Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten niin, mä ainakin aion haxata privoissa :rolleyes:

No siinätapauksessa et ole tervetullut, meinaa ne meitin privat on sentakia, että saadaan pelata, ei lentää, kyllä sä omassa privassa yssissee voit lentää, muttet meiän :p :D

Ai saatana olis nautinnollista jos IW antais kaikille haxaajille elinikäsen porttikiellon sen nettipeleihin... voi voi sitä itkua ja rutinaa mikä alkais kuulua :)

Tosin aika vaikeaa noita kaikkia on saada kiinni, koska tuskinpa pelkkä jonkun valitus tähän riittää vaan pitäis olla kuva tyyliin toi lee451... ellei sitten jotenkin näe jostain vielä jälkikäteen, että on huijattu. Jos näin olis niin avot, bannia vaan jokaiselle.

Itte pelasin päivällä vain free for allia ja dominaatiota, koska näissä ei noita näkynyt ja ei niistä paljoa hyötyä olisikaan.

Luulisi sen näkyvän jostakin, kuka on pelannut erilaisella Savella kun muut.

Ja timppa, mieti kuinka sais riiispektiä ku vetäis suomalaisten kesken 20-0 tuolla :) Tai sitten ei sais.

No tuskin toi elinikäinen banni onnistuu, kun kuitenkin voi luoda 20 tiliä toho pleikkarille. Avaa vaan uuden tilin jos yksi bannitaan.

No tuskin toi elinikäinen banni onnistuu, kun kuitenkin voi luoda 20 tiliä toho pleikkarille. Avaa vaan uuden tilin jos yksi bannitaan.

Väitätkö, että sua ei harmittaisi jos sun nykyinen tili bannattais? SIllä nickilla sut kuitenkin tunnetaan ja oot kaikki pelit tahkonnu läpi.

Väitätkö, että sua ei harmittaisi jos sun nykyinen tili bannattais? SIllä nickilla sut kuitenkin tunnetaan ja oot kaikki pelit tahkonnu läpi.

Entäs IP bannit? Tuskin näitä haxaajia haittaa koska suurinosa ketä näin tänään haxaamassa olivat tehneet uuden accountin ainakin levelin perusteella.

Entäs IP bannit? Tuskin näitä haxaajia haittaa koska suurinosa ketä näin tänään haxaamassa olivat tehneet uuden accountin ainakin levelin perusteella.

Kyllähän sonylla on vielä tätäkin kovempia kuteja panosvyössä. Bannataan kokonaan tietty ps3 konsoli verkosta. Se varmaankin saattais jo ketuttaa.

Mutta asiaan, itse hankin just tänään tän pelin, nyt innolla odotan että pääsen teräsmiehiä näkemään. Olen siis absolut n00b ja musta saa helppoja tappoja jos samalle servulle eksytte :D

Tottakai harmittais, mutta tuskin noista hakkereista kukaan on tehnyt totaa hakkerihommelia omalla vanhalla nikillä. Varmaan ovat tehneet ensin uuden tilin ja sitten alkaneet hölmöilemään. Niikun jo viestiä ylempänä mainittiin, niin levelin perusteella suurin osa on uusia accountteja.

Kyllähän sonylla on vielä tätäkin kovempia kuteja panosvyössä. Bannataan kokonaan tietty ps3 konsoli verkosta. Se varmaankin saattais jo ketuttaa.

Mutta asiaan, itse hankin just tänään tän pelin, nyt innolla odotan että pääsen teräsmiehiä näkemään. Olen siis absolut n00b ja musta saa helppoja tappoja jos samalle servulle eksytte :D

Odotat oikeesti innoissas, pelaat minnutin ja alkaa jo vit*uttaa! :mad: Mitään muuta pysty pelaamaan kun privaa tai sitten dominationia

Tänää tuli ekaa kertaa nähtyä tollanen lentävä tyyppi ja peli loppu kyl itseltäni suoraa siihen. Tätä ennen vaa nähny näitä jotain tyyppejä, jotka sulaa maastoon ja niitä ei pysty tappamaan, mutta ne pystyy. No pelihän loppuu aina heti siihen kun sellasen näkee ja toivottavasti noi saadaan jotenkin pois.

