Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty 4: Modern Warfare

Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

2 ohjainta mennyt täälläkin, kyllä niillä nyt ehkä jotain pelailee mutta ei codia. Nyt viikon ollut käytössä ds3 ja se tuntuu kyllä pirun hyvältä! Ainut "vika" mitä oon huomannut niin R3 on pirun herkkä, välillä tähdätessä puukko vaan heiluu ja sit onkin jo nappi otsassa :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sorry offtopikki tänne ohjainkeskusteluun.

Onko sinko nuu-tuu-bii ase ?

Jotta tämä liittyy keskusteluun, niin kerron, että 12-15 päivää on takana, Codittomana viedä pidempään. Varma en oo pelin statseista. Jokatauksessa, yhtään ohjainta ei oo menny rikki. Pelaanko väärin, eikö pelissäni ole intohimoa, mikse ohjaimeni rikkoudu.? Kysyn vaan.

Onko vastaus; Campping ja ihmeelinen vekotin, joka maassa makaa, ja siitä lähtee kaksi punaista juovaa.?

edit: nuu-tuu-bii on oikeasti kai nuu-bii-tuuu-B
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Sinko on kunnon lelu :p

Nuuubituuubi on se krenade launtseri.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Joo grenade launcheri se tuntuu porukoille noobtube olevan vaikka ei itellä oo koskaan ollu mitään vaikeuksia sitä vastaan... kukin pelaa tyylillään mutta ite oon käyttäny sitä vaan sen aikaa et saan sen chalenget tehtyä.
Juu RPG on kiva mutta ite käytän sitä vaan hekojen alas pudotukseen classilla mihin on upotettu sleight of hand sen takia että saa hekon pudotettua kerta pysähdyksellä :)
Tuli tätä kirjottaessa mieleen et eikö ketään muuta täällä vituta että tunnut olevan ainoa joka yrittää saada hekon alas kun sellainen ilmassa pyörii? Ite oon ainaki huomannu ku oon spectannu muita nii ei oo ees pientä yritystä pudottaa sitä.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nuubituubi on täytttä tuskaa silloin jos vastustajat juoksevat tuubi valmiina ampumaan ja eivät muuten ketään tapakaan. Mutta taktisena lisävarusteena aivan mahtava keksintö. Monta kertaa tuubi pelastanut oman hengen, esim. kun olet ikkunassa olevan KK:n ahdistamana kulman takana suojassa, niin ei muuta kuin naatti putkeen, nopea kurkistus ja pam. KK-mies kuollut ja itse voit mennä eteenpäin. Ikävä juttu on todellakin juuri tuo, että harva tuota käyttää muuten kuin heti alussa tai sitten räiskii koko ajan vain sen kanssa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nuubituubi on täytttä tuskaa silloin jos vastustajat juoksevat tuubi valmiina ampumaan ja eivät muuten ketään tapakaan. Mutta taktisena lisävarusteena aivan mahtava keksintö. Monta kertaa tuubi pelastanut oman hengen, esim. kun olet ikkunassa olevan KK:n ahdistamana kulman takana suojassa, niin ei muuta kuin naatti putkeen, nopea kurkistus ja pam. KK-mies kuollut ja itse voit mennä eteenpäin. Ikävä juttu on todellakin juuri tuo, että harva tuota käyttää muuten kuin heti alussa tai sitten räiskii koko ajan vain sen kanssa.
Juu tuostahan se on sen nimensä saanu. Toiseksi ärsyttävintä on ne kun S&D rundin alussa tulee tuubi sade niskaan ja koko tiimi kaatuu samaan kasaan.

Todella nuubi tuo nuubituubi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Taitaa tosiaan olla ohjaimesta riippuvaa toi hajoaminen. Itellä kaks ohjainta joista toisella ei enää voi sprintata ollenkaan. Toinen toimii ihan hyvin. Molempia ohjaimia käytetty saman verran.

