Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo meikäki lisäs sut. Ois kiva jos niitä kutsuja tulis myös sit =)

Kyllä niitä invejä tulee aina vaan kun laitetaan suomipriva pystyyn, tosin joskus me treenataan oman klaanin kesken niin sillon ei invejä laiteta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pari kierrosta niin väistät ne kranaatit jo kuin vanha kettu :) Ja kyllä niistä vanhoistakin kentistä saa ilon irti (hetkeksi ainakin) kunhan nuo perus "nuubituubit" ja kranut onnistuu väistämään. Eniten kyllä ärsyttää Districtin alussa seinän läpi ampuminen, ärsyttävämpää kuin kranaatit.

Joo tosta districtin seinän läpi ampumisesta on tullut jo ihmeen suosittua, ei siitä tietystä kohdasta voi parhaillaan enään edes juosta kun kun jengi seuloo kk:lla seinän läpi, vammasta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tätä reilun puolen vuoden tauon jälkeen. Olo on sama kuin kountterin kohdalla, kun tauon jälkeen mikään vanhoista lääkkeistä ei enään tepsinyt, edes dustissa :confused:

Jengi heittelee jo aloituksessa kranuja kattojen yli ja näin turisti saa pikaisia lähtöjä yläkertaan. Yksi syy välttää muuten hienoa verkkopeliä.


Pakko myöntää, mutta on jotenkin mennyt maku tosta COD4 verkkopelistä. Erityisesti, kun kyse on SD, olipa se sitten normi tai HC. Nykyään, siinä tapahtuu aina sama peruskaava, olipa mappi mikä tahansa, olipa deffi tai atti: extremellä nopeasti eteenpäin, 3xnaatti johoki päin, extremellä lisää juoksua, mp5silulla - tikitystä, juoksua - tikitystä, juoksua - tikitystä, mahdollisesti pläntti, jos on vielä vastustajia jäljellä. Oikeesti, pelatessa SDtä kuolen 75% mp5:en ja 20% naatteihi, loput 5% on sitte muut.

Mä en tosiaan nää enää tässä mitään intoa. Itse en ole näitä rushijoita, enkä tykkää mp5n tikityksestä, mutta ilman sitä SD:ssä nykyää ei voi pelata. Mitä vaihtoehtoja tässä sitten jää? Ottaa mp5 + 3naatti + extreme ja munkilla yrittää väistää vastustajien naatteja + samalla heittää omia 3naattia tai sitten hidastella m16n kanssa ja kuolla siihen yllättävää tilanteesee, jolloin vastustajan rushija on meidän respalla alle 15sekunnissa. Ei kiitos. Jos ennen Codin pelaaminen oli viihdyttävää, nykyään se on jo kakkamaista. Täytyy toivoa, että IW:n lupaamaa uusi SDmodi yhdellä respawnilla pelastaa tämän tilanteen, sillä mä tykkään kovasti tästä pelistä, mutta mua ei viehetä nykyinen, ja pysyväksi jäänyt pelityyli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pakko myöntää, mutta on jotenkin mennyt maku tosta COD4 verkkopelistä. Erityisesti, kun kyse on SD, olipa se sitten normi tai HC. Nykyään, siinä tapahtuu aina sama peruskaava, olipa mappi mikä tahansa, olipa deffi tai atti: extremellä nopeasti eteenpäin, 3xnaatti johoki päin, extremellä lisää juoksua, mp5silulla - tikitystä, juoksua - tikitystä, juoksua - tikitystä, mahdollisesti pläntti, jos on vielä vastustajia jäljellä. Oikeesti, pelatessa SDtä kuolen 75% mp5:en ja 20% naatteihi, loput 5% on sitte muut.

Mä en tosiaan nää enää tässä mitään intoa. Itse en ole näitä rushijoita, enkä tykkää mp5n tikityksestä, mutta ilman sitä SD:ssä nykyää ei voi pelata. Mitä vaihtoehtoja tässä sitten jää? Ottaa mp5 + 3naatti + extreme ja munkilla yrittää väistää vastustajien naatteja + samalla heittää omia 3naattia tai sitten hidastella m16n kanssa ja kuolla siihen yllättävää tilanteesee, jolloin vastustajan rushija on meidän respalla alle 15sekunnissa. Ei kiitos. Jos ennen Codin pelaaminen oli viihdyttävää, nykyään se on jo kakkamaista. Täytyy toivoa, että IW:n lupaamaa uusi SDmodi yhdellä respawnilla pelastaa tämän tilanteen, sillä mä tykkään kovasti tästä pelistä, mutta mua ei viehetä nykyinen, ja pysyväksi jäänyt pelityyli.

