Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

sweet, päivitys vihdoin tulossa siis... ja uudet mapit näyttää aika hyvältä. imo kill house oli ihan siisti, pystyy just hyvin vääntää free for all pelejä, en ole ite kyllä vielä yhtään sellaista pelannut (alun jälkeen) kun on mapit aika surkeita siihen...

toivottavasti päivitys korjaa samalla noi nettiongelmat. itellä ainakin modeemi välillä sammuu kun yritän codia pelata (missään muussa pelissä ei näin käy :( )
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toivottavasti päivitys korjaa samalla noi nettiongelmat. itellä ainakin modeemi välillä sammuu kun yritän codia pelata (missään muussa pelissä ei näin käy :( )
Tuo kuulostaa enemmän modeemin kuin pelin ongelmalta. Voi olla, että COD4:ssä verkkoliikennettä tulee niin paljon ja/tai eri tavalla kuin muissa peleissä, että se saa modeemin sekoamaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ainoa ongelma on, etten ymmärrä kaikkia "Humiliation" ja vielä vähemmän "Elite" Chanlengeja, joten voisiko joku ystävällisesti suomentaa ne minulle tai kertoa edes, mitä pitäisi tehdä, että saisi nuo kaikki Chanlenget tehtyä.

Jos jaksat eritellä mitä challengeja et ymmärrä niin vois auttaa, ei jaksa luetella kaikkia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tulee mieleen COD3:n joku mappi, maan allekkin mennään aivan samalla lailla. peltihökkelien tilalle vain puiset vartiotornit..

Samoja huomioita. Joutui oikein katsomaan moneen kertaan, etteivät ole lyöneet vanhaa mappia suoraan tähän ja hintalappu kylmästi päälle. Hyvältä näyttää jokatapauksessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Infinity Ward ei vain ole tehnyt COD3, joten tuskin niillä ois oikeuksiakaan tehä remakeja. Toisin ku tosta COD2 mapista joka oli heidän omaa käsialaa jo silloin.

Tulis tänää jo pätsi, tossa klo 17 aikaa ois soppeli ku pääsee kotia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aika riistoa kyllä 10euroa mapista :o

1euro per mappi olis jotenki siedettävän tuntunen korvaus. Ainakin kun miettii että peli on muuten valmis eli siihen ei tarvii mitään muuta keksiä, senkun käyttää kaiken ajan siihen kentän suunnitteluun.

10euron hintaan pitäis jo tulla pari uutta asetta ja perkiä tai jotain muuta extraa mikä antaisi syytä irtauta tosta summasta.

En sano etteikö porukalla ole rahaa maksaa tota summaa, mutta jos se on sama maksaako 10e niin sillä periaatteella voidaan mennä sitten vaikka sinne 20e asti eihän sekään kenenkään maailmaa kaada. Liika on silti aina liikaa .... Jos vaikka 50000 tyyppii imasee ton mappipaketin niin siitäkin saatais jo 3 eurolla imasu ihan kiitettävä summat. Ainakin kun miettii miten nopee ammattiäijät noita mappeja osaa tehä niin /tunti pyörii aika huimissa lukemissa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heh, johan oli hauska bugi äsken CoDissa. Ambush-kenttä ja aluksi sujui 9vs9 TDM ihan hyvin, mutta sitten ilmaantui pientä lagia. Peli seisahtui omassa ruudussani pariksi sekunniksi laitettuani ilmaiskun isoon viholliskasaan ja kun liike jälleen jatkui, niin ruutuun paukahti arviolta 5-7 tappoa ja laitoin kopterin kehiin. Sitten joku ampui minut ja spawnasin - seuraavan minuutin ajan ruutuun tuli koko ajan "3 kill streak!" ja pistin noin 20 UAV:tä päälle peräkkäin. Aina jos onnistuin itse ampumaan pari vihua, niin sain laittaa ilmaiskun, mutta muuten sama tahti jatkui, kopterin ampuessa UAV, UAV, UAV...sitten se loppui kun kuolin yhden kerran. Mahtoi siinä vihujen ja omien hermot mennä "Our UAV is online!" ja "Enemy UAV is airborne!" ja mulle lisäksi "UAV Recon standing by". UAV-sekoilun jälkeen toimi taas hyvin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli viimeviikolla hq:ssa mielenkiintoinen bugi. Heti ekan kuoleman jälkeen mulla leijui auto pään päällä :D Siinä se sit nökötti koko matsin. Ei tarvinnu ihmetellä miks kaikki huomas mut heti. Oli aika veikeen näköstä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Humiliation Challenget (järjestyksessä):

