Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]
Älä pelaa niitä maailman toisella laidalla sijaitsevia jenkkejä vastaan. Mun mielipide palkeista on tämä: Kahdella tai yhdellä palkilla mahdoton pelata sama millä aseella. Kolmella palkilla snipaaminen mahdotonta, sarjatuliaseita pystyy joten kuten käyttää. Täysillä palkeilla vasta pelistä voi täyspainoisesti nauttia aseella kuin aseella pelatessa.
Mä tajusin tänään, että minulla on sekunnin kymmenyksen/puolisekuntia viivettä. Palkkeja on kuitenkin se "normaali" määrä tosin ei täydet. Selittää paljon miksi vastustajilla tuntuu olevan yliluonnolliset refleksit. Nyt rupesi asia todella vaivaamaan. Miten yhteys ei voi olla parempi vaikka oma nopeus on 10/1? Kerran kuussa tulee päivä kun palkit ovat täydet ja viholliset putoilevat uskomattoman helposti.
Älä pelaa niitä maailman toisella laidalla sijaitsevia jenkkejä vastaan. Mun mielipide palkeista on tämä: Kahdella tai yhdellä palkilla mahdoton pelata sama millä aseella. Kolmella palkilla snipaaminen mahdotonta, sarjatuliaseita pystyy joten kuten käyttää. Täysillä palkeilla vasta pelistä voi täyspainoisesti nauttia aseella kuin aseella pelatessa.