Mikset pelaa muita pelimuotoja? Itselläni ei Search & Destoyssa ole samaa ongelmaa, kuin sinulla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Pakko myöntää, mutta on jotenkin mennyt maku tosta COD4 verkkopelistä. Erityisesti, kun kyse on SD, olipa se sitten normi tai HC. Nykyään, siinä tapahtuu aina sama peruskaava, olipa mappi mikä tahansa, olipa deffi tai atti: extremellä nopeasti eteenpäin, 3xnaatti johoki päin, extremellä lisää juoksua, mp5silulla - tikitystä, juoksua - tikitystä, juoksua - tikitystä, mahdollisesti pläntti, jos on vielä vastustajia jäljellä. Oikeesti, pelatessa SDtä kuolen 75% mp5:en ja 20% naatteihi, loput 5% on sitte muut.

Just niinku mä pelaan ja vielä samat perkit ja ase :D Mukava pelityyli tuo.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itse en ole näitä rushijoita, enkä tykkää mp5n tikityksestä, mutta ilman sitä SD:ssä nykyää ei voi pelata. Mitä vaihtoehtoja tässä sitten jää?

SD:tä voi pelata ihan milä aseella vaan, ei se MP5 ole mikään taikasana. Ite pelaan M4:lla ja on mielestäni parempi ase. Ja kun et ole rushija ni tee vaikka overkill luokka; snipu ja rynkky.. Ja miks pitäis olla 3xfrag, ota vaikka kleikat kantoon. Onhan tossa vaihtoehtoja vaikka kuin paljon. Ja kannattaa kokeilla eri juttuja, jos aina on se MP5 + 3xfrag ni tylsäksi se pelaaminen käy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

SD:tä voi pelata ihan milä aseella vaan, ei se MP5 ole mikään taikasana. Ite pelaan M4:lla ja on mielestäni parempi ase. Ja kun et ole rushija ni tee vaikka overkill luokka; snipu ja rynkky.. Ja miks pitäis olla 3xfrag, ota vaikka kleikat kantoon. Onhan tossa vaihtoehtoja vaikka kuin paljon. Ja kannattaa kokeilla eri juttuja, jos aina on se MP5 + 3xfrag ni tylsäksi se pelaaminen käy.

Noi kleikat vaan ei toimi oikeen normipuolella. Mutta hooseessa aina kleikat kantoon ja mielellään asettaa ne juoksulinjan suuntaisesti. Jos vihulla ei ole tilaa juosta esim. oviaukosta, niin sitten vinottain kohti oviaukkoa. Ja ne laserit piiloon, ei niin että ne näkyy oviaukosta. Varsinkin hooseessa ne tappaa yllättävän kaukaa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noi kleikat vaan ei toimi oikeen normipuolella. Mutta hooseessa aina kleikat kantoon ja mielellään asettaa ne juoksulinjan suuntaisesti. Jos vihulla ei ole tilaa juosta esim. oviaukosta, niin sitten vinottain kohti oviaukkoa. Ja ne laserit piiloon, ei niin että ne näkyy oviaukosta. Varsinkin hooseessa ne tappaa yllättävän kaukaa.

Mieluummin pommiryhmä kun kleikat, ei tartte juosta niihin joka kurvissa :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

SD:tä voi pelata ihan milä aseella vaan, ei se MP5 ole mikään taikasana. Ite pelaan M4:lla ja on mielestäni parempi ase. Ja kun et ole rushija ni tee vaikka overkill luokka; snipu ja rynkky.. Ja miks pitäis olla 3xfrag, ota vaikka kleikat kantoon. Onhan tossa vaihtoehtoja vaikka kuin paljon. Ja kannattaa kokeilla eri juttuja, jos aina on se MP5 + 3xfrag ni tylsäksi se pelaaminen käy.

