Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä tajusin tänään, että minulla on sekunnin kymmenyksen/puolisekuntia viivettä. Palkkeja on kuitenkin se "normaali" määrä tosin ei täydet. Selittää paljon miksi vastustajilla tuntuu olevan yliluonnolliset refleksit. Nyt rupesi asia todella vaivaamaan. Miten yhteys ei voi olla parempi vaikka oma nopeus on 10/1? Kerran kuussa tulee päivä kun palkit ovat täydet ja viholliset putoilevat uskomattoman helposti.

Älä pelaa niitä maailman toisella laidalla sijaitsevia jenkkejä vastaan. Mun mielipide palkeista on tämä: Kahdella tai yhdellä palkilla mahdoton pelata sama millä aseella. Kolmella palkilla snipaaminen mahdotonta, sarjatuliaseita pystyy joten kuten käyttää. Täysillä palkeilla vasta pelistä voi täyspainoisesti nauttia aseella kuin aseella pelatessa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulle muuten tuli tänään ainakin itselleni ihan uus teksti, "Host has left the game" ..tovin sitä ihmettelin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Älä pelaa niitä maailman toisella laidalla sijaitsevia jenkkejä vastaan. Mun mielipide palkeista on tämä: Kahdella tai yhdellä palkilla mahdoton pelata sama millä aseella. Kolmella palkilla snipaaminen mahdotonta, sarjatuliaseita pystyy joten kuten käyttää. Täysillä palkeilla vasta pelistä voi täyspainoisesti nauttia aseella kuin aseella pelatessa.

90% peleistä mitä olen pelannut niin kyseessä on juuri tuo kolmen palkin yhteys. Jos väittää että sillä yhteydellä saa ammuttua vain "joten kuten", en sitten neljän palkin yhteydellä varmaan kuole ikinä. Aivan hyvin pelittää aseet tuossa kolmella palkilla, joskus jopa kahdella saa pelattua. Vertauksena vaikka Gears of war, jota ei yksinkertaisesti voi pelata jos lagia on edes hiukan. Mihinkään ei voi osua muuta kuin totaalisella tuurilaukauksella.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä niitä tappoja saa kahdellakin palkilla, ei vaan niin paljoa eikä niin helposti, mutta saa kuitenkin, melkein olisi syytä omaa pelitaitoa tutkia jos väittää että esim. 3 palkilla mahdotonta sniputtaa. Mutta on se kuitenkin totuus että kun lagaa niin sit saa pataan, mutta vaan hieman helpommin.

btw, Samuel, mistä sä näet että oletko hosti vai et? Itsellä se että on lobbyssa ekana tai listassa nimi ekana ei merkkaa mitään silti tulee host end gameja. Ja kun mennnään porukalla publicille matseihin ja ollaan ekat lobyssa niin silti noita host endejä tulee. Muutenkin on fiilis että usein toi host end game johtuukin iw servereistä, sillä monesti kun se ilmoitus tulee niin ei yksikään pelaaja ole matsista poistunut, tai sitten se ei vaan kerkee päivittyy siihen lopputuloslistalle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleensä hosti on se jolla on paras yhteys siinä loppuscore taulussa :D

Kananttaa muuten huomioida että ne palkit on jonkinlainen keskiarvo. Eli hetkelliset heittelyt siinä nopeudessa saattaa olla suuriakin. Siksi esim. kolmella-neljällä palkillakin tulee samoja glitchejä, nykäyksiä ja warppailua yms. miellyttävää. Kiva koitta sniputtaa ku kaverit warppailee...

Just vasta kattelin Districtissä epäuskoisena ku laukaisun osuminen kesti reilusti yli puolisekuntia. Onneksi vihulainen oli paikallaan. Oli vain hiukan epätoivoinen tilanne ku red dotti vihulla otsassa ja laukaus ammuttu mutta mitään ei tapahdu. Sitten yht'äkkiä osuma siihen jäi vihu.

Ja sitten toisina päivinä taas tuntuu ettei kukaan ole lähellekkään yhtä nopea. Yksi hyvä testi yhteyden laadulle on se, että sprinttailee menemään ja vihun kohdatessaan lopettaa sprintin ja yrittää ampua. Jos ehtii tappaa vastapuolen niin toisella lagaa :D
Tuollaisissa HC matseissa joku tyhmä yhdistelmä kuten haulikko tai uzi + uaw jammer + death silentti on aivan älyttömän haaska.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä toivon, että mun eilinen surkeus johtu yhteyksistä. Ei osunu mihinkään ja itse kuolin koko ajan. Sen täytyy johtua yhteyksistä! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä toivon, että mun eilinen surkeus johtu yhteyksistä. Ei osunu mihinkään ja itse kuolin koko ajan. Sen täytyy johtua yhteyksistä! :D

Jos tahot helppoja tappoja niin laita perkiksi UAV Jammer ja aseeseen Silencer. Teltta pystyyn johonkin syrjään ja tiputat sieltä ohikulkevia vihuja. :p

Kyllä noi lagittavat yhteydet vaikuttaa aika paljonkin. Jos tyypit ei ole ajallisesti synkassa niin vituralleen menee peli. Huomaa kun ampuu vihua sivusta tai takaa ja se kääntyy ympäri ja ampuu sut muutaman sekunnin sen jälkeen kun olet itse avannu tulen sitä kohti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

90% peleistä mitä olen pelannut niin kyseessä on juuri tuo kolmen palkin yhteys. Jos väittää että sillä yhteydellä saa ammuttua vain "joten kuten", en sitten neljän palkin yhteydellä varmaan kuole ikinä. Aivan hyvin pelittää aseet tuossa kolmella palkilla, joskus jopa kahdella saa pelattua. Vertauksena vaikka Gears of war, jota ei yksinkertaisesti voi pelata jos lagia on edes hiukan. Mihinkään ei voi osua muuta kuin totaalisella tuurilaukauksella.

