Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Headquarterissa ei ainakaan paljoa ole camppereita...

Meinas kyllä tänään pelatessa Headquarteria lentää ohjain seinään kun meni niin paskasti..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Minäkin olen suhteellisen tuoreena Boxin omistajana hurahtanut CoDiin, joka onkin ensimmäinen verkkopeli mitä olen pelannut Boxilla.

Mielenkiinnosta kyselen että mahtaako suomalaiset pelaajat käyttää Clan Tagina tuota FIN tunnusta?

Olisi kiva törmätä suomalaisiin pelaajiin ja ehkä oppia joitakin kikkoja, sillä itselläni tuo padin tatti tähtäys tuottaa hivenen vaikeuksia vaikkakin huomattavaa parannusta on tapahtunut alun 1-20 K/D ratio tilanteesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä mulla välillä on siinä clan tägissä FIN päällä ku pelailen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Kyllä noita FIN tageja joskus näkyy, mutta yleensä porukalla on jonkun oman klaaninsa tag siinä, tai sitten joku muuten vaan. BTW, voitte lisätä minut, niin voin tulla CoD:ia pelailemaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Ahhhh olipas matsi äsken, Domination, Shipment, on kyllä surkea mappi MUTTA. Meni kyllä aikas hyvin multa. 55-16.. 21 kill streak (uus ennätys, edellinen oli 15 tai 16) toikin streakki päätty siihen että joku pisti puukolla selkään kun en huomannut. Vissiin spawnas just siihen taakse! Ja ratiokin nousi 1.03.. Tää on helvetin hyvä peli jos menee hyvin, mutta jos huonosti niin sitten kyrsii :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Mitäs classeja ja perkkejä käytätte yleensä? Mun yleisin on

M4 - Blue tiger - Red Dot
Eka pisla
Smoke (hyvä esim. HQ ja tälläsiin)

1. Bandolier
2. Stopping power
3. Steady aim tai se et voi juosta pitempään

Mutta sittenkun unlockaan lisää kamoja (nyt lvl 39) niin tälläset tulee

P90 - Silenced?
Deagle
Stun

1. Bandolier
2. Stopping Power/UAV Jammer
3. Dead Silence

Ja sit perus snipu on kovassa käytössä.. en saa millään muilla snipuilla tappoja kun sillä ekalla ja joskus R700 :/

Millaset teillä? Ja mä oon menossa 3 prestige (kai, logo sellanen vihree)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Varmaan eniten käytetyt aseet:

M16 + Silencer + Red Tiger
G36C + Red Dot + Red Tiger
M40A3 + Normi Scope + Red Tiger
AK-47 + Silencer + Golden

Perkit on yleensä nämä ( pelaan aina HC pelimuotoja )

1.Bandolier/Claymore
2.UAV Jammer
3.Extreme Condition/Steady Aim

Ja viimenen prestige on tullu vedettyä kauan aikaa sitten :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Näin yleensä:

M4 + Red dot
Smoke
Claymore x2
UAV Jammer
Steady aim / Extreme conditioning

tai pienemmissä mapeissa

MP5 + Silencer
Smoke
Claymore x2
UAV Jammer
Extreme conditioning / Dead silence
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Itse pelailen normi-pelimuotoja. Ne kerrat kun olen uskaltautunut hc-mättöihin ovat olleet aika katastrofaalisia ;)

Aseina käytän: Ak-47, M4 Carbine, MP5 ja G3:a nyt parina päivänä tullut käytettyä. Ottaa vaan päähän ton G3:n kanssa ku rämpyttelen niin jengi valittelee lobbyssa että käytän sitä ohjainhuijausta vaikka en siis käytä. Pitäs löytää headset niin pääsisin puolusteleen itteeni =)

Perkkeinä toimii yleisesti bandolier, stopping power ja joskus jopa martyrdom, mutta usein steady aim tai deep impact.

olen kolmannella prestigellä, (vihreekultanen logo).

Eilen tein oman ennätykseni tapporatiossa, creekissä mercenary deathmatchia, 27 tappoo ja 3 kuolemaa. Tolla M4, stopping power ja bandolier setillä. Pääsin omaan streak enkkaani 18, siis vanhaan enkkaan. EDES YKSI, tappo lisää niin ois tullu uus enkka mut ei :) uutta yritystä vain :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Varmaan eniten käytetyt aseet:

M16 + Silencer + Red Tiger
G36C + Red Dot + Red Tiger
M40A3 + Normi Scope + Red Tiger
AK-47 + Silencer + Golden

Perkit on yleensä nämä ( pelaan aina HC pelimuotoja )

1.Bandolier/Claymore
2.UAV Jammer
3.Extreme Condition/Steady Aim

Ja viimenen prestige on tullu vedettyä kauan aikaa sitten :rolleyes:
Damn.. Golden ak, miten pitkään oot pelannu? :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Damn.. Golden ak, miten pitkään oot pelannu? :p

Nopeasti tuon saa jos sitä lähtee hakemalla hakemaan, esim Free-for-all-pelimuoto tarjoaa helppoja pääosumia (haulikot meni saman päivän aikana). Itsellä vielä uupuu MP44:n headshotit, lähinnä sen takia kun mokomalla ei jaksa pelata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Alkaa vähän peli tympimään kun viimeisen prestigen aloitin viime vuoden toukokuussa. :rolleyes:
Muutenkaan tätä ei publalla houkuta pelata yhtään, koska peli on vanhetessaan edennyt sellaiseksi kämppimiseksi tai muuten vaan Juggernaut-3 Frag -horoiluksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Noniin.. nyt sain Red Tigerin M4:seen.. pari hetyä vielä niin Blue Tiger siihen ekaans snaipperiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oottekos törmännyt hakkereihin aiemmin tuolla pelin aikana? Ite pelasin eile HC S&D ja vihuilla oli semmone jätkä jota ei pystyny ampumaa ja sit se pysty menemää seinien läpi ja lentämää. Jos CS ootte pelannu nii tiiätte ehkä priva matseis noclip cheatin ni samal taval käytti sitä mut codis. Eka kerta ku törmäsin johoki kunnon cheatteriin pelissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Oottekos törmännyt hakkereihin aiemmin tuolla pelin aikana? Ite pelasin eile HC S&D ja vihuilla oli semmone jätkä jota ei pystyny ampumaa ja sit se pysty menemää seinien läpi ja lentämää. Jos CS ootte pelannu nii tiiätte ehkä priva matseis noclip cheatin ni samal taval käytti sitä mut codis. Eka kerta ku törmäsin johoki kunnon cheatteriin pelissä.

Olihan noita jossain vaiheessa kuolemattomia jannuja enempikin, päivitysten myötä tippuu suurin osa noista pois aina. Joku keksii kyseisen kikan ja myy sitä sitten kovaan hintaan eteenpäin, ja sitten ollaan nii kovaa jätkää :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

No en oo kyllä tavannu yhtään hackeria.. kuukauden oon nyt aktiivisesti pelannu. (6kk tauon jälkeen..)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Vedin yksinpelin ekaa kertaa läpi eilen (Veteranilla vielä), loistava peli.
Mile High Club Veteranilla vielä pitäisi vetää.
 
Ylös Bottom