Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pibe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kahta en vaihda : Turun sinappi ja MP5, turha sitä on tehdä liian monimutkaiseksi kun tollakin äijää kaatuu kun heinää :p

Ihan totta. Tuolla aseella kun menee hyvin niin tuho on valtava. Yllättävän hyvin sillä pystyy myös kauempaa ampumaan. Yksi parhaimmista ehdottomasti.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No ÄÄÄÄÄÄ! Meikäläinen koittanut varmaan 100 kertaa M40 + ACOG + Steady Aim, on surkea yhdistelmä. Parhaat aseet HC S&D:ssä, jota pelkästään pelaan tänä päivänä: G3, M4, Dragunov ja AK-74 ;)

Ja esim. M16 Stopping Powerilla ja punapisteellä on käytännössä yhtä tehokas kuin M40 ACOGilla, helpompi vaan käyttää! ;)
ei se teho vaan se hauskuus
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kiitos paljon eilisyön peliseuralle, tein todellakin ennätyksen jota tuskin kukaan tulee koskaan rikkomaan: n. 20rundissa tapoin vahingossa yhden oman ja sitten jopa 1 vihun ja oli muutes hauskaa... vai mitä pojat :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

kiitos paljon eilisyön peliseuralle, tein todellakin ennätyksen jota tuskin kukaan tulee koskaan rikkomaan: n. 20rundissa tapoin vahingossa yhden oman ja sitten jopa 1 vihun ja oli muutes hauskaa... vai mitä pojat :D

Sitä se kännipelaaminen teettää... Mut hauskaahan se varmaan on!?!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sitä se kännipelaaminen teettää... Mut hauskaahan se varmaan on!?!

no yleesä 99%:sti mä pelaan kännissä paljon paremmin ku selvinpäin, toi oli vaa tollanen, että en halunnu Suomipoikia ampua, sanoin jo pelissäkin, että mä oon rauhanmiehiä, ennemmin taputan vihua olkapäälle ku ammun sen :p
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

no yleesä 99%:sti mä pelaan kännissä paljon paremmin ku selvinpäin, toi oli vaa tollanen, että en halunnu Suomipoikia ampua, sanoin jo pelissäkin, että mä oon rauhanmiehiä, ennemmin taputan vihua olkapäälle ku ammun sen :p

Tai sitten timppa oli niin kännissä et heti kun näki vihollisen niin tatit täysillä eteen ja R1 pohjaan :) Kyllä tosta voi arvata mihin luodit lentää, ei ainakaan vihollisia kohti!
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tai sitten timppa oli niin kännissä et heti kun näki vihollisen niin tatit täysillä eteen ja R1 pohjaan :) Kyllä tosta voi arvata mihin luodit lentää, ei ainakaan vihollisia kohti!

no siinähän se onkin, mä olin jo niiiin kännissä, etten kerennyt painamaan edes R1:stä ollenkaan :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

päätin siinä ennen nukahtamista, että nyt saatana loppu mun kaljottelu, ehkä saunassa otan saunakaljat, mutta muuten ne kaljat on mun osalta litkitty!
Elämä muuttuu ny mun osalta eikä tästä oo ku yks suunta... Ylös :)

-Timppa-

no siinähän se onkin, mä olin jo niiiin kännissä, etten kerennyt painamaan edes R1:stä ollenkaan :D
Eikö elämäntaparemontti ottanutkaan tuulta allensa?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Eikö elämäntaparemontti ottanutkaan tuulta allensa?

ottihan se, mutta katsos oli eilen se saunailta, jolloin on oikein lupa nauttia, tosin seura oli liian hauskaa, niin tuli sitten otettua liikaa, mutta joo, juon nääs nykyää vähemmän ku ennen :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mitä on "player has kicked"? Pelasin free For All pelimuotoa. Pystyykö tossa jotenkin kikkimään??
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Kultainen AK kovassa metsästyksessä, mutta ei jumaliste tuo MP44 alkaa pännimään. Olisivat vain jättäneet sen pois. Tällä hetkellä 23 hedari sillä kasassa, eikä meinaa millään saada lisää. Alkaa tuo MP44:sen äänikin jo ärsyttämään, kunhan saan nuo puuttuvat hedarit ja kultaisen AK:n niin en koske tuohon aseesee enää koskaan. :D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Aikanaan meni ikä ja terveys kultasta aakoota metsästäessä, sitten ku se tuli valikoimiin niin tajusin että AK red camolla ja silulla on kaunein ase koko pelissä.

Muutenkin tuo aseiden esteettisyys näyttelee liiankin suurta osaa omassa pelaamisessa; P90 pysyy asekaapin pohjalla koska se on niin helvetin ruma. Sama pätee myös kaikkiin punapistekomboihin. M16 neitseellisenä (ei camoja eikä muita härpäkkeitä) on myös ilo silmälle. Samoin G36 ACOGilla. M4 tuubilla. Snipuosastolla R700 ACOGilla on kaunis.

Ykkösenä tietysti MP5 silulla.
 
Ylös Bottom