Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, erittäin hauskat Suomipartyt oli taas pariinkin otteeseen :)
Mutta kaks juttua jäi potuttamaan, eli miks Soomipojjaat(kin) käyttää nuupituupia sekä miks helkutassa pitää ihan tahallaan omia jätkiä tappaa :mad:
Itse käytän nuupituupia luomaan uuden sisäänkäynnin rakennukseen, johon haluan mennä. :) Olen huomannut että sitä teamkillataan, joka menee istumaan tykkiin omaan baseen, teamkiller menee sitten istumaan siihen itse. Eilen kun pelailin niin jotkut teamkillasivat muuten vaan ja aina, kun selkänsä heille käänsin. Luulen että jotkut pelaavat tällä periaatteella: "Hei, tää on vaa demo" Joskus, kun omat ovat keskittyneet enemmän vihollisten ampumiseen, kuin omien niin on kyllä ollut nättiä tiimipeliä koko squadilta ja se on viholliselle myrkkyä.

EDIT: Kyse olikin Codista eikä Bad Companysta :D Codissa en pahemmin ole nuupituupiin törmäänyt
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pelasitko beeäffää ennen codia? Itelläni mikki täysin mykkänä beeäffän jälkeen ja toimii vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen.


Sama täällä...Bf jälkeen ei auta kuin bootti jos haluaa et mikki toimii.

Timppa:

Arvaan vaan kyrsiikö tuo omien liiskaus.Eilen yleisellä pelatessa koko ajan joko vihu tai omat tappo omiaan.Pelistä ei tullut yhtään mitään kun jommalle kummalle jäi se yksi henkiin.
Mutta että vielä suomalaiset alkaa pelleillä....:rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, erittäin hauskat Suomipartyt oli taas pariinkin otteeseen :)
Mutta kaks juttua jäi potuttamaan, eli miks Soomipojjaat(kin) käyttää nuupituupia sekä miks helkutassa pitää ihan tahallaan omia jätkiä tappaa :mad:
Enmäkää noita yleensä käytä, rupes ketuttamaan kun kuolin siihen ja otin itekki käyttöön, noita ei kyllä pitäis käyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perskeles että alkoi v*tuttaa tänään kun pelasin kun ammuin lippaallisen kohti vihua, mutta vihu ei kuole millään ja sit lopulta vihu tappaa sut. Mistä tää johtuu kun ei ennen ole tämmöstä tapahtunut, mutta tänään kyllä jumitti koko ajan. :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Perskeles että alkoi v*tuttaa tänään kun pelasin kun ammuin lippaallisen kohti vihua, mutta vihu ei kuole millään ja sit lopulta vihu tappaa sut. Mistä tää johtuu kun ei ennen ole tämmöstä tapahtunut, mutta tänään kyllä jumitti koko ajan. :mad:

Mulla oli sama jutuu aamulla. Sai ampua vaikka kaikki kudit eikä se vihu tahtonut kuolla. Ihemettelin tätä samaa juttua mutta se oli vain aamulla nyt toimii taas hyvin. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla oli sama jutuu aamulla. Sai ampua vaikka kaikki kudit eikä se vihu tahtonut kuolla. Ihemettelin tätä samaa juttua mutta se oli vain aamulla nyt toimii taas hyvin. :D

No tuota se just tekkeepi ku o huono yhteys. Cod on käytännössä epäpelattava jos ei ole TASAISESTI 4 palkkia yhteyden tasona. Nyyppiä tietysti vie huonommallakin yhteydellä mutta parempien kanssa ei mitään jakoja.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No tuota se just tekkeepi ku o huono yhteys. Cod on käytännössä epäpelattava jos ei ole TASAISESTI 4 palkkia yhteyden tasona. Nyyppiä tietysti vie huonommallakin yhteydellä mutta parempien kanssa ei mitään jakoja.

Kolmella pärjää kyllä ihan hyvin. Ei sulla ole koskaan neljä palkkia jos pelaat esim. brittejä vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kolmella pärjää kyllä ihan hyvin. Ei sulla ole koskaan neljä palkkia jos pelaat esim. brittejä vastaan.

Kolme palkkia on ihan hyvä. En edes muista milloin viimeksi minulla on ollut neljä palkkia. Varsinkin kuin modeemi tilttaa aina kun olen hostina.:mad:

Eilen pelasin peliä paljon. Jossain vaiheessa tuli turpiin pahasti ja ajattelin, että nyt on todella kovia vastustajia. Pelin loputtua huomasin palkkien olevan keltaiset. Eli ei ole olemassa hyviä pelaajia, on vain huonoja yhteyksiä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eilen pelasin peliä paljon. Jossain vaiheessa tuli turpiin pahasti ja ajattelin, että nyt on todella kovia vastustajia. Pelin loputtua huomasin palkkien olevan keltaiset. Eli ei ole olemassa hyviä pelaajia, on vain huonoja yhteyksiä.