Joo oon huomannu saman, että kyllä siinä vähän tylsistyy jos aina samoila aseilla ja perkeillä pelaa. Ite pelasin kauan m4 + kleikat + snipu + extreme condition. Mutta nyt pelaan vaihteeks mp5 silul jne. Kyllähän se vaihtelu virkistää. Ja kannattaa vaihella niitä kleikka/3 frag perkkejä ihan kentänkin mukaan. Joissaki kentissä saa tosi hyvin alkunaateilla tappoja ja sitten joissaki kenteissä ei alkunaateilla tee mitään (esim. Vacantissa). Sen takia vaihan yleensä aina eri kenttien välein kleikat tai naatit.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuossa eilen illalla/yöllä hakattiin antaumuksella Codia vanhusten ja vähän nuortenkin kesken, niin pistinpä merkille jotta kyllä suomalaisten kanssa on mukava pelata, oli pelimode sitten S&D tai TDM. Eipä tule heittimestä silmille heti alkuun ja voi vähän jabbastakkin näillä reumaisilla sormilla:cool: .

Mutta meneppä 6 suomalaisen kanssa joidenkin muun kanssa mättämään niin et ehdi ukkoa kääntää kun jo tuubit laulaa :mad: Tästä respectit kaikille Suomalaisille !

Tosin suurta mielihyvää tuottaa sekin että tuubit naapuri syytä tyhjiksi jonka jälkeen Suomalainen korpisoturi hoitaa homman kotio :D !
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

joissaki kenteissä ei alkunaateilla tee mitään (esim. Vacantissa)

Vai ei tee mitään? :) SD:ssä Vacant on just mappi, jossa alkunaatit on heitettävä ja niillä saa paljon tappoja. En sitten tiiä, puhutko eri modesta, mutta näin SD:ssä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vai ei tee mitään? :) SD:ssä Vacant on just mappi, jossa alkunaatit on heitettävä ja niillä saa paljon tappoja. En sitten tiiä, puhutko eri modesta, mutta näin SD:ssä.

Juuri näin. Vacantissa alkunaatit ovat koko rundin avain. Pari kertaa saatu publalla airit pelkillä alkunaateilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Just niinku mä pelaan ja vielä samat perkit ja ase :D Mukava pelityyli tuo.

Onhan se mukava jos tykkää siitä. Kuten itse mainitsin, en tykkää siitä että juostaa kuin päättömät kanat ja ammutaan vastustajat tähtäämättä. Ja kyllä sekin vaatii paljon taitoo ja osaamista, mutta minusta se vaan on kämästä. Juostaan hulluna eteenpäin lähemmäs vastustajan respaa, ammutan ensin ne, jotka ovat samanlaiset rushijat ja sitten kierretään selästä loput. Siihen suuntaa SD on nykyään menny, sillä kovimmat klaanit vievät juuri tällä tavalla (5xspec, 1xassari/snipu).

Ei mitään tollast. Stopping power ja m16 ni johan kaatuu kaikki jopa vihujen snipatkin sielt kaukaa

Juuri mun oma favoritti. M16 RDS, stoppari ja riippuen tilanteesta joko dead silence tai diippari. Kleikoista ei oo mitään hyötyä, rushijat juoksevat niiden ohi ennen kuin ne räjähtää, joten pidän fragx3. Mikä on tämän setin hyvä puoli? Se, että jos mappi on laaja ja leveä, rushijat voi ampua kaukaalta ennen kuin nämä ovat kiertäneet koko mapin 15sekunnis + olen snipun pahin vihollinen. Entäs huono puoli? Se, että jos mappi pieni ja täynnä kadunkulmia, rushijat ovat heti mun kimpus olisin kentän puolesvälis tai omal respalla. Ja ymmärrätte hyvinki, kumpi vie lähietäisyydellä, jos MP5 damage on jopa suurempi kuin M16.

SD:tä voi pelata ihan milä aseella vaan, ei se MP5 ole mikään taikasana. Ite pelaan M4:lla ja on mielestäni parempi ase. Ja kun et ole rushija ni tee vaikka overkill luokka; snipu ja rynkky.. Ja miks pitäis olla 3xfrag, ota vaikka kleikat kantoon. Onhan tossa vaihtoehtoja vaikka kuin paljon. Ja kannattaa kokeilla eri juttuja, jos aina on se MP5 + 3xfrag ni tylsäksi se pelaaminen käy.

Kokeiluni tulokset ovat tehneet mulle selväksi sen, että assarista joko M16RDS tai AK47silencer + stopparit ja speksist MP5/P90silencer + stopparit/juggerit. Jos on tiukka vastustajatiimi, niin fragx3, mutta jos aloitteleva porukka niin kleikat.
Overkilliä en edes halua kokeilla normiSD:ssä, ilman stopparia rushijoita vastaan ei selviä. HCssä olen käyttänyt overia tosi paljon, yhdistelemällä speksi snipun kanssa.

