Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tulipa mieleen tällainen kysymys mieleen, että toimiiko CoD4 ollenkaan 1080p-resoluutiolla. Itselläni TV, joka tuohon pystyy ja CoD:n takakannessakin lukee, että 1080p mutta kun pelin käynnistää niin heittää 720p-resoluution. Eipä tuo tietenkään mitenkään häiritse mutta tulipahan vain mieleen.

kyllä se toimii... kaverilla full hd ja tarkka on... sulla ei sit full hoodeetä?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kokeile pistää pleikkarin asetuksista pelkästään 1080p päälle. Kaikista muista raksi pois ruudusta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tulipa mieleen tällainen kysymys mieleen, että toimiiko CoD4 ollenkaan 1080p-resoluutiolla. Itselläni TV, joka tuohon pystyy ja CoD:n takakannessakin lukee, että 1080p mutta kun pelin käynnistää niin heittää 720p-resoluution.
Onko näyttölaitteesi LG-merkkinen?

aiemmin pelailin LG:n HD-telsulla ja heitti kaikki 1080p-reson pelit automaagisesti 720p-tilaan,
vaikka konsolin näyttöasetuksissa oli valittuna 1080p-tila.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

meikäläiselle tapahtui näin HC S&D matsissa:p
Heti alkuun kun spawnattiin,jostai ihmeen syystä päätin viskaista kranaatin.tietenki se osui johonkin tolppaan ja kimpos takas tappaen KOKO meidän tiimin minä mukaanlukien:p oli vielä viimenen erä ja peli 3-3. hävittiin:o ei porukka hermona ollu mutta repes ihan totaalisesti kuten minäki:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko näyttölaitteesi LG-merkkinen?

aiemmin pelailin LG:n HD-telsulla ja heitti kaikki 1080p-reson pelit automaagisesti 720p-tilaan,
vaikka konsolin näyttöasetuksissa oli valittuna 1080p-tila.

Itellä sony ja sama homma tuon codin kans, että laittaa automaagilla 720peehen. Sitte tosiaan jos asetuksista ottaa tuon 720p-tilan pois nii toimii 1080p. Muut pelit joissa 1080p-reso on mahollista on toiminut ilman automaagivaihtoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun käynnistin COD4 tunti sitten tuli päivitys. Nyt versio 1.1.475

Nyt on niin paska tilanne että mulla lakkas invitet toimimasta tämän päivityksen jälkeen (tasan kuukausi sitten) Ei toimi edes vaikka kokeilin uudella modeemilla (NAT-2). Sinänsä hauskaa että tämä patch ei pitänyt edes tulla muille kun jenkkilään. Onko kenelläkään muulla tuo versionumero näkyvissä oikeassa yläkulmassa??
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt on niin paska tilanne että mulla lakkas invitet toimimasta tämän päivityksen jälkeen (tasan kuukausi sitten) Ei toimi edes vaikka kokeilin uudella modeemilla (NAT-2). Sinänsä hauskaa että tämä patch ei pitänyt edes tulla muille kun jenkkilään. Onko kenelläkään muulla tuo versionumero näkyvissä oikeassa yläkulmassa??

Mulla ei lue yläkulmassa mitää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Miten se päivitys tuli mun koneelle 19.12.2007 vaikkei sitä ole julkaistu kuin jenkeissä??!

Peli tilattiin Konsolinet verkkokaupasta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt on niin paska tilanne että mulla lakkas invitet toimimasta tämän päivityksen jälkeen (tasan kuukausi sitten) Ei toimi edes vaikka kokeilin uudella modeemilla (NAT-2). Sinänsä hauskaa että tämä patch ei pitänyt edes tulla muille kun jenkkilään. Onko kenelläkään muulla tuo versionumero näkyvissä oikeassa yläkulmassa??
Taitaa olla pelisi jenkkiversio. Pziukselle kävi samoin, osti myös Konsolinetistä. Euroversioonhan ei ole tullut ladattavaa päivitystä, vain serveripuolen, ja se tuli 10 päivää sitten.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä sinulla muuten lukee kotelon selustassa alhaalla. Siis esim tälläset kirjaimet BLES
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaikenlaista, kannet nyt ainakin on englanninkielellä.

Kiitos Konsolinet. Eipä tarvi miettiä mitään klaanitoimintaa.

No sulla on varmaan muu kirjainyhdistelmä kuin BLES siellä. Ja otat Konsolinettiin yhteyttä, niin aika varmasti vaihtavat pelin Euro versioon kun selität mistä asiasta kyse.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

BLUS, as in vuking redneck?

itkettää.

Vaikka vaihtasivat EU version Konsolinetissä niin auttaako se enää, koska tuo patch on jo asentunut?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kaikenlaista, kannet nyt ainakin on englanninkielellä.

Kiitos Konsolinet. Eipä tarvi miettiä mitään klaanitoimintaa.
Näköjään budjaat stadissa joten ota jalat alle ja käy vaihtamassa. Kannattaa varmaan tulostaa ja ottaa mukaan tilausvahvistus tai ottaa ennakkoon yhteyttä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

BLUS, as in vuking redneck?

Juu, jenkki koodi. Itsekkin olen KonsoliNETistä pelini tilannut, mutta itse sain Euro -version. Eli kuten jo on ehdotettu, käy vaihtamassa pelisi Euro versioon.

Vaikka aluekoodittomana mennään, niin tälläisiä asioita tulee välillä vastaan ja juuri verkkopelaamisen kannalta ikäviä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ovelia, tilaavat pelit halvalla ulkomailta ja myyvät tyhmille Suomalaisille kovaan hintaan.

Huomenna kävelen sinne storeen ja vaadin selityksiä. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tässä saisi tulla joku ilmoitus jos kaveri laittaa inviä kesken pelin. Kun en aina jaksaisi painella Pausea tarkistaakseni haluaako joku pelailla kanssani.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joo.vois tulla yläkulmaan samanlainen ilmotus kun joku kirjautuu sisään/lähettää viestin PSN. silloin pääsiski noihin partyihin mukaan kun ovat vielä koossa.kiva sitte 10 min matsin jälkeen arpoa että onkohan tää nyt uus ja pitäskö ottaa YES :cool:
 
Ylös Bottom