Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Normaalissa kokeilen erilaisia hauskoja comboja, hc:ssa yleensä se p90 + silencer, claymoret, uav jammer ja dead silence. Jos haluaa kokeilla jotain erikoista niin m40 + steady aim + acog scope on jännä. Voi käyttää vähä kuin ampuisi assault riflellä, mutta teho on snipan tasoa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ite pelailen HC S&D:tä. Yleisin paketit on:

P90 Silencer
Bomb Squad
UAV Jammer
Extreme Conditioning (tai Dead Silence)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Varsinkin Snd normaalis stunneista on hyötyä, kun taas HC:ssa claymoret on parhaat.

Oletteko kokeilleet ACOG scopea MP5:sessa? En ole itse ikinä koittanu, mutta tuntuu että se ei oikein ole sopiva siihen
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

M1014
RPG / Frag x3
Sonic Boom / Sleight of Hand
Extreme Condition / Last Stand.

Uskoo tai älkää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Varsinkin Snd normaalis stunneista on hyötyä, kun taas HC:ssa claymoret on parhaat.

Oletteko kokeilleet ACOG scopea MP5:sessa? En ole itse ikinä koittanu, mutta tuntuu että se ei oikein ole sopiva siihen

ei ACOG scope siihen sovi :) heittää luodit minne sattuu ellei ammu yhden panoksen bursteja...

Itse tykkäsin eniten

AK-47 + äänen vaimentimella tai G36C + Puna piste tähtäimella
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Milloinkohan tähän on tulossa niitä uusia playlistejä mitä tos jossain vaiheessa mainosteltiin esim se hc headquarters. Tuo olisi kyllä voinut olla alusta asti ku ei sitä oikeen jaksa ku ne jätkät kestää niin paljo osumaa. Välillä saa m60 oikeen kunnolla antaa osumaa mutta ite kuitenki tipahtaa aikasemmin jostain mp5 osumista.

< tänään illalla armotonta codin pelaamista ku muija lähtee bilettään niin saa kotona olla yksin ja ottaa vähä tiukkaa/siideriä ja pelailla :) >
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelasin viikonloppuna läpi, paras FPS mitä oon tähäne mennessä pelannut pakko myöntää.
Nettipeliä en ole vielä edes koittanut, mutta yksinpeli rokkaili vaikka turhan lyhyt olikin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse olen eniten tykästynyt viimeaikoina seuraavaan kokoonpanoon. Pelimuotona HQ.

- M60 red dotilla tai front gripillä
- Perk 1: Claymoret tai 3 kranua (jos ei käytä front grippiä)
- Perk 2: Stopping power
- Perk 3: Deep impact

Yhdistelmä joka tappaa talossa ja puutarhassa. Erittäin kätevä porauslaitteisto seinien ja muiden esteiden läpi ampumiseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelaan HC S&D:ta:
M40 + dessu
Bombsquad
UAV Jammer
Dead Silence
:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Jaahas, asevertailu taas kerran.

HC-pelimuodot :
MP5 + silu
bomb squad
UAV jammer
Extreme conditioning

Muuta ei kasvava lapsi tarvitse. Ak:lla tulee joskus tussuteltua huvin vuoksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Clanbase etsii nyt uutta CoD4 gamesupervisoria tekemään CB:en ladder säännöt.

Jos olet kiinostunut. Tässä linkki: 360 CoD4 game supervisor

Pääasiassa tulet tekemään säännöt. Ja olemaan pelaajille tukena. Englannin puhe/kirjoitus taito on tarvittavaa koska tulet saamaan paljon luettavaa jos ei Clanbase ole aiemmin tuttu.

Sinun ri tarvitse täyttää tuota hakemusta JOS olet saatavissa mIRC:ssä.
Voit suoraan keskustella Alkulima (<- Clanbase admin) kanssa seuraavalla komennolla. "/query Alkulima"

Jos mIRC ei ole ennestään tuttu löydät sen googlettamalla sman tien. Ja server johon on hyvä yhdistää on fi.Quakenet.org ja kanava Clanbase.fi

Itse olen tehny säännöt tuolle Ps3 ladderille ja samat säännöt siiretään xboxin puolelle suoraan. Eli ei tarvitse edes sääntöjen tekemisestä murehtia.

Asialla on kiire jonka takia jos olet saatavilla mIRC:ssä lähetä viestiä Alkulima:lle privaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Sinun ri tarvitse täyttää tuota hakemusta JOS olet saatavissa mIRC:ssä.

mIRc ei ole sama kuin IRC, mIRC on softa, IRC taas palvelu, mitä käytetään tässä mIRC:n avulla. Et kai puhu Internetistäkään et hei, se on siellä Firefoxissa/Internet Explorerissa/Chromessa/Operassa.
Offtopic tuli mut ei voi kenkää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

mIRc ei ole sama kuin IRC, mIRC on softa, IRC taas palvelu, mitä käytetään tässä mIRC:n avulla. Et kai puhu Internetistäkään et hei, se on siellä Firefoxissa/Internet Explorerissa/Chromessa/Operassa.
Offtopic tuli mut ei voi kenkää.

En ole pässi, tiedän tasan mikä on mIRC ja mikä IRC.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

mIRc ei ole sama kuin IRC, mIRC on softa, IRC taas palvelu, mitä käytetään tässä mIRC:n avulla. Et kai puhu Internetistäkään et hei, se on siellä Firefoxissa/Internet Explorerissa/Chromessa/Operassa.
Offtopic tuli mut ei voi kenkää.

Anna mun kaikki kestää!!!Helpottiko päästä pätemään?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä se aina helpottaa, tiedän miten typerää tuo on , mutta ei kukaan mene asekaupastakaan ostamaan tappoa, vaan aseen. Se nyt on vaan tyhmää puhua asioista väärillä nimillä. Tuntuu olevan niin yleistä nykypäivänä, ettei mitään rajaa, onnea vaan äidin kielen kanssa sitten jatkossa (joo, tiedetään, äidin kieli on yhdys sana, kuten lappeen Rantakin, anteeksi jos koitan kouluttaa kirjoittamaan oikein, siitä voi olla vaikka teille jotain hyötyäkin joskus tulevaisuudessa).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Rescue Roycewicz (Save Pvt. Roycewicz on the stairs)
Eli mistäs kentästä tuon saavutuksen saa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo, takas pelin pariin. Hommatiin uusiks Johnyn kaa. Jos vetäs nyt maksimi prestiget. Tais jäädä viimeks neljänteen. Kun ei taida tuo uus COD napata, nii miksipä ei tätä sitten pelais kun jonkun kovan nettipelin nuori mies tarvitsee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo, takas pelin pariin. Hommatiin uusiks Johnyn kaa. Jos vetäs nyt maksimi prestiget. Tais jäädä viimeks neljänteen. Kun ei taida tuo uus COD napata, nii miksipä ei tätä sitten pelais kun jonkun kovan nettipelin nuori mies tarvitsee.

Näin se menee. Ite taisin "jättäytyä" aikoinaan jo 2 prestigelle, mutta jos sitä nyt taas nollista lähtis. Saattaa muillaki cod4 palautua asemaan cod5 moninpeli-betan jälkeen :rolleyes:
 
Ylös Bottom