Joku myös mainitsi että pelailisin muita moodeja. Pelailen kyllä, mutta eivät oikein kiinnosta. Joskus TDM, jos on mättöfiilis päällä, muut eivät viehetä. SD on jäänyt päälle ehkä entisten CS aikojen jälkee.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juuri näin. Vacantissa alkunaatit ovat koko rundin avain. Pari kertaa saatu publalla airit pelkillä alkunaateilla.

Ei millään pahalla mutta jos alkukranuihin kuolee koko tiimi Vacantissa(!) niin aikamoista turistia on ruodussa mukana.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei millään pahalla mutta jos alkukranuihin kuolee koko tiimi Vacantissa(!) niin aikamoista turistia on ruodussa mukana.

Joo, siinä on jo vähän enemmänkin tuuria, mutta kyllä siinä vacantissa lähtee varsinkin hyökkäyksessä naateilla usein 1-3. Puolustuksessakin sattuu välillä kolme kuolemaan samaan kun auton mosauttaa. Eli kyylä noi frägit täytyy olla vacantissa. Klaanimatseissa nyt jollain varmaan kleikat kannattaa olla.;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Juuri näin. Vacantissa alkunaatit ovat koko rundin avain. Pari kertaa saatu publalla airit pelkillä alkunaateilla.

joo, kyllä kun pelataan osaavien ryhmien kesken niin voittaa aina se kummalla on paremmat spekkinadet/savut. sit viel jos osaa hyökätes heittää oivat blokkinadet kentän avain kohtiin niin asia on sillä selvä. pommit on jo laitettu kun defu tiimi väistelee nadeja spawnissa :) hyvä peli, mut kyl sitä pitäs päästä jo pulttilukoilla riehuun ja jätetään se nännittäminen sämpylöille
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllähen se juokseminen pidemmän päälle alkaa väsyttää eikä sitä jaksakkaan enään publalla tehdä paljoakaan. Yleensä jos klaanin tai muitten tuttujen kanssa pelataan niin se menee siihen et: joku huutaa: "otan ninjat A/B" ja sit muutamat siellä koittaa vetää jollain acog snipuilla. Piristää oikeesti kun vetää jollain erikoisemmilla seteillä. Ite oon alkanu pitää Ak47 enemmän ja enemmän lähinnä sen takia että on yllättävän tehokas ja tapppaa normipuolellakin 3 ammuksesta jos osuu kaveriin hyvin. Sitte vielä ceeneloset ja Dead Silence messiin niin on setti valmis.

Mutta jos alkaa pännimään niin se menee just siihen MP5, naatit, stoppari ja juoksu. Alkunaateilla pari ja sitte vihuja selkään niin ei sitä kauaa jaksa. Klaanimatseissa taas olen huomannu että kun viis kuudesta vastustajasta käyttää M16 (inhoon asetta ite mut käytän sitä silti kans) niin sieltä ammutaan random kuteja respaan ja sitte kämpitään respassa ja odotellaan. Noh, ärsyttää sen takia mua koska se on paras pelityyli mua vastaan :rolleyes:.

Tuntuu kyllä oudolta että jättävät Cod 4 tähän eivätkä edes lupaille uusia mappeja. Peli on vieläkin hyvin suosittu ja uskoisin että uusille mapeille/aseille tulisi käyttöä. Kunhan eivät olisi yhtä surkeita kun edelliset mapit... Luin tosta SnD moodista jossa saa kuolla kerran, niin mietin että mites mahtaa mennä se respaaminen kun esim. Crashissa 1vs1 pläntt B:lle, hyökkääjä kuollut jo kerran puolustaja ei kertaakaan, puolustaja kuolee ja hyökkääja juoksee vaikka kleikkaan ja sitte puolustaja respaa ja defusaa pommin koska hyökkääjät kuolleet ja pommissa vielä reilusti aika. Kyllä ne ton varmaan jotenkin fiksusti hoitaa...

Vaikka Vacantissa jäisit lähes respaan kämppimään niin saatat kuolla naattiin jos vastustaja tietää sen pikkuruisen kolon josta heittää...
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vai ei tee mitään? :) SD:ssä Vacant on just mappi, jossa alkunaatit on heitettävä ja niillä saa paljon tappoja. En sitten tiiä, puhutko eri modesta, mutta näin SD:ssä.

No harvemmin oon ite kuollu alkunaatteihin tuossa kentässä mutta...jos tuo sitten oli huono esimerkki.

Ehkä pipeline olis parempi esimerkki siihen.
 
Ylös Bottom