Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minkähän takia suomalaiset eivät pelaa ranked-matseja ? Kaikki matsit mihin olen suomi porukan kanssa mennyt, eivät anna pisteitä <.<
Ei se muuten haittaisi, mutta olisi hauska availla uusia leluja ja perk:ejä.. Joten nyt on täytynyt pelailla hoilottavien jenkkien kanssa, ja sieltähän noita pisteitä tippuukin ihan mukavalla vauhdilla :P
Mutta silti, onhan se hauskempaa lyödä puukkoa jonkun " melkein tutun " selkään :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisiko joku neuvoa minua niiden porttien kanssa. Minulla on sitten NAT 3.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perhana vieköön on mahtava nettipeli! Harmittaa vain se et on vaa yksi lcd telkka, joka on sitten yleensä vanhemmilleni varattu. Onneks ens viikon alkupuolella saan omaa huoneesee kunnon telkan :p Nii, ja ketä kiinnostaa, nii lisätkää kavereihii nii päästää pelaa sit yhes:)
Nick: Rambonaama
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jhoony sanoi:
Voisiko joku neuvoa minua niiden porttien kanssa. Minulla on sitten NAT 3.

Itse en jaksanut tapella porttien säätöjen kanssa, vaan tuurilla sattui näin, että modeemiini oli saatavilla päivitys, jolla saa kolmos- ja nelospiuhapaikat siltaaviksi, eli ilman palomuuria. homma on siitä kätevä, että hommat helpottui pleikkaripuolella, ja tietokone, joka on oikea pöpöimuri, pysyy silti suojattuna.

Eli suosittelen vierailemaan laitevalmistajien sivuilla, ja katsomaan josko tuollaisia vaihtoehtoja teillekin löytyisi. (joissain modeemeissa tuo on esiasennettu, joten kannattaa ensialkuun koittaa vaihtaa letkun paikkaa viimeiseen porttiin.

Itselläni siis TW-ea510.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perhana kun pelin löytäminen on käynyt hankalaksi. Välillä peli löytyy alle 10sec etsinnällä ja välillä joudun aloittamaan etsinnän monesti uudestaan ja silti ei tahdo löytyä. Mikähän nyt on vialla. NAT tyyppikin on 2, sain sen eilen vaihdettua 3:sta kakkoseksi laittamalla UPnP:n päälle, joten kaiken järjen mukaan pitäisi toimia ihan oikein nyt. :mad:

Alkaa v*tuttamaan tällane
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Feldir sanoi:
Perhana kun pelin löytäminen on käynyt hankalaksi. Välillä peli löytyy alle 10sec etsinnällä ja välillä joudun aloittamaan etsinnän monesti uudestaan ja silti ei tahdo löytyä.

Et ole ainoa ongelmasi kanssa. Asiasta jonkinverran keskustelua täällä, kun tänä iltana säädettiin. Joten tuskin on sun routterin vika.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jääkö monella nettipeli välillä siihen että ladataan pelin asetuksia???ruuhka kai aikamoinen:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Purple 84 sanoi:
Jääkö monella nettipeli välillä siihen että ladataan pelin asetuksia???ruuhka kai aikamoinen:confused:

Ainakin mulla tänään oli varmaan 5 minuuttia se "ladataan asetuksia"-teksti ennen kuin natsasi. Pelin saaminenkin oli työn ja tuskan takana..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

minulla ainakin nettipeli lähtee suhteellisen vikkelään..ei minuuttia kauempaa ole joutunut odottelemaan..voihan tietysti olla, että siellä on joku ruuhkapiikki ollut..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Feldir sanoi:
Perhana kun pelin löytäminen on käynyt hankalaksi. Välillä peli löytyy alle 10sec etsinnällä ja välillä joudun aloittamaan etsinnän monesti uudestaan ja silti ei tahdo löytyä. Mikähän nyt on vialla. NAT tyyppikin on 2, sain sen eilen vaihdettua 3:sta kakkoseksi laittamalla UPnP:n päälle, joten kaiken järjen mukaan pitäisi toimia ihan oikein nyt. :mad:

Alkaa v*tuttamaan tällane
Juu se on tosiaan ruuhkan takia ainakin osittain myös softan takia. Elikkä NATeista tai routerin säädöistä ei oo kiinni
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä onko tästä jo puhuttu mutta kun pelin saan käsiini vasta huomenna taikka tiistaina niin kysyisen: Onko avoimet mikit, vai pitäääkö painaa jostain että pystyy puhumaan? :)

Kova hinku on päästä pelaamaan. Varsinkin kun en ole ennen Call Of Duty:jä omistanut :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juu, täälläkin jumitetaan " Downloadin game settings " kohdassa :/

Sinänsä harmillista kun " Pick up and play " pelistä tuleekin asetusten säätelyä, pleikkarin sammuttelua ja muutenkin turhaa odottelua..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

opa95 sanoi:
En tiedä onko tästä jo puhuttu mutta kun pelin saan käsiini vasta huomenna taikka tiistaina niin kysyisen: Onko avoimet mikit, vai pitäääkö painaa jostain että pystyy puhumaan? :)

Kova hinku on päästä pelaamaan. Varsinkin kun en ole ennen Call Of Duty:jä omistanut :rolleyes:
Avoimet ovat.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itelläni on aika erikoinen ongelma, jos pelaan yhden tai kahden suomalaisen kanssa partyssa kuulen kummankin puheet oikein hyvin, mutta jos pelaan isossa Suomi-servussa en kuule yhdenkään suomalaisen puhetta. Itse pystyn kyllä puhumaan ilman ongelamia.

Osaisiko joku kertoa vastausta, micistä ei ole kyse, koska olen yrittänyt kuunnella, jos puheet kuuluisivat TV:n kautta, mutta ei vain pelitä. Myös muissa peleissä toiminut normaalisti. Mikä avuksi:confused: :confused: :confused:

E1: Siis jos Suomi-servussa on kahdeksan henkilöä saatan kuulla osalta pelaajista pelkkän hengityksen ja vain parilta puheen välillä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pystyykö tässä pelissä säätämään puheen äänenvoimakkuutta? Itselläni on Microsoftin LX-3000. Ainakaan RSV:ssä ei pystynyt mitenkään vähentämään äänenvoimakkuutta. Ei valikoista, eikä headsetin omasta volyyminapeista. Puheet tuli niin kovalla, että oikein sattu korviin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on taas kysymys, miksi kuulen onlinessa joidenkin puheet, toisten taas en.

En ole kauheasti ehtinyt pelata, joten olen vasta Private First Class :D

BTW, Tilt.tv:n "seuraavassa jaksossa" - osiossa sanottiin: "GameStylessa tutustutaan Call of Duty 4: Modern Combattiin" :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

simo h sanoi:
Pystyykö tässä pelissä säätämään puheen äänenvoimakkuutta? Itselläni on Microsoftin LX-3000. Ainakaan RSV:ssä ei pystynyt mitenkään vähentämään äänenvoimakkuutta. Ei valikoista, eikä headsetin omasta volyyminapeista. Puheet tuli niin kovalla, että oikein sattu korviin.
Online puolen optioissa on myös speech volume härdelli...sielt voi säätää
Aika kova peli (YKSIN ja kavereiden kanssa)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

M-Arkku sanoi:
Vähän turhankin avoimet. ;) Ei ole mahdollisuutta blokata ketään mitenkään.
Heheh, jep. "Me wants HEEAADSHOOOTT", "laalalallallaaaaaa"... Alkaa helposti pinna palamaan ku on pakko kuunnella :D
 
Ylös Bottom