Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos pitäisi Bad Companyn ja tämän välilla valita joku online mättö, kumpi kannattaisi valita?

Miten pelit eroavat toisistaan?

Onko CoD4:sesta demoa?

Miksi Suomessa aina sataa?

Molemmat jos vain mahdollista :)

Cod on äijä vastaan äijä sotaa joka eroaa suht paljon BC ajoneuvo painotteisesta mallista. Codissa saa myös rakentaa luokat itse, joten valinnan mahdollisuuksia on paljon. Codin tähtäys on myös huomattavasti tarkempaa sekä aseet ovat paljon tehokkaampia.

BC hyviä puolia taas on hajoava maasto joka antaa enemmän mahdollisuuksia koska seinät eivät enää ole este vaan hidaste. Myös ajoneuvot ovat mukava piristys taisteluun.

Pleikalle ei taida olla demoa codista.

En tiiä, täällä päin ei ole onneksi pahemmin vettä tullut.

Sellanen lisäys viellä. Toi ero hahmon teossa on tosiaan siinä ettei tarvitse valita väkisin esim haulikko+sinko tai smg+c4. Aseita saa valita vapaasti ja siihen saa viellä päälle valita 3 kykyä joihin kuuluu sitten ne c4, singot, claymoret sekä esim tehokkaammat luodit tai kestävempi hahmo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tein tänään uskomattoman tyylikkään tempun. Kuolin omaan martyrdomiin:rolleyes:
Tapoin ensin vihollisen, fiksuna sitten jäin siihen ja kuolin sen martyrdomiin. Synnyin siihen lähettyville ja juoksin suoraan omaan kranuun. Luulin jo kokeneeni kaiken:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^^ Heheheheh! Oon ite onnistunu saamaa vaa pahaa damagee tosta, mutta en sentäs kuollu siihe:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Prkl tommosia tupla xp-juttuja ku tekis melkeen ja huom. melkeen mieli hommaa kans rankkia ihan huvikseen, on ny eka prestige lvl 55 ja kaikis käyttämissäni aseis red tigerit, eikä inspaa grindaa niit uudelleen, muuten kyl. :rolleyes: Eli nyt soon vaan enemmänki sitä et pelaan huvikseni enkä grindaa rankkia, ku mä en nää siinä mitn hyödyllistä. :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oliko tänään viellä se tupla xp kun näytti tulevan sen verran paljon pojoja. Tuli kokoajan varmaa 300+ pistettä ylimääräistä per erä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mul olis outo ongelma en tiä onks tää vaan jotain sattumaista mut ku Cod4:ses Ps3 onilnessa ei tahdoi oikea löytyä kentää tarvii etsiä pariin kertaa ja voi ehkä löytyä kun taas ennen tuli aina ekalla yrityksellä. ja toinen ongelmani jos olen yllättäen päässyt kentään niin noin joka toinen tai enemmän niin peliin tulee connecting inpurret ja peli kaatuu. Onko tämä jokin verkko ongelma vai.....:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kun GTA4 ja Pättlefiildin demo on vahentänyt porukkaa CoDista, on lagin määrä laskenut lähes olemattomaksi.
Edes JuggerSponge ei pelasta.
Erittäin miellyttävä pelata ainakin tällä hetkellä.
Kannattaa koittaa
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli mahtavat pelit illalla:cool: Ainut asia mikä jäi harmittamaan oli se kun kukaan ei kuulut mun ääntä vaikka mää kuulin muiden äänet oman mikin kautta:mad: Mun mikin kuvaketta ei edes näkyny missään vaiheessa:(. Kiitokset Timpalle & kumppaneille!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli mahtavat pelit illalla:cool: Ainut asia mikä jäi harmittamaan oli se kun kukaan ei kuulut mun ääntä vaikka mää kuulin muiden äänet oman mikin kautta:mad: Mun mikin kuvaketta ei edes näkyny missään vaiheessa:(. Kiitokset Timpalle & kumppaneille!

Joo helvatan hauskat pelit oli taas pitkästä aikaa... ja minä, Sinappi sekä Hornettii luultii et sulla ei ees oo mikkiä tai että se on paskana, kuten mäki sanoin, että kickantista saa kahellakyrsällä hyvän mikin, mut jos sulla oli mikki kokoajan, ni siinätapauksessa kannattaa kokeilla siellä XMB:ssä että mitä se vaikkapas äänenmuunnin sanoo ku puhut sinne, jos ei mitään ni paskana on ja jos vilkkuu normaalisti ni sillon ei pitäs olla mitään vikaa, voihan se olla että sun mikissä toimii se kuuloke ja mikki osa on kakkana... Who knows :o
Mutta kokeile ensin asetukset, jonka jälkeen kanataa menä kauppa ostama uusi Mikki Hiiri ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

mutta toimiikohan tuo Cod4:ssa tai BFBC:ssä. Mulla on Nokian HF ja PS3 tunnistaa sen, mutta pelit ei.:(
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli mahtavat pelit illalla:cool: Ainut asia mikä jäi harmittamaan oli se kun kukaan ei kuulut mun ääntä vaikka mää kuulin muiden äänet oman mikin kautta:mad: Mun mikin kuvaketta ei edes näkyny missään vaiheessa:(. Kiitokset Timpalle & kumppaneille!

Pelasitko beeäffää ennen codia? Itelläni mikki täysin mykkänä beeäffän jälkeen ja toimii vasta uudelleenkäynnistyksen jälkeen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noissa Nokian BT-mikeissä tuntuu olevan sellaista vikaa, että yhteys vedetään jäihin pelin käynnistyessä. Yhteys täytyy muodostaa uudestaan painamalla luurinappia (eli samaa, jolla vastataan puheluihin tai katkaistaan ne). Ainakin omassa yhdessä BT-HF:ssä tuo auttoi. Yhteys vain pätki senkin jälkeen ja täytyi aina välillä napsauttaa päälle.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jep, erittäin hauskat Suomipartyt oli taas pariinkin otteeseen :)
Mutta kaks juttua jäi potuttamaan, eli miks Soomipojjaat(kin) käyttää nuupituupia sekä miks helkutassa pitää ihan tahallaan omia jätkiä tappaa :mad:
 
Ylös Bottom