So not true. Nuo palkit valehtelee muutenkin : joskus on näyttänyt täyttä neljää palkkia, ja kun katsoo hidastusta kudit on pari päivää myöhässä. Myös keltaisella yhteydellä pelittää monta kertaa ihan hyvin, parhaiten nuo huomaa kun katselee niitä killcam-hidastuksia. Yleisesti ottaen jos palkit sattuu pitämään kutinsa niin kolmella palkilla pärjää kyllä missä sakissa hyvänsä. Jos ei pärjää, turha sitä yhteyttä on syyttää.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Yleisesti ottaen jos palkit sattuu pitämään kutinsa niin kolmella palkilla pärjää kyllä missä sakissa hyvänsä. Jos ei pärjää, turha sitä yhteyttä on syyttää.

Toimii myös toisin päin, eli jossain pelissä kun suomihosti sattuu olemaan niin kyllä ne aikalailla ylikäveltäviä ovat nuo ulukomaan ihmeet... :D

Tästä on tietysti turha vänkätä kun kaikilla on vain oma subjektiivinen kokemus asiasta eikä suinkaan mitään faktatietoa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tohon team killaamiseen:"Omia ei tapeta kuin vahingossa, paitsi jos on kyseessä zeta tai qb" Tolla edellä olevalla tarkotin että tapan zetaa ja qb:tä, koska ne tappaa mua. Eli se on aina koston koston koston koston kosto.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tohon team killaamiseen:"Omia ei tapeta kuin vahingossa, paitsi jos on kyseessä zeta tai qb" Tolla edellä olevalla tarkotin että tapan zetaa ja qb:tä, koska ne tappaa mua. Eli se on aina koston koston koston koston kosto.

Hahhah :D Tuli mieleen kun qb tappo mut ja kuoli mun maartydomiin :rolleyes:

Ja oltiin siis samalla puolella
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Olisiko jossain cod4 claania etsimässä hyvää pelaajaa. Mikki on. Olen asiallinen. Käyn matseissa. Kerran lvl on tullut nollattua. Ennen on tullut pelattua BF ja Airbornee. Lisätkää ps3 buddy listaan Hemuli12.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

on tullut solvattua tätä peliä aika paljon tälläkin foorumilla. nyt täytyy vetää kyllä sanoja takaisin. tänään vaivauduin pelaamaan nettipeliä ensimmäisen kerran ja helvetin hyvähän tämä peli on. ainut vika on minussa kun en ennemmin aloittanut nettipeliä. kauan peliä hakanneet huippusotilaat napsii hengen pois surutta 5-10 sekunnin välein. pitäis löytyä aloittelijoiden osio. tämä on ainut syy miksi ei jaksa yrittää. vaikka silti taidan vielä löytää itseni cod:in parista vääntämästä.:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

on tullut solvattua tätä peliä aika paljon tälläkin foorumilla. nyt täytyy vetää kyllä sanoja takaisin. tänään vaivauduin pelaamaan nettipeliä ensimmäisen kerran ja helvetin hyvähän tämä peli on. ainut vika on minussa kun en ennemmin aloittanut nettipeliä. kauan peliä hakanneet huippusotilaat napsii hengen pois surutta 5-10 sekunnin välein. pitäis löytyä aloittelijoiden osio. tämä on ainut syy miksi ei jaksa yrittää. vaikka silti taidan vielä löytää itseni cod:in parista vääntämästä.:D[/Q

No kyllähän se aina aluksi vähän vaikealta tuntuu:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

on tullut solvattua tätä peliä aika paljon tälläkin foorumilla. nyt täytyy vetää kyllä sanoja takaisin. tänään vaivauduin pelaamaan nettipeliä ensimmäisen kerran ja helvetin hyvähän tämä peli on. ainut vika on minussa kun en ennemmin aloittanut nettipeliä. kauan peliä hakanneet huippusotilaat napsii hengen pois surutta 5-10 sekunnin välein. pitäis löytyä aloittelijoiden osio. tämä on ainut syy miksi ei jaksa yrittää. vaikka silti taidan vielä löytää itseni cod:in parista vääntämästä.:D

kannattaa lukea tämä threadi läpi>>> http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?t=45131
sieltä löytyy paljon hyviä vinkkejä COD:in nettipeliin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

En kyllä ymmärrä mikä on vikana, kun ei lisäkartat näy Split Screenissä.

Hämmentävintä on se, että edellisessä Pleikassa ne näkyivät. Siellä karttavalinnan alhain valinta oli "New Maps" ja sieltä pääsi valitsemaan kartan.

Huomasin tänään kun kavereita tuli kylään ja olisi ollut kivat pelata Kill Housessa Free-for-Allia neljällä pelaajalla. Sitten kun mentiin sinnen kartanvalinta ruutuun, siellä näkyi vain perusmaat.

Latasin vielä Variety Map Packin uudelleen Storesta, mutta edelleen sama juttu. Jouduimme tyytymään muihin mappeihin.

Pitäisikö poistaa pelitiedot, ladata päivitykset ja ladata sitten Variety Map Pack Storesta?
 
Ylös Bottom