Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

siellä sitä sitten poijjaat nöyryytti meikäläistä ihan urakalla,
kahden metrin päässä olin pommista, niin eiköhän sen pee-z käyny sen siinä sitten purkamassa.
no eihän siinä muuten mitään, mutta tilanne oli 3-3 ennen tätä härdelliä, eikä pee-z edes tappanut meikäläistä...

ja voi niitä Ellun ylisanoja :D

ja selvennykseksi: pee-z ja Vinski oli eri puolilla, Vinski katteli ikkunasta kun pee-z purki pommia Vinskin selän takana:D Onneksi ite olin eri puolella kuin Vinski ja voitto tuli meille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mainittakoon vielä, että siinä oli kaksi meidän jengin tyyppiä vahtaamassa ikkunasta Crash-kentän A-pommipaikalla (sen korkean talon keskikerroksessa), kun Pee-z muina miehinä käveli sisään ja purki pommin. Arvoitukseksi jäi, käyttikö Dead Silence -perkkiä, mutta tämän ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa pommin purkamisesta aiheutuviin ääniin. Viksu mies kun ei ampunut, suoraan pommille vaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ja selvennykseksi: pee-z ja Vinski oli eri puolilla, Vinski katteli ikkunasta kun pee-z purki pommia Vinskin selän takana:D Onneksi ite olin eri puolella kuin Vinski ja voitto tuli meille.

Etkö sä vinnie kuullu sitä piip piip piip purkamista ja salkun avausta :D. Eilen pelasin pitkästä aikaa sabotagea. Oli hyvä peli, kun kestikin jotaan about 8minsaa ja sain ratkaistua itse. Yleensä nuo sabotaget vain tuppaa olemaan(ainakin itsellä ollut) liian lyhyitä, että peli ratkeaa jossain minsassa parissa ja sitten taas uutta mappia latailemaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tullut pelattua varmaan liikaa cod4:ää. Näin yöllä unta, että laitoin naapurin oven eteen claymoren.
Heräsin tosin ennen kuin kukaan ehti astua siihen:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^^
Hahahahha :D

Mulla alko olemaan samoja oireita viime kuun lopulla, kun olin helmikuun sairaslomalla ja muuta en oikeastaa tehny ku CoDia ja nettipokeria pelailin.
Pahimpien sessioiden jälkeen nukkumaan mennessä pyöri silmissä vaan kortit ja mietin puoliunissa, että pitäiskö reissata vai foldata:p
Puhumattakkaan siitä, että aina mieti että "missä ne prkleen kämpperit taas istuu"...Kaupungilla kävellessä siis.

On tää pelaaminen ihan tervettä, juu-u:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Arvoitukseksi jäi, käyttikö Dead Silence -perkkiä, mutta tämän ei kuitenkaan pitäisi vaikuttaa pommin purkamisesta aiheutuviin ääniin.

Arvoitukseksi taitaa jäädäkin. On se vaan kettu, mitä lie päässä liikkuu. :p . Kuitenkin, muistin syövereistä löytyy sellaista dataa, että samalla kun oli pomminpurku nappula pohjassa, niin ihan kuin olisin kuulokkeistani kuullut jotakin epämääräistä, "Tappakaa se, miten se voi purkaa sitä pommia siinä nyt, tappakaa nyt joku se...", Siinä vaihessa taisi pomminpurkajalle tulla samalla sekä sormi että naama hiki. Ohjain meinasi livetä käsistä, hikipisarat suorastaan lentelivät kirvelevästi silmiin laitten näkökyvyn sumeanpunaiseksi, kuin flashi naatin jäljiltä konsanaan. Onneksi siitä selvittiin hengissä. Ja sehän on vaan boonusta, kun peleissä tulee välillä erilaisia loppuja.

Oli kyllä eilen äly kiva pelailla kun oli mukavata porukkaa ympärillä. Onnistumisia, hauskuuttavia tilanteita ja hauskuuttavia mokia. Ei pipo päätä kiristänt,

Cheers Komrads .!


Ja by the way, osta tie, meinasin illalla ruveta sniputtelemaan parvekkeelta naapuria, kun se niin hämärässä ja kummalliseen aikaan kolaili lunta katolta. Lapsi on terve ku se leikkii... Varmaan vähä liikaa tullu testailtua viimepäivinä sniperin roolia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tullut pelattua varmaan liikaa cod4:ää. Näin yöllä unta, että laitoin naapurin oven eteen claymoren.
Heräsin tosin ennen kuin kukaan ehti astua siihen:D

Mulla alko olemaan samoja oireita viime kuun lopulla, kun olin helmikuun sairaslomalla ja muuta en oikeastaa tehny ku CoDia ja nettipokeria pelailin.
Pahimpien sessioiden jälkeen nukkumaan mennessä pyöri silmissä vaan kortit ja mietin puoliunissa, että pitäiskö reissata vai foldata:p
Puhumattakkaan siitä, että aina mieti että "missä ne prkleen kämpperit taas istuu"...Kaupungilla kävellessä siis.

