Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistäs hyvästä voi saada 5-0 voiton puplalla S&D:ssä?

PS. Suomi klaanit haastakaa Da! HC käy myös!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mistäs hyvästä voi saada 5-0 voiton puplalla S&D:ssä?

PS. Suomi klaanit haastakaa Da! HC käy myös!

En tiiä, kai ownattii vaan liikaa :p

Kerran on myös käynyt niin että johdettii kolmen ekan rundin jälkeen 4-0 ja hävittiin seuraa kierros jolloin peli oli 4-1 ja me hävittiin sen jälkeen koko peli 4-1. Siis ekas ollaan johdossa 4-0 ja sitte hävitään 4-1 voitoon :confused:. Täytyy sanoa et silloin oli pikkusen pihalla että mitä hittoo äskön oikeen tapahtu.
:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Timppa sun vanhemmat on rajoittanu sun pleikkaritilin ku sä vaan puhut rumia meille ku pelataan codia sun kans.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no johan otti ohrarieska!

Mitä hittoa tarkottaa:


:eek:

Jos et ole master accountin omistaja niin mene sen käyttäjälle, kirjaudu sisään, klikkaa siitä profiilin hallinta (vai mikä se nyt oli), mene sub account managment (mikä lie suomeksi), ota oma accountis (sähköposti on siinä), pistä chat asetukset erilaisiksi. Tuli sama juttu ressissä myös.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos et ole master accountin omistaja niin mene sen käyttäjälle, kirjaudu sisään, klikkaa siitä profiilin hallinta (vai mikä se nyt oli), mene sub account managment (mikä lie suomeksi), ota oma accountis (sähköposti on siinä), pistä chat asetukset erilaisiksi. Tuli sama juttu ressissä myös.

no hemmetti, en mä tullu aatelleekskaa tota juttua, aattelin nääs alkaa nopoilemaan mun toisella pelinikillä ekaa kertaa... mut tänks tu neuvo :)
Edit, nyt oon pistämässä Sub accountteja niin että voi tsättäillä, mut ei siellä näy sitä tiliä mikä mulla on toinen tili, siel on vaa kaks tiliä, eikä noi email osoitteet ole mun :eek:
Toinen editti: En voi muuta vääntää Sub accounteille ku sen et kuinka paljon ne saa kuussa käyttää rahaa, muuta en voi perskule väsätä :mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no hemmetti, en mä tullu aatelleekskaa tota juttua, aattelin nääs alkaa nopoilemaan mun toisella pelinikillä ekaa kertaa... mut tänks tu neuvo :)
Edit, nyt oon pistämässä Sub accountteja niin että voi tsättäillä, mut ei siellä näy sitä tiliä mikä mulla on toinen tili, siel on vaa kaks tiliä, eikä noi email osoitteet ole mun :eek:
Toinen editti: En voi muuta vääntää Sub accounteille ku sen et kuinka paljon ne saa kuussa käyttää rahaa, muuta en voi perskule väsätä :mad:

Monta alter egoa sulla oikeen on, ja koskahan nämä mahdollisesti ilmenevät??

Timppa78: puhuu rumia
Timppa82: punkkari
TimppaBejing: urheilu sankari
TimppaWallStreet: herrasmiesmäinen, korrekti käyttäytyjä
TimppaNightLife: naisia vikittelevä pleiboi??? What! :D

Voitko sää vaan poistaa masteri accountilta kaikki ikärajoitteet?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Monta alter egoa sulla oikeen on, ja koskahan nämä mahdollisesti ilmenevät??

Timppa78: puhuu rumia
Timppa82: punkkari
TimppaBejing: urheilu sankari
TimppaWallStreet: herrasmiesmäinen, korrekti käyttäytyjä
TimppaNightLife: naisia vikittelevä pleiboi??? What! :D

Voitko sää vaan poistaa masteri accountilta kaikki ikärajoitteet?

no se jota ny koitan saada toimimaan ni se selvinnee kaikille varmaa siinä vaiheessa kunhan saan vaa jostai sen mikin tälle toimimaan, ku tulee toi chattäys jutska vaa kokoajan ku meen onlineen CoDssa :mad:
Enkä mä löyä sellasta valikkoa masterilta tai subilta, tulee vaa kaks outoa sähköposti osoitetta jolle voin laittaa rahaa :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no hemmetti, en mä tullu aatelleekskaa tota juttua, aattelin nääs alkaa nopoilemaan mun toisella pelinikillä ekaa kertaa... mut tänks tu neuvo :)
Edit, nyt oon pistämässä Sub accountteja niin että voi tsättäillä, mut ei siellä näy sitä tiliä mikä mulla on toinen tili, siel on vaa kaks tiliä, eikä noi email osoitteet ole mun :eek:
Toinen editti: En voi muuta vääntää Sub accounteille ku sen et kuinka paljon ne saa kuussa käyttää rahaa, muuta en voi perskule väsätä :mad:

Kyllä siellä pitäisi olla myös se chatti asetukset, minulla ainakin. Tutki koko juttu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kyllä siellä pitäisi olla myös se chatti asetukset, minulla ainakin. Tutki koko juttu.

ei ollut, kun ei ollut edes sählöpostiosoitetta sub accountistani... mutta joo, nyt tein uuen tilin, ni pääsen hieman hauskaa pitämään... :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Huomasin kakkos nikillä pelatessa, että mitä vitsiä, noi S&D:ssa tulleet pläntti pisteet tuu sitte siihen lopullisiin pisteisii joka rankkia nostaa... miksi?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikös se mee sillei että nämä match bonukset nostaa sitä leveliä (1-55), mutta eivät mene sinne world rankkiin? Sama juttu taisi olla suoritettujen challengejen kanssa? En tiedä miksi näin, mutta siltä vähän tuntuu.

Voi olla etten tiedä mistä puhun, en ole peliä vielä kauheasti ehtinyt pelata.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

dodiin.. nyt on maalta tultu takasin.. ja pääsee taas pelailemaan. Ei malta oottaa et pääsee räiskii pislalla hetuja :D

Ja kiitkoksia kaikille jotka ovat antaneet äänensä CB ladder voteen.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eli "testasin" tossa äskön niin pläntti pisteet menee suoraan match bonukseen(yks pläntti yks tappo, lopullinen 50 pistettä ja match bonus oli jotain 150 :o) . Eli tämä on varma. Challange pisteet eivät taas mielestä vaikuta maailman rankkiin koska exp määrä on erikseen ja se on suurempi kuin score.



Voi olla etten tiedä mistä puhun, en ole peliä vielä kauheasti ehtinyt pelata.

;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei toi levelien Expa oo suoraan verrannollinen tohon leader boardin scoreen:rolleyes: Ja kerros Junnu mulle miks voin saada match bonuksen 37, vaikka oon plänttiny pommin ja tappanu 3 vihollista:confused::) Junnu sun teoriat sukkaa:p

Tohon ylempään esimerkkinä quassimo scoree alle 500000 ja se on vikal prestigel. Ja vähimmäis expa määrä sen tason saavuttamiseen on yli miljoonan, et silllee:rolleyes:

Challenge pisteet kylläkin menee tohon match bonukseen, kun sain kerran HQ:ssa yli 3000 match bonusta. Tääkään ei nosta samaa määrää sitä scoree.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jjep eli scoret ja plantit menee world scoreen mutta challenget ja bonukset muuten ei.

TAI sitte scoret menee world scoreen mut plantit ja challenget pelkkii expoihin.

Yheltä prestigeltä saa 125490 xp.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noniin, eli nyt sit on otettu yhteyttä ClanBasen admineihin jotka lupasivat ottaa yhteyttä "korkeampiin" admineihin, ottaakseen nyt sit kunnolla tuon CoD4 ps3 ladderin lisäämisen tuonne clanbase.fi elikkä kaikki jotka ei vielä ole recannu, niin www.clanbase.com ja votea ladderille http://clanbase.ggl.com/ladderpetition_vote.php?lpid=9598

Ja tuo kanava mikä nyt pikkuhiljaa alkaa olee joidenkin käyttäjien tiedossa/käytössä #CoD4Ps3.fi @ Quakenet

Elikkä muut ja mirciin ja kanavalle.. :)

Kohta on kunnon laddu ja matsien haku huomattavasti helpompaa mircin kautta!


R3 - Ryminällä Rankasti Runtaten
:cool:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noniin, eli nyt sit on otettu yhteyttä ClanBasen admineihin jotka lupasivat ottaa yhteyttä "korkeampiin" admineihin, ottaakseen nyt sit kunnolla tuon CoD4 ps3 ladderin lisäämisen tuonne clanbase.fi elikkä kaikki jotka ei vielä ole recannu, niin www.clanbase.com ja votea ladderille http://clanbase.ggl.com/ladderpetition_vote.php?lpid=9598

Ja tuo kanava mikä nyt pikkuhiljaa alkaa olee joidenkin käyttäjien tiedossa/käytössä #CoD4Ps3.fi @ Quakenet

Elikkä muut ja mirciin ja kanavalle.. :)

Kohta on kunnon laddu ja matsien haku huomattavasti helpompaa mircin kautta!


R3 - Ryminällä Rankasti Runtaten
:cool:
Tässä vastaus joka saatiin clanbasen admineiltä: "tomorrow i will ask at some higher admins"

Eli vastaus saattaa tulla piakkoin!
 
Ylös Bottom