Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kuinkakohan hankalaa ois ollu sen mute-toiminnon tuominen myös sinne lobbyn puolelle? Miksi sitä ei tehty? Miksi. Kun jotain tehdään niin miksei sitä voi tehdä samantien kunnolla? Miksei? Pitää taas valittaa ja narista ja odotella seuraavaa päivitystä 5 vuotta. Miksi. Onko siellä 1 hengen tiimi pulaamassa näitten onlinejuttujen parissa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

tarkoitat varmaan joita sulla silloin oli boxipuolella? meinaan samat aseethan näissä molempien konsolien peleissä on.

Tottatosiaan, kerroin ehkä hieman epäselvästi. Tarkoitin tietenkin aseita ja perkkejä, joita olin jo boxin puolella avannu :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jenkithän on pääosin varsin mukavaa porukkaa. Eivät hölötä koko ajan (kuten esim ranskalaiset, italialaiset, espanjalaiset jne), ja eivät ole brittejä (kuten esim britit).

Viime aikoinakin ovat jutelleet mukavia, kyselleet kaikenlaista, kiitelleet pelistä ja niin edespäin. Näistä tosin suurin tuolla Team Tacticalin puolella, siellähän tuo jutustelu on pelaajien lukumäärästäkin johtuen hieman rauhallisempaa.

Joskus toki tulee vastaan rasittaviakin tapauksia, mutta esim ero brittien ja jenkkien välillä tuossa mikkikäyttäytymisessä on melko valtava.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Näinhän se menee... TDM:n puolella on ne rasittavat jenkit ja taktisimmissa ne "paremmat".
Britithän on perinteisesti sitä rasittavinta porukkaa jo lomakohteissakin, niin miksi ei myös pelissä:D

Tiivistys:
Britit rasittavia huutajia, jenkit luulevat olevansa parhaita kaikessa.
Eihän myö yleistetä ollenkaan, eihän?:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tiivistys:
Britit rasittavia huutajia, jenkit luulevat olevansa parhaita kaikessa.
Eihän myö yleistetä ollenkaan, eihän?:rolleyes:

Ja myö finskit ollaat kaikessa parraita eikä vaan esitetä sitä. :p

Vaan noinhan se menee, vaikka kaikessa on poikkeuksia. Mutta olettekos huomanneet tällaista: aina ne h*vetin teamkillaajat ja mikkiin kirkujat on vm. -93. Eilen pelatessa yli puolella tuollaisista perseilijöistä oli nickin perässä 93 :eek: Ja usein brittejä. Tietenkään vähääkään yleistämättä, kröhhöh.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Paras Call of Duty 4:n moninpeli modi on se että ottaa kaikista pienimmän kentän ja aseena saa käyttää vain puukkoa ja flashbangejä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaan noinhan se menee, vaikka kaikessa on poikkeuksia. Mutta olettekos huomanneet tällaista: aina ne h*vetin teamkillaajat ja mikkiin kirkujat on vm. -93. Eilen pelatessa yli puolella tuollaisista perseilijöistä oli nickin perässä 93 :eek: Ja usein brittejä. Tietenkään vähääkään yleistämättä, kröhhöh.
Itse en edes käytä mikkiä, vaikka sen omistankin.

Ikärasismia, sanon minä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kröhkröh, niin.. tuota noin.. :o

Sano brittikavereilles että lopettaa sen mun nirhaamisen kun oon samalla puolella. :D

Muten ansiosta nuo eivät pääse enää rääkymään kesken pelin, mutta lobbyt onkin sitten vielä täynnä tuota shondaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ehkä tyhmä kysymys, mutta mitä hyötyä tästä team killaamisesta on? Pisteet menee vaan miinukselle...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Valitettavasti ne teamkillerit on yleensä alle pelin IKÄSUOSITUKSEN olevia jätkiä. Ikäsuositus siksi isolla, koska tiedän kun kohta joku alle 16v tulee ja sanoo: SE ON IKÄSUOSITUS EIKÄ RAJOITUS!!1111.:D

No ei mua ite haittaa nuoremmat pelaajat, koska itekkin olen syyllistynyt joskus muutama vuosi sitten samaan "rikkeeseen". Muistaakseni olen nähnyt sellaisen klaanin missä jokaisen pelaajan nimessä on vuosiluku 93 ja klaani tägi [93] niin he ainakin tappoivat pari omaa. Myös huomattavasti nuoremmat pelaajat (12 ja alle) ovat niitä ketkä ilmoittavat erän alussa kielellä tai toisella: Mä otan pommin tai tapan sut:rolleyes:. Toisaalta ei noista britti kakaroista ota selvää kuinka vanhoja ne on:D

Ja muuten kohta tulevaa geeteeaata saisin pelata vasta ensi vuonna mut onneks se junnu on tarpeeks viksu ja erottaa virtuaalisuuden oikeasta:p. Tästähän näissä ikärajoituksissa on ideana.. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikäläinen alkaa olemaan aika kypsä tähän nettipeliin. Tänään tullu kokoajan "connection interrupted" tai "host ended game". :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meikäläinen alkaa olemaan aika kypsä tähän nettipeliin. Tänään tullu kokoajan "connection interrupted" tai "host ended game". :mad:

Lataa uutta peliä niin pitkään että pääset hostiksi, siinä ei kauaa mene. Sen jälkeen saat pelata niin kauan kun huvittaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Lataa uutta peliä niin pitkään että pääset hostiksi, siinä ei kauaa mene. Sen jälkeen saat pelata niin kauan kun huvittaa.

Meikäläisen 1/512 netillä ei huvita hostii, mutta eihän se oikeestaan mua haittaa, muillahan se peli lagii eikä mulla :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

On se kumma kui pajo helpompaa on pelata ju sattuu ite hostaamaan peliä tahi kun hosti on Suomesta... :D

Mutta asiaan. On rastittavia nämä tahallaan omiaan tappavat taikka vahingonlaukauksen kostavat (varsinkin jos itse ovat strafettaneet tulilinjalle tjms...). Pitäisi saada ihan oikein kunnon penalttia siitä että omiaan tappaa. Nyt rike on aika pieni.
Taas toisaalta, jos on huono yhteys niin ne oman puolulaiset eivät sa sitä vihreää nimilätkää päänsä yläpuolelle kuin reilulla viiveellä. Kattelin vaan ku yksi tuppasi ampumaan omia puskasta yms. yllättävistä paikoista. Matsin jälkeen huomasin kaiffarin yhteyden laadusta, että eipä ihme... Edellisenä iltana ammuskelin samalla tavalla omia ku tää tyyppi :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä tajusin tänään, että minulla on sekunnin kymmenyksen/puolisekuntia viivettä. Palkkeja on kuitenkin se "normaali" määrä tosin ei täydet. Selittää paljon miksi vastustajilla tuntuu olevan yliluonnolliset refleksit. Nyt rupesi asia todella vaivaamaan. Miten yhteys ei voi olla parempi vaikka oma nopeus on 10/1? Kerran kuussa tulee päivä kun palkit ovat täydet ja viholliset putoilevat uskomattoman helposti.
 
Ylös Bottom