Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Siitä piti vielä kysyä, että miten jotkut saa pidettyä snipua _ihan_ paikoillaan niin pitkään kuin haluavat? Monesti kun olen spectannut niin se tähtäin on snipussa täysin paikallaan monia minuutteja eikä kyse ole mistään hengityksen pidättämisestä.

Se on bugi kun kattelet muitten snipusta, saman asian huomaa myös kun joku ampuu dessulla ja ase ei mukamas potkaise yhtään.

Mun mielestä paras ratkaisu kultaisiin aseisiin olis ollu et saat ite valita minkä aseen haluat kultaiseksi aseluokasta. Tällä tavoin olisi saatu vähän enemmän erilaisuutta ja varmasti mieleenkiintoa yllä. Kultainen Ak koputtelee jo ovea... On muuten MP44 kettumainen ase. M14 ja G3 tulevat hyvinä kakkosina kun puhutaan pääosumista. Noilla kun tulee nii helposti ammuttua keskivartaloon.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko noilla kultasilla aseilla mitään muuta etua vai ovatko ne vain hienompia?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toimiikos muilla ihan normisti toi codin nettipeli? ite ostin just uuden routerin kun ei toi paska thompsonin modeemi/router oikein pelittänyt tota codia. n. 10min sitten pääsin ensimmäistä kertaa suoraan peliin, jonka jälkeen luultavasti hostilla katkesi yhteys. painoin find game ja ruutun ilmesty downloading game settings... eikä se siitä mihinkään pariin minaan lähtenyt(piti vielä sulkea ps3 kun se jotain jääty siihen).

muilla sama ongelma?

edit: noh nyt toimaa... :) toivottavasti oli iw:n servereissä jotain... jotain. sen verran kauan ton uuden routerin kanssa painin että sain sen toimimaan, ei huvittais enää:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toimiikos muilla ihan normisti toi codin nettipeli? ite ostin just uuden routerin kun ei toi paska thompsonin modeemi/router oikein pelittänyt tota codia. n. 10min sitten pääsin ensimmäistä kertaa suoraan peliin, jonka jälkeen luultavasti hostilla katkesi yhteys. painoin find game ja ruutun ilmesty downloading game settings... eikä se siitä mihinkään pariin minaan lähtenyt(piti vielä sulkea ps3 kun se jotain jääty siihen).

muilla sama ongelma?

edit: noh nyt toimaa... :) toivottavasti oli iw:n servereissä jotain... jotain. sen verran kauan ton uuden routerin kanssa painin että sain sen toimimaan, ei huvittais enää:D


Mulla toimii normaalisti, tiedän kyl pari tyyppiä jolila on myös thomsonin modeemi ja niiillä on ollut ihan samoja ongelmia codin nettipelin kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Se on bugi kun kattelet muitten snipusta, saman asian huomaa myös kun joku ampuu dessulla ja ase ei mukamas potkaise yhtään.

Mun mielestä paras ratkaisu kultaisiin aseisiin olis ollu et saat ite valita minkä aseen haluat kultaiseksi aseluokasta. Tällä tavoin olisi saatu vähän enemmän erilaisuutta ja varmasti mieleenkiintoa yllä. Kultainen Ak koputtelee jo ovea... On muuten MP44 kettumainen ase. M14 ja G3 tulevat hyvinä kakkosina kun puhutaan pääosumista. Noilla kun tulee nii helposti ammuttua keskivartaloon.

Tosta ei voi olla muuta kuin samaa mieltä. Mulla on jo rutinaalliset 15 hedua kyseisellä aseella:D Mää osun sillä paremmin lonkalta päähän kuin tähtäämällä ja taidan jopa osua snipullakin lonkalta paremmin. Mikään muu ase ei tuota tollasta tuskaa kun toi rutku MP44:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

toimiikos muilla ihan normisti toi codin nettipeli? ite ostin just uuden routerin kun ei toi paska thompsonin modeemi/router oikein pelittänyt tota codia. n. 10min sitten pääsin ensimmäistä kertaa suoraan peliin, jonka jälkeen luultavasti hostilla katkesi yhteys. painoin find game ja ruutun ilmesty downloading game settings... eikä se siitä mihinkään pariin minaan lähtenyt(piti vielä sulkea ps3 kun se jotain jääty siihen).