Tapa kaksi vihua luodeilla ollessasi ilmassa
Tapa kaksi tai useampi vihu yhdellä naatilla
Tapa viisi tai enemmän vihuja yhdellä ilmaiskulla
Ota viiden tapon putki kiinteällä kookoolla
Tapa kolme vihua veitsellä kuolematta välissä
Tapa kaksi tai useampi vihu yhdellä C4:llä
Tapa viisitoista vihua heittämällä vihun kranu takaisin
Tapa vihu auton räjähdyksellä
Puukota vihua selkään
Tapa vihu kun olet tainnutuskranun vaikutuksen alaisena
Tapa 25 vihua jotka ovat flashbangin vaikutuksen alaisena
Tapa kolme vihua niin, että räjäytät kranun kädessäsi
Tapa 15 vihua osumalla niihin kranunheittimen kranulla (suora osuma)
Tapa sama vihu viisi kertaa matsin aikana
Tapa vihu, poimi hänen aseensa ja tapa hänet uudestaan hänen omalla aseellaan
Viimeistele vihu osumalla häneen frag-kranulla (korkea kaari ja suora osuma tai heitä last stand-miestä)
Sama kuin edellinen, mutta tapa vihu tainnutuskranaatilla (stun)
Sama kuin edellinen, mutta tapa vihu flashbangilla
Tapa vihu ampumalla vihun omaa C4:ää (vihun ei tarvitse olla C4:n pläntännyt vihu) ja mun mielestä kranukin kelpaa jos se räjäyttää C4:n
Tapa vihu, kun olet flashbangin vaikutuksen alaisena

Elite

Tee kolme tai enemmän tappoja ollessasi lähellä kuolemaa (ruutu punaisena) - helppo ilmaiskulla ja/tai naateilla
Tapa kaksi tai useampi vihu yhdellä snipulaukauksella
Tee viimeinen tappo 10 kertaa
Pelaa yksi matsi kuolematta kertaakaan
Tapa jokainen vihu vastapuolella (vähintään neljä vihua)
Tapa vihu joka on ilmassa
Tapa jokainen vihu vastapuolella kuolematta kertaakaan (vähintään neljä vihua)
Ammu vihua pääaseella ja viimeistele hänet pistoolilla (helppo last standia vastaan)
Pelaa yksi mappi tappo/kuolemasuhteella 5:1
Ota Deep Impact -perkki ja ammu räjähde (C4 tai kleikka) seinän läpi ja tapa räjähdyksellä vihu (tuurilla vaan!)
Tapa vihu asettamalla räjähteistä ketjureaktio (pyydä kamuja kleikoittamaan)
Kutsu UAV kolme kertaa yhden pelin aikana
Kutsu kaksi ilmaiskua yhdessä pelissä
Kutsu kaksi kopteria yhdessä pelissä
Tapa kymmenen vihua yhdessä erässä kuolematta kertaakaan (ei siis onnistu esim. S&D:ssä)
Tapa vihujen paras pelaaja (eniten pisteitä) kymmenen kertaa yhden matsin aikana
"Parane" viisi kertaa vihun tulituksesta ilman että kuolet (huom. ruudun pitää mennä punaiseksi)
Selviä hengissä viisi perättäistä minuuttia
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heh, johan oli hauska bugi äsken CoDissa. Ambush-kenttä ja aluksi sujui 9vs9 TDM ihan hyvin, mutta sitten ilmaantui pientä lagia. Peli seisahtui omassa ruudussani pariksi sekunniksi laitettuani ilmaiskun isoon viholliskasaan ja kun liike jälleen jatkui, niin ruutuun paukahti arviolta 5-7 tappoa ja laitoin kopterin kehiin. Sitten joku ampui minut ja spawnasin - seuraavan minuutin ajan ruutuun tuli koko ajan "3 kill streak!" ja pistin noin 20 UAV:tä päälle peräkkäin. Aina jos onnistuin itse ampumaan pari vihua, niin sain laittaa ilmaiskun, mutta muuten sama tahti jatkui, kopterin ampuessa UAV, UAV, UAV...sitten se loppui kun kuolin yhden kerran. Mahtoi siinä vihujen ja omien hermot mennä "Our UAV is online!" ja "Enemy UAV is airborne!" ja mulle lisäksi "UAV Recon standing by". UAV-sekoilun jälkeen toimi taas hyvin.