Odotat oikeesti innoissas, pelaat minnutin ja alkaa jo vit*uttaa! Mitään muuta pysty pelaamaan kun privaa tai sitten dominationia
Olen törmänyt ja myös pelasin rehtiisti kierroksen loppuun. Minua suorastaan vaan naurattaa moiset ihmiset jotka luulevat itse parhaaksi, kun saa tilastoon yli 40 tappoa ilman kuolemia. :D

PS. Nimittäin hän ei ole ainoa vihollinen kentällä, joten voin mukavasti metsästää muita, enkä kauheasti välitä hänestä. Jos tappaa minut seinän sisältä, niin ei muuta kuin eloon taas ja metsästää muita. (Jäi kyllä 5-6 tappoo +:lle että ei se mitään.) :rolleyes: Team Deathmatch kyseessä. Jos on HC S&D olisi jo sitten eri asia. :p

Olen törmänyt ja myös pelasin rehtiisti kierroksen loppuun. Minua suorastaan vaan naurattaa moiset ihmiset jotka luulevat itse parhaaksi, kun saa tilastoon yli 40 tappoa ilman kuolemia. :D

PS. Nimittäin hän ei ole ainoa vihollinen kentällä, joten voin mukavasti metsästää muita, enkä kauheasti välitä hänestä. Jos tappaa minut seinän sisältä, niin ei muuta kuin eloon taas ja metsästää muita. (Jäi kyllä 5-6 tappoo +:lle että ei se mitään.) :rolleyes: Team Deathmatch kyseessä. Jos on HC S&D olisi jo sitten eri asia. :p

HC S&d:ta just pelaankin siitä vitu*us, mutta sn jälkeen menin dominationiin ja jäin siellä kyllä 35 tappoa plussalle vaikka lenteliöitä mukana olikin.

jokin tämän tyylinen olisi hyvä ratkaisu :).. ainakin omastamielestäni :D

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Varmaan eniten käytetyt aseet:

M16 + Silencer + Red Tiger
G36C + Red Dot + Red Tiger
M40A3 + Normi Scope + Red Tiger
AK-47 + Silencer + Golden

Perkit on yleensä nämä ( pelaan aina HC pelimuotoja )

1.Bandolier/Claymore
2.UAV Jammer
3.Extreme Condition/Steady Aim

Ja viimenen prestige on tullu vedettyä kauan aikaa sitten :rolleyes:

Tänään kävi semmonen kun oli S&D alkamassa niin mappilatausruudun jälkeen ei kukaan pystynyt spawnaamaan vaan ns. Free camilla eli ei fyysisesti pelaajia näkyny, mutta pysty vapaasti seilaamaan kartalla mihin vaan. Toinen asia oli se UAV mappi yläkulmassa siinä näky jotai ihme raitoja vaan. Hetki siinä leijutiin ja sitten katkaisi yhteyden.:confused:

Näin yleensä:

M4 + Red dot
Smoke
Claymore x2
UAV Jammer
Steady aim / Extreme conditioning

tai pienemmissä mapeissa

MP5 + Silencer
Smoke
Claymore x2
UAV Jammer
Extreme conditioning / Dead silence

Kaiken ufomode-hatutuksen keskellä on kiva välillä rentoutua. ENJOY!

ps. Jos JouGO olet täällä oikean CODin puolella harhailemassa, H***sta PASKA! ;)

Itse pelailen normi-pelimuotoja. Ne kerrat kun olen uskaltautunut hc-mättöihin ovat olleet aika katastrofaalisia ;)

Aseina käytän: Ak-47, M4 Carbine, MP5 ja G3:a nyt parina päivänä tullut käytettyä. Ottaa vaan päähän ton G3:n kanssa ku rämpyttelen niin jengi valittelee lobbyssa että käytän sitä ohjainhuijausta vaikka en siis käytä. Pitäs löytää headset niin pääsisin puolusteleen itteeni =)

Perkkeinä toimii yleisesti bandolier, stopping power ja joskus jopa martyrdom, mutta usein steady aim tai deep impact.

olen kolmannella prestigellä, (vihreekultanen logo).

Eilen tein oman ennätykseni tapporatiossa, creekissä mercenary deathmatchia, 27 tappoo ja 3 kuolemaa. Tolla M4, stopping power ja bandolier setillä. Pääsin omaan streak enkkaani 18, siis vanhaan enkkaan. EDES YKSI, tappo lisää niin ois tullu uus enkka mut ei :) uutta yritystä vain :)

Leeeeroyy Jeeenkkis! Hah ha toi olikyl hyvä, tuli mielee CS:Sn robotchicken videot kyl.

Toi video oli aivan mahtava, mutta subtitlet (enkuksi) auttaisi paljon, kun välillä ei meinaa kuulla.

''You nooblet is evolvin into noobtoober'' LOL

Ylös Bottom