Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse olen jo ladannut, mutta en pääse kokeilemaan.

Pystyykö jokaisella mapilla pelata pelimuotoa Search and Destroy?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Otettasko tänää Suomiservua pystyy ja vedeltäs noilla uusilla kartoilla? :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

pitäisikö minun aloittaa? IHAN paskat kentät......täysin paskkkk,,,,,,,,,

nimimerkki: 13% ladattu;)

Ei jumalauta jätkät oikeasti KETÄÄN ei kiinnosta teidän latailuprosenttiluvut. Mitä Pertti97-meininkiä, oikeasti.

Isot miehetkin. Ihan kuin Halo3-threadi Livegamersissa kun beta tuli lataukseen. Älkää spammiko hyvää threadia tällä paskalla pls.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitkä perkit kannattaa olla kun pelaa Hardcorea?

Riippuu vähän minkälainen pelaaja olet: Jos oot snipu niin suosisin 2x kleikat, UAV-jammer, Iron lungs
Muista luokista en tiedä kun itse pelaan enimmäkseen tuolla. :D
Muista vain tämä: ÄLÄ alennu Juggernauttiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitkä perkit kannattaa olla kun pelaa Hardcorea?

Oman maun mukaan. Mutta missään nimessä ei Martyrdomia. Stopping Power myös aika turha Hardcoressa.

Ite suosin 2 x Gaymore, UAV Jamit, Deep Impact tai Extreme Condition.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitkä perkit kannattaa olla kun pelaa Hardcorea?

Riippuu hiukan mitä pelimuotoa pelaat mutta tässä omat yleisimmät:

-P90 silencer, kleikat, UAV jammer ja juoksu perkki (erityisen hyvä S&D:ssä)
-G36C & M16 ret doteilla, kleikat, overkill, deep impact (toimii joka paikassa)
-P90 silencer, kleikat, UAV jammer, dead silence (jos haluut olla hissukseen tai toimia rauhassa on tämän ehdoton valinta)

Jos et omista P90 kannattaa se korvata joko MP5 tai Uzilla mun mielestä. Deep Impact on tehokas aseessa kuin aseessa joten se kannattaa olla aina käytössä jos käytät Assault luokan aseita.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

nuubinaatittaja
G36C + Red Dot
Desert Eagle
Perk 1: 3 x Frag
Perk 2: Lasse Viren-perk
Perk 3: -

nakke naputtaja
MP5 + Silencer
USP + Silencer
Perk 1: 3 x Special Naatti (savu)
Perk 2: Stopping Power
Perk 3: Steady Aim

rölli
Barrett
Golden Desert Eagle (pitäähän röllin olla bling.)
Perk 1: Claywhore x 2
Perk 2: UAV jammer
Perk 3: Iron lungs
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

-G36C & M16 ret doteilla, kleikat, overkill, deep impact (toimii joka paikassa)
.

Oon ihmetelly näitä 2x rynkky/smg/lmg yhdistelmiä että mitäs järkeä niissä oikein on. Minkä takia kukaan voi tarttea kahta erilaista samaan toimintaan tarkoitettua asetta. Ainoa missä ymmärrän tuon overkill perkin on snipaclassi, jossa voi snipan rinnalle ottaa jonkun sarjatuliaseen. Tässäkään en tosin itse sitä käytä.

Mun valinta hc:ssä on:
-P90 + red dot (jos ei vielä oo P90 auki niin mp5)
-claymore
-uav jammer
-dead silence tai extreme conditioning

Snipaclassi sitten on:
-M21 + dessu
-claymoret
-uav jammer
-iron lungs

HC:ssä P90 tappaa läheltä ja kaukaa ja siitä keskimaastostakin, että se käy oikeastaan tilanteeseen kuin tilanteeseen. SAW:lla tulee myös joskus leikittyä. Noiden lisäksi käytän muita aseita hc:ssä oikeastaan vain silloin kun yritän metsästää noita marksmaneja aseille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

harmi ettei samanaikaisesti aseessa voi olla reddottia ja silenceria, harmi myös että mihinkään sniperluokan aseeseen ei saa silenceriä niinkuin yksinpelissä.

Perkitkin on jaettu tarkasti ryhmiin, et esim voi käyttää samaan aikaan UAV:tä, StoppingPoweria tai vaikkapa Juggernauttia... noh ymmärrettävää kyllä, vois olla aika överitappoyhdistelmiä... tarkasti on tekijät miettineet nuo.

sama pätee myös aseisiin; aina joutuu tinkimään jostain. mutta tuohan se taitaa olla tarkoituskin..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

UAV jammer ja silencer ajaa saman asian...miksi siis käyttää molempia :eek:

Eipä. Kun ammut ilman silenceria niin näyt vihun tutkalla. Ilman UAV Jammeria näyt ampumattakin.

Hardcoressa käytän UAV Jammeria ja pistoolia silulla. Kun vihu saa UAV:n päälle niin vaihdan 30 sekunniksi pistooliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uusista mapeista tämä metsäkenttä tunnelmallisin. Taitaa olla tehty enempi tälle rölliosastolle, onneksi kuitenkin siitä välistä pääsee tunnelin kautta rushipetterit oikaseen selustaan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Uusista mapeista tämä metsäkenttä tunnelmallisin. Taitaa olla tehty enempi tälle rölliosastolle, onneksi kuitenkin siitä välistä pääsee tunnelin kautta rushipetterit oikaseen selustaan :D

Creek on hiton hieno, tosin ei sovellu kovin hyvin S&D:hen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Creek on hiton hieno, tosin ei sovellu kovin hyvin S&D:hen.

Soveltuu soveltuu, äskenkin olin vika joka o henkissä omasta tiimistä ja vihuja viis jälellä, no tapoin neljä... vikaa tapoin mutta ukkelini vilautti R1:stä puukkoa, no siinä meni meitin voitto :eek:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ihan kivalta vaikuttaa nämä uudet mapit. Creekki tuntuu perskuleen suurelta, mut mikäs siinä. Ja eikähän nää pian opi. Ihan hyvä hinta oli laatuun nähden. Parhaat classit:

Rynnijä/armoton tappokone
-ase: P90/mp5+silu Perk1: cleikat tai 3xfrag Perk2: UAV jammer Perk3: lasse vireeni tai dead silence


Snipukka
-ase: M21 Perk1: cleikat Perk2: UAV jammer Perk3: rautaset keuhkot


Perus sotilas
-ase: M4+silu Perk1: cleikat tai 3xfrag Perk2: UAV jammer Perk3: dead silence tai deep impact


Siinä on muutama hyvä luokka. Paras on musta P90-yhdistelmä millä saa ounattuu kaikki:D

EDIT: panostinpas paljon yhteen viestiin
 
Ylös Bottom