Mulla kävi aivan äsken melkein sama. Laitoin pipeline kentässä kopterin pörräämään ja hetken kuluttua tuli kolme tai neljä kertaa UAV putkeen. Juuri kun laitoin UAV:n päälle niin tuli ilmoitus uudesta UAV:sta.:confused:
Ei siinä mitään, muutama ylimääräinen piste tuli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla tullu kanssa pari kertaa toi UAV-bugi. Menin vaan Crossfiressa piiloon röökille ja tilailin UAV:ta varmaan 50 kertaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yes! Vihdoinkin K/D - ration nousi tasan 1.00:n, eli tappoja on tullut enemmän kuin kuolemia.

BTW 2, eilen oli himo ownaus päällä Dominationissa. 46/15 ja 31/8 kaltaisia tuloksia sateli joka matsissa. Kävi myös niin, että piti pari kertaa odotella, koska saisi kutsuttua uuden kopterin kun edellinen vielä pörräili ilmassa :D

Kuka se siellä piipittää? :D Oma K/D taisi olla melkein 3.5, ainakin yli 3.45 se on, en ole vain käynyt paljoa tarkastamassa.

Ja kun ruvetaan puhumaan noista peleistä: Bog:ssa (ihmiset eivät vain yleensä älyä tämän kentän hienouksia ja taktiikkaa) taasen nappasin tuloksen 74-6 ja Countdownissa 68-4 :p
Pelimuotona HQ.

Ja tuo keskustelu tuosta HC vs. normi.. Typerä argumentti tuo, että normissa kaikki on kiinni vain reaktioajasta. Jos haluaa saada sen K/D ration tuonne vähän päälle kymmenen per matsi, niin kyllähän se vaatii taktikointia, ja ennenkaikkea oikeaa sijoittautumista. Itsekin välttelen yleensä lähitaisteluja kuin ruttoa, ja napsin viholliset siten, etteivät ne ennätä huomata minua ennenkuin on kuusi reikää rinnuksissa. Toki perkit löytyy myös lähitaisteluun, jos oma tiimi on täysin toivoton ja täytyy rynniä ja vallata yksin kaikki HQ:t.

EDIT: Ja tosiaan jokaisella elämällä nousi noillakin rundeilla kopteri ilmaan, eli Bog:ssa se pörräsi käytännössä koko ajan. Ja siellä päästettiin ilmatilaan ainoastaan minun kopterini ;)

EDIT2: Anteeks, oli ihan pakko.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

http://www.vimeo.com/user378067

Uutta tsiittiä taas tungettu peliin ala hakkerit. Mukana mm. loputon juoksu, nimien näkeminen seinien läpi ja punaiset neliöt vihollisten päälle, jotka mukavasti paistavat ruohon läpi. Näköjään lisätty jo melkein 4 viikkoa sitten tuonne ja tyyppi kertoo lähettäneensä IW:lle korjausohjeet jo viikkoja sitten. Toivottavasti tämän korjaus on se, syy miksi pätsi venähtänyt näin paljon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Heh, johan oli hauska bugi äsken CoDissa. Ambush-kenttä ja aluksi sujui 9vs9 TDM ihan hyvin, mutta sitten ilmaantui pientä lagia. Peli seisahtui omassa ruudussani pariksi sekunniksi laitettuani ilmaiskun isoon viholliskasaan ja kun liike jälleen jatkui, niin ruutuun paukahti arviolta 5-7 tappoa ja laitoin kopterin kehiin. Sitten joku ampui minut ja spawnasin - seuraavan minuutin ajan ruutuun tuli koko ajan "3 kill streak!" ja pistin noin 20 UAV:tä päälle peräkkäin. Aina jos onnistuin itse ampumaan pari vihua, niin sain laittaa ilmaiskun, mutta muuten sama tahti jatkui, kopterin ampuessa UAV, UAV, UAV...sitten se loppui kun kuolin yhden kerran. Mahtoi siinä vihujen ja omien hermot mennä "Our UAV is online!" ja "Enemy UAV is airborne!" ja mulle lisäksi "UAV Recon standing by". UAV-sekoilun jälkeen toimi taas hyvin.

tuota uav bugia esiintyy mulla vähintään kerran viikkoon:) aina kun kopteri ilmassa ja se tappaa jonku niin saan uav.ihme bugi.siis ei aina mutta kyllä hieman liian useasti...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vittu oli tänään jännä buginen kun pelasin hq:ta shipmentissä. Sain airstriken ja laitoin sen tuleen sen hq:n päälle, se airstrike jäi päälle koko loppu matsiks ja mää sain sillä about 30 tappoo :D. Ja siinä oli myös semmonen bugi, että kaikki sinkojen paukut jäi ilmaan leijumaan:confused:.

Vittu nää bugit on jänniä...........
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuka se siellä piipittää? :D Oma K/D taisi olla melkein 3.5, ainakin yli 3.45 se on, en ole vain käynyt paljoa tarkastamassa.

Ja kun ruvetaan puhumaan noista peleistä: Bog:ssa (ihmiset eivät vain yleensä älyä tämän kentän hienouksia ja taktiikkaa) taasen nappasin tuloksen 74-6 ja Countdownissa 68-4 :p
Pelimuotona HQ.

Ja tuo keskustelu tuosta HC vs. normi.. Typerä argumentti tuo, että normissa kaikki on kiinni vain reaktioajasta. Jos haluaa saada sen K/D ration tuonne vähän päälle kymmenen per matsi, niin kyllähän se vaatii taktikointia, ja ennenkaikkea oikeaa sijoittautumista. Itsekin välttelen yleensä lähitaisteluja kuin ruttoa, ja napsin viholliset siten, etteivät ne ennätä huomata minua ennenkuin on kuusi reikää rinnuksissa. Toki perkit löytyy myös lähitaisteluun, jos oma tiimi on täysin toivoton ja täytyy rynniä ja vallata yksin kaikki HQ:t.

EDIT: Ja tosiaan jokaisella elämällä nousi noillakin rundeilla kopteri ilmaan, eli Bog:ssa se pörräsi käytännössä koko ajan. Ja siellä päästettiin ilmatilaan ainoastaan minun kopterini ;)

EDIT2: Anteeks, oli ihan pakko.


Pakko kysyä : 3.5 tapposuhde, ja voittosuhde reilusti alle yhden? Onko tää "vaihdan mappia niin kauan että nuubitykinruokaa riittää tilastojen parantamiseen?" . Älä ota loukkauksena, ihmettelin vain.

Itse en oo enää pahemmin ressannu k/dstä, kunhan vaan voittoja napsuu ja pinnoja että saadaan rankki äkkiä ylös. On se kahden päällä selvästi mutta helpollahan niitä 3-4 ratioita kierroksilla napsii jos jaksaa lyödä teltan pystyyn ja taktikoida. Ei näillä pelimäärillä mitä itsekin tätä on tahkonnut niin pää kestä enää moista touhua. Kaikki tyylillään.

EDIT ja HQsta en tiedä tuleeko siinä tappoja enemmän, olen kait 3 kertaa pelannut pelimuotoa. TDM ja S&D pelkästään käytössä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla äskön Ground warissa järjetöntä menoa. Kaikilla pelaajilla loputun juoksu ja ammukset :eek:. Jokaisella pelaajalla tuubi kädessä ja kuului vaan tub, tub tub tub koska pystyi ampumaan koko ajan lataamatta :D. Oli ihan hauskaa vaihtelua mutta pelaan mielummin ilman xiitteja. :p
 
Ylös Bottom