Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ei kai siinä mitään vikaa.. mut siis parempaakin on tarjolla.. Siitä vaan ei vielä konsolipelurit tiedä.

Kyllä se tiedetään mutta sieltä puuttuu niin paljon noita laddereita että noilla PS3:en laddereilla mitä siellä on niin toiminta on aikas poloista ! Console Gaming ja GameBattles sivustoilla on panostettu nimenomaan konsolipeleihin ja hyvä näin ! Menee nimittäin sen verran suureksi tuo pelilöiden ja ladderien määrä ettei siellä staffikaan pysy perässä saatika ehdi päivitteleen sääntöjä sun muita !


Näitä modeja ei hirviästi pelata eikä Resistancea juuri ollenkaan !

CoD3 - Capture the Flag 3on3 - - Join ladder Regular ladder
Resistance: Deathmatch 1on1 Hybris 1 35 Join ladder Regular ladder
Resistance: Team Deathmatch 4on4 - - Join ladder Regular ladder
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs tossa Consolegamingissä on vikana?:confused: Ainakin meidän porukka on aivan hyvin saanu matseja siellä.

Esimerkiksi se että matsin optionsista ei ole HC "täppää".Vaikka kuinka lukisi kommentissa että vain hc,niin eikö siitä pidä alkaa vängätä.Kyllä siellä matseja saa ei se siitä lieni kiinni olekkaan.Mutta löytyy myös niitä jossa on se hc optioa..olikohan gamebattles.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Esimerkiksi se että matsin optionsista ei ole HC "täppää".Vaikka kuinka lukisi kommentissa että vain hc,niin eikö siitä pidä alkaa vängätä.Kyllä siellä matseja saa ei se siitä lieni kiinni olekkaan.Mutta löytyy myös niitä jossa on se hc optioa..olikohan gamebattles.

Gamebattles tarjoaa ton HC opition, siks papat siirtyi sinne puolelle pelaamaan. Kyllästyttiin siihen normi vs. HC vääntämiseen.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sinne tullaan jos tulee HC-nappula, ehdotas roopertti sitäkin ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

www.gamebattles.com <- Meidän klaani siirty tonne, koska CG ei suostunut lisäämään HC-optiota matsintekoon. GB voi siis valita että hardcore - enabled. :o

HC klaanit sinne vaan kaikki!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sinne tullaan jos tulee HC-nappula, ehdotas roopertti sitäkin ;)

No siis se jos ei heti tule, niin kun hihkasee niin kyllä ne sellasen lisää. tai sit HC ladderit ihan erikseen.

Jutun pääasia ois nyt se, et mahd. moni reccais tonne (ps3 pelaajana) koska tuol on paljon niitäkin joilla ei oo ps3 valittuna vaikka usein pelaiskin. Recattua sitten pitäis luoda oma klaani (ei ole pakko) mut mitä suurempi määrä recannei ps3 klaanei sen parempi. Tän jälkeen luonnollisesti lisäätte membunne klaanin listoihin. Sitten vaan laittaan votea tuohon aikasempaan mainittuun linkkiin. :)
Uskokaa pois et jos nyt sakki jaksaa nähdä vähän vaivaa ton eteen niin kyl tosta hyvin toimiva systeemi tulee.

@Quakenet #CoD4Ps3.fi
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Noh, hihkaise ;) Tommonen HC-ladder on tehokas houkutus suomalaisille ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sinällään aika naurettavaa että ConsoleGamingissä ei ole tuota HC mahdollisuutta, koska onhan siinä Friendly Fire ON/OFF joten luulisi että olisi myös Hardcore ON/OFF optio. Summer Ladderiinhan tuli toi RPG päälle tai pois nii olis luulle et olisivat samantien laittanu hardcoren siihen messiin. Tyhmää toimintaa mun mielestä CG:ltä.

Ja Da Clan pelaa mielellään suomiklaaneja vastaan hc:ta joten haasteita vaan kehiin! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minä nyt lopultakin pääsin tohon cod kanavalle mircillä. Kyllähän porukkaa on melekeen kymmenen. Ketään ei nyt ole sanaakaan vielä sanonut, mutta eiköhän ne pian jotain sano:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Minä nyt lopultakin pääsin tohon cod kanavalle mircillä. Kyllähän porukkaa on melekeen kymmenen. Ketään ei nyt ole sanaakaan vielä sanonut, mutta eiköhän ne pian jotain sano:D

ne varmaan kämppii. huutele vähän ni kyllä ne vastaa, haulikolla. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kaipais vähän helppiä! Taloon tuli uus langaton modeemi ja ei oo codi meinannu pelata oikein sillä(ei lataa playlistejä eikä voi joinia partyihin). Joten pitäiskö mulla aukoa joitain portteja tuosta modeemista vai mikä avuksi??:confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kaipais vähän helppiä! Taloon tuli uus langaton modeemi ja ei oo codi meinannu pelata oikein sillä(ei lataa playlistejä eikä voi joinia partyihin). Joten pitäiskö mulla aukoa joitain portteja tuosta modeemista vai mikä avuksi??:confused:

Olisko modeemi kenties Telewellin EA-510?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nyt kaipais vähän helppiä! Taloon tuli uus langaton modeemi ja ei oo codi meinannu pelata oikein sillä(ei lataa playlistejä eikä voi joinia partyihin). Joten pitäiskö mulla aukoa joitain portteja tuosta modeemista vai mikä avuksi??:confused:

Tästä on oma ketju
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mulla on toi "Game of the Year Edition, 4 new multiplayer maps"... mutta sit peli ilmoittaa online-modessa "Disabled, you don´t have the new map pack" tai mitä lie onkaa.. mikä avuksi? ottaa hivenen päähän


Edit.. kiitoksia, vois joskus lukea mitä niissä papereissa lukee:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Oletko aktivoinut kartat game of the year editionin mukana tulleella koodilla?Jos et, niin siksi herjaa.
 
Ylös Bottom