Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Käy muutkin kuin vain Sampo. Sampoa en enää suosittele, koska se ei toimi play.comissa :(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

juu Sampohan mulla on! Elikkä pankkiin menen sanomaan että tahdon nettiostot mahdolliseksi? voiko asian hoitaa sampon nettipankista käsin? :D

ty
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä hyviä klaaneja olisi ois kiva liittyy johonkin et vois puhuu suomalaisten kanssa. Nimeni on ps3 CAD4:ssa ale12. Prestige 3 ja taitaa olla sillä 25 lvl. Viestiä kiitos.:):)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Voisiko joku kertoa joitain klaaneja mihin voisi liittyä?:cool::D:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kannattaako nuo lisä mapit hankkia? ovatko oikesti rahan arvoisia?.. Tiedän ettei maksa paljoo mut periaatteessa...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelailin tossa eilen Free-For-All pelejä ja sieltä tuli Kiilhouse. Oli muuten aikamoista räiskimistä. Peli oli ohi noin kolmessa minuutissa ja jokaisella siinä ajassa väh. kymmenen kuolemaan. Tuolla ei parene kämppiä tulee meinaa aika helposti kuula kalloon. Muutenkin ihmetyttää FFA:ssa että jotkut pelaa snipereitten kanssa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, Killhouse ja free-for-all: ei tarvii paljon lipasta vaihtaa! Kunnon arcade-räiskintää! Ihan hauskaa vaihtelua ja naurattaa välillä melkoisesti! :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelailin tossa eilen Free-For-All pelejä ja sieltä tuli Kiilhouse. Oli muuten aikamoista räiskimistä. Peli oli ohi noin kolmessa minuutissa ja jokaisella siinä ajassa väh. kymmenen kuolemaan. Tuolla ei parene kämppiä tulee meinaa aika helposti kuula kalloon. Muutenkin ihmetyttää FFA:ssa että jotkut pelaa snipereitten kanssa

Headshot huntterit pelaa paljon FFA:ta esim. snipuilla jotta saa tarvittavat tapot kasaan. FFA:ssa pienessä mapissa voi jo pelkällä tuurilla saada muutaman headshotin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Zodiac;655937 [/B sanoi:
Headshot huntterit pelaa paljon FFA:ta esim. snipuilla jotta saa tarvittavat tapot kasaan. FFA:ssa pienessä mapissa voi jo pelkällä tuurilla saada muutaman headshotin.

Itekkin kuulun tähän huntteri ryhmään (jos siis en pelaa S&D) ja FFA:ssa on mukava kiertää dead silencellä sniputtajan selkään ja tähdätä varma headshot. FFA paras perkki minkä voi valita on juurikin dead silence ainakin mun kokemusten perusteella. Monet käyttää juoksuperkkiä mutta sen kuulee jo korttelin päähän että joku tulossa. Siihen pystyy siis helposti valmistautua. Snipereiden headshotteja keräilevien luulis pelaavan dominaatiota.

Yks hauska pelitapa on Barret lisäkudit, stoppari ja steady aim ja räiskiä vaan vastaantulioita. Saattaa siinä muutama hedarikin tulla :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en paljoa muuta pelaakkaa kun Free For All, hauskin pelimuoto mielestäni, jos ei siis partya ole pystyssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Harmi kun nämä kultaiset aseet ei ole juurikaan ne parhaat aseet omasta luokastaan. Olisi parempi jos vaikka M40 saatas kultaseksi ja M4 eikä mikään AK-47. Kai ne kultaset aseet vois silti hankkia.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Harmi kun nämä kultaiset aseet ei ole juurikaan ne parhaat aseet omasta luokastaan. Olisi parempi jos vaikka M40 saatas kultaseksi ja M4 eikä mikään AK-47. Kai ne kultaset aseet vois silti hankkia.

Itellä on kohta kultanen Dragunov.R700 joku 50 heduu ja Barrettiin joku 100 heduu.Minusta AK-74 on parempi ku M4.Itellä on ollu kultanen AK-74,mut veli paino prestigen päälle sillä välin ku olin muualla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itellä on kohta kultanen Dragunov.R700 joku 50 heduu ja Barrettiin joku 100 heduu.Minusta AK-74 on parempi ku M4.Itellä on ollu kultanen AK-74,mut veli paino prestigen päälle sillä välin ku olin muualla.

Aika mukava veli sulla :D

Siitä piti vielä kysyä, että miten jotkut saa pidettyä snipua _ihan_ paikoillaan niin pitkään kuin haluavat? Monesti kun olen spectannut niin se tähtäin on snipussa täysin paikallaan monia minuutteja eikä kyse ole mistään hengityksen pidättämisestä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itse hommasin ton hiiri\tatti yhdistelmän ja luulin että minusta tulee voittamaton:D mutta mutta parikertaa olen sitä kokeillut ja on muuten viellä helvetin pitkä matka siihen voittamattomuuteen:mad:
 
Ylös Bottom