Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaahan pro sniputtajat: miten hemmetissä noilla aseilla saa kunnon tappolukemia?
Parhaimmillani olen saanut reilut 20 tappoa normaali tdm:ssä. Voiko snaippaamalla saada kunnon tuhoa aikaan vai onko sen tarkoitusksena olla muuten vain hauskaa? Tai sitten olen vain umpisurkea.:D

M40 on ollut aseena. Vai onko barret 50 sitten kuitenkin se parempi näistä? Entä saako barretilla tapettua ilman stopping poweria? Silloinhan siihen vois kylkiäisiksi laittaa toisen aseen lähitaistelua varten.

Sniperilla saa kunnon tuhoa aikaan, varsinkin Search & Destroyssä. Mielestäni Stopping Poweria kannattaa käyttää normaalissa pelimuodossa, mutta ei Hardcoressa. Hardcoressa saat tapettua millä vaan Sniperilla kenet vaan missä vaan jos et poraa seinän läpi. Eli voit käyttää overkilliä jotta saat toisen aseen.

Mielestäni Hardcoressa parhaat Sniperit ovat M40A3 tai Dragunov. Normaalissa sen sijaan en ole niin varma, mutta itse käyttäisin M40A3:sta Stopping Powerilla.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hullua että eivät halua pitää COD4-skeneä yllä tuon kauempaa. Pelissähän olisi ainesta vuosia kestäväksi moninpelihitiksi, mutta tuo pitää pilata lykäämällä väkipakolla väännettyä jatko-osaa kerran vuodessa markkinoille ja lopettamalla kaikenlainen kehitystyö :(. Kyllä minä pelaisin tuota vielä pitkään, mutta eiköhän pelaajakunta muuten kuole pikkuhiljaa pois kun ei enää mappilisäreitä ja muuta hauskaa tule ja jatko-osakin saapuu markkinoille.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kertokaahan pro sniputtajat: miten hemmetissä noilla aseilla saa kunnon tappolukemia?
Parhaimmillani olen saanut reilut 20 tappoa normaali tdm:ssä. Voiko snaippaamalla saada kunnon tuhoa aikaan vai onko sen tarkoitusksena olla muuten vain hauskaa? Tai sitten olen vain umpisurkea.:D

M40 on ollut aseena. Vai onko barret 50 sitten kuitenkin se parempi näistä? Entä saako barretilla tapettua ilman stopping poweria? Silloinhan siihen vois kylkiäisiksi laittaa toisen aseen lähitaistelua varten.

Tavallisessa TDMssä harvemmin näkee sniputtajia listan kärjessä, hardcoressa se voi ollakin mahdollista kun tutkaa ei ole jatkuvasti käytössä. UAV jammerilla ja silencerilla varustetut kaverit kyllä tiputtaa snipuja aika nopeaan jos paikka ei vaihdu.

Tänne on niin moni hehkuttanut omia tappolukemiaan niin nyt on kerrankin pakko avautua: eilen yöllä S&D matsissa Saksalaisen poppoon keskellä voitto tuloksella 4-1, oma saldo 23-1 :o

Tarina ei välttämättä ole eeppinen, mutta eeppisiä peliosuuksia kyllä löytyy.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä, pari pelin kohtaa voidaan nostaa ylemmälle jalustalle, mutta muuten yksinpeli tasapaksu tekele.

Sniputehtävä siellä 80-luvulla menee kyllä top vitoseen kaikkien aikojen pelitehtävissä, kaikki pelit ja konsolit ja koneet mukaan laskettuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tohon snipaamiseen sen verran, et jokasella on se oma aimkäsi/peukalo ja tavat tiputtaa niitä vihuja, pelaamalla ja kokeilemalla löytyy se oma tyyli jne. :)

Ja tohon singleplayeriin: Mun mielestä ei ole edes mieltä pelata MP ennen kun on SP tullu pelattua läpi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hullua että eivät halua pitää COD4-skeneä yllä tuon kauempaa. Pelissähän olisi ainesta vuosia kestäväksi moninpelihitiksi, mutta tuo pitää pilata lykäämällä väkipakolla väännettyä jatko-osaa kerran vuodessa markkinoille ja lopettamalla kaikenlainen kehitystyö :(. Kyllä minä pelaisin tuota vielä pitkään, mutta eiköhän pelaajakunta muuten kuole pikkuhiljaa pois kun ei enää mappilisäreitä ja muuta hauskaa tule ja jatko-osakin saapuu markkinoille.

Aamen todellakin! Oon 1000%:sti samaa mieltä!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ja tohon singleplayeriin: Mun mielestä ei ole edes mieltä pelata MP ennen kun on SP tullu pelattua läpi.

Mulla on ainakin mieltä löytynyt, pauttiarallaa 500 tuntia onlinepelissä ja yksinpeli on edelleen kesken. :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oletko aktivoinut kartat game of the year editionin mukana tulleella koodilla?Jos et, niin siksi herjaa.

Mihin tää kyseinen koodi pitää laittaa? Mullaki on tuo Game of the Year edition -setti, mut en tiedä minne se koodi pitää syöttä että tulis noi mapit pelattaviksi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Muistaakseni sun pitää ensin käydä netissä jollain sivulla ja ainakin sinne laittaa se koodi.Ohjeet löytyy niistä game of the year editioinin lipukoista.XO:lla aikoinaan avasin koodilla kartat ja hyvin toimi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Hullua että eivät halua pitää COD4-skeneä yllä tuon kauempaa. Pelissähän olisi ainesta vuosia kestäväksi moninpelihitiksi, mutta tuo pitää pilata lykäämällä väkipakolla väännettyä jatko-osaa kerran vuodessa markkinoille ja lopettamalla kaikenlainen kehitystyö :(. Kyllä minä pelaisin tuota vielä pitkään, mutta eiköhän pelaajakunta muuten kuole pikkuhiljaa pois kun ei enää mappilisäreitä ja muuta hauskaa tule ja jatko-osakin saapuu markkinoille.


Vaikka se codi5 tuleeki markkinoille, niin itse uskon että cod4 on jo klassikko eikä pelaajakunta tulee häviämään kyseisestä pelistä vielä muutamaan vuoteen mihinkään. Varmasti jotain taukoja tulee ja tyypit vähä kokeilee ja rämpyttelee totaa WW2 cod5:sta mutta sitten palaa kuitenkin takaisin turvalliseen cod4:sen pariin. Pelaajia cod4:ses on kuitenkin noin 3-4miljoona ellei enemmän, niin tuskin ne nyt häipyy hetkessä mihinkään vaikka tulis cod7. Cod1:sessäkin on vielä reulisti pelaajia mitä välillä käyn vähä rämpyttelee. Että nelonen jatkaa vielä vuosiin, siitä olen varma.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vaikka se codi5 tuleeki markkinoille, niin itse uskon että cod4 on jo klassikko eikä pelaajakunta tulee häviämään kyseisestä pelistä vielä muutamaan vuoteen mihinkään. Varmasti jotain taukoja tulee ja tyypit vähä kokeilee ja rämpyttelee totaa WW2 cod5:sta mutta sitten palaa kuitenkin takaisin turvalliseen cod4:sen pariin. Pelaajia cod4:ses on kuitenkin noin 3-4miljoona ellei enemmän, niin tuskin ne nyt häipyy hetkessä mihinkään vaikka tulis cod7. Cod1:sessäkin on vielä reulisti pelaajia mitä välillä käyn vähä rämpyttelee. Että nelonen jatkaa vielä vuosiin, siitä olen varma.

Kyllä varmasti pelaajia löytyy, mutta itse toivoisin samanlaista jatkuvaa tukea kuin esim. Bungie osoitti Halo 2:ta (ja 3:sta) kohtaan. Uusia karttoja yms. pelilistapäivtyksiä ilmestyi jopa yli 2 vuotta julkaisun jälkeen, jotka muuttuivat aina ilmaiseksi muutaman kk:n jälkeen. Piti pelin lautasella tasaisesti aina Halo3:n julkaisuun asti ainakin täällä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitään parempaa ketjua en tälle löytänyt:
Nyt joku äkkiä poimii mut mukaan tonne tulevaan CoD4-liigaan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitään parempaa ketjua en tälle löytänyt:
Nyt joku äkkiä poimii mut mukaan tonne tulevaan CoD4-liigaan :D

eikös tuo samffa ole laittamassa jonkinnäköistä joukkuetta pystyyn liigaa varten joten kysyppäs siltä ja ota pari kaveria mukaan vielä nii saatais yks tiimi lisää :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oli kyllä mukavat haulikkomätöt viime yönä privapelissä. Harmi vaan että mulla netti pätkäs eikä mua sen jälkeen kutsuttu enää. Ei kai vaan johtunu siitä että voitin melkein kokoaja...:rolleyes::)
 
Ylös Bottom