Ja by the way, osta tie, meinasin illalla ruveta sniputtelemaan parvekkeelta naapuria, kun se niin hämärässä ja kummalliseen aikaan kolaili lunta katolta. Lapsi on terve ku se leikkii... Varmaan vähä liikaa tullu testailtua viimepäivinä sniperin roolia.

Pitäiskö teiän poijjaat pelata välillä jotain muita pelejä? :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Etkö sä vinnie kuullu sitä piip piip piip purkamista ja salkun avausta :D.
hypähtelin ilmaan sen verran riemuissani varman voiton puolesta, että jäi äänet kuulumatta... :rolleyes:
noloin mahdollinen tapa ottaa turpaan, sen kyllä voin kertoa.

onko patchin liikkumisesta tarkastuksessa mitään tietoa, se mute-ominaisuus alkaa olemaan suoraan verrannollinen pelin hauskuuteen, viime yönä taas oli sen verran mukavia jenkkejä pelailemassa..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivotaan, että tulis perjantaihin mennessä. Eipä tuo 402 ole antanu taas mitään uutta tietoo neljään päivään. Käy PS3 pelaajat tuola blogikommenteissa aika kuumana, miten meitä kusetetaan ja X0 saa kaiken ensin :rolleyes: Vähä turhaa höyryämistä imo.

Sielä Sonyllä joutuvat kuitenki koodaan sen pätsipäivityksen ihan konkreettisesti PSN kautta ja muut tämmöset käytännönasiat. Luulis, että ei ny paria viikkoa enempää mee. Ainaki se uumoili, että menis vähemmän ku X0lla ja niillä tais mennä se 2-3 viikkoa tarkastuksessa Mikkisoftan toimesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivotaan, että tulis perjantaihin mennessä. Eipä tuo 402 ole antanu taas mitään uutta tietoo neljään päivään. Käy PS3 pelaajat tuola blogikommenteissa aika kuumana, miten meitä kusetetaan ja X0 saa kaiken ensin :rolleyes: Vähä turhaa höyryämistä imo.

Sielä Sonyllä joutuvat kuitenki koodaan sen pätsipäivityksen ihan konkreettisesti PSN kautta ja muut tämmöset käytännönasiat. Luulis, että ei ny paria viikkoa enempää mee. Ainaki se uumoili, että menis vähemmän ku X0lla ja niillä tais mennä se 2-3 viikkoa tarkastuksessa Mikkisoftan toimesta.

Itellä kiehuu lähinnä (en täällä kyllä ole avautunut, onneksi) sen takia, että kun sitä pätsiä lupailtiin jo joulukuun loppuun, ellen ihan sokea ollut.. Sen jälkeen tammikuun alkuun jne. jne.
Miks piti "luvata" jo joulukuulle, jos ei (varmaankaan?) ollut edes varmaa, saavatko sitä ulos sillon vielä.. Veikkaan ite että mitään yleistä kiehumista ei ois tullu jos oisivat ilmottanu että pätsi tulee aik. helmikuussa :rolleyes:
Mut ihasma, pätsiä odotellessa, alkaa jos "host ended game":t sun muut kiehuttaa ihan kunnolla :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tänää tapahtu taas kummia, tohon pätsiin liittyen:
olin liittymäs peliin, just ku pääsin mukaan tuli host ended game.. sit kaikki muut pelissä olleet siirty vaan odottaan seuraavan kentän alkamista:eek: mut tää oli uniikki tapaus, muuten on koko posse aina hajonnu!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko Ellu tai kukaan muu joka olis mun listalla, osallistumas tänää suomipeleihin? Pistäkää joku meitsille inviä, PSN Stamina.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Häh..? Ai miks vai? :D
Noh, tällä viikolla saan NHL 08:n Tiltistä, jos sitä vähän naksuttelis...

No (K)offropick, etköhän samalla ilmottaudu (jos et oo ilmottautunut) Ni sinne NHL08 liigaan joka pyörähtää käyntiin näinä kellonlyöminä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tais tulla tänään(eilen) päivällä uus enkka tuossa "host ended game"-jutussa. Pelattiin Fruitin ja parin muun kanssa ja oliskohan 4/5 matsista kaatunu tuolla tavalla. Ja muutenkin pari viime päivää on saanu NHL 08:n demonkin näyttämään herkulta. Ei vaan pää kestä tuota...

Ja toinen mikä on valitettavasti alkanut yleistymään on se, että joku hemmetin torspo britti-nyyppä hosti lopettaa aina kun huomaa että tiimi häviää.
korostuu S&D ja sabotagessa. Myös TDM:ssä on tullu vastaan tilanteessa 970-800.
Ai että se on kivaa:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kannattaa vetää dominationii tai muuta siihen väliin jos näyttää siltä ettei porukka jaksa pysyy pelissä erän loppuun. Saat verenpaineet tasottuu ja sit voi mennä takas nostattelee niitä ;p

Itse jos haluun repii hiuksii niin koitan saada g3 saavutuksii kasaan. Se ase on vaan niin surkee ettei pysty uskomaankaan :/
 
Ylös Bottom