muilla sama ongelma?

edit: noh nyt toimaa... :) toivottavasti oli iw:n servereissä jotain... jotain. sen verran kauan ton uuden routerin kanssa painin että sain sen toimimaan, ei huvittais enää:D

Mulla kanssa thomsonin modeemi ja aika paljon ongelmia on itsellänikin. Ennen en ikinä löytänyt pelejä, mutta sitten tajusin, että pitää odottaa noin 5min. ennen kuin painaa find game. Joka kerta joudun odottamaan ennen kuin aloitan pelaamisen. Yhteys myös katkeaa usein. Kai sulla on nat2?

edit. itsekin olen taas innostunut pelaamaan codia. Yksi ase on ylitse muiden RPD+grip. Kaikkia tussareita on tullut käytettyä paljon, mutta tuolla yhdistelmällä tulee niin rumaa jälkeä, että palaan aina siihen takaisin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

edit. itsekin olen taas innostunut pelaamaan codia. Yksi ase on ylitse muiden RPD+grip. Kaikkia tussareita on tullut käytettyä paljon, mutta tuolla yhdistelmällä tulee niin rumaa jälkeä, että palaan aina siihen takaisin.

Joo, hauska juttu sinänsä, että grenadelaunhcerit yms nauttii tästä noobie-aseiden statuksesta, mutta RPD:n ei ns noobie/helppojen tappojen aseeksi mielletä :confused::o

melkenpä vois sanoa, että RPD on se "ultimate noobie-ase" ...tappoja tulee niin prkleesti kunhan vähän vihuun päin sohasee, varsinkin jos vielä stopping-power on käytössä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuli taas pitkästä aikaa palattua codin pariin kovimman gta kuumeen laannuttua. Ja kyllähän tää on vaan niin pirun hauska peli :D. Ois hauska hakata codia suomalaisessa seurassa, jos peli seuraa tarttee lisätkää SIRENZO listalle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tosta ei voi olla muuta kuin samaa mieltä. Mulla on jo rutinaalliset 15 hedua kyseisellä aseella:D Mää osun sillä paremmin lonkalta päähän kuin tähtäämällä ja taidan jopa osua snipullakin lonkalta paremmin. Mikään muu ase ei tuota tollasta tuskaa kun toi rutku MP44:(


Tohon pyssyyn hyvä apu on se dapul tappi ja extralippaat sit vaan niin perkeleesti TULTA MUNILLE !!!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo, hauska juttu sinänsä, että grenadelaunhcerit yms nauttii tästä noobie-aseiden statuksesta, mutta RPD:n ei ns noobie/helppojen tappojen aseeksi mielletä :confused::o

melkenpä vois sanoa, että RPD on se "ultimate noobie-ase" ...tappoja tulee niin prkleesti kunhan vähän vihuun päin sohasee, varsinkin jos vielä stopping-power on käytössä.

Tarviiko tuollaisia edes miettiä:confused:
Mitä ihmeen väliä sillä on kuka mieltää minkäkin aseen noobie aseeksi? Jokainen pelaa sillä mikä tuntuu hyvältä. Itse pelaan konsolipelejä sen takia, että se on hauskaa. En sen takia, että haluan jonkun pro nörtti gamer statuksen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meinaa vähän ketuttaa, kun jostain syystä yhteys PSN katkeilee pelin aikana. Eilenkin muutaman kerran ylenin ja sitten katkes yhteys ja matsissa saadut XP:t hävis.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meinaa vähän ketuttaa, kun jostain syystä yhteys PSN katkeilee pelin aikana. Eilenkin muutaman kerran ylenin ja sitten katkes yhteys ja matsissa saadut XP:t hävis.

Ei ihme ku en oo saanu leveleitä oikein ku aina nettijohto lähtee kesken pelin pois :mad: Eikö siitä tuu myös häviö statseihin?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei ihme ku en oo saanu leveleitä oikein ku aina nettijohto lähtee kesken pelin pois :mad: Eikö siitä tuu myös häviö statseihin?

