Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tämä combo ärsyttää huomattavasti enemmän kuin grenade launcheri varsinkin kun noita RPD kaltaisia aseita ei todellakaan oikeasti juosten kuljetella mihinkään saati liikkeessä ammuta.

Itse suosin AK-47 tai MP5 silencerillä ja UV-jammerilla... tämän vuoksi ei oikein muuta tule pelattua kuin HC matseja kun jos normi puolelle erehtyy niin on lähes pakko perkata stopping power mikä on aika bullshit perkki.

Vaihdat siihen mp5 stopping powerin, bandolierin ja steady aimin, niin normipuoli rullaa hyvin tutulla aseella ja harvemmin tarvii alle 20 tapon lähteä matsista kotiin. Turha perkkihän tuo SP on mutta normipuolella melkein pakollinen, eikä ne äijät ihan ensimmäisestä kudista putoa silloinkaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaihdat siihen mp5 stopping powerin, bandolierin ja steady aimin, niin normipuoli rullaa hyvin tutulla aseella ja harvemmin tarvii alle 20 tapon lähteä matsista kotiin. Turha perkkihän tuo SP on mutta normipuolella melkein pakollinen, eikä ne äijät ihan ensimmäisestä kudista putoa silloinkaan.

Joo mutta itse en voi sietää sitä että tappo/kuolema ratio ois enemmän kuin 1/3 ratio ja se että näkyy radarissa aikalailla takaa sen että nousee tuon yli :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meinaa on se eri meininki vetää grenade launcherilla jos esim HC TDM:ssä on lopussa tappoja +30 mikä tarkoittaa sitä että osuu helvetin hyvin myös ilman red dottia.

Se on vaan niin paska ase että ei oo toista.Privasta kickin heti pelin loputtua noobin käyttäjät...silkkaa paskaa.

Ja noita +30 lukuja saa myös aktiivisesti pelaamalla myös ilman toobia,ja ilman red dottia ja acogia.....silu on pop.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Meilläkin tapana kieltää nuubituubit privalla. Jos ei puhe mene perille ni potku perseeseen yleensä ajaa asiansa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tervehys

Olis mukava päästä pelailee suomi-immeisten kanssa, ensisijaisesti en mitää klaania ettiskele, ihan vaan randompeliseuraa kun ei tuo peli nyt niin hanskassa ole. S&D tuntuu olevan suosiossa täällä, se on jääny itellä kokeiluasteelle, hc-td:tä on tässä tullu tahkottua, kaikki tietty käy. Mikkisettiä ei ole, vielä ainakaan. Niin pointti, lisätkää, ei jaksa sitä kitinää ja viheltelyä vittiperkula! :eek:

-sammu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikka vihaankin pelin yksinpeliä, ostin PS3 version että voisin pelata jotain serkkuni kanssa onlinessa. Ihan ok peli online, Rainbow on vieläkin tosin parempi imo. Mutta kysymys:
Onko minun linjoissani jotain vikaa, vai kuulostaako noi mikrofooni puheet PS3 peleissä aina siltä kun ne tulisivat suoraan takalistosta? :p
Ei meinaa saada kauheasti selvää kun ihmiset pulputtavat menemään ja kokoajan kuuluu jotain staattisia ääniä ja pätkintää. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mutta kysymys:
Onko minun linjoissani jotain vikaa, vai kuulostaako noi mikrofooni puheet PS3 peleissä aina siltä kun ne tulisivat suoraan takalistosta? :p
Ei meinaa saada kauheasti selvää kun ihmiset pulputtavat menemään ja kokoajan kuuluu jotain staattisia ääniä ja pätkintää. :D
Suurimmalla osalla porukkaa on BT-kuulokkeet, joissa laatu vaihtelee aika lailla. Parhaiten tuntuu pelittävän ihan perus usb-headsetit. Oma Nokian BT-nappi pitää olla säädettyna mikistä täysille että mitään kuulee. Ja sitten se jatkuva akun lataaminen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jees vanha peli vielä jaksaa kiinostaa, tuskin tulee vielä uusia pelejä hyllyyn niin Codia jaksaa kyllä pieksää, kun kohta puoliin saa Golden assaultinkin ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Suurimmalla osalla porukkaa on BT-kuulokkeet, joissa laatu vaihtelee aika lailla. Parhaiten tuntuu pelittävän ihan perus usb-headsetit. Oma Nokian BT-nappi pitää olla säädettyna mikistä täysille että mitään kuulee. Ja sitten se jatkuva akun lataaminen.

Socomin mukanahan tulee ilmeisesti "paremmin" toimiva sonyn oma mikki, sitä sitten hankkimaan. Itsellä kanssa Nokian BT ja akun kesto on todella hyvä ja kuuluvuuskin erinomainen. Kävi hyvä tuuri mallinvalinnassa ilmeisesti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itellä logitechin usb headset ja hyvin kuulee mitä porukka puhuu. Pianhan alkaa konsolifin CoD 4 liiga ja perjantaina eka matsi meillä eessä :)

Paras classi imo on:

Ak-47 + red dot sight + red tiger camouflage
Golden Desert Eagle

2x claymore
Stopping Power
Deep Impact

smoke
nade
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo mutta itse en voi sietää sitä että tappo/kuolema ratio ois enemmän kuin 1/3 ratio ja se että näkyy radarissa aikalailla takaa sen että nousee tuon yli :)


Sori meni tuo vähän ohi, mitä tarkoitat tuolla 1/3 ratiolla? Ei se TDMssä nouse kyllä kovin helpolla kolmeen jos vaan rynnit ja paukutat. Boksin puolella oma KD ratio on 2.06 ja se on pelkällä HC SDllä pelattuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sori meni tuo vähän ohi, mitä tarkoitat tuolla 1/3 ratiolla? Ei se TDMssä nouse kyllä kovin helpolla kolmeen jos vaan rynnit ja paukutat. Boksin puolella oma KD ratio on 2.06 ja se on pelkällä HC SDllä pelattuna.

Itsellä kun homma loistaa ja toisella puolella ei kaikki ole Daedaluz tason pelaajia niin yleensä HC TDM puolella on kuolemat alle 5 ja tapot päälle 20... ei siihen oikeasti tarvita mitään muuta kuin silu, UV-jammeri ja mappituntemusta. Ja ei en harrasta leiriytymisiä makuupussin kera... rushimisesta ei tule mitään mutta fiksusti liikkuminen toimii vallan mainiosti.

Ja tuo 1/3 ei tarkoita kolmea kuolemaa vaan kolmas osaa tappojen määrästä... en siis tarkoita pelin laskemaa tappo/kuolema ratiota vaan kyseisen mapin. Pelin laskema tappo/kuolema ratio on mulla vaan joku 1.4 kun tulee harrastettua aika paljon kännipelailuja :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti pelaajat eivät lähde tästä osasta, vaikka viides onkin tuloillaan. Tottakai on myös sellaisia ihmisiä jotka eivät osta viidettä osaa sen takia koska se on eri kehittäjätiimin luonnos.

Itse ostan kyllä viidennen osan, mutta en usko että nelos osa jäisi syrjään.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hmm.. kyllä tuo KFIN-liiga lisää tämän pelin ikää hieman. Täysin lasahtanut fiilis kun ennen pelasi, mutta tän illan matsi muutti paljon. Huumorilla kun pelataan ison Suomipoppoon kanssa, niin ai että...
Ja ihan jyväshyvä matsi oli. Kiitokset osanottajille.:)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toivottavasti pelaajat eivät lähde tästä osasta, vaikka viides onkin tuloillaan. Tottakai on myös sellaisia ihmisiä jotka eivät osta viidettä osaa sen takia koska se on eri kehittäjätiimin luonnos.

Itse ostan kyllä viidennen osan, mutta en usko että nelos osa jäisi syrjään.

Ite en usko että ees ostan koko peliä jos on samaa tasoa kun CoD3 kun kerran on niiden tekele jälleen kerran... vaikka kuin on CoD4 engine siinä niin ei se muuta asiaa paskan vertaa jos on yhtä lailla sitä itseään kuin CoD3 oli.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite en usko että ees ostan koko peliä jos on samaa tasoa kun CoD3 kun kerran on niiden tekele jälleen kerran... vaikka kuin on CoD4 engine siinä niin ei se muuta asiaa paskan vertaa jos on yhtä lailla sitä itseään kuin CoD3 oli.

Viimeistään CoD4 jää, kun Sosomi saapuu kauppaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

OFF-TOPIC:
- Kuinka laadukas se Socomin mukana tuleva Bluetooth headset on? Onko sinulla mitään käsitystä?

Ite oon lukenu et pitäs olla aika pätevä... desing on ainaki aika paljon fiksumpi ku se mikä tuli warhawkin messissä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Itsellä kun homma loistaa ja toisella puolella ei kaikki ole Daedaluz tason pelaajia niin yleensä HC TDM puolella on kuolemat alle 5 ja tapot päälle 20... ei siihen oikeasti tarvita mitään muuta kuin silu, UV-jammeri ja mappituntemusta. Ja ei en harrasta leiriytymisiä makuupussin kera... rushimisesta ei tule mitään mutta fiksusti liikkuminen toimii vallan mainiosti.

Ja tuo 1/3 ei tarkoita kolmea kuolemaa vaan kolmas osaa tappojen määrästä... en siis tarkoita pelin laskemaa tappo/kuolema ratiota vaan kyseisen mapin. Pelin laskema tappo/kuolema ratio on mulla vaan joku 1.4 kun tulee harrastettua aika paljon kännipelailuja :)

Mitäs tolla tarkotit?:D

Kohtasin eilen kivan bugin! Alotin uuden prestigen ja ekas normi S&D matsissa sain kait 4 levelii ja pisteitä jotain 400. Kun palasin lobbyyn mun score mittari ei mahtunu perus skaalaan vaan meni yli TV ruudusta ja kas kummaa scoree tuli -400. En pystyny tekeen lainkaan classeja ja se alko todella v*tuttaan vaikka olin jo levelillä 5. No eipä mitään pelailin lisää S&D:tä ja maailman score laski sitä mukaan paljonko sain scoree pelin aikana. Leveli pomppas takas neloseen ja uudelleen vitoseen ja tätä toistui muutaman kerran. Alkoi toivo loppua kunnes napsahti leveli 6 ja classit aukes. Lopputulos CoDi On BUGINEN:eek:

20082008238.jpg


Tos näkyy kun classeja ei pysty tekeen.
 
Ylös Bottom