Ihan kuin omasta suustani. Itsellä TÄYSIN samanlainen tilanne.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite en kyllä ymmärrä miks sakki inhoo grenade launcherin käyttäjiä... onhan se inhottavaa kun esim ambushissa sattuu vastustajan kuti osumaan autoon ja leviää koko grouppi mutta ite oon onnistunu jo välttämään kyseiset tilanteet ja oon pitkälti sitä mieltä että kukin pelatkoon miten haluaa kun itse vihaan KAIKKIA sniper aseiden käyttäjiä kuin ruttoa. Tiedän että aseen käyttö vaatii tietyn verran taitoa mutta silti se on omasta mielestä lähes yhtä munaton vaihtoehto mennä mapin kaukaisimpaan nurkkaan makuulteen ja tähtäin yhdessä nurkassa kunnes joku kulkee ohi...
Mutta kuten sanoin makunsa ja pelityylinsä kullakin mutta itse suosin assault riflejä ja SMG aseita silulla varustettuna.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite en kyllä ymmärrä miks sakki inhoo grenade launcherin käyttäjiä...

Koska niillä ampuminen ei vaadi minkäänlaista taitoa.
silti se on omasta mielestä lähes yhtä munaton vaihtoehto mennä mapin kaukaisimpaan nurkkaan makuulteen ja tähtäin yhdessä nurkassa kunnes joku kulkee ohi...

Jos näin pelaat sniperillä niin ainakin vähänkin asiansa osaavia tiimejä vastaan kuolo korjaa aika nopeesti. Yleensä ne kämppipaikat on aika vakiot tällaisilla pelaajilla. ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Nuubituubi on mun inhokki numero 1. Normi S&D:ssä taas ykköspaikan saa juggernaut.... Olis mielenkiintosta päästä pelaamaan ilman perkkejä, pc puolella tuo onnistuu mut olis hyvä lisä myös konsolille. Mitä tulee tuohon sniperin käyttöön niin mulla se kulkee hc-peleissä toisena aseena, toisissa mapeissa sitä vaan tuntuu kerta toisensa jälkeen tarvitsevan. Voi sitten kilauttaa vaikka sitä tuubinkäyttäjää kypärään heti alussa ;)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Koska niillä ampuminen ei vaadi minkäänlaista taitoa.


Jos näin pelaat sniperillä niin ainakin vähänkin asiansa osaavia tiimejä vastaan kuolo korjaa aika nopeesti. Yleensä ne kämppipaikat on aika vakiot tällaisilla pelaajilla. ;)

No jos luit kommenttini niin tuli varmaan selväksi että en edes pelaa sniperillä kun kerran inhoan jo sillä pelaavia. Ja se on totta että ne ketkä pelaavat grenade launcherilla vain siten että ainoat tapot tulevat siitä että kulkee sormi liipasimella ja kranu valmiina niin surkeaahan se on. Kuten jo aikasemmin sanoin itse käytän grenade launcheria vain chalengejen läpimenon ajan ja silloinkin lähes aina kuolin niin etten edes käyttänyt rakujani kun säästän ne "tarpeelliseen tilanteeseen"... edes vankimmat grenade launcherin vihaajat eivät voi väittää ettei se olisi strategisesti fiksu ase jos kujalla tulee vastaan 3-5 vihua kun ensin pudotat yhden, kulman taakse kranu putkeen ja pudotat loput sillä... itse olen sitä mieltä että kunnon heitin pelaaja joka saa tapponsa TDM:ssä yli 30 osaa pelata muutenkin kuin turvautumalla tuubiin.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Toihan on totta et kaikkia aseita ja perkkejä voi käyttää oman mielen mukaan, sitä vartenhan ne pelissä mukana on. Toiset vaan tykkää tyttärestä ja toiset äiteestä... (mulle kelpaa molemmat :p)
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

itse olen sitä mieltä että kunnon heitin pelaaja joka saa tapponsa TDM:ssä yli 30 osaa pelata muutenkin kuin turvautumalla tuubiin

