Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Prkl ottaa päähän tuo systeemi, että inviten näkee vasta, kun tulee pelistä pois. Taas oli karbaasi kutsunut, mutta kun hyväksyin niin oli jo peli ilmeisesti ohi, kun ei hostia ainakaan löytänyt. Perskele! :eek:

Menet pelin aikana start napilla valikkoon, niin silloin myös näet invit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Menet pelin aikana start napilla valikkoon, niin silloin myös näet invit.

Eikös siitä tule häviö, kun siirtyy sitten siihen kaverin peliin? Mutta samapa tuo oikeastaan mulle. Viihteen vuoksihan tätä pelaankin ja kivempi se on jotain konsolifinin suomalaista nöyryyttää(kuka nöyryyttää ja ketä? :D), kun kirosanoja valonnopeudella chattiin huutavaa jenkkiä. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös siitä tule häviö, kun siirtyy sitten siihen kaverin peliin? Mutta samapa tuo oikeastaan mulle. Viihteen vuoksihan tätä pelaankin ja kivempi se on jotain konsolifinin suomalaista nöyryyttää(kuka nöyryyttää ja ketä? :D), kun kirosanoja valonnopeudella chattiin huutavaa jenkkiä. :cool:

Tuleehan siitä häviö, mutta ketäpä se kiiinnostaa :)
Siinä on vain yleensä se yksi ongelma, kun yrittää siirtyä suoraan toisesta pelistä toiseen, niin se vaihtaminen ei taida yleensä onnistua, taitaa olla bugi. Vaihtamisesta tulee yleensä se ilmoitus, että "unable to connect host" ja sitten vain takaisin pelin valikkoon ja kutsua kaverille ja toivoa, että sieltä tulisi uusi kutsu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei niitä invejä kannata hyväksyä kesken omaa matsia, ei taida koskaan toimia, tai ei ainakaan minulla ole toiminut...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itelläkään ei toi siirtyminen oikein pelitä. eli terkkuja vaan peliin pyytäneille että jatkossakin saa pyydellä jos vaikka joskus onnistuis. :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

http://forums.gametrailers.com/showthread.php?t=309679

Great News! The new feature patch I talked about last week (with new Kill Cams, Host Migration, and other new features) for the Xbox 360 has finished its internal testing and development and has officially been sent off to Microsoft for Certification. Its only a matter of Microsoft putting it through the certification paces and it will be available for download for all Xbox 360 players.

If you forgot, keep reading to re-cap on all the new features this patch brings to players.

As for the Playstation 3 version of this patch, its currently finishing up its final internal testing (which Im expecting to go very quickly) and should be heading off to Sony for its own certification in the near future, Ill post that and full details on what that includes when that time comes.

New Kill Cams
Weve added new Kill Cams for everything. So now those WTF! grenades that seemingly come from no where, you can see that a guy threw it over the house, it hit a tree branch, bounced off a rock, into a tiny window, where you happened to be pointing out of, and say whoa. Follow behind RPGs and M203s kill cams, claymores, Airstrikes where you can follow the bomb from the plane until it hits you.

Host Migration:

Now you wont have to be dropped back by yourself when a host leaves. Instead, everyone will stay together, a new host will be assigned, and the game will auto-start back up. Keeping everyone together, no more re-inviting, re-joining games because some host leaves. This has been a tall order and something that weve put a lot of work into which has allowed us to really optimize online play all around not just specifically with Host migration.

Improved Sniper / ACOG Accuracy:

Sniper and ACOG scopes have been tweaked and are really improved. I use to not snipe at all (mainly because Im a horrible sniper), but now its so much more fluid and natural, while still having the same difficulty to use, it has no more WTF I know I hit that guy! moments.

Upgraded Spectator Cam:

Now when youre in spectator mode you can follow them in 3rd person, switch to their first person view, or rotate the camera in a full 360 degrees around whoever youre watching.

Quick Mute Option

Users will now be able to quick mute players on the fly by pulling up the scoreboard in-game or via the lobby by simply going to their name and hitting the mute assigned button. As quickly as calling in and designating an airstike. So no longer getting killed while trying to make your way through the Xbox blades for the mute option so you can shut up the guy who always seems to find it funny to sing into his mic or cover up for his lack of skill by telling you how to play Domination his way.

toivottavasti kaikki nuo uudistukset sekä tämä uutinen pitää paikkaansa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Anteeksi nyt jos olen väärässä, mutta eikös tämä ole se uutinen mikä tuli viime marraskuun paikkeilla? Siinä oli ainakin samoista ominaisuuksista puhetta ja siitä että PS3-patchikin on hyvällä mallilla ja kohta tulossa...

EDIT: Kai ne nyt näköjään vaan hehkuttaa samojen ominaisuuksien patchailua koko ajan... http://www.infinityward.com/community/forum/index.php?topic=16379.0

Ei ole enää jaksanut edes seurata koko paskaa kun risoo IW:n toiminta. Ihan samanlaisia jenkkejä suosivia pellejä kuin Zipper. Ja niillekin kaikki tulee myöhässä, eli meille todella myöhässä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

saatana että tää risoo välillä. eilen S&D kun olin pelailemassa,eka rundi alkoi ja viskelin naattia ja tapoin 2 tyyppiä. painoin select ja katoin vielä ketkä tapoin(public servu jenkkejä vastaan). no joka tapauksessa tää toinene heppu jonka tapoin,pääsi takas elävien kirjoihin samassa rundissa WTF? ja tappoi mut! sitten sillä ei ollu edes kuolemaa statseillansa. ajattelin et lähti pelistä ja joutui samaan peliin. mutta sekään ei mahdollista koska peliä oli 1 min jäljellä ja jos S&D pelissä tulee puolessa välissä rundia peliin niin saa kuolleena spectata eikä spawnata!! paskaa sanon minä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Luoti tuli joltain toiselta serveriltä virtuaali-aika-avaruus portaalin läpi ja tappoi kaverisi. Ihan totta. Tuommoisia bugeja sattuu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos aloittaa prestigen, niin onko silloin heti alusta asti kaikki pelimoodit käytössä vai joutuuko niidenkin aukeamista odottamaan levelin noustessa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VOisko joku selittää tarkemmin mitä toi prestige mode tarkoittaa(en jaksa koko ketjua selata):confused: oon nyt lvl 43:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

VOisko joku selittää tarkemmin mitä toi prestige mode tarkoittaa(en jaksa koko ketjua selata):confused: oon nyt lvl 43:)

Kun saavutat lv55 voit mennä Prestigeen, mikä ei tarkoita mitään muuta kun että kaikki perkit, challenget ja rankki nollaantuu eli alkaa alusta. Joka kerran kun astut Prestigeen saat uuden hienon merkin.. 10 kertaa voit mennä Prestigeen kaikenkaikkiaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaapas mitä kultasia aseita teillä on? Ittelläni on vaan dessu, kun joka aseluokassa semmonen ase millä en milään saa ikuna 150 hedaria:(.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaapas mitä kultasia aseita teillä on? Ittelläni on vaan dessu, kun joka aseluokassa semmonen ase millä en milään saa ikuna 150 hedaria:(.
pitää vain kokeilla miten aseet käyttäytyvät ja miten osuu päähän ;). Kärsivällisyys palkitaan. :)

PS. itse en jakannut metsästää sitä kulta väri vielä, mutta myöhemmin metsästän ne kun olen saanut hienon näköisen arvon itselleni :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaapas mitä kultasia aseita teillä on? Ittelläni on vaan dessu, kun joka aseluokassa semmonen ase millä en milään saa ikuna 150 hedaria:(.

Kultainen haulikko löytyy. Oli muuten kohtuullisen työlästä vaikka noissa raja on vaan 100 pääosumaa
 
Ylös Bottom