live, mä oon pelannu joku 35h ja vasta se lvl 51, ja mitäs niitä prestigejä on ? Niin kyllä siitä tulee helvetisti pelattavaa, ja vielä max lvl voi kerätä kaikki challenget, huhhu. Mahtava peli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Moro!

Millon muuten Xboxin CoD:ssa tupla XP loppu viime vkloppuna? Pitäis vähän saada tietoa tarkemmasta ajasta kun tällä hetkellä tupla XP pleikalla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Tuli tehtyä sellainen virhe, että poimin pelin pelkästään yksinpeliä varten. Putkijuoksut on tietty aina putkijuoksuja, mutta tässä tapauksessa kun riisuttuna ideana on juosta putkessa mahdollisimman nopeasti eteenpäin, ennen kuin ammutut viholliset syntyvät uudestaan, tulee välistä aika turhauttava fiilis - mitä niitä edes ampumaan kunhan saavuttaa seuraavan maalilinjan niin silloin ne kuolevat automaattisesti. Välillä tämä kuitenkin unohtuu ja pelissä on hienotkin toki hetkensä (mm. tark'ampujatehtävä ja lentokoneesta ampuilu), mutta konaisuutena jäi kuitenkin pahasti miinuksen puolelle. Etenkin kun peli pituudeltaan vaikutti enemmän demolta kuin kokopitkältä tekeleeltä.

Arvosana yksinpelille: 6½ / 10
 
Ylös Bottom