Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oli äsken hauska kuunnella kun porukka kiros S&Dssä meikäläisen ounausta:p tuli samalla uus S&D enkka 18-2
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

oli äsken hauska kuunnella kun porukka kiros S&Dssä meikäläisen ounausta:p tuli samalla uus S&D enkka 18-2
Onhan se helppo ounata siellä puplic servuissa, missä on niitä "nopoja". Sattuuhan noita vahinkoja itse kullekkin joskus. Koita tulla niihin suomi servuihin niin on tasokkaampaa peliä. Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uudistuksista hieman.

Ihan hyviä kaikki, etenkin toi mute. Loppuu se vihellys.

Mutta noi sniperit oli ihan hyviä ennenkin, piti vaan tähdätä erilailla kuin RPD:llä.
Vinkki: liikuta tähtäin hitaasti kohteen yli ja ammu liikkeestä

Pelkäämpä että patch laukaisee hirveän epidemian missä pääosassa on Barret+Double Tap+Steady Aim.

Tietysti noi korjaukset koskee tossa jutussa XboXia. Onkohan siellä puolella ollut vaikeampaa snipaaminen kuin PS3:lla? Mene ja tiedä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuinka vaikeaa on koodata toi online niin ettei heitä keskeneräiseen matsiin? Nyt taas 2 S&D peliä peräkkäin 2-3 tilanteeseen ja tuli häviö 10 sekan sisään. Siis en päässyt edes pelaamaan :confused: On meinaan ärsyttävää.

Ja tästä ilosta saa häviön ja turhaan menee aikaa hyppiessä pelistä toiseen. :mad:

Muuten hyvin tehty online kaikinpuolin mutta näin pientä seikkaa ei osattu laittaa kuntoon. On se kumma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kun pelaan PS3 konsolilla COD4 peliä netissä niin pelaanko niitä vastaan kenellä on tietokone, xbox tms. Vaiko vain niitä jotka pelaavat myöskin playstationilla?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onhan se helppo ounata siellä puplic servuissa, missä on niitä "nopoja". Sattuuhan noita vahinkoja itse kullekkin joskus. Koita tulla niihin suomi servuihin niin on tasokkaampaa peliä. Muutenkaan ketään tuskin kiinostaa nämä egotus viestit, joten porukka voisi suosiolla olla laittamatta.

joka päivä pelaan suomiservuissa kun kutsu käy ja monesti hostin niitä ite.totta,suomi servuissa ei tuu ounattua samaan tapaan kuin publalla.suomi servussa monesti tulee silmään niin että ei mitään rajaa.mulle ei satu vahinkoja,kyse on taidosta;) ja mä ainakin lueskelen mielelläni jos joku sanoo tehneensä jotain uusia frägäys enkkojansa tai vastaavaa. skippaa yli jos ei kiinnosta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hauskaa sinänsä että näillä "uusilla" servuilla tuntuu peli luistavan huomattavasti paremmin kuin ennen. Lähinnä team HC:ta olen pelaillut ja k/d-suhteeni on ennen ollut alle ykkösen. Nyttemmin jenkkien mukaan tultua on meno parantunut huomattavasti... :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joka päivä pelaan suomiservuissa kun kutsu käy ja monesti hostin niitä ite.totta,suomi servuissa ei tuu ounattua samaan tapaan kuin publalla.suomi servussa monesti tulee silmään niin että ei mitään rajaa.mulle ei satu vahinkoja,kyse on taidosta;) ja mä ainakin lueskelen mielelläni jos joku sanoo tehneensä jotain uusia frägäys enkkojansa tai vastaavaa. skippaa yli jos ei kiinnosta.

Samoin, onhan se kiinnostavaa kuulla aina välillä noita ennätyksiä. Onhan Suomi-partyssa pelin taso aika korkealla, mutta ei se nyt mikään sanottu ole että publicissa tulee pelkkiä noobeja vastaan. Parhaat TDM-matsit on tullut saletisti pelattua publicin puolella, S&Dssä olenkin täysi turisti. En kuitenkaan laittaisi tapposuhteen hyvyyttä sen piikkiin että taitoa löytyy niin järkyttävästi, jos vaan on paljon tätäkin peliä tahkonnut niin oletettavasti sitä kehittyy ja niitä tappoja tulee kasvavissa määrin. Ainakaan ei tule sellaista oloa kuin Rainbow sixin kanssa, että meikäläistä ownataan koko ajan. TDMssä varsinkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko mahdollista saada muut pelaajat ns. hiljaisiksi, että en kuulisi niiden keskustelua tai jotain muuta helvetin laulelua??? Ei jaksais myöskään kuunnella jotain ryssiä puhumassa toisilleen.