En tiedä noista häviöistä. Äsken taas kaks kertaa ylenin matsin aikana, sitten kun palasin takas lobbyyn niin tulee että "downloading game settings", xp menee kaivoon ja taas sama rankki ku alottaessa. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En tiedä noista häviöistä. Äsken taas kaks kertaa ylenin matsin aikana, sitten kun palasin takas lobbyyn niin tulee että "downloading game settings", xp menee kaivoon ja taas sama rankki ku alottaessa. :mad:

No veikkaampa että häviö tulee. Muutenhan kaikki pystyisi lähtemään kesken pelistä ilman mitn sanktiota. Eikö siinä pelissä luekkin että tulee häviö jos lähtee kesken pelin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tarviiko tuollaisia edes miettiä:confused:
Mitä ihmeen väliä sillä on kuka mieltää minkäkin aseen noobie aseeksi? Jokainen pelaa sillä mikä tuntuu hyvältä. Itse pelaan konsolipelejä sen takia, että se on hauskaa. En sen takia, että haluan jonkun pro nörtti gamer statuksen.

Onhan tässä jo mietitty yhtä jos toistakin CODiin liittyvää, niin miksei sitäkin onko RPD helppojen tappojen ase :D

No ei vaan... ite oon aika surkee pelaamaan CODia, mutta helpommin mä saan porukkaa kaatumaan just esim RPD:llä kuin grenadelauncerilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onhan tässä jo mietitty yhtä jos toistakin CODiin liittyvää, niin miksei sitäkin onko RPD helppojen tappojen ase :D

No ei vaan... ite oon aika surkee pelaamaan CODia, mutta helpommin mä saan porukkaa kaatumaan just esim RPD:llä kuin grenadelauncerilla.

Kyllä esim. ground warissa kantsii ottaa mp5, stoppari, 3xfrag ja martyrdom. Noilla saa aika kivat tapot.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä esim. ground warissa kantsii ottaa mp5, stoppari, 3xfrag ja martyrdom. Noilla saa aika kivat tapot.

Mä pelaan kans paljon MP5:lla. Ihan vain sen takia, että siinä on niin hieno ääni:p
Sopii tosin muutenkin mun tyyliin, tykkään rynniä päin vastustajia.

Itse asiassa ainoat aseet millä en pelaa on haulikot ja sniput. Enkä tietenkään MP44.
M14 on hieno silulla. En tiedä onko tehokas, mutta hauska.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tarviiko tuollaisia edes miettiä:confused:
Mitä ihmeen väliä sillä on kuka mieltää minkäkin aseen noobie aseeksi? Jokainen pelaa sillä mikä tuntuu hyvältä. Itse pelaan konsolipelejä sen takia, että se on hauskaa. En sen takia, että haluan jonkun pro nörtti gamer statuksen.

Et ole Socomeja pelannut ? Siellähän matsit perustuivat lähinnä siihen että räyhätään toisille ettei tota eikä tota asetta saanu käyttää !!!1 :D
Kyllähän se niin on että näitä pitäisi omaksi huviksi pelata, eikä nostattamalla vitutuskerrointa kun tuo yks tyyppi nyt menikin ja tappoi minut sillä kielletyllä aseella.

Ja MP44 on paras lonkalta ase evör :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kai se on niin, että jokaista ärsyttää jokin asia. En minäkään tosin käytä martyrdomia, koska se nyt on niin... ärsyttävä:rolleyes:

Yksi mysteeri on codissa mitä en käsitä. Miten on mahdollista, että kaikki käyttävät martyrdomia, mutta kun olet jossain talon sisässä ammuskelemassa ikkunan raosta niin yhtäkkiä kaikilla onkin deep impact:confused:

Toinen mysteeri on se, että kun huomaat ,että joku tulee kulman takaa suoraan luoksesi ikään kuin tarjottimella; sinulla on tähtäin valmiiksi asennossa ja light machine gun valmiina täräyttämään kaverin aivot pellolle, niin sieltä tuleekin joku hiippari joka latailee käsiasettaan rauhassa ja silti ehtii ampua sinut? Piätisi varmaan kuvata aina näitä pelisessioita ja laittaa parhaat palat youtubeen:D
 
Ylös Bottom