Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Mites muute nettipeleissä saa niit ekstratsydeemejä, eli näkymättömäksi tutkassa sun muuta kivaa?
PS: tällästä tälläkertaa :o

Kun sä saat pisteitä ja ylenet niin avaat kokoajan niitä lukittuja juttuja.. Itse olen tällä hetkellä Lv 23 eikä ole vielä mitään kivaa asetta, paitsi tuo ak47 tuntuu minun käteen aika hyvältä. Eli mars mars pelaamaan. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hmmmm, kuinkahan monta selvää viikonloppua tämän pelin avulla voisi viettää..:rolleyes: Takana jo yksi :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ZephisX sanoi:
Hmmmm, kuinkahan monta selvää viikonloppua tämän pelin avulla voisi viettää..:rolleyes: Takana jo yksi :D
Sama täällä, tosin kurkkua kuivaa... auttaiskohan yks olut peliä?
Auttaa, käväsen hakemassa!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Mites muute nettipeleissä saa niit ekstratsydeemejä, eli näkymättömäksi tutkassa sun muuta kivaa?
PS: tällästä tälläkertaa :o

Hommaat vaan tarpeeksi leveleitä, elikkäs paljon vain pisteitä. Suosittelen submachine gunia, sillä pääsee hyvin alkuun jos reaktiot ovat kohdallaan. Paljon lähitaisteluita. Itse olen level 11 ja tähän mennessä on auennut ainakin M4, Kiikarikivääri, Last Stand, eri pelimuotoja, kustomoidut aseryhmät (voi luoda valmiiksi 5kpl ja vaihtaa niiden välillä pelin aikana), radar jammer (et näy tutkassa) ja jotain pieniä asekustomointeja, mm. tehokkaammat luodit. Muita en muista, alussa niitä aukeaa suht nopealla tahdilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli pelattua Team Objective matseja koko ilta, kun Infernalin peleihin en päässyt mukaan. Viestiä tuli koko ajan mutta ei suostunut niihin yhdistään. Yhteen peliin osui mukaan "tuntematon" Suomalaispelaaja jota en aiemmin ole tavannut, oli hyvä kun itsellä ei ole mikkiä niin kaveri ei varmaan ollut tietoinen että muitakin kotimaan miehiä on joukkueessa, kaveri kirosi kuin merimies ja jatkuvalla syötöllä :D

Ainoa mikä ärsyttää on nuo challenget! Niitä on liikaa (hyvällä tavalla), ja kaikki on koluttava läpi, niin ei pääse "suosikkiaseilla" leikkimään vielä pitkään aikaan. Oh well, tippuu sitä porukkaa näinkin ihan kiitettävästi. Headshotit saa kyllä jäädä viimeiseksi, niissä menee liikaa aikaa. Hieno peli, IW kun vielä fixaa tuota nettisydeemiä niin vielä parempi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Sama täällä, tosin kurkkua kuivaa... auttaiskohan yks olut peliä?
Auttaa, käväsen hakemassa!

Kurkkua on kuivanut koko viikonlopun.. Oiskin olutta niin menisi odottelu lupsakammin tuol lobbyssa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
kaveri kirosi kuin merimies ja jatkuvalla syötöllä :D

Hahah! Aiemmin illalla alkoi naurattamaan, kun eräs englantia puhuva pelaaja huusi mikkiin jokaisen kuolemansa jälkeen "f**king bitch!". Saldona olikin jotain 1-10 kierroksen jälkeen, sitten lähti litomaan:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ZephisX sanoi:
Perskele pitäs se headsetti hommailla...

Ja kaikkien tuttujen tuskaksi ilmoitan : Joulukuun alussa tulee uusi headset. Lisää agressiivisia kiroilijoita linjoille... :o
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eliminaattori sanoi:
Hommaat vaan tarpeeksi leveleitä, elikkäs paljon vain pisteitä. Suosittelen submachine gunia, sillä pääsee hyvin alkuun jos reaktiot ovat kohdallaan. Paljon lähitaisteluita. Itse olen level 11 ja tähän mennessä on auennut ainakin M4, Kiikarikivääri, Last Stand, eri pelimuotoja, kustomoidut aseryhmät (voi luoda valmiiksi 5kpl ja vaihtaa niiden välillä pelin aikana), radar jammer (et näy tutkassa) ja jotain pieniä asekustomointeja, mm. tehokkaammat luodit. Muita en muista, alussa niitä aukeaa suht nopealla tahdilla.
Juu, taitaa olla tekemistä että mä pääsen ylemmille leveleille... nyt oon nelosessa, tosin tunti sitte pelasin ekan nettipelini :o No täytyy vaa keskittyä enemmän tohon netti puoleen, harmi vaa ku joutuu noit pika matseja ottamaan, siel on niit jenkkejä, parsa oli ku siel oli joku "rättipää" ja se oli ainoo jolla oli mikki, kuulosti ihan ku Saddam Hussein ois pyytäny apujoukkoja :D

ZephisX sanoi:
Kurkkua on kuivanut koko viikonlopun.. Oiskin olutta niin menisi odottelu lupsakammin tuol lobbyssa :)
Jep, onneks on toi yks Kohvi, ni vähäsen auttaa, tosin, ei pidä paljoa olla, kännissä toi ei tuu onnistumaan, potuttaa vaa ku kaikki on näkymättömiä :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

samuel6 sanoi:
Ja kaikkien tuttujen tuskaksi ilmoitan : Joulukuun alussa tulee uusi headset. Lisää agressiivisia kiroilijoita linjoille... :o

Joo, no johan tässä on seinille jo perkeleitä päästeltyki :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mistähän tälläne vois johtua?...pelasin tossa muutaman tunnin netissä,olin level 10..mutta sit ku sammutin koneen vähäks aikaa ja menin takas peliin nii peli väittää että oon level 2?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Haiskahtaa kyl jonkin sortin bugilta tietojen talletuksessa :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ja nyt oon sit level 1 ku käynnistin taas uudestaan:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

ZephisX sanoi:
Haha, saattas tulla vähä hoppu. 20-30 tappoa ja totaalinen sammuminen. :cool:
Niimpa, mut ainaki tulis pelille pituutta, ku et voi pelata ku kerran päivässä, oot viel viikonpäästäki sillä levelillä jolla nytteki :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa78 sanoi:
Niimpa, mut ainaki tulis pelille pituutta, ku et voi pelata ku kerran päivässä, oot viel viikonpäästäki sillä levelillä jolla nytteki :D

Voihan sitä tietysti optiona sammua vaikka joka päiväki :D
 
Ylös Bottom