Olen laittanut jo asetuksista Voice chat pienimmälle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko mahdollista saada muut pelaajat ns. hiljaisiksi, että en kuulisi niiden keskustelua tai jotain muuta helvetin laulelua??? Ei jaksais myöskään kuunnella jotain ryssiä puhumassa toisilleen.

Olen laittanut jo asetuksista Voice chat pienimmälle.
Ei pysty. Tässä pelissä ei ole mute ominaisuutta, tosin päivityksen mukana pitäisi tulla. :)

.mulle ei satu vahinkoja,kyse on taidosta;)
Heh.. Hannu Hanhi sinä kuitenkin olet ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ja mä ainakin lueskelen mielelläni jos joku sanoo tehneensä jotain uusia frägäys enkkojansa tai vastaavaa.

Sama täällä, mukava verrata toisten tekemiin tuloksiin.

Tosin liika on liikaa, jos suunnilleen joka sivulla on aina kaiken maailman hehkutuksia - ja sekään ei ole mitään uutta jos sanon toissayönä pelanneeni Waterworksin Dominationissa saldon 49-14, mutta sitten siinä voi olla jotain mielenkiintoa jos sanon pelanneeni tuon umpihumalassa:) Oli kyllä melkoista nopoa liikkeellä, piti vain pistää kookoo laulamaan, tähtäyksen ollessa olosuhteiden takia vain keskinkertaista.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nii, toi uus pätsi tuo mukanaan mahdollisuuden mutettaa ylimääräiset henkilöt?!
on se saatana kumma, ku XO:lla on ollu toi mahdollisuus jo aikasemmin... (velipojalla Xbox360)
noh, on se hyvä, et meille kunnon konsolin omistajille tarjotaan sama mahdollisuus jossain tuleivaisuudessa... btw: kuhan tää peli toimii....
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko mahdollista saada muut pelaajat ns. hiljaisiksi, että en kuulisi niiden keskustelua tai jotain muuta helvetin laulelua??? Ei jaksais myöskään kuunnella jotain ryssiä puhumassa toisilleen.

Olen laittanut jo asetuksista Voice chat pienimmälle.

Yksi tapa on, että laitat oman mikin päälle ja laitat sen jonekkin vaikka töllön taakse....eipä tarvi kuunella heidän mölötyksiä....:eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nii, toi uus pätsi tuo mukanaan mahdollisuuden mutettaa ylimääräiset henkilöt?!
on se saatana kumma, ku XO:lla on ollu toi mahdollisuus jo aikasemmin... (velipojalla Xbox360)
noh, on se hyvä, et meille kunnon konsolin omistajille tarjotaan sama mahdollisuus jossain tuleivaisuudessa... btw: kuhan tää peli toimii....
Nin boxilahan tuota mute-systeemiä ei tarvitse erikseen sisällyttää peliin, vaan se tapahtuu itse laitteen käyttöjärjestelmästä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

jos ei omaa mikkiä niin kannattaa koittaa seuraavaa:

Laita CoD4 asetuksista voice volume 0, ja nosta game volume täysiin.
Sitten meet TV:n asetuksiin ja laita päälle esim "movie" asetus ääniin.

Mulla ainakin "movie"-asetus tuo esille muita ääniä enemmän kuin puhetta. Jos joku jenkkiteini haluaa rääkyä koko matsin, nii mulle kuuluu vaa hiljaista vinkunaa :D

Kannattaa koittaa tv-asetuksia, mulla noin puolitti sen puheen kovuuden...

Paras keino mikilliselle on tuo mikin heitto kaappiin...

BTW. Miten nuo singstarin mikit sais toimii tossa? Joku joskus sanoi, että ne toimii ja mulla ne löytyis... En siis vielä omaa BT-headsettiä...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen piti parista pelistä lähtee, kun yllätys yllätys italialaiset piti semmosta elämää että peliääniä ei kuulunu yhtään. Ja kuuloke + mikkiyhdistelmällä kun tykkään pelata (kuulee askeleet aika hyvin vrt. sterkkoihin) niin ei sitä kaappiinkaan voi viskata.. MUTEa odotellessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Satn prkl helv, ton "päivityksen" jälkeen pelit on menny ihan sinne itteensä :mad: Yhteysongelmia on järkyttävästi, lagia on joka neljännessä pelissä, host end game tulee ihan v...n usein jne...ennen tota päivitystä mulla toimi pelit ihan pirun hyvin! Nyt menee vaan hermot...

Ugh, taas helpotti hetkeks :p
 
Ylös Bottom