Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare [X360]

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Pelatkaa ihmiset tavallista dominationia niin ei ala kämpperit kiristämää hermoja. Siellä kyseiset sällit on vain lisäpisteitä, koska heittämällä kranatin tuttuun koloon saa yleensä jonkun hengiltä :)

Tuubit eivät myöskään ole ongelma, koska peliin pääsee samantien takaisin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Aa, se on kuitenkin sitä oikeaa pelaamista jos vaan istut ja odotat et joku juoksee ohi?
Niin ja tohon että "olisin mä muuten sen tappanut jos ei olis kämppiny"...

Tottai kai olisi KOSKA SULLA OLISI OLLUT MAHDOLLISUUS AMPUA TAKAISIN! Mutta miten voit ampua kaverin joka istuu piilossa roskiksen ja talon välissä ettet edes näe sitä? Ja tätä kun on nyt viimesen 10h aikana sattunut ihan perkeleesti! Vie peli iloa aika paljon! Ja en pelaa mtn wannabe cs modia vaan hc team deathmatchiä!

Mä en tarkota et sniperin käyttö on camppimistä mut ei silläkään tarvi koko rundia maata samassa pusikossa kentän laidalla? Vai tarviiko?

Ää, aivan sama! Back to good old pc!

Toisaalta kun kuolet kolmannen kerran sen saman roskiksen ja talon väliin niin osaat varmaan jo vähän varoa kyseistä paikkaa. Heitit sinne sitten kranaatin tai flashin niin kyllä sen campperin sieltä kolosta pois saa ja saat sen mahdollisuuden ampua takaisin. Muutenkin kun on peliä jonkun verran pelannut ja oppinut tuntemaan kentät niin kyllähän niitä camp -paikkoja osaa varoa.

Mikä nyt sitten on sitä oikeaa pelaamista? Niinkuin muistaakseni aikaisemminkin on ollut puhetta niin Modern Warfare on siitä hieno peli että se sopii monelle, koska sitä voi pelata monella eri tavalla. On hardcore pelimuotoja, tavallisia pelimuotoja, tehtäväpohjaista sotimista tai perus deathmatchia tiimeillä tai yksin. On myös monia tapoja liikkua sotatantereella. Joillekin se oikea tapa on istua hyvin suojatussa paikassa ja napsia sieltä vihollisia. Joku toinen pelaaja saattaa valita aseekseen esim. MP5:n silencerilla ja perkeiksi steady aim ja UAV jammer(kai täälläkin kokoonpanolla vai istuskella roskiksen ja talon välissä :)). Tämä pelaaja ei istu nurkassa vaan yrittää päästä yllättämään vihollisia selästä. Tässä onnistuakseen hänen on pysyttävä liikkeessä.

Niin ja sekin että jos et nää vihollista niin miten muka vihollinen näkee sinut? Kai sen campperinkin on pakko kurkistaa sieltä nurkan takaa ampuakseen...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo, minäkin luulin että oon pelannu tarpeeksi pc:llä tätä et tuntisin paikat, mutta kun täällä konsolipuolella tämä pelimoraali selvästi suosii tollasta nyyläämistä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Kivasti munkitin äsken kun pelasin Dominationia Bogissa, siinä keskellä kenttää on sellanen "kuhmu" jossa on se lippu, no siinä oli porukkaa capturemassa ja siinä oli kunnon smoket joten siinä ei nähny yhtään mitään. Menin sitten siihen vähän matkan päähän ja noscopella ammuin suoraan päähän =)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Joo, minäkin luulin että oon pelannu tarpeeksi pc:llä tätä et tuntisin paikat, mutta kun täällä konsolipuolella tämä pelimoraali selvästi suosii tollasta nyyläämistä...

Eipä tuo haittaa itseä, eilen tuli pitkästä aikaa ensin pelattua normia (meinasi hermot mennä vielä siihen), tämän jälkeen sujui HC S&D loistavasti, snipulla tuli höykkäiltyä (pääasiassa pistoolilla). Kämppijät on helppo pelata pois kun joka erä istuvat samassa kolossa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare

Eipä tuo haittaa itseä, eilen tuli pitkästä aikaa ensin pelattua normia (meinasi hermot mennä vielä siihen), tämän jälkeen sujui HC S&D loistavasti, snipulla tuli höykkäiltyä (pääasiassa pistoolilla). Kämppijät on helppo pelata pois kun joka erä istuvat samassa kolossa.

My point exactly.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Tulipa ostettua tää uudestaan parin kuukauden tauon jälkee ja ah, on se vaan niin nannaa. Nautintoa lisää se et sain vihdoin ja viimein vedettyä ton no fighting in the war roomin veteranilla (ei siihenkää kulunu ku se puoltoista tuntia :eek:). Nyt sitte mile high clubia hinkkaamaan..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Tulipa ostettua tää uudestaan parin kuukauden tauon jälkee ja ah, on se vaan niin nannaa. Nautintoa lisää se et sain vihdoin ja viimein vedettyä ton no fighting in the war roomin veteranilla (ei siihenkää kulunu ku se puoltoista tuntia :eek:). Nyt sitte mile high clubia hinkkaamaan..

Sanavalinta on ainakin kohdallaan. Hinkkaamiseksihan tuo mile high clubi nimenomaan menee. Ei varmaan kukaan ole veteranilla tuota ensimmäisellä yrityksellä päässyt... (kuten olen jo varmaan tässä ketjussa maininnut niin itsellä mile high club vaati sen noin 80 yritystä, hermot oli lopussa "vähän" kireällä)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Paljon tossa K/D ratiossa tarvii aina tappoja että nousee. Mulla on nyt 1.06 ja kills: 19868 deaths: 18684 niin jos joku osais sanoo paljon se on aina et nousee pykäläl.
Riippuu täysin lukumääristä. K/D-ratio lasketaan sadasosan tarkkuudella, joten noustakseen 1.07:ään, pitää suhdeluku olla vähintään 1.065. Eiköhän ne ihan normaaleja pyöristyssääntöjä kuitenkin käytä.

Noilla ilmoittamillasi lukemilla "tarkka" suhde on 1.06336973 eli alle 1.065:n.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Ei jumaliste mitä kakaroita tuolla on oikeesti, pelasin tossa klaanin kanssa Team Tacticalia, vastaan tulee 2 kakaraa jotka camppii aivan HELVETISTI, siis kokoajan menee toiseen paikkaan ja makaa maassa RPD:n ja juggernautin kanssa ja matsin jälkeen huutaa niin perkeleesti mikkiin. ARGH!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Nyt tuli sitten todella hermoja raastava ongelma vastaan. Ennen CoD4 toimi aivan loistavasti ,mutta nyt on alkanut tulla vastaan sellaista ongelmaa et varsinkin iltaisin (=jenkit tulevat pelailemaan?) minut heitetään ulos pelistä "Disconnected from XBL" viestin kera ja joudun yhdistämään takaisin XBOX liveen. Muu yhteys esim. tietokoneella ei häiriinny eikä muissa peleissä esiinny samaa ongelmaa.

Olen kokeillut
1) Ohjata XBL:n käyttämät portit
2) Asentaa CoD4:n kiintolevylle (levyn keskellä olevassa muovissa on halkeamia ja pieniä naarmuja levyn pinnassa)
3) Tyhjentää Xboxin välimuistin (cache)

Nettiboxina on toimii A-linkin RR24AP(i+).
Onko kenelläkään esiintynyt samaa ongelmaa tai heittää jotain mitä voisi kokeilla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Käväsin prismassa ja mietin kumman otan, tämän 29e tai halo 3 odst 50e ja tämän otin, nyt ainakin on pelattavaa siihen asti kunnes modern warfare 2 tullee ;) Eikä odsti edes saanut kummoisia arvosteluja pelit lehdeltä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Minut heitetään ulos pelistä "Disconnected from XBL" viestin kera ja joudun yhdistämään takaisin XBOX liveen. Muu yhteys esim. tietokoneella ei häiriinny eikä muissa peleissä esiinny samaa ongelmaa.

Nettiboxina on toimii A-linkin RR24AP(i+).
Onko kenelläkään esiintynyt samaa ongelmaa tai heittää jotain mitä voisi kokeilla?

Vähän turhan myöhään vastaus, mutta minulla on tätä samaa häikkää tullut lähinnä fps:ssa, kuten cod 4 ja halo 3. Tosiaan täälläkin sama modeemi/reititin mikä liekään. Aivan s**tanan ärsyttävää, joskus tulee tyyliin 5 minuutin välein tuota disconnectausta ja joskus menee päiviäkin ilman. Halo 3:ssa vielä tästä tulee expa miinusta, aivan syvältä.

Niin, oletkos jo löytänyt jonkun korjauksen tuohon vikaan, tai muillakaan mitään ehdotuksia? Ja tosiaan boxi on netissä johdolla ja isp on elisa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Käväsin prismassa ja mietin kumman otan, tämän 29e tai halo 3 odst 50e ja tämän otin, nyt ainakin on pelattavaa siihen asti kunnes modern warfare 2 tullee ;) Eikä odsti edes saanut kummoisia arvosteluja pelit lehdeltä...

Kaikki ei ole Pelit -lehdestä kiinni.. ettäs tiedät.

Ite en oo jaksanu pelailla enää.. :(
Ei vaan tee paljoo mieli pelata.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Kai siihen ny kaikki jossain vaihees kyllästyy, mutta kun en ole vielä hirveästi pelaillut, moninpeliä vielä kerenny yhtään, kun live aikaa ei nyt ole
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare (Xbox 360)

Mulla sama, ei todellakaan jaksa pelata enään.. samaa paskaa vaan.

Siis COD:ia vai Haloa? :)

Itse taas olen päässyt COD:n multiplayeriin ihmeellisen hyvin sisään, jopa niin, että olen siinä jopa parempi suhteutettuna kuin lempipelissäni, Halossa. Ja Haloa olen hakannut paljon. Siis paljon.

Onhan Call Of Dutyt erittäin yksinkertaisia konseptiltaan, jonka takia olen niitä todella kärkevästi kritisoinutkin, mutta moninpeli (huom. siis vain moninpeli) on todella koukuttavaa.
 
Ylös Bottom