En tiiä sit onko XO-versiossa tuo nettikoodi jotenkin parempaa tjsp. kun neljän palkin yhteyden saa suht. useinkin. Voi tosin johtua siitäkin että yleensä pelataan esim. 3-6 pelaajan Suomi-partyllä jolloin on isompi todennäköisyys että jollekin meistä napsahtaa hostit. Ja koitahan esim. jossain crossfiressä ampua kadun toisessa päässä liikkuvaa vihollista tuollaisella kolmen palkin pingillä. Ei meinaan helpolla osu kun vertaa neljään palkkiin. Lähitaistelussa tuo kolmekin palkkia vielä menee ihan ok, mutta tosiaan kauemmaksi ammuttaessa aika tuskaista välillä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nopee mainostus, pääsimme pelaamaan uuden karttapaketin, erm, karttoja.
Lue juttu täältä.

Lagin suhteen, niin en päässy melkein kuukauteen pelaamaan PS3-versiota netissä, mutta 2.220 firmware-päivityksen jälkeen nettipelaaminen on toiminut ongelmitta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Host on se pelaaja kuka tulee ensinmäisenä peliaulaan tarkoittaen sitä että kun painat Find game niin jos tulet täysin tyhjään peliaulaan olet silloin host. Jos sinulla on party mukana on silloin vain ensin partysi pelaajat ja myöhemmin tulee muita pelaajia. Hostilla on muuten aina täydet palkit oli nettiyhteys mikä tahansa. Eli jos haluat tietää kuka pisti pelin poikki katso kenellä on täydet palkit (tosin hieman vaikeaa jos useammalla täydet).
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nopee mainostus, pääsimme pelaamaan uuden karttapaketin, erm, karttoja.
Lue juttu täältä.

Lagin suhteen, niin en päässy melkein kuukauteen pelaamaan PS3-versiota netissä, mutta 2.220 firmware-päivityksen jälkeen nettipelaaminen on toiminut ongelmitta.

Pääsimme? Ootko sä prkl tuolla töissä?:D
Oliko ne kaiken hehkuttamisen arvoisia?(sun mielipide, ellet sitten ole itse Huttunen)


Sori OT:sta

EDIT: "Huhu: Xbox 360:n teho ei riitä - Crysis vain PS3:lle"
http://pelaajalehti.com/2008/01/18/...0-huhu-fps-raiskinta-viidakko-toiminta-pelit/
Hehhehhehheh :D

EDIT2: LoL? "Longest Xbox Live ban

An anonymous US gamer using the gamertag Scar managed to unwittingly download Halo 3 Epsilon, a version of the shooter used by Bungie and Microsoft to test and refine the gameplay. Scar played the game with his console connected to Xbox Live and quickly came to the attention of Microsoft. In September 2007 his gamertag and console account was banned until 31 December 9999." http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=9785&Itemid=2&limit=1&limitstart=3

EDIT3: Ok, tänks Cyrus1
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Äsken tuli uus challenge taas tehtyä, heitin kranun crashissa sinne korkeimman talon keskelle ja kolme sieltä perkele tipahti samaan aikaan :P

Enää muutamia tekemättä. Saa nähdä koska tulee...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos tahot helppoja tappoja niin laita perkiksi UAV Jammer ja aseeseen Silencer. Teltta pystyyn johonkin syrjään ja tiputat sieltä ohikulkevia vihuja. :p.

Telttailu ei ole miesten hommaa! Eikös niille jököttäjille ole oma klaanikin! Vaikka pappa olenkin, on armeija harmaista jäänyt yksi ohje mieleen: tuli ja liike! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen pari kertaa kokeillut tuota telttailu taktiikkaa, mutta jo parin kymmenen sekunnin jälkeen tekee mieli lähteä liikkeelle. En vain malta olla samassa paikassa kovinkaan kauan. Paitsi tietysti jos vihollisia tulee sopivasti apajille. Välillä tulee tosin rynnittyä vähän liikaakin, mutta kämppiminen on minusta yhtä tyhmää kuin pelata shipmentiä sniperin kanssa.;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olen pari kertaa kokeillut tuota telttailu taktiikkaa, mutta jo parin kymmenen sekunnin jälkeen tekee mieli lähteä liikkeelle. En vain malta olla samassa paikassa kovinkaan kauan. Paitsi tietysti jos vihollisia tulee sopivasti apajille. Välillä tulee tosin rynnittyä vähän liikaakin, mutta kämppiminen on minusta yhtä tyhmää kuin pelata shipmentiä sniperin kanssa.;)

et vaan osaa;)
 
Ylös Bottom