Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ootteko nyt aivan varma, että puhutte samasta pelimodesta..?
Oon kyllä ite huomannu, että eri modeissa on eri kicktime.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vomiitti puhuu ainakin äs deestä.. Taitaa olla daeda tällä kertaa väärässä ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en tajuu että miks SD:ssä jotku tyypit ei liiku ollenkaan ennen ku kaikki tai ainaki melkeen kaikki muut omasta tiimistä on kuollu. Mistä ihmeestä on kyse?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

^Mun toinen viesti mitäh??? En lähettäny sitä kahta kertaa ja toi aikaväli nii ei oo ainakaa tuplat:confused:

OK! Myönnän et Uta(korven) poju on oikeessa:p , mut selittäkää mulle miks mut on kikattu ku en oo liikkunu ja ase on ollu valittu:confused: Käyny aika monta kertaa:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Löytyykö mIRC:istä jokin kanava klaani etsintään?

Vastaus tuli tosi myöhään! :D Mut siis eikö IRC @ Quakenet verkkoon vois sovittaa jonkun kanavan
pelkästään ps3 cod4 pelaajille. Sais reaaliaikaisesti kiinni, joten matsien yms, hakeminen olisi huomattavasti helpompaa!

joten ladatkaa kaikki mIRC www.mirc.com yhdistäkää @Quakenet serverille ja tulkaa #CoD4Ps3.fi kanavalle. Apua mircin käyttöön ja muutenkin hyvä vilkasta ensin vähän @Quakenet sääntöjä etc. www.quakenet.org

Moni teistä varmaankin käyttää tai on käyttänyt jotain irc clienttiä. mIRC on ihan perus softa ilman mitään ylimääräisiä scriptejä.

Yksi helppo ja yksinkertainen vaihtoehto on ladata mozilla firefox:iin chatzilla joka on siis selaimessa toimiva irc. chatzilla on ehkä jopa "aloittelija" ystävällisin.

Eli kaikki CoD4 PS3 pelurit #CoD4Ps3.fi @ Quakenet
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mä en tajuu että miks SD:ssä jotku tyypit ei liiku ollenkaan ennen ku kaikki tai ainaki melkeen kaikki muut omasta tiimistä on kuollu. Mistä ihmeestä on kyse?

Jos ne on ollut vaikka vessassa ja tulleet juuri sitten takasi. Tosin ite ku oon joskus pelannu ja tehny jotain muuta samanaikaiseti, oon heittäny ohjaimen pois ja sitte jos muut eivät pysty hoitelemaan hommaa kotiin, nii sillo mun täytyy tulla ratkaisemaan :p. On muuten pirun hauskaa lähteä yksin 4 vastustajaa vastaan jos on itellään vaikka mp5 silu ja dead silence. Dead silence on muutenkin hyvä perkki jos aikoo semi-kämppiä.

mut selittäkää mulle miks mut on kikattu ku en oo liikkunu ja ase on ollu valittu:confused: Käyny aika monta kertaa:mad:

Oon kuullu vähän juttuu et kaikille nyypille tai muuten vaan huonoille käy noin. Pitääkö paikkansa :confused:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

"Oon kuullu vähän juttuu et kaikille nyypille tai muuten vaan huonoille käy noin. Pitääkö paikkansa"

No et hän sit säkään peleissä kauaa viivy :rolleyes: :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Vastaus tuli tosi myöhään! :D Mut siis eikö IRC @ Quakenet verkkoon vois sovittaa jonkun kanavan
pelkästään ps3 cod4 pelaajille. Sais reaaliaikaisesti kiinni, joten matsien yms, hakeminen olisi huomattavasti helpompaa!

joten ladatkaa kaikki mIRC www.mirc.com yhdistäkää @Quakenet serverille ja tulkaa #CoD4Ps3.fi kanavalle. Apua mircin käyttöön ja muutenkin hyvä vilkasta ensin vähän @Quakenet sääntöjä etc. www.quakenet.org

Moni teistä varmaankin käyttää tai on käyttänyt jotain irc clienttiä. mIRC on ihan perus softa ilman mitään ylimääräisiä scriptejä.

Yksi helppo ja yksinkertainen vaihtoehto on ladata mozilla firefox:iin chatzilla joka on siis selaimessa toimiva irc. chatzilla on ehkä jopa "aloittelija" ystävällisin.

Eli kaikki CoD4 PS3 pelurit #CoD4Ps3.fi @ Quakenet

a) Tätä ollaan yritetty ennenkin

b) Eikö meseä voi käyttää jos haluaa hakea matseja?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Jos ne on ollut vaikka vessassa ja tulleet juuri sitten takasi. Tosin ite ku oon joskus pelannu ja tehny jotain muuta samanaikaiseti, oon heittäny ohjaimen pois ja sitte jos muut eivät pysty hoitelemaan hommaa kotiin, nii sillo mun täytyy tulla ratkaisemaan :p. On muuten pirun hauskaa lähteä yksin 4 vastustajaa vastaan jos on itellään vaikka mp5 silu ja dead silence. Dead silence on muutenkin hyvä perkki jos aikoo semi-kämppiä.

:

Dead Silence on vielä parempi jos tykkää hyökkäillä, tai jos on kova kiirus (niinkuin joissain kentissä on) niin Extreme conditioning sen tilalle. Kämppäämistä harrastavien tyyppien kanssa on kiva pelata, koska ne on lähes poikkeuksetta nyhjäämässä vakiopaikassaan. Sillä saa kivan määrän tappoja kun hiipii selän taakse tussuttelemaan.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Usein käytän tuota Extreme Conditionia, ku ei tuo kämppiminen sovi mulle :p Paitti klaanimatseissa joskus innostuu...

Ja tuo irc on aika tuntematon PS3-pelaajille..
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

a) Tätä ollaan yritetty ennenkin

b) Eikö meseä voi käyttää jos haluaa hakea matseja?

no meseen pitää erikseen hakea kaikkien osotteet, psn kirjottelussa sama vika kun ei saa paljon noita kontakteja ylös. ja muutenkin kankeeta.. ircissä taas pystyy reaaliaikasesti keskustelemaan, sopimaan matsit ja muuten vaan jauhaa sontaa!
Se on vaan siitä kiinni et ens alkuun pitäis porukan jaksaa vaan actiivisesti käydä kanavalla.. vaikka kävijöitä ei montaa oliskaan. Kyl se josakin vaiheessa sit on jo niin monen pelaajan/klaanin tiedossa et sinne tulee ilman pyytelyäkin.

Tossa ois valmis kanava jo, porukkaa nyt on vaan vajaa 10 sälliä, mut alku sekin.

#CoD4Ps3.fi @ Quakenet
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no meseen pitää erikseen hakea kaikkien osotteet, psn kirjottelussa sama vika kun ei saa paljon noita kontakteja ylös. ja muutenkin kankeeta.. ircissä taas pystyy reaaliaikasesti keskustelemaan, sopimaan matsit ja muuten vaan jauhaa sontaa!
Se on vaan siitä kiinni et ens alkuun pitäis porukan jaksaa vaan actiivisesti käydä kanavalla.. vaikka kävijöitä ei montaa oliskaan. Kyl se josakin vaiheessa sit on jo niin monen pelaajan/klaanin tiedossa et sinne tulee ilman pyytelyäkin.

Tossa ois valmis kanava jo, porukkaa nyt on vaan vajaa 10 sälliä, mut alku sekin.

#CoD4Ps3.fi @ Quakenet

Hyvä homma jos saadaa homma pelaan. Kaikki cod4:n PS3 pelaajat tonne #cod4ps3.fi @ Quakenet.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

niin siis kyllähän kaiken klaani toiminnan perus edellytys on oma irc kannu, ja muutenkin ircin kautta pyöritetään toimintaa. "mese"klaanit on niille rändom pelaajille ja nappuloille. homman pitäs toimia niin että olis ircissä kanava jossa suurin osa euroopan ps3cod4 pelaajista ettis matseja, niinkun pc puolella. toimii pikkusen kätevämmin kun millää hiton meseillä tai pleikan omilla kaverilistoilla :( muutenkin tää klaani toiminta on noin 10v pc porukoita jälessä, ja mikä parasta kukaan ei oikeen taida edes yrittää/halua kehittää sitä. :) ite joskus codin alku aikoina olin jossain porukassa ja pelasin jonkun matsinkin mut siitä ei kyllä tullu vittuakaan, osiks tän console gamingin sääntöjen ja osaks organisoinnin puutteesta.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ja just tuo et ku matsit pyörii noinkin pienten liigojen ympärillä.
Mä olen nyt tonne clanbase.com laittanut ladder voten ja se on otettu käsittelyyn ja ne sumplii siellä sääntöjä par aikaa. Et jos ja kun sinne saadaan laddu niin kasvaa "claani" pelaaminen ja ottelut räjähdymäisesti. Meinaa on CB suurin, suosituin ja kaikin puolin paras kaikista noista "liigoista" mitä olen kokenut! ( mun mielipide )
Pc:llä paljon pelannut cb matseja, mut nyt on vaan on sellanen hinku saada tuo konsolipelaaminen maailman kartalle, että puserran vaikka väkisin cod4 ps3 skeneä kohti kirkaampia valoja! :)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäs tossa Consolegamingissä on vikana?:confused: Ainakin meidän porukka on aivan hyvin saanu matseja siellä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo ja just tuo et ku matsit pyörii noinkin pienten liigojen ympärillä.
Mä olen nyt tonne clanbase.com laittanut ladder voten ja se on otettu käsittelyyn ja ne sumplii siellä sääntöjä par aikaa. Et jos ja kun sinne saadaan laddu niin kasvaa "claani" pelaaminen ja ottelut räjähdymäisesti. Meinaa on CB suurin, suosituin ja kaikin puolin paras kaikista noista "liigoista" mitä olen kokenut! ( mun mielipide )
Pc:llä paljon pelannut cb matseja, mut nyt on vaan on sellanen hinku saada tuo konsolipelaaminen maailman kartalle, että puserran vaikka väkisin cod4 ps3 skeneä kohti kirkaampia valoja! :)
Hienoa, oikea asenne;) Clanbase todellakin se suurin, joka pc puolella järjestää kaikille suosituimmille fps ja muillekkin peleille noita liigoja. Ja olishan se upeeta jos ps3 saatas ees lähelle pc:n tasoa ( toki hyvin vaikeaa ) mitä tulee tohon ns. competitive sceneen.
 
Ylös Bottom