No ei ne tuubittajat kyllä TDM:ssä missä mää pelaan oo ikinä Top 3:ssa:rolleyes:
Tuulee nääs aika nopeeta nappia ottan jos tuubin tussauttaa ohi:D S&D:ssä ne kyl vituttaa kun ammuskelevat siinä alussa ja osuu viereiseen autoon:mad: ekqwhrihRJFF:mad:
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Ite en kyllä ymmärrä miks sakki inhoo grenade launcherin käyttäjiä... onhan se inhottavaa kun esim ambushissa sattuu vastustajan kuti osumaan autoon ja leviää koko grouppi mutta ite oon onnistunu jo välttämään kyseiset tilanteet ja oon pitkälti sitä mieltä että kukin pelatkoon miten haluaa kun itse vihaan KAIKKIA sniper aseiden käyttäjiä kuin ruttoa. Tiedän että aseen käyttö vaatii tietyn verran taitoa mutta silti se on omasta mielestä lähes yhtä munaton vaihtoehto mennä mapin kaukaisimpaan nurkkaan makuulteen ja tähtäin yhdessä nurkassa kunnes joku kulkee ohi...
Mutta kuten sanoin makunsa ja pelityylinsä kullakin mutta itse suosin assault riflejä ja SMG aseita silulla varustettuna.
Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Tuubin käyttö vaati vain kohtuullisen näkökyvyn, jotta erottaa missä on vihu.

Ei tarvii sitäkään. Tarvii vaan ampua lotolla rakennusten yli tiettyä lentorataa pitkin ja saa tappoja, näin siis S&D rundien alussa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No makunsa kullakin mutta omasta mielestä on vain hölmöä että täällä dissataan pelaajia jotka haluavat pelata oman maun mukaisesti... Vaikka ite inhoan sniputtajia ja usein lähden mapista heti kun näyttää siltä että yli 3 vastapuolen pelaajista on kamot niskassa niin en mä silti dissaa sniputtajia varsinkin kun jos kunnolla pelaa sillä nii helvetti soikoon että on hienon näköstä mutta kun normi TDM peleissä se sniputus kun on sitä että maataan jossain ja odotetaan että joku kulkee tähtäimen ohi.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Mikäköhän olisi semmoinen aseyhdistelmä josta kenelläkään ei olisi mitään pahaa sanottavaa?
MP44 +sonic boom+iron lungs?:D
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

No makunsa kullakin mutta omasta mielestä on vain hölmöä että täällä dissataan pelaajia jotka haluavat pelata oman maun mukaisesti... Vaikka ite inhoan sniputtajia ja usein lähden mapista heti kun näyttää siltä että yli 3 vastapuolen pelaajista on kamot niskassa niin en mä silti dissaa sniputtajia varsinkin kun jos kunnolla pelaa sillä nii helvetti soikoon että on hienon näköstä mutta kun normi TDM peleissä se sniputus kun on sitä että maataan jossain ja odotetaan että joku kulkee tähtäimen ohi.

No jos koko kentän samassa paikassa istuu niin aika helppohan tuollaset on päihittää kun tietää aina missä kohtaa toinen on. Ite suosin sitä että istun jossain tietyssä paikkaa vähän aikaa ja tapon tai parin välein vaihdan paikkaa. Esim. pipelinessä kierrän pitkin kukkuloita ruohikon seassa ampumassa.
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko Dualshock 3:lla mielyttävämpi pelata COD 4:sta, kuin Sixaksiksella?
 
Vastaus: Call of Duty 4: Modern Warfare [PS3]

Onko Dualshock 3:lla mielyttävämpi pelata COD 4:sta, kuin Sixaksiksella?

Pitkälti makuasia... ite tykkään enemmän vanhasta tärinättömästä kun on kevyempi ja kestää akku kauemmin... rasittaa pelata johto kapulassa :)
 
Ylös Bottom