Call of Duty 4: Modern Warfare (2019)

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistan että täällä oli joskus juttua tästä, mutta en löydä niitä viestejä joten kysytäämpä uudelleen:

Eli kun menee pelin päävalikosta Multiplayer valikkoon, niin peli alkaa pätkimään säännöllisin väliajoin, eikä pelimuotolistaa saa näkyviin ollenkaan. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Downloading game settings..." Joskus aikaisemminkin mulla oli sama ongelma, mutta se ratkesi poistamalla pelin tiedoston, ja asentamalla sen uudestaan. Kaikki päivitykset ja mappipaketti piti tosin ladata uudestaan.

Olikos tähän jokin muu ratkaisu?

Muistan että täällä oli joskus juttua tästä, mutta en löydä niitä viestejä joten kysytäämpä uudelleen:

Eli kun menee pelin päävalikosta Multiplayer valikkoon, niin peli alkaa pätkimään säännöllisin väliajoin, eikä pelimuotolistaa saa näkyviin ollenkaan. Ruutuun tulee vain ilmoitus "Downloading game settings..." Joskus aikaisemminkin mulla oli sama ongelma, mutta se ratkesi poistamalla pelin tiedoston, ja asentamalla sen uudestaan. Kaikki päivitykset ja mappipaketti piti tosin ladata uudestaan.

oota 7sekuntia ennenkuin menet painamaan siinä onlineruudusta sinne missä pelimuotoja voi valita...eli, paina yksinpeliruudussa online, odota siinä ja vähän ajan päästä kaikki toimii kuin Mikkelin silli ;)

@Enemy: Kun olet mennyt multiplayeriin, odota n.15-20 sekkaa jonka jälkeen valitset play online. Tää on joskus ollut toimiva ratkaisu.

E: Timppa teki ihmeen ja ehti ensin!

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Wii)

Call of Duty 6: Modern Warfare 1.1: Wii Edition :rolleyes:

On kyllä kummallisessa uutispimennossa pysynyt tämä peli näin pitkään, vaikka huhumylly pyörikin.

Joo-o, eipä ole edes Gameconissa esillä. Sama tosin oli WaWin kanssa, wii versiosta ei paljastunut tietoa vasta kuin aivan julkaisun kynnyksellä. Ensimmäisiä kuvia (ja ennenkaikkea ensimmäistä videonpätkää) odotellessa. Kunhan ei menisi syksyyn...

oota 7sekuntia ennenkuin menet painamaan siinä onlineruudusta sinne missä pelimuotoja voi valita...eli, paina yksinpeliruudussa online, odota siinä ja vähän ajan päästä kaikki toimii kuin Mikkelin silli ;)

Aijaa että se on näinkin tarkkaa kuin 7 sek, ite olen käyttänyt 10 sekkaa ihme kun ei aina autakkaan. :D

Olen kokeillut kyseistä kikkaa, ja odotan oikeastaan aina jonkun aikaa siinä oli ongelmia tai ei.

Äskenkin kun veli meni private match loppuun niin meni ihan koko plese jumiin. Ei auttanut kuin bootata kone. :confused: Toinen ihme juttu oli kun veli käynnisti pelin uudelleen, niin se heitti ihan suoraan yksinpelin ekaan mappiin.

EDIT: Tämä siis Timpalle ja quassimolle.

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aa, se on kuitenkin sitä oikeaa pelaamista jos vaan istut ja odotat et joku juoksee ohi?
Niin ja tohon että "olisin mä muuten sen tappanut jos ei olis kämppiny"...

Tottai kai olisi KOSKA SULLA OLISI OLLUT MAHDOLLISUUS AMPUA TAKAISIN! Mutta miten voit ampua kaverin joka istuu piilossa roskiksen ja talon välissä ettet edes näe sitä? Ja tätä kun on nyt viimesen 10h aikana sattunut ihan perkeleesti! Vie peli iloa aika paljon! Ja en pelaa mtn wannabe cs modia vaan hc team deathmatchiä!

Mä en tarkota et sniperin käyttö on camppimistä mut ei silläkään tarvi koko rundia maata samassa pusikossa kentän laidalla? Vai tarviiko?

Ää, aivan sama! Back to good old pc!

Siis nyt en tajuu, onks tää nyt fiksattu vai ei:confused: Jotku tääl puhuu et koko peli ois täysin sekaisin, ite mitä tos äskein noin 2 tuntii pelailin, niin ei ollut lentäviä ukkoja eikä mitään muutakaan ihmeellistä. Peli kulki niiku aina ennenkin täysin smoothisti!

Minulla loppui noi ongelmat kun otin UPnP:n pois päältä ja asetin plegelle DMZ:n päällä. Aluksi tosin toimi pelkästään UPnP:llä, mutta kait MW:n "huonon" nettikoodin takia meni cache(?) jumiin ja ei saannut enään portteja auki.

En tiiä onko yleinen error viesti mutta tuli tossa eilen pelailtua ja minuutin sairaalloisen lagin jälkeen potki servulta pihalle ja ruutuun tuli error: "dobj for xmodel 'head_mp_arab_regular-sadiq' has more than 128 bones (see console for details)"

Vähän aikaa ihmettelin, nappasin kuvan ja painoin ok :D

Pelatkaa ihmiset tavallista dominationia niin ei ala kämpperit kiristämää hermoja. Siellä kyseiset sällit on vain lisäpisteitä, koska heittämällä kranatin tuttuun koloon saa yleensä jonkun hengiltä :)

Tuubit eivät myöskään ole ongelma, koska peliin pääsee samantien takaisin.

En tiiä onko yleinen error viesti mutta tuli tossa eilen pelailtua ja minuutin sairaalloisen lagin jälkeen potki servulta pihalle ja ruutuun tuli error: "dobj for xmodel 'head_mp_arab_regular-sadiq' has more than 128 bones (see console for details)"

Vähän aikaa ihmettelin, nappasin kuvan ja painoin ok :D

Ei hemmetti, arabit on kaapannu sun serverin ja tunkenu sinne yli 128 luuta :D

Aa, se on kuitenkin sitä oikeaa pelaamista jos vaan istut ja odotat et joku juoksee ohi?
Niin ja tohon että "olisin mä muuten sen tappanut jos ei olis kämppiny"...

Tottai kai olisi KOSKA SULLA OLISI OLLUT MAHDOLLISUUS AMPUA TAKAISIN! Mutta miten voit ampua kaverin joka istuu piilossa roskiksen ja talon välissä ettet edes näe sitä? Ja tätä kun on nyt viimesen 10h aikana sattunut ihan perkeleesti! Vie peli iloa aika paljon! Ja en pelaa mtn wannabe cs modia vaan hc team deathmatchiä!

Mä en tarkota et sniperin käyttö on camppimistä mut ei silläkään tarvi koko rundia maata samassa pusikossa kentän laidalla? Vai tarviiko?

Ää, aivan sama! Back to good old pc!

Toisaalta kun kuolet kolmannen kerran sen saman roskiksen ja talon väliin niin osaat varmaan jo vähän varoa kyseistä paikkaa. Heitit sinne sitten kranaatin tai flashin niin kyllä sen campperin sieltä kolosta pois saa ja saat sen mahdollisuuden ampua takaisin. Muutenkin kun on peliä jonkun verran pelannut ja oppinut tuntemaan kentät niin kyllähän niitä camp -paikkoja osaa varoa.

Mikä nyt sitten on sitä oikeaa pelaamista? Niinkuin muistaakseni aikaisemminkin on ollut puhetta niin Modern Warfare on siitä hieno peli että se sopii monelle, koska sitä voi pelata monella eri tavalla. On hardcore pelimuotoja, tavallisia pelimuotoja, tehtäväpohjaista sotimista tai perus deathmatchia tiimeillä tai yksin. On myös monia tapoja liikkua sotatantereella. Joillekin se oikea tapa on istua hyvin suojatussa paikassa ja napsia sieltä vihollisia. Joku toinen pelaaja saattaa valita aseekseen esim. MP5:n silencerilla ja perkeiksi steady aim ja UAV jammer(kai täälläkin kokoonpanolla vai istuskella roskiksen ja talon välissä :)). Tämä pelaaja ei istu nurkassa vaan yrittää päästä yllättämään vihollisia selästä. Tässä onnistuakseen hänen on pysyttävä liikkeessä.

Niin ja sekin että jos et nää vihollista niin miten muka vihollinen näkee sinut? Kai sen campperinkin on pakko kurkistaa sieltä nurkan takaa ampuakseen